gioannis
First-Class-Member
Γνωριζει κανεις γιατι η ΜΕΑ εχει νηολογια που αρχιζουν απο F- (ΓΑΛΛΙΑΣ) ενω παλιοτερα ειχε OD- http://www.airliners.net/search/photo.s ... entry=true
gioannis":2grt5mnl said:Γνωριζει κανεις γιατι η ΜΕΑ εχει νηολογια που αρχιζουν απο F- (ΓΑΛΛΙΑΣ) ενω παλιοτερα ειχε OD- http://www.airliners.net/search/photo.s ... entry=true
Το πιθανότερο είναι λόγω έλλειψης χρόνου για τη διαδικασία εκκίνησης APU και εκκίνησης κινητήρα. Το δυστύχημα αυτό το θυμάμαι πολύ καλά, γιατί τότε έμενα στο Λονδίνο και είχε μεγάλη κάλυψη στην TV. Το πόρισμα πάντως δεν το έχω διαβάσει.MerNion":3biupaqx said:και γιατί προτίμησε να χρησιμοποιήσει την ταχύτητα του αεροπλάνου για την περιστροφή των πτερυγίων και δεν έβαζε μπρος το APU.
sv1xv":6ryoepts said:Το πιθανότερο είναι λόγω έλλειψης χρόνου για τη διαδικασία εκκίνησης APU και εκκίνησης κινητήρα. Το δυστύχημα αυτό το θυμάμαι πολύ καλά, γιατί τότε έμενα στο Λονδίνο και είχε μεγάλη κάλυψη στην TV. Το πόρισμα πάντως δεν το έχω διαβάσει.MerNion":6ryoepts said:και γιατί προτίμησε να χρησιμοποιήσει την ταχύτητα του αεροπλάνου για την περιστροφή των πτερυγίων και δεν έβαζε μπρος το APU.
Την έχω διαβάσει αλλά δεν θυμάμαι που ακριβώς. Το θέμα δεν είναι αν η διαδικασία γίνεται ακριβώς έτσι. Το θέμα είναι να βρείς ένα τρόπο να γυρίσει ο κινητήρας για να τον βάλεις μπρός και αυτό μπορεί να γίνει εν πτήση χωρίς το APU.gonso":2zzzl26c said:Θα πρέπει να πώ κάτι, γιατί ακούγονται πράγματα κα θάματα.
Θάνο, πού έχεις ακούσει αυτήν την εκδοχή εκκίνησης κινητήρα?
Το οτι η λειτουργία της "μίζας" είναι με αέρα δεν το ήξερα. Εκρίνα οτι είναι ηλεκτρική επειδή τα υδραυλικά μοτέρ (και αυτά που δουλεύουν με αέρα) κάνουν πολύ διαφορετικό ήχο απο αυτόν που ακούγεται όταν ξεκινάει μια μηχανή jet. Όσο για τη διαδικασία εκκίνησης του κινητήρα ίσως να μη το διατύπωσα σωστά αλλά δε βλέπω καμία διαφορά σε αυτά που λές με τη περιγραφή μου.gonso":2zzzl26c said:Η "μίζα" του αεροπλάνου, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ. Δουλευέι όπως η μίζα του αυτοκινήτου, αλλά αντί για ρεύμα, χρειάζεται αέρα με πίεση για να περιστραφεί. (η μίζα).
Όταν η μίζα γυρίζει τον κινητήρα πάνω από κάποιο αριθμό στροφών, τότε μπαίνει το κάυσιμο ΚΑΙ ταυτόχρονα η ανάφλεξη με "μπουζί".
Ο αέρας υπό πίεση που γυρίζει την μιζα, έρχεται από το APU ή από κομπρέσορα/φορτηγό στο έδαφος ή από τον άλλο κινητήρα άν δουλέυει.
Επίσης οτι είναι standard διαδικασία να μπαίνει το APU όταν σβήσει έστω και ένας κινητήρας δεν το ήξερα. Αυτό που έχω υπ' όψην μου όμως είναι οτι το APU μπορεί να παρέχει ισχύ για μικρό χρονικό διάστημα. Αν έχανε και τον δεύτερο κινητήρα και έμενε και απο το APU τότε θα έπεφτε πιο πολύ σαν "πιάνο" παρα σαν αεροπλάνο.gonso":2zzzl26c said:2) Όταν η ταχύτητα είναι μικρή, αναγκαστικά, πρέπει να βοηθήσει η μίζα με τον αέρα που πρέπει να πάρει αναγκαστικά από το APU και μόνο.
Στην υπόθεση της British Midland, το APU δούλευε. Είναι στάνταρντ διαδικασία, μόλις σβήσει κάποιος κινητήρας, να μπέι μπροστά το APU για να βοηθήσει στα ηλεκτρικά φορτία.