Φίλε Airlaw, με όλο το σεβασμό... Κατανοώ ότι για κάποιους δικούς σου λόγους συμπαθείς... έως και αγαπάς την Viking και προσπαθείς να βρεις δικαιολογίες που είναι αληθοφανείς σε όσους είναι έξω από το χορό. Έχεις κάθε δικαίωμα και αλίμονο, η ελευθερία λόγου είναι από τα λίγα που μας έχουν απομείνει. Επειδή όμως τυγχάνει και άλλα άτομα εκτός από εσένα να γνωρίζουν τα δρώμενα της εταιρίας από πρώτο χέρι, θα πρότεινα να μην προσπαθούμε να χρυσώσουμε το χάπι τόσο πολύ!!!
Όπως εσύ (προφανώς), έτσι κι εγώ ξέρω και έχω ζήσει πολλά εκεί μέσα. Δεν θέλω να αναφέρω συγκεκριμένα παραδείγματα, αλλά με συγχωρείς, όταν διάβασα τα τελευταία posts σου μου ανέβηκε το αίμα στο κεφάλι... Ταπεινή μου γνώμη είναι ότι εκτός από το φιλικό κλίμα που υπάρχει στην εταιρία και είναι το μόνο θετικό, όχι όμως και ζητούμενο αφού δεν πάμε στην παιδική χαρά αλλά στη δουλειά μας, τίποτα άλλο δεν αξίζει. Δυστυχώς, γιατί έχω πολλούς γνωστούς που δουλεύουν ακόμα εκεί αναγκαστικά λόγω κρίσης, ακούω τα ίδια και τα ίδια γεγονότα και συμβάντα που αντιμετώπιζα όσο δούλευα και εγώ σ'αυτή την εταιρία. Και πίστεψέ με είναι παρόμοιες καταστάσεις με αυτές που ζούσαν τα παιδιά στον πρώτο κύκλο της Viking όταν είχε πάλι έδρα την Αθήνα πριν από κάποια χρόνια αν θυμάσαι... Eν ολίγοις η Viking κατ'εμέ είναι από τις ανοργάνωτες αεροπορικές εταιρίες όχι απαραίτητα λόγω έλλειψης ικανοτήτων αλλά λόγω αδιαφορίας. Και δε μπορεί να φταίει ένας Phil γι'αυτό!!! Θεωρώ ότι θέλουν να την κρατούν στο επίπεδο που είναι τόσα χρόνια για κάποιους δικούς τους λόγους, ενώ θα μπορούσαν να εκμεταλλευτούν τα κενά που υπάρχουν στην αεροπορία της χώρας μας και να προχωρήσουν μπροστά. Όσο για το αν υπάρχουν χρήματα στην εταιρία ή όχι, επέτρεψε μου να σου υπενθυμίσω τα τεράστια κέρδη των πτήσεων με τα συμβόλαια των Κούρδων... Ας μην επεκταθώ παραπέρα γιατί δε θα μπορώ να το μαζέψω από πουθενά, απλά ήθελα να παραθέσω τη γνώμη μου για να μην πιστεύουμε σε υπερβολές. Φιλικά, καλημέρα σε όλους!