Γενικές (αεροπορικές) απορίες !!!

  • Thread starter Thread starter gioannis
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Πράγματι είναι άκρως ενδιαφέρον ζήτημα και μακάρι να βρεθούν πληροφορίες από τα "τσακάλια" του forum.
Κάποτε είχε πάρει το αυτί μου για ένα "Σκαδιναβικό" αεροδρόμιο, του οποίου ο διάδρομος ήταν κυριολεκτικά ανάμεσα σε δύο βουνά με ακραία και μόνιμη ομίχλη.
Στο συγκεκριμένο από όσο θυμάμαι χρησιμοποιούσαν και back course approach !
Τέλος πάντων, μην ξεφεύγω από το θέμα μας.
 
haf415 καλως όρισες. Πρίν απαντήσω, θα σου πρότεινα να κάνεις χρήση της Αναζήτησης στο φόρουμ. Θα βρείς σχεδόν τα πάντα. Αν γράψεις CatIIIc στην αναζήτηση, θα βρείς ένα πόστ που είχα γράψει γι'αυτό το θέμα και λέει:

gonso":283of3rw said:
....... το CatIIIc υπάρχει στα χαρτιά μόνο. Όποιο αεροπλάνο μπορεί να κάνει Cat IIIb , μπορεί να κάνει και CatIIIc. Όταν όμως προσγειωθεί στο Άμστερνταμ ή στην Φρανκφούρτη με 0 ορατότητα ......που θα πάει μετά?? Η αυτόματη τροχοδρόμηση δεν έχει εφευρεθεί ακόμη. Ούτε το follow me δεν θα τον βρεί, χωρίς να τον τρακάρει ! Άρα για πρακτικούς λόγους, δεν υπάρχει CatIIIc.

Θα βρείς και άλλα τόπικ πάνω στο θέμα.

Και να βρείς δηλαδή αεροδρόμιο που να αναφέρει CATIIIC μίνιμα (που δεν ξέρω κανένα), σε διαβεβαιώ ότι κανένα αεροπλάνο δεν έχει κάνει την συγκεκριμένη προσέγγιση ποτέ. Γιατί μιάς και τα CATIIIb μίνιμα είναι ύψος νεφών 0 πόδια και ορατότητα 75μέτρα, αν πέσει η ορατότητα κάτω από τα 75 μέτρα, αφενώς είναι εξαιρατικά σπάνιο (μέχρι και στην Αγγλία!) και αφετέρου μιλάμε ότι με τόσο χαμηλή ορατότητα, δεν θα δουλεύει τίποτα στο αεροδρόμιο!
 
Χμμμ...
Θα ήταν ευχάριστη έκπληξη πάντως να ανακαλύπταμε τα αεροδρόμια τα οποία παραθέτουν -έστω- στους IFR χάρτες τους την συγκεκριμένη διαδικασία, αν και δεν χρησιμοποιείται ποτέ (με βάση τα λεγόμενά σου).
 
Συμφωνώ με τον haf415! Ας παραθέσουμε τα αεροδρόμια που "προσφέρουν" (έστω και θεωρητικά) CATIIIC προσεγγίσεις. Που έχουν δηλαδή δημοσιευμένες σε χάρτες τις εν λόγω προσεγγίσεις. Οι τεχνικές δυσκολίες και ειδικά το μετά την προσγείωση είναι γνωστά αλλά αν χρειαζόταν, κάποια λύση θα είχε εφευρεθεί!
Το θέμα πιστεύω είναι πως πρακτικά δεν χρειάζονται οι CATIΙIC προσεγγίσεις...
 
Επί χάρτου CATIIIC πολλές... JFK, LAX, CVG, ILN, ATL, ORD και άλλα (Αμερική)...
Στην πραγματικότητα όπως είπε και ο Gonso, τόσο τυφλή προσγείωση δεν έχει γίνει ποτέ. Το πρόβλημα είναι κυρίως η τροχοδρόμηση και όχι η ίδια η προσγείωση.
Εδώ σε CATIIIb (πχ 20 πόδια ορατότητα) αν είσαι σε 744 λόγου χάρη (στα 35 πόδια ύψος από τον διάδρομο το πιλοτήριο), προσγειωμένος και πάλι δεν τον βλέπεις... Σαν CATIIIc είναι και αυτό, αλλά όλο και κάποιος μπορεί να σε κάνει tow...

Έχω ακούσει-διαβάσει κάπου βέβαια ότι κάποια 737NG με HUD προβάλουν τα όρια των τροχοδρόμων ή έχουν κάποιο σύστημα με βελάκια για τέτοιες κραυγαλέες περιπτώσεις, αλλά και πάλι...
Νομίζω παραπάνω κουβέντα στο θέμα μπορεί , για τα επόμενα χρόνια, να παραμείνει φιλοσοφική...
 
Καλησπέρα,
σήμερα στο αεροδρόμιο της Αλεξανδρουπολης προσγειώθηκε ενα 747 της viking airlines δεν έχουμε ξαναδει άλλες εταιρείες εκτος απο ΟΑ και Α3!

Γνωρίζει κανείς τι έχει γίνει με την συγκεκριμένη εταιρεία στην Αλεξ/πολη?
 
η συγκεκριμένη εταιρία δεν έχει καν 747..μαλλον κατι αλλο ειδες
 
Οκ δεν ήταν 747 επειδη δεν ξερω και πολλά , μάλλον ήταν Airbus A320-200 και ήταν viking airlines
 
Top