Yπάλληλοι αεροδρομίου

  • Thread starter Thread starter Cassandra
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Καλησπέρα σας,
θα ήθελα να ρωτήσω για το επάγγελμα του lost and found agent.Οποιαδήποτε πληροφορία είναι ευπρόσδεκτη.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
 
Επίγεια εξυπηρέτηση αεροδρομίου

Καλησπέρα σε όλους! Βλέπω και διαβάζω πως είστε πολύ ενημερωμένοι σχετικά με ζητήματα αεροδρομίου γι' αυτό θα ήθελα να σας κάνω και εγώ μια ερώτηση. Έχω κάνει αίτηση να εργαστώ στο τμήμα του ground handling, αλλά εκτός από την φύση των ωραρίων δεν έχω ιδέα περί τίνος πρόκειται. Μήπως κάποιος που έχει κάνει ή κάνει γενικά αυτή τη δουλειά μπορεί να με βοηθήσει?? Τι ακριβώς κάνουν οι υπάλληλοι του handling?? Ήξερα για το check-in -αυτό με ενδιέφερε περισσότερο- αλλά δεν έχω ιδέα εαν αυτά τα δύο σχετίζονται και ποιες είναι οι αρμοδιότητες, ειδικά για το handling δεν μπορώ να σκεφτώ τι ακριβώς περιλαμβάνει σαν δουλειά ....Αν μπορεί κάποιος να με βοηθήσει θα είμαι ευγνώμων!
 
Αφορα την εξυπηρετηση του αεροσκαφους στο αεροδρομιο.

Μια εταιρεία ground handling εχει τις εξης βασικές ειδικοτητες προσωπικου:

- Υπαλληλοι επιβατων (check-in & gate agents, lost&found agents, lounge agents, PRM agents, συνοδοι εδαφους, πωλησεις εισιτηριων)
- Υπαλληλοι πιστας (turnaround coordinators/ramp agents)
- Υπαλληλοι γραφειου (load controllers, operations agents)
- Εργατες φορτοεκφορτωσης αεροσκαφων (αποσκευες, εμπορευματα)
- Χειριστες μηχανηματων (σκαλες, ανυψωτικα μηχανηματα, ιμαντες αποσκευων, τρακτερ αποσκευων, βυτια νερου/τουαλετας)
- Οδηγοι λεωφορειων
- Εργατες καθαρισμου αεροσκαφων
 
ευχαριστώ για την απάντηση!!Ο PRM agent τι είναι αλήθεια?? Οι θέσεις διαχωρίζονται έτσι όπως τα γράφεις?? Εννοώ πχ ο υπάλληλος επιβατών είναι υπεύθυνος για όλα όσα γράφεις στην παρένθεση?? Εαν κάποιος έχει δουλέψει στον συγκεκριμένο τομέα πάντως περιμένω να μου πει την εμπειρία του! Ευχαριστώ ξανά!
 
Στην αρχή θες τόσο πολύ να δουλέψεις σε αεροδρόμιο όταν αγαπάς τα αεροπλάνα. Όταν λοιπόν δουλέψεις εκεί και μετά από καιρό διαπιστώσεις ότι σε έχουν φάει οι αποστάσεις και οι διαδρομές και όλα αυτά για 500 ευρώ καθαρά , η απογοήτευση είναι μεγάλη. :|
 
Tzeni88":3d2mrrsb said:
ευχαριστώ για την απάντηση!!Ο PRM agent τι είναι αλήθεια?? Οι θέσεις διαχωρίζονται έτσι όπως τα γράφεις?? Εννοώ πχ ο υπάλληλος επιβατών είναι υπεύθυνος για όλα όσα γράφεις στην παρένθεση?? Εαν κάποιος έχει δουλέψει στον συγκεκριμένο τομέα πάντως περιμένω να μου πει την εμπειρία του! Ευχαριστώ ξανά!

PRM = Passengers with reduced mobility
Ο συγκεκριμένος agent ασχολείται με τη διαχειρηση των παραπανω.

Οχι, μεσα στην παρενθεση υπαρχουν υπο-ειδικοτητες που σε ορισμενες περιπτωσεις μπορει να αλληλοεπικαλυπτονται αναλογως την εταιρεια και το αεροδρομιο. Δλδ να εισαι υπευθυνος για 2-3 απο αυτά.
 
Ενώ απάντησα δεν εμφανίστηκε τέλος πάντων....
Κατάλαβα περίπου την φύση της εργασίας, αλλά θα με βοηθούσε πολύ εαν κάποιος έχει δουλέψει στο αντικείμενο να με κατατοπίσει λίγο πιο συγκεκριμένα, μια τυπική ημέρα πχ. μιλάω συγκεκριμένα για την Swissport. Υπάρχει κάποιος που κάνει εποχικά αυτή τη δουλειά? ένα και μοναδικό feedback που είχα δεν ήταν και πολύ ευοίωνο.....Με το κυλιόμενο ωράριο τι γίνεται, πώς ρυθμίζεται περίπου?? Το άτομο που με ενημέρωσε μου είπε πως μπορεί να με φωνάξουν και έκτακτα...(???) Δεν είναι σταθερά 8άωρα δλδ??? Αναφέρομαι σε επαρχιακό αεροδρόμιο, δεν γνωρίζω καθόλου πόσες πτήσεις εξυπηρετεί η εταιρία. Τα νυχτερινά πόσα είναι?? Παιδιά γενικά όποιος έχει γνώση ας με διαφωτίσει γιατί τρέχει και άλλη δουλειά και φοβάμαι μην κάνω πατάτα!! :oops:
 
Αν θέλεις πες μας το αεροδρόμιο που θα πας για δουλειά για να σου πούμε πως λειτουργεί ποσες πτήσεις εχει κλπ.
Αν θες για δικους σου λόγους να μην απαντήσεις στείλε σε εμένα προσωπικό μυνημα.
 
Μα δεν υπάρχει κάτι συγκεκριμένο ούτε στα ωράρια ούτε στον φόρτο εργασίας. Εξαρτάται από το αεροδρόμιο, την περίοδο, την ημέρα, τον αριθμό πτήσεων που εξυπηρετεί η δική σου εταιρία, τον αριθμό εργαζομένων κλπ. Πολύ πιθανό να εργάζεσαι και εκτός του ωραρίου λειτουργίας του αεροδρομίου (ωράριο πτήσεων) για να εξυπηρετηθούν οι επιβάτες (check in, παραλαβή αποσκευών) αλλά και για να εξυπηρετηθούν πτήσεις hospital, medevac ή state αν η εταιρία σου κάνει handling σε αυτές τις πτήσεις.

Να είσαι προετοιμασμένη για σπαστά ωράρια, ξενύχτια, υπερωρίες και έκτακτη εργασία και να ελπίζεις να μην είναι πολλά.

Καλύτερα να ψάξεις να μάθεις αν πληρώνουν καλά, κανονικά και στην ώρα τους. Αν χρεώνουν άδεια χωρίς να ζητήσεις και φυσικά αν τηρούν το νόμο για τις αναρρωτικές άδειες.
 
Top