Το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι η αδυναμία τοποθέτησης ραντάρ στο πίσω μέρος του αεροσκάφους, το οποίο θα σαρώνει την αντίστοιχη περιοχή. Επίσης, οι πύραυλοι που χρησιμοποιούνται στην αερομαχία, λειτουργούν με υπέρυθρη καθοδήγηση (ΑΙΜ - 9, IRIS - T κλπ), βλέπωντας τα θερμά σημεία του αεροσκάφους όπως για παράδειγμα το ακροφύσιο του κινητήρα. Συνεπώς, είναι δύσκολο να εγκλωβιστεί ένα αεροσκάφος με μικρή μετωπική επιφάνεια και χαμηλό υπέρυθρο ίχνος.
Πληροφορίες αναφέρουν ότι οι Ρώσοι έχουν πειραματιστεί με αυτό το ενδεχόμενο στα νεότερα μοντέλα της οικογένειας του Su - 27, αλλά παραμένει άγνωστο αν υπήρξαν αξιόλογα αποτελέσματα. Επίσης, τα αεροσκάφη που ενδέχεται να φέρουν ραντάρ στο "κεντρί", θα αργήσουν αρκετά χρόνια να καταστούν επιχειρησιακά.