Η γνώμη μου είναι ότι η LH στα επόμενα 1-2 χρόνια θα δώσει βάση στο να χωνέψει τις νέες θυγατρικές (Austrian, Brussels που ακόμα δεν της ανήκει καν 100% αλλά είναι θέμα χρόνου) και να παρουσιάσει έναν πραγματικά ολοκληρωμένο όμιλο.
Με αυτό δεν εννοώ τις επωνυμίες (κάτι τέτοιο θα αργήσει πολύ να συμβεί - ΑΝ συμβεί) αλλά το συγχρονισμό εργασιών/δρομολογίων κλπ.
Μερικά βήματα είναι:
1. Η απορρόφηση ή το κλείσιμο περιφερειακών συνεργατών της για να συγχωνευτεί το regional έργο υπό 3-4 οντότητες (Cityline, Swiss European, Austrian Arrows) και μάλιστα με brand-names που για τον πολύ κόσμο είναι Lufthansa, Swiss, Austrian. Το είδαμε πρόσφατα με το κλείσιμο της Cirrus. Θεωρώ ότι στους επόμενους μήνες θα αγοράσει την Eurowings και θα την απορροφήσει στη Cityline.
2. Ο σχεδιασμός των hubs σε επίπεδο ομίλου, με τη FRA ως το απόλυτο επίκεντρο, τη ZRH ως το Νο2, και MUC, VIE και BRU σε υποστηρικτικό ρόλο.
3. Ο συντονισμός των ευρωπαϊκών πτήσεων μεταξύ των χωρών της.
4. Η καλύτερη οργάνωση του στόλου, δηλαδή (όσο είναι δυνατό αυτό) να συγκεντρώνει συγκεκριμένους τύπους αεροσκαφών σε κάθε βάση για να μειώσει το κόστος συντήρησης.
Με αυτά μπροστά της, το θεωρώ αδύνατο να αποκτήσει την Α3.
Δεν αποκλείω σε καμια περίπτωση την εξαγορά μεριδίου, ειδικά αν της προσφερθεί για ένα κομμάτι ψωμί, αλλά θα μιλάμε απλά για μια επένδυση προκειμένου να κρατήσει ζωντανό το τσιράκι της, χωρίς να αυξηθεί η ανάμειξή της στο management (ήδη αναμειγνύεται αρκετά ούτως ή άλλως).