jkar
Economy-Class-Member
- Εγγραφή
- 20/09/2007
- Μηνύματα
- 108
- Likes
- 0
Gonso, συζητάμε, κανένα πρόβλημα.
Αυτός εδώ είναι ένας χώρο για να ανταλλάσσεται πληροφόρηση και γνώμες και αυτή η ανταλλαγή μόνον καλό μπορεί να κάνει.
Από όσο ξέρω εγώ εάν κάτι είναι δημοσιευμένο δεν υπάρχει απολύτως κανένα θέμα χρέωσης. Τα όρια και οι προϋποθέσεις είναι αυτά κύριε, θέλετε έρχεσθε, δεν θέλετε δεν έρχεσθε, τελεία. Εδώ σε μικρά περιφερειακά α/δ δεν χρεώνονται καθυστερήσεις από εταιρείες που περιμένουν 30’ λεπτά στον τροχόδρομο (με αναμμένες μηχανές) γιατί οι δημοσιευμένες θέσεις είναι παραμύθια της Χαλιμάς.
Το θέμα των απαγορευτικών ορίων δεν είναι καθόλου απλό, τουλάχιστον για τους λαούς που έχουν μάθει στο να βελτιώνονται προσπαθώντας να κάνουν πράγματα και δεν λειτουργούν με την αρχή ότι όλα απαγορεύονται εκτός από αυτά που συγκεκριμένα επιτρέπονται.
Για να γίνω ποιο κατανοητός:
Πόσες ημέρες τον χρόνο θα ήταν αεροπορικά αποκλεισμένο το Ηράκλειο, η Ρόδος, η Σάμος εξ’ αιτίας αυτού του ορίου ; και γιατί ;
Είναι ποιο δύσκολη η προσγείωση ενός 734 με ισχυρό νοτιά στο Ηράκλειο, στην Ρόδο ή στη Σάμο από πχ την προσγείωση ενός Dash 7 στην Courchevel ; η ενός Dash 8Q400 σε ένα από τα Νορβηγικά αεροδρόμια μέσα σε Fiord πάνω από τον αρκτικό κύκλο ; η ενός RJ στο Vagar στα Faroe ; κλπ κλπ πώς θα πάνε αυτοί οι άνθρωποι στον τόπο τους όταν εκεί οι 40 κόμβοι είναι σχεδόν μόνιμη κατάσταση χειμώνα -καλοκαίρι;
Η απάντηση είναι ότι όλα είναι δύσκολα και πρέπει να υπάρχουν όρια αλλά αυτοί που θα τα βάλουν είναι αυτοί που ξέρουν με τι α/φος και τι πλήρωμα θα πάνε στο κάθε αεροδρόμιο.
Όσον αφορά ‘’μάγκες’’ και ‘’μαγκιές’’.
Νομίζω ότι έχει περάσει ακόμη και για τη Ελλάδα προ πολλού η εποχή των ατυχημάτων τύπου Κοζάνης. Σήμερα που τα FDR διαβάζονται τακτικότατα κανείς δεν τολμά να μην εφαρμόζει κατά γράμμα τις εταιρικές διαδικασίες. Από ότι φαίνεται μάλιστα η μεγάλη προσήλωση στην αυστηρή τήρηση των διαδικασιών έχει οδηγήσει κάποιους να αρχίζουν να μιλάνε για έλλειψη βασικής αεροπορικής ικανότητας.
Μην με παρεξηγήσεις όμως, ατυχήματα με μηχανές που βρίσκουν κάτω και βαριές προσγειώσεις γίνονταν, γίνονται και θα γίνονται εδώ και παντού στον κόσμο με κάποια μικρή συχνότητα. Απλά είναι η λειτουργία ενός οργανωμένου συστήματος που τα κρατά υπό έλεγχο και όχι κάποια σταθερά όρια
Αυτός εδώ είναι ένας χώρο για να ανταλλάσσεται πληροφόρηση και γνώμες και αυτή η ανταλλαγή μόνον καλό μπορεί να κάνει.
Από όσο ξέρω εγώ εάν κάτι είναι δημοσιευμένο δεν υπάρχει απολύτως κανένα θέμα χρέωσης. Τα όρια και οι προϋποθέσεις είναι αυτά κύριε, θέλετε έρχεσθε, δεν θέλετε δεν έρχεσθε, τελεία. Εδώ σε μικρά περιφερειακά α/δ δεν χρεώνονται καθυστερήσεις από εταιρείες που περιμένουν 30’ λεπτά στον τροχόδρομο (με αναμμένες μηχανές) γιατί οι δημοσιευμένες θέσεις είναι παραμύθια της Χαλιμάς.
Το θέμα των απαγορευτικών ορίων δεν είναι καθόλου απλό, τουλάχιστον για τους λαούς που έχουν μάθει στο να βελτιώνονται προσπαθώντας να κάνουν πράγματα και δεν λειτουργούν με την αρχή ότι όλα απαγορεύονται εκτός από αυτά που συγκεκριμένα επιτρέπονται.
Για να γίνω ποιο κατανοητός:
Πόσες ημέρες τον χρόνο θα ήταν αεροπορικά αποκλεισμένο το Ηράκλειο, η Ρόδος, η Σάμος εξ’ αιτίας αυτού του ορίου ; και γιατί ;
Είναι ποιο δύσκολη η προσγείωση ενός 734 με ισχυρό νοτιά στο Ηράκλειο, στην Ρόδο ή στη Σάμο από πχ την προσγείωση ενός Dash 7 στην Courchevel ; η ενός Dash 8Q400 σε ένα από τα Νορβηγικά αεροδρόμια μέσα σε Fiord πάνω από τον αρκτικό κύκλο ; η ενός RJ στο Vagar στα Faroe ; κλπ κλπ πώς θα πάνε αυτοί οι άνθρωποι στον τόπο τους όταν εκεί οι 40 κόμβοι είναι σχεδόν μόνιμη κατάσταση χειμώνα -καλοκαίρι;
Η απάντηση είναι ότι όλα είναι δύσκολα και πρέπει να υπάρχουν όρια αλλά αυτοί που θα τα βάλουν είναι αυτοί που ξέρουν με τι α/φος και τι πλήρωμα θα πάνε στο κάθε αεροδρόμιο.
Όσον αφορά ‘’μάγκες’’ και ‘’μαγκιές’’.
Νομίζω ότι έχει περάσει ακόμη και για τη Ελλάδα προ πολλού η εποχή των ατυχημάτων τύπου Κοζάνης. Σήμερα που τα FDR διαβάζονται τακτικότατα κανείς δεν τολμά να μην εφαρμόζει κατά γράμμα τις εταιρικές διαδικασίες. Από ότι φαίνεται μάλιστα η μεγάλη προσήλωση στην αυστηρή τήρηση των διαδικασιών έχει οδηγήσει κάποιους να αρχίζουν να μιλάνε για έλλειψη βασικής αεροπορικής ικανότητας.
Μην με παρεξηγήσεις όμως, ατυχήματα με μηχανές που βρίσκουν κάτω και βαριές προσγειώσεις γίνονταν, γίνονται και θα γίνονται εδώ και παντού στον κόσμο με κάποια μικρή συχνότητα. Απλά είναι η λειτουργία ενός οργανωμένου συστήματος που τα κρατά υπό έλεγχο και όχι κάποια σταθερά όρια