www.airlinequality.com - τέτοια διαφορά?

  • Thread starter Thread starter makedonas
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
O πεινασμένος καρβέλια ονειρεύεται. Το όλο άχαρα ξερολικό-ειρωνικό στυλ σου των χιλίων+1 καρδιναλίων παραπέμπει σε έναν ακατάπαυστα μπουρδολόγο εργατοπατέρα της κακιάς ώρας. Κλασική στάση αυτών που δεν μπορούν να αποδεχτούν τις επιτυχίες των άλλων και σπεύδουν με μπακαλίστικες σαχλαμαρίτσες να λοιδορίσουν τα πάντα, είτε πρόκειται για Skytrax, είτε για οτιδήποτε που δε συνάδει στην δογματική κοσμοθεωρία που πρεσβεύουν, ως κατεξοχήν απολυταρχικά άτομα.

Ε λοιπόν, πονάει, αλλά οι Τούρκικες αερογραμμές έχουν προβεί τα τελευταία χρόνια σε ένα εκτενές πρόγραμμα αναβάθμισης στόλου και υπηρεσιών, που καμιά σχέση δεν έχει με το κατάντημα των ΟΑ προ-Βγενό. Αναμφίβολα, παρόλες τις κακουχίες, οι ΟΑ κράτησαν (με τη βοήθεια της θεάς τύχης αλλά κυρίως την αναμφισβήτητη ικανότητα των τεχνικών και των πιλότων τους) ένα πολύ καλό επίπεδο ασφάλειας, αλλά από κει και πέρα το χάος...

Καθυστερήσεις, αεροσκάφη κατά βάση άστα να παν και αχρεία εξυπηρέτηση από τις "παλιοσειρές" των χιλιάδων αργόσχολων δημοσιουπαλλήλων που τις στελέχωναν και προκάλεσαν την κατρακύλα και τη μεταστροφή των προτιμήσεων σε άλλες εταιρείες, όπως η Αιγαίου, που έπαιζε σε άλλη κατηγορία ποιότητας. Συνεπώς, οι κριτικές δεν είναι στημένες, είναι απολύτως δικαιολογημένες και ορθώς οι ΟΑ βρίσκονται χαμηλότερα στο Skytrax, αν και προηγούνται στην ασφάλεια από τις Τούρκικες. Ευτυχώς, ο Βγενό φαίνεται να έχει πάρει ζεστά το θέμα και είναι θέμα χρόνου η αναβάθμιση της εταιρείας και στην Skytrax και περαιτέρω στην ασφάλεια (με την ανανέωση του στόλου/ μείωση δρομολογίων). Αλλά κυρίως στη συνείδηση του κοσμάκη, που την είχε κάνει με ελαφρά πηδηματάκια για Αιγαίου.

Τέλος, αν τυχόν έχεις οιαδήποτε σχέση με την ΟΑ, οπότε παίρνει και σένα η μπάλα, καλό θα ήταν να κατέβεις από το καλάμι και να δεις πιο ταπεινά το θέμα γιατί κανείς δε σας χρωστάει τίποτα (μάλλον το αντίθετο). Για να γυρίσει ο ήλιος, θέλει δουλεία πολύ. ΔΟΥΛΕΙΑ, comprente? (όχι αερολογίες και τσιγάρο-μπεγλέρι στην καμπίνα)
 
Τέλος, αν τυχόν έχεις οιαδήποτε σχέση με την ΟΑ, οπότε παίρνει και σένα η μπάλα, καλό θα ήταν να κατέβεις από το καλάμι και να δεις πιο ταπεινά το θέμα γιατί κανείς δε σας χρωστάει τίποτα (μάλλον το αντίθετο). Για να γυρίσει ο ήλιος, θέλει δουλεία πολύ. ΔΟΥΛΕΙΑ, comprente? (όχι αερολογίες και τσιγάρο-μπεγλέρι στην καμπίνα)
Εγω αντιθετα σε προσκαλω στο τηλεφωνικο κεντρο της ΟΑ που εχουμε μεινει 3 και ο κουκος για να λαβεις τις απαντησεις σου.Και επειδη εισαι ΑΣΧΕΤΟΣ,δε χρωσταω ΤΙΠΟΤΑ και σε ΚΑΝΕΝΑΝ.Τα 750 ευρω μου αυτο το μηνα,και οι συνθηκες εργασιας δε νομιζω οτι ειναι για να σου χρωσταω κιολας.Η προσκληση ισχυει,ελα μαζι μου μια μερα για ενα 2ωρο-3ωρο να δεις τη γλυκα...Θα μου πεις εμενα για δουλεια λες και ξερεις!!

Οσο για τις τουρκικες αερογραμμες,ας ειχαμε τους μαγκες πολιτικους,ας μη δεσμευομασταν και απο τις διαφορες συνθηκες ανταγωνισμου κλπ,οπου οι γειτονες δε δεσμευονται και θα σου ελεγα εγω.Αλλα εχε χαρη που κυβερνανε μονο οι Π*****ες!

O πεινασμένος καρβέλια ονειρεύεται. Το όλο άχαρα ξερολικό-ειρωνικό στυλ σου των χιλίων+1 καρδιναλίων παραπέμπει σε έναν ακατάπαυστα μπουρδολόγο εργατοπατέρα της κακιάς ώρας. Κλασική στάση αυτών που δεν μπορούν να αποδεχτούν τις επιτυχίες των άλλων και σπεύδουν με μπακαλίστικες σαχλαμαρίτσες να λοιδορίσουν τα πάντα, είτε πρόκειται για Skytrax, είτε για οτιδήποτε που δε συνάδει στην δογματική κοσμοθεωρία που πρεσβεύουν, ως κατεξοχήν απολυταρχικά άτομα.

Και ΑΝ(λεμε τωρα)μιλας για μενα με αυτο το τελευταιο,δε με ξερεις,αλλα ευχαριστως να βγουμε για ενα καφε και σιγουρα θα αναθεωρησεις.Δεν ειμαι ουτε πατεστος,ουτε συνδικαλιστης ουτε τιποτα.Εγω σε αντιθεση με αυτους,την ΟΑ τη ΠΟΝΑΩ.Κατι που εσεις δε θα μαθετε.
 
NFEEFE":1vy3unzo said:
Τα 750 ευρω μου αυτο το μηνα,και οι συνθηκες εργασιας δε νομιζω οτι ειναι για να σου χρωσταω κιολας.Η προσκληση ισχυει,ελα μαζι μου μια μερα για ενα 2ωρο-3ωρο να δεις τη γλυκα...Θα μου πεις εμενα για δουλεια λες και ξερεις!!

Για κατέβα από το σταυρό... έχουν και άλλοι σειρά! Ελπίζω μόνο να μη μιλάς με το ίδιο υφάκι και στους πελάτες σας γιατί θα πάτε για 1 αστέρι Skytrax (αν και κατάλαβα που τα γράφετε κι αυτά)

NFEEFE":1vy3unzo said:
Οσο για τις τουρκικες αερογραμμες,ας ειχαμε τους μαγκες πολιτικους,ας μη δεσμευομασταν και απο τις διαφορες συνθηκες ανταγωνισμου κλπ,οπου οι γειτονες δε δεσμευονται και θα σου ελεγα εγω.Αλλα εχε χαρη που κυβερνανε μονο οι Π*****ες!

Η λύση δηλαδή είναι να βγούμε από την ΕΕ και να κάνουμε ξανά τις ΟΑ δημόσιες, να φαν και οι κότες επιδοτήσεις. Μα πώς δε το σκέφτηκα? Έλα παπαρήγα στον τόπο σου - Αχ τους κουτόφραγκους, τι φραγμούς που βάζουν στα ελληνικά μεγαλεία!

ΥΓ: Βγαίνουμε πάλι εκτός θέματος, οπότε ας το αφήσουμε εδώ. Καλή δύναμη στη δουλειά σου και ψυχραιμία.
 
'Ενα βραβείο πήρε η Α3 και λύσσαξε το σύμπαν :lol:

Πλάκα off. Mπορεί να μου εξηγήσει κάποιος γιατί πρέπει να έχουμε το κόμπλεξ να συγκρινόμαστε σε όλα με τους γείτονες "φίλους"? :wall:
Πέρα από μία διαφήμηση της εταιρείας δεν έχει και ιδιαίτερη σημασία αυτό το βραβείο. Αλλού είναι η ουσία και νομίζω ότι το γνωρίζουν στην Α3.

Cyverius, μήπως τα χώνεις σε λάθος άνθρωπο?
 
Το airlinequality.com μαζί με την ΕRA και πλέον συνεπικουρούμενα από τον οργανισμό SKYTRAX αποτελούν μέρος της παγκόσμιας συνομωσίας για την «απαξίωση» της κρατικής Ολυμπιακής…
Αντί να εκτιμούν τη “διαφορετικότητα” που φέρνει στο συνηθισμένο τρόπο λειτουργίας των αεροπορικών εταιριών και τον couleur local τρόπο αντιμετώπισης των επιβατών από σημαντικό ποσοστό των υπαλλήλων της κάθονται και την βαθμολογούν με ξενέρωτα τεχνοκρατικά κριτήρια!

NFEEFE έγραψε:
Εγω αντιθετα σε προσκαλω στο τηλεφωνικο κεντρο της ΟΑ που εχουμε μεινει 3 και ο κουκος για να λαβεις τις απαντησεις σου.
Είστε 8,500 για να εξυπηρετήσετε 15% λιγότερους επιβάτες από όσους εξυπηρετεί η Aegean με 2,500 προσωπικό!
Τόσοι υπάλληλοι τι ακριβώς κάνετε;
Χοντρικά πόσοι ακόμα σας χρειάζονται για να έχουμε ως επιβάτες όχι καλύτερο αλλά το ίδιο επίπεδο εξυπηρέτησης;

NFEEFE έγραψε:
Οσο για τις τουρκικες αερογραμμες,ας ειχαμε τους μαγκες πολιτικους,ας μη δεσμευομασταν και απο τις διαφορες συνθηκες ανταγωνισμου κλπ,οπου οι γειτονες δε δεσμευονται και θα σου ελεγα εγω.Αλλα εχε χαρη που κυβερνανε μονο οι Π*****ες!
Οι Τουρκικές αερογραμμές για τη χρήση του 2008 θα αποδώσουν στους μέτοχους τους κέρδη ύψους 874 εκατομμυρίων δολαρίων!!! Είναι πλέον ο 5ος σε μέγεθος full service αερομεταφορέας της Ευρώπης, ο ταχύτερα αναπτυσσόμενος , πλήρες μέλος της *Α και έχουν καταστήσει το IST ως το ντε φάκτο hub της νοτιοανατολικής Ευρώπης…
 
Μηπως θα επρεπε οι admins να παρεμβουν εδω? Μαλλον εχει γινει πολυ προσωπικη η συζητηση. Για χαμηλωστε τους τονους λιγο....

Για την ΤΗΥ ισχυει οτι δεν εχει αξιο ανταγωνιστη εγχωριο. Κ ειναι επισης γεγονος, οτι ακομη κ με ισχυρη ΟΑ, στην Ελλαδα εχουν τη δυνατοτητα και οι ιδιωτες να πρωταγωνιστησουν. Το οποιο ειναι ιδιαιτερα ευχαριστο. Σε αντιθεση με το στρατοκρατουμενο / αστυνομοκρατουμενο κ αμφιβολου δημοκρατικοτητας οικονομικου και πολιτικου καθεστωτος της γειτονος χωρας, που δεν αφηνει ευκολα την επιχειρηματικοτητα να ανθισει.

Επιπλεον, μια εταιρεια που εξυπηρετει ενα κρατος με 7πλασιο πληθυσμο της Ελλαδας αναμφιβολλα.. εχει κ πολλαπλασια εσοδα. Οποτε δεν γινεται ευκολα συγκριση. Δεν νομιζω οτι υπαρχουν πολλοι Ευρωπαίοι που εμπιστευονται την ΤΗΥ οταν υπαρχουν εναλλακτικες για να φτασουν στην Κωνσταντινουπολη κ την Αγκυρα.

Τελος ειναι λογικο το IST να ειναι hub οταν αυτη τη στιγμη η πρωτευουσα πολη της Ν/Α Ευρωπης ειναι η Κωνσταντινουπολη.... :)
 
Φίλε TeaCHeRaKiS άσχετο με το topic αλλά: H THY προέρχεται από ένα κάργα αστυνομοκρατούμενο ημιφασιστικό κράτος που όμως είχε το νιονιό να ενεργήσει εντελώς διαφορετικά από ότι το Ελληνικό πάνω στο θέμα των αερομεταφορών.
Για αυτό σήμερα λειτουργούν ΚΑΙ ανταγωνίστηκες εταιρίες ως προς την Turkish (Onur air η μεγαλύτερη εξ αυτών) και σημαντικότατες εταιρίες cargo.Ο μεγάλος παίκτης παραμένει η ΤΗΥ αλλά αυτό συμβαίνει σε όλες τις αγορές της Ευρώπης.
Η πληθυσμιακή διαφορά υπήρχε και πριν 20-25 χρονιά αλλά τι ήταν η THY τότε? Ανέκδοτο και παράδειγμα προς αποφυγή.
O πληθυσμός τους είναι 7πλάσιος από τον Ελληνικό αλλά έχουν μόλις το ¼ του δικού μας εισοδήματος και η κατανομή του είναι ακόμα πιο άνιση.
Κατά συνέπεια δυνατότητα χρήσης του μέσου έχει ένα δυσανάλογα μικρό ποσοστό τούρκων σε σχέση με το πληθυσμό της χώρας.
Γεγονός επίσης είναι πως οι ευρωπαίοι όχι απλά πετάνε μαζί της με προορισμό την Κωνσταντινούπολη και την Άγκυρα αλλά την χρησιμοποιούν για να ταξιδέψουν στην Ασία, την Μέση Ανατολή και την βόρειο Αφρική.
Από αυτό το κομμάτι επιβατών (connecting) προέρχεται και το μεγαλύτερο μέρος της αλματώδους ετήσιας αύξησης στη κίνηση και στο τζίρο.
Η δε αύξηση των επιβατών που πετάνε business είναι ακόμα μεγαλύτερη.
Οι βαθμολογίες και οι βραβεύσεις από τους ειδικούς του χώρου έρχεται απλά να επιβεβαιώσει αυτό που ήδη έχουν «βραβεύσει» οι επιβάτες ψηφίζοντας με τα πορτοφόλια τους.
Οι παραγγελίες αεροσκαφών όπως και η αύξηση προορισμών και δρομολογίων της είναι συνέπεια των παραπάνω.
Όσο και αν μας ενοχλεί καλό θα ήταν να μην εθελοτυφλούμε αλλά να κοιτάξουμε μπας και μπορέσουμε να πλησιάσουμε την επιτυχία της.
 
Καθολου off topic βασικα το θεμα. Ισα ισα που κουβεντα στην κουβεντα μπορουμε εμεις εδω ως αξιοπιστο φορουμ αεροποριας να καθορισουμε ποια κριτηρια θεωρουνται απαραιτητα, ποια σοβαρα και ποια αξιοπιστα... Τουλαχιστον ετσι το βλεπω....
 
TeaCHeRaKiS":1wewv7e2 said:
στην Ελλαδα εχουν τη δυνατοτητα και οι ιδιωτες να πρωταγωνιστησουν. Το οποιο ειναι ιδιαιτερα ευχαριστο. Σε αντιθεση με το στρατοκρατουμενο / αστυνομοκρατουμενο κ αμφιβολου δημοκρατικοτητας οικονομικου και πολιτικου καθεστωτος της γειτονος χωρας, που δεν αφηνει ευκολα την επιχειρηματικοτητα να ανθισει

Καλό είναι να μην υποεκτιμούμε καταστάσεις και να είμαστε έτοιμοι για το τι θα ακολουθήσει. Μάλλον δεν έφτασαν τα χαμπέρια σε κάποιους, αλλά η Τουρκία είναι πλέον μια από τις δυναμικότερες βιομηχανικές χώρες στον κόσμο, με ταχύτατα αναπτυσσόμενο ιδιωτικό τομέα και κανονικό μέλος του G-20. Οι μελλοντικές προοπτικές είναι ευοίωνες για τη γείτονα, καθώς διαθέτει μια απεριόριστη "δεξαμενή" διψασμένων για ανέλιξη νέων και μορφωμένων ανθρώπων - εκτός από εκατομμύρια εσωτερικούς "φθηνούς" μετανάστες. Οποιοσδήποτε έχει δει τους ουρανοξύστες που ξεφυτρώνουν στο Levent και το Etiler της σύγχρονης Istanbul, ή τις μεζονέτες που σιγά σιγά παίρνουν τη θέση των παραγκουπόλεων στα αχανή προάστια, μπορεί να καταλάβει τη δυναμική αυτή.

Ασφαλώς δεν είναι πρότυπο δημοκρατικής χώρας, υστερεί πολύ στον τομέα αυτό από τις Δυτικές Δημοκρατίες, αλλά κανείς δεν αμφισβητεί ότι βελτιώνεται με γοργά βήματα. Παλαιότερα θα ήταν αδιανόητο να βρίσκονται Ισλαμιστές στην εξουσία, να μεταδίδονται δελτία στα Κουρδικά ή να μιλάει κανείς επικριτικά για τη στάση απέναντι στους Αρμένιους ή τους Έλληνες. Επιπλέον, χάρη σε μαεστρικούς χειρισμούς και εκμεταλλευόμενη τις λεπτές ισορροπίες της ευρύτερης περιοχής, η ηγεσία της -επικουρούμενη από νέους, αμερικανοσπούδαστους τούρκους συμβούλους που φρόντισε να αποκτήσει- κατόρθωσε να καταστήσει τη χώρα αξιοσέβαστο παίχτη στη διεθνή διπλωματική κονίστρα και προνομιακό συνομιλητή των ΗΠΑ (βλ. επίσκεψη Ομπάμα), παίζοντας σε μια εντελώς διαφορετική κατηγορία από την Ελλάδα - τη στιγμή που εμείς βγάζουμε ο ένας τα μάτια του άλλου και φερόμαστε λες και δεν άλλαξε ο κόσμος γύρω μας.
 
Τυγχανει τα ''χαμπερια'' να τα ξερουμε καλυτερα απο μερικους εδω μεσα. Κ επισης τυχαινει να γνωριζω αρκετα καλα την Κωνσταντινουπολη εχοντας μελετησει το οικονομικο κ χωροταξικο της προφιλ. Οι ουρανοξυστες και οι μεζονετες ειναι λογω του FDI που ισχυει και στην Τουρκια, λογω του φθηνου εργατικου δυναμικου που αναφερεις. Για τους περισσοτερους Τουρκους ομως δεν ειναι ακριβως ''ροδινα'' τα πραγματα. Κ λαμβανουμε υποψιν την Κωνσταντινουπολη που τυγχανει να ειναι η μεγαλυτερη πολη της Αν. Μεσογειου, το σημαντικοτερο οικονομικο κεντρο, κ να συγκαταλεγεται μονιμως στις λεγομενες world cities. Η Κων/πολη κοιταζει στα ματια στον τομεα αυτο πολυ μεγαλυτερες σε δυναμη και επιρροη Ευρωπαϊκες πολεις.

ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ ομως, δεν υπαρχει τοσο εντονη αναπτυξη εκ των εσω. Και εκει ακριβως ειναι το κλειδι στην ανταγωνιστικοτητα μιας περιοχης.

Πισω στο θεμα μας τωρα.
Κ χαλαρωσε λιγο τους τονους και τις προσωπικες επιθεσεις. Υπαρχουν κ αλλοι που ισως ξερουν περισσοτερα απο εσενα στο φορουμ αυτο.
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top