O πεινασμένος καρβέλια ονειρεύεται. Το όλο άχαρα ξερολικό-ειρωνικό στυλ σου των χιλίων+1 καρδιναλίων παραπέμπει σε έναν ακατάπαυστα μπουρδολόγο εργατοπατέρα της κακιάς ώρας. Κλασική στάση αυτών που δεν μπορούν να αποδεχτούν τις επιτυχίες των άλλων και σπεύδουν με μπακαλίστικες σαχλαμαρίτσες να λοιδορίσουν τα πάντα, είτε πρόκειται για Skytrax, είτε για οτιδήποτε που δε συνάδει στην δογματική κοσμοθεωρία που πρεσβεύουν, ως κατεξοχήν απολυταρχικά άτομα.
Ε λοιπόν, πονάει, αλλά οι Τούρκικες αερογραμμές έχουν προβεί τα τελευταία χρόνια σε ένα εκτενές πρόγραμμα αναβάθμισης στόλου και υπηρεσιών, που καμιά σχέση δεν έχει με το κατάντημα των ΟΑ προ-Βγενό. Αναμφίβολα, παρόλες τις κακουχίες, οι ΟΑ κράτησαν (με τη βοήθεια της θεάς τύχης αλλά κυρίως την αναμφισβήτητη ικανότητα των τεχνικών και των πιλότων τους) ένα πολύ καλό επίπεδο ασφάλειας, αλλά από κει και πέρα το χάος...
Καθυστερήσεις, αεροσκάφη κατά βάση άστα να παν και αχρεία εξυπηρέτηση από τις "παλιοσειρές" των χιλιάδων αργόσχολων δημοσιουπαλλήλων που τις στελέχωναν και προκάλεσαν την κατρακύλα και τη μεταστροφή των προτιμήσεων σε άλλες εταιρείες, όπως η Αιγαίου, που έπαιζε σε άλλη κατηγορία ποιότητας. Συνεπώς, οι κριτικές δεν είναι στημένες, είναι απολύτως δικαιολογημένες και ορθώς οι ΟΑ βρίσκονται χαμηλότερα στο Skytrax, αν και προηγούνται στην ασφάλεια από τις Τούρκικες. Ευτυχώς, ο Βγενό φαίνεται να έχει πάρει ζεστά το θέμα και είναι θέμα χρόνου η αναβάθμιση της εταιρείας και στην Skytrax και περαιτέρω στην ασφάλεια (με την ανανέωση του στόλου/ μείωση δρομολογίων). Αλλά κυρίως στη συνείδηση του κοσμάκη, που την είχε κάνει με ελαφρά πηδηματάκια για Αιγαίου.
Τέλος, αν τυχόν έχεις οιαδήποτε σχέση με την ΟΑ, οπότε παίρνει και σένα η μπάλα, καλό θα ήταν να κατέβεις από το καλάμι και να δεις πιο ταπεινά το θέμα γιατί κανείς δε σας χρωστάει τίποτα (μάλλον το αντίθετο). Για να γυρίσει ο ήλιος, θέλει δουλεία πολύ. ΔΟΥΛΕΙΑ, comprente? (όχι αερολογίες και τσιγάρο-μπεγλέρι στην καμπίνα)
Ε λοιπόν, πονάει, αλλά οι Τούρκικες αερογραμμές έχουν προβεί τα τελευταία χρόνια σε ένα εκτενές πρόγραμμα αναβάθμισης στόλου και υπηρεσιών, που καμιά σχέση δεν έχει με το κατάντημα των ΟΑ προ-Βγενό. Αναμφίβολα, παρόλες τις κακουχίες, οι ΟΑ κράτησαν (με τη βοήθεια της θεάς τύχης αλλά κυρίως την αναμφισβήτητη ικανότητα των τεχνικών και των πιλότων τους) ένα πολύ καλό επίπεδο ασφάλειας, αλλά από κει και πέρα το χάος...
Καθυστερήσεις, αεροσκάφη κατά βάση άστα να παν και αχρεία εξυπηρέτηση από τις "παλιοσειρές" των χιλιάδων αργόσχολων δημοσιουπαλλήλων που τις στελέχωναν και προκάλεσαν την κατρακύλα και τη μεταστροφή των προτιμήσεων σε άλλες εταιρείες, όπως η Αιγαίου, που έπαιζε σε άλλη κατηγορία ποιότητας. Συνεπώς, οι κριτικές δεν είναι στημένες, είναι απολύτως δικαιολογημένες και ορθώς οι ΟΑ βρίσκονται χαμηλότερα στο Skytrax, αν και προηγούνται στην ασφάλεια από τις Τούρκικες. Ευτυχώς, ο Βγενό φαίνεται να έχει πάρει ζεστά το θέμα και είναι θέμα χρόνου η αναβάθμιση της εταιρείας και στην Skytrax και περαιτέρω στην ασφάλεια (με την ανανέωση του στόλου/ μείωση δρομολογίων). Αλλά κυρίως στη συνείδηση του κοσμάκη, που την είχε κάνει με ελαφρά πηδηματάκια για Αιγαίου.
Τέλος, αν τυχόν έχεις οιαδήποτε σχέση με την ΟΑ, οπότε παίρνει και σένα η μπάλα, καλό θα ήταν να κατέβεις από το καλάμι και να δεις πιο ταπεινά το θέμα γιατί κανείς δε σας χρωστάει τίποτα (μάλλον το αντίθετο). Για να γυρίσει ο ήλιος, θέλει δουλεία πολύ. ΔΟΥΛΕΙΑ, comprente? (όχι αερολογίες και τσιγάρο-μπεγλέρι στην καμπίνα)