sv1xv
Concorde-Class-Member
- Εγγραφή
- 27/09/2006
- Μηνύματα
- 1.863
- Likes
- 991
- Website
- sv1xv.blogspot.com
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- BAW
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- LGEL
- SV1XV
Re: Ερώτηση πέρι πτήσεις μαχητικών και ATC
=EDIT=
Γενικα ισχύουν τα εξής:
Μαχητικά αεροσκάφη που πετούν εκτός ελεγχόμενων από ΚΕΠΑΘ περιοχών παρακολουθούνται από τα στρατιωτικά radar. Αυτά έχουν και εικόνα με τις πολιτικές πτήσεις VFR και ενημερώνουν σχετικά τα μαχητικά. Λόγω μικρού όγκου εναέριας κυκλοφορίας το σύστημα δουλεύει επαρκώς. Επίσης πολλοί χειριστές της πολιτικής & γενικής αεροπορίας καλούν τα στρατιωτικά radar στο 129.8 και δίνουν τη θέση τους (είναι προαιρετικό εκτός αν διασχίζουν στρατιωτικές περιοχές).
Όταν μαχητικά αεροσκάφη εισέρχονται σε ελεγχόμενο χώρο (αεροδιάδρομοι, τερματικές περιοχές) πρέπει υποχρεωτικά να καλούν τον πολιτικό ΕΕΚ, αν και μερικές φορές αμελούν.
Επίσης ο πολιτικός ΕΕΚ έχει και πομποδέκτη σε στρατιωτική συχνότητα UHF (225-380 MHz) για επικοινωνία με μαχητικά που δεν έχουν πομποδέκτη VHF, αλλά και στο θέμα αυτό διαπιστώνονται κάποιες "αμέλειες".
Τέλος πρόβλημα αποτελούν οι εξ ανατολών γείτονες, οι οποίοι θεωρούν ότι δεν έχουν υποχρέωση να ενημερώνουν κανένα γιατί το τσιφλίκι τους αρχίζει από τη Αδριατική και τελειώνει στην Κασπία Θάλασσα.
=EDIT=
Γενικα ισχύουν τα εξής:
Μαχητικά αεροσκάφη που πετούν εκτός ελεγχόμενων από ΚΕΠΑΘ περιοχών παρακολουθούνται από τα στρατιωτικά radar. Αυτά έχουν και εικόνα με τις πολιτικές πτήσεις VFR και ενημερώνουν σχετικά τα μαχητικά. Λόγω μικρού όγκου εναέριας κυκλοφορίας το σύστημα δουλεύει επαρκώς. Επίσης πολλοί χειριστές της πολιτικής & γενικής αεροπορίας καλούν τα στρατιωτικά radar στο 129.8 και δίνουν τη θέση τους (είναι προαιρετικό εκτός αν διασχίζουν στρατιωτικές περιοχές).
Όταν μαχητικά αεροσκάφη εισέρχονται σε ελεγχόμενο χώρο (αεροδιάδρομοι, τερματικές περιοχές) πρέπει υποχρεωτικά να καλούν τον πολιτικό ΕΕΚ, αν και μερικές φορές αμελούν.
Επίσης ο πολιτικός ΕΕΚ έχει και πομποδέκτη σε στρατιωτική συχνότητα UHF (225-380 MHz) για επικοινωνία με μαχητικά που δεν έχουν πομποδέκτη VHF, αλλά και στο θέμα αυτό διαπιστώνονται κάποιες "αμέλειες".
Τέλος πρόβλημα αποτελούν οι εξ ανατολών γείτονες, οι οποίοι θεωρούν ότι δεν έχουν υποχρέωση να ενημερώνουν κανένα γιατί το τσιφλίκι τους αρχίζει από τη Αδριατική και τελειώνει στην Κασπία Θάλασσα.