Viking Hellas

  • Thread starter Akis
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Γνωρίζει κανείς τι εταιρεία είναι η Fly Hellas ?
Επίσης τι σχέση έχει αυτός ο επιφανής Βρετανός επιχειρηματίας (πρώην XL UK, Viking AB) με την νεαρά Viking Hellas ?
 
Φίλε Airlaw, με όλο το σεβασμό... Κατανοώ ότι για κάποιους δικούς σου λόγους συμπαθείς... έως και αγαπάς την Viking και προσπαθείς να βρεις δικαιολογίες που είναι αληθοφανείς σε όσους είναι έξω από το χορό. Έχεις κάθε δικαίωμα και αλίμονο, η ελευθερία λόγου είναι από τα λίγα που μας έχουν απομείνει. Επειδή όμως τυγχάνει και άλλα άτομα εκτός από εσένα να γνωρίζουν τα δρώμενα της εταιρίας από πρώτο χέρι, θα πρότεινα να μην προσπαθούμε να χρυσώσουμε το χάπι τόσο πολύ!!!
Όπως εσύ (προφανώς), έτσι κι εγώ ξέρω και έχω ζήσει πολλά εκεί μέσα. Δεν θέλω να αναφέρω συγκεκριμένα παραδείγματα, αλλά με συγχωρείς, όταν διάβασα τα τελευταία posts σου μου ανέβηκε το αίμα στο κεφάλι... Ταπεινή μου γνώμη είναι ότι εκτός από το φιλικό κλίμα που υπάρχει στην εταιρία και είναι το μόνο θετικό, όχι όμως και ζητούμενο αφού δεν πάμε στην παιδική χαρά αλλά στη δουλειά μας, τίποτα άλλο δεν αξίζει. Δυστυχώς, γιατί έχω πολλούς γνωστούς που δουλεύουν ακόμα εκεί αναγκαστικά λόγω κρίσης, ακούω τα ίδια και τα ίδια γεγονότα και συμβάντα που αντιμετώπιζα όσο δούλευα και εγώ σ'αυτή την εταιρία. Και πίστεψέ με είναι παρόμοιες καταστάσεις με αυτές που ζούσαν τα παιδιά στον πρώτο κύκλο της Viking όταν είχε πάλι έδρα την Αθήνα πριν από κάποια χρόνια αν θυμάσαι... Eν ολίγοις η Viking κατ'εμέ είναι από τις ανοργάνωτες αεροπορικές εταιρίες όχι απαραίτητα λόγω έλλειψης ικανοτήτων αλλά λόγω αδιαφορίας. Και δε μπορεί να φταίει ένας Phil γι'αυτό!!! Θεωρώ ότι θέλουν να την κρατούν στο επίπεδο που είναι τόσα χρόνια για κάποιους δικούς τους λόγους, ενώ θα μπορούσαν να εκμεταλλευτούν τα κενά που υπάρχουν στην αεροπορία της χώρας μας και να προχωρήσουν μπροστά. Όσο για το αν υπάρχουν χρήματα στην εταιρία ή όχι, επέτρεψε μου να σου υπενθυμίσω τα τεράστια κέρδη των πτήσεων με τα συμβόλαια των Κούρδων... Ας μην επεκταθώ παραπέρα γιατί δε θα μπορώ να το μαζέψω από πουθενά, απλά ήθελα να παραθέσω τη γνώμη μου για να μην πιστεύουμε σε υπερβολές. Φιλικά, καλημέρα σε όλους!
 
AirLaw":19s2amns said:
Δυστυχώς δεν ειναι απλα τα πραγματα και απο οσο γνωριζω υπαρχουν και αλλες αεροπορικες εταιριες που χρωστανε 3 μηνιατικα στους εργαζομενους και πανε για το 4 (βλεπε HIA) καθως και αλλες που πληρωνουν ακομη...στο χερι με διατρητες αποδειξεις....

To να αναφέρεσαι στην ΗΙΑ είναι ντροπιαστικό καθώς η συγκεκριμένη εταιρία είναι μόνο παράδειγμα προς αποφυγή απο κάθε οπτική γωνία και αν δεν θέλεις να ανήκεις σε αυτο το επίπεδο εταιριών πρέπει πρώτα να φέρεσαι πιο επαγγελματικά στους εργαζόμενους σου.
 
AliVou":26o5g3ic said:
Γνωρίζει κανείς τι εταιρεία είναι η Fly Hellas ?
Επίσης τι σχέση έχει αυτός ο επιφανής Βρετανός επιχειρηματίας (πρώην XL UK, Viking AB) με την νεαρά Viking Hellas ?

Καλημερα AliVou. Fly Hellas και Viking Hellas ειναι ενα και αυτο. Θα μπορουσαμε να πουμε οτι η Viking Hellas (http://www.flyviking.gr) ειναι κατω απο την ομπρελα της Fly Hellas (http://www.flyhellas.com)

aliki777":26o5g3ic said:
Φίλε Airlaw, με όλο το σεβασμό... Κατανοώ ότι για κάποιους δικούς σου λόγους συμπαθείς... έως και αγαπάς την Viking και προσπαθείς να βρεις δικαιολογίες που είναι αληθοφανείς σε όσους είναι έξω από το χορό. Έχεις κάθε δικαίωμα και αλίμονο, η ελευθερία λόγου είναι από τα λίγα που μας έχουν απομείνει. Επειδή όμως τυγχάνει και άλλα άτομα εκτός από εσένα να γνωρίζουν τα δρώμενα της εταιρίας από πρώτο χέρι, θα πρότεινα να μην προσπαθούμε να χρυσώσουμε το χάπι τόσο πολύ!!!
Όπως εσύ (προφανώς), έτσι κι εγώ ξέρω και έχω ζήσει πολλά εκεί μέσα. Δεν θέλω να αναφέρω συγκεκριμένα παραδείγματα, αλλά με συγχωρείς, όταν διάβασα τα τελευταία posts σου μου ανέβηκε το αίμα στο κεφάλι... Ταπεινή μου γνώμη είναι ότι εκτός από το φιλικό κλίμα που υπάρχει στην εταιρία και είναι το μόνο θετικό, όχι όμως και ζητούμενο αφού δεν πάμε στην παιδική χαρά αλλά στη δουλειά μας, τίποτα άλλο δεν αξίζει. Δυστυχώς, γιατί έχω πολλούς γνωστούς που δουλεύουν ακόμα εκεί αναγκαστικά λόγω κρίσης, ακούω τα ίδια και τα ίδια γεγονότα και συμβάντα που αντιμετώπιζα όσο δούλευα και εγώ σ'αυτή την εταιρία. Και πίστεψέ με είναι παρόμοιες καταστάσεις με αυτές που ζούσαν τα παιδιά στον πρώτο κύκλο της Viking όταν είχε πάλι έδρα την Αθήνα πριν από κάποια χρόνια αν θυμάσαι... Eν ολίγοις η Viking κατ'εμέ είναι από τις ανοργάνωτες αεροπορικές εταιρίες όχι απαραίτητα λόγω έλλειψης ικανοτήτων αλλά λόγω αδιαφορίας. Και δε μπορεί να φταίει ένας Phil γι'αυτό!!! Θεωρώ ότι θέλουν να την κρατούν στο επίπεδο που είναι τόσα χρόνια για κάποιους δικούς τους λόγους, ενώ θα μπορούσαν να εκμεταλλευτούν τα κενά που υπάρχουν στην αεροπορία της χώρας μας και να προχωρήσουν μπροστά. Όσο για το αν υπάρχουν χρήματα στην εταιρία ή όχι, επέτρεψε μου να σου υπενθυμίσω τα τεράστια κέρδη των πτήσεων με τα συμβόλαια των Κούρδων... Ας μην επεκταθώ παραπέρα γιατί δε θα μπορώ να το μαζέψω από πουθενά, απλά ήθελα να παραθέσω τη γνώμη μου για να μην πιστεύουμε σε υπερβολές. Φιλικά, καλημέρα σε όλους!

Αγαπητη aliki777 καταρχας να σε ευχαριστησω για το post σου και να αναφερω οτι πολυ χαιρομαι που υπαρχει αυτος ο διαλογος οχι μονο με εσενα αλλα και με αλλα μελη του φορουμ, ειναι προς όφελος ολων μας πιστευω. Η Viking φυσικα και εχει ακομη παιδικες ασθενειες οι οποιες να οφειλονται εν πολλοις στο οτι ειναι περιπου <<οικογενειακη>> επιχειρηση αλλα απο την αλλη εχει αυτο εχει και την καλη του πλευρα οπως συμβαινει σε καθε οικογενεια: φιλικο κλιμα εργασιας οπως και εσυ ανεφερες και σιγουρια η αν θες να το πουμε αλλιως μια αισθηση ασφαλειας οτι το χειμωνα δεν θα μεινεις στους 5 δρομους (εδω δεν βαζω τα πληρωματα που εχουν εξαρχης συμβολαια σαιζον). Επισης δεν ανεφερα πουθενα οτι η Viking ειναι η καλυτερη αεροπορικη εταιρια που εχει υπαρξει ποτε στην Ελλαδα αλλα το καλυτερα στημενο μαγαζι στην Ελλαδα απο ολες τις υπολοιπες αναλογες εταιρειες...Θα συμφωνησω μαζι σου οτι η εταιρια θα μπορουσε να ειχε προσφερει πολλα στον χωρο αλλα και στον εαυτο της αν αντικαθιστουσε καποια ατομα τα οποια τα χαρακτηρίζει μονο η αδιαφορια και τιποτε αλλο. Οσο για τα τεραστια κερδη των πτησεων απο το Ιρακ συμφωνω...ειναι πολλα τα λεφτα (δεν γνωριζω αν ειναι τεραστια) αλλα μην ξεχναμε ομως οτι δυστηχως η Viking Hellas κρατα ακομη την ρετσινια της Viking AB (ο Αγγλος χρωσταει σε οποιο αεροδρομιο ειχε περασει η AB) και αρκετοι ειναι αυτη που διεκδικουν χρωστουμενα της AB απο την Hellas. Απο την αλλη πρεπει να πουμε οτι τα συμβολαια με τους Κουρδους ειναι αυτα που στην ουσια κρατησαν (και κρατανε) ορθια ακομη την Viking Hellas κατι το οποιο ομως ειναι δικοπο μαχαιρι (αλλωστε ειναι γνωστο οτι ηδη υπαρχει η Viking Middle East εδω και πολυ καιρο). Βεβαια για ολα αυτα ο καταλληλοτερος να μας απαντησει θα ηταν ο ιδοκτητης της Hellas αλλα απο οτι βλεπετε σε αντιθεση με τον λαλιστατο Mr Wyatt (παμπολλα posts σε Αγγλικα φορουμς του χωρου σχετικα με την XL UK αλλα και την Viking AB,αν το ψαξεται θα βρειτε πολλα πραγματα) αυτος κρατα χαμηλο εως αορατο προφιλ....Και δυστηχως η ευτυχως αυτος κρατα το μαχαιρι και το καρπουζι με οτι συνεπαγεται αυτο....
 
Φίλε/η AIRLAW αν δουλεύεις στην εταιρεία και την υποστηρίζεις τότε πολύ καλά κάνεις και έτσι να συνεχίσεις να κάνεις,άλλωστε το ψωμί σου βγάζεις εκεί.Ωστόσο τα προβλήματα είναι πολλά και το μέλλον μαύρο.Μου λες πως η εταιρεία θα ξεκινήσει καινούργιους προορισμούς και εγω ρωτάω πως θα γίνει αυτό όταν η VIKING έχει μετατραπεί σε μια αναξιόπιστη εταιρεία μετά τα καλοκαιρινά καμώματα της?(καθυστερήσεις,ακυρώσεις,κ.τ.λ).
Γνωρίζεις ότι η FLY HELLAS είναι ωραίο τέχνασμα για να μην αναφέρεται το όνομα VIKING επειδή το συγκεκριμένο όνομα είναι στις μαύρες λίστες της ευρωπαϊκής αεροπορίας.Το FLY HELLAS για αυτό δημιουργήθηκε και το ξέρεις.
Τα αεροπλάνα είναι πολύ παλιά και καθε τρεις και λίγο χαλάνε και θα ξεκινήσουν καινούργιους προορισμούς?.Τα αεροπλάνα της VIKING είναι σαν τους γέρους που έχουν σωληνάκια στην εντατική μονάδα και είναι λίγο πριν το ΄΄Αιωνία η μνήμη΄΄.
Θα έβαζες αυτούς τους γέρους να τρέξουν εκατοστάρι στίβο?Όχι βέβαια γιατί δεν μπορούν, το ίδιο ισχύει και με τα αεροπλάνα της δεν γίνεται.
Τώρα αν πάρει καινούργια αεροπλάνα αλλάζει το θέμα και είμαι μαζί σου.
Συμφωνώ απόλυτα με έναν προηγούμενο πως είναι ντροπή να γίνεται βάση σύγκρισης η Ελένικ γιατί η Ελενικ έκανε τα αδύνατα δυνατά για να ξεφτυλιστεί.
Το ότι το κλίμα είναι καλό ωφείλεται στα καινούργια πληρώματα που πραγματικά αυτά τα παιδιά είναι διαμάντια.
Εύχομαι να μην κλείσει καμία εταιρεία αρκετοι Έλληνες είναι στα πρόθυρα πεινας με τόση ανεργία.
 
Εντάξει δεν χρειάζεται να τραγικοποιούμε καταστάσεις, τα Α320 της viking δεν είναι καινούργια, είναι γνωστό ότι είναι 20ετίας και σίγουρα θα παρουσιάζουν τεχνικά σε συχνότερη βάση από ένα νεότερο αλλα εφόσον γίνεται σωστή συντήρηση δεν υπάρχει κανένας κίνδυνος. Μήπως έχουμε καλομάθει λίγο στην Ελλάδα με τα "ολοκαίνουργια airbus" της ΟΑ και της Α3; Όταν εταιρίες όπως η AF και η ΒΑ πετούν με αεροσκάφη ίδιας ηλικίας; Για να μήν αναφερθώ στο τι γίνεται στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού...Τεχνικά σε όλες τις εταιρίες γίνονται, απλά όταν διαθέτεις 3 αεροσκάφη αν σου χαλάσει το ένα όλο το πρόγραμμα πτήσεων καταστρέφεται και οι καθυστερήσεις είναι μεγάλες.
Συμφωνώ ότι η viking έχει πολλά προβλήματα οργάνωσης και μερικούς άχρηστους που κατεχουν διοικητικές θέσεις και αδιαφορούν για την εταιρία. Μακάρι να μπορέσει να ανακάμψει σ αυτήν την δύσκολη περίοδο που διανύει και να κρατήσει ο κόσμος τις δουλειές του.
 
XXX":xxgddwtk said:
Φίλε/η AIRLAW αν δουλεύεις στην εταιρεία και την υποστηρίζεις τότε πολύ καλά κάνεις και έτσι να συνεχίσεις να κάνεις,άλλωστε το ψωμί σου βγάζεις εκεί.Ωστόσο τα προβλήματα είναι πολλά και το μέλλον μαύρο.Μου λες πως η εταιρεία θα ξεκινήσει καινούργιους προορισμούς και εγω ρωτάω πως θα γίνει αυτό όταν η VIKING έχει μετατραπεί σε μια αναξιόπιστη εταιρεία μετά τα καλοκαιρινά καμώματα της?(καθυστερήσεις,ακυρώσεις,κ.τ.λ).
Γνωρίζεις ότι η FLY HELLAS είναι ωραίο τέχνασμα για να μην αναφέρεται το όνομα VIKING επειδή το συγκεκριμένο όνομα είναι στις μαύρες λίστες της ευρωπαϊκής αεροπορίας.Το FLY HELLAS για αυτό δημιουργήθηκε και το ξέρεις.
Τα αεροπλάνα είναι πολύ παλιά και καθε τρεις και λίγο χαλάνε και θα ξεκινήσουν καινούργιους προορισμούς?.Τα αεροπλάνα της VIKING είναι σαν τους γέρους που έχουν σωληνάκια στην εντατική μονάδα και είναι λίγο πριν το ΄΄Αιωνία η μνήμη΄΄.
Θα έβαζες αυτούς τους γέρους να τρέξουν εκατοστάρι στίβο?Όχι βέβαια γιατί δεν μπορούν, το ίδιο ισχύει και με τα αεροπλάνα της δεν γίνεται.
Τώρα αν πάρει καινούργια αεροπλάνα αλλάζει το θέμα και είμαι μαζί σου.
Συμφωνώ απόλυτα με έναν προηγούμενο πως είναι ντροπή να γίνεται βάση σύγκρισης η Ελένικ γιατί η Ελενικ έκανε τα αδύνατα δυνατά για να ξεφτυλιστεί.
Το ότι το κλίμα είναι καλό ωφείλεται στα καινούργια πληρώματα που πραγματικά αυτά τα παιδιά είναι διαμάντια.
Εύχομαι να μην κλείσει καμία εταιρεία αρκετοι Έλληνες είναι στα πρόθυρα πεινας με τόση ανεργία.

Αγαπητη/ε XXX νομιζω λιγη σημασια εχει αν δουλευω η οχι στην εν λογω εταιρια, εχει σημασια αν δουλευεις εσυ στην Viking Hellas?. Δεν λες τιποτε διαφορετικο απο αυτα που ειπα εγω...Αν ειδες στο προηγουμενο μηνυμα μου ελεγα οτι δημιουργηθηκε η Hellas για να αποφυγει τα χρεη της ΑΒ. Η Viking Hellas δεν εχει καμμια σχεση με την Viking AB...ειναι σαν να μου λες οτι ΟΑ και Αιγαιου ειναι οι ιδιες εταιριες!. Καμμια σχεση...προκειται για διαφορετικους ιδιοκτητες και για αυτο δημιουργησαν το ονομα Hellas σε μια προσπαθεια να μην κυνηγιεται αδικα η Viking Hellas για χρεη της Viking AB που στην ουσια ηταν εντελως ξεχωριστες εταιριες!!!. Στις μαυρες λιστες της Ευρωπης ειναι η AB Σουηδιας της οποιας το AOC εχει αρθει εδω και πολλους μηνες οπως πολυ καλα γνωριζεις...
Οσο για την παλαιοτητα των αεροσκαφων, οπως αναφερει και ο φιλος Triple Seven παρακατω:

triple seven":xxgddwtk said:
Εντάξει δεν χρειάζεται να τραγικοποιούμε καταστάσεις, τα Α320 της viking δεν είναι καινούργια, είναι γνωστό ότι είναι 20ετίας και σίγουρα θα παρουσιάζουν τεχνικά σε συχνότερη βάση από ένα νεότερο αλλα εφόσον γίνεται σωστή συντήρηση δεν υπάρχει κανένας κίνδυνος. Μήπως έχουμε καλομάθει λίγο στην Ελλάδα με τα "ολοκαίνουργια airbus" της ΟΑ και της Α3; Όταν εταιρίες όπως η AF και η ΒΑ πετούν με αεροσκάφη ίδιας ηλικίας; Για να μήν αναφερθώ στο τι γίνεται στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού...Τεχνικά σε όλες τις εταιρίες γίνονται, απλά όταν διαθέτεις 3 αεροσκάφη αν σου χαλάσει το ένα όλο το πρόγραμμα πτήσεων καταστρέφεται και οι καθυστερήσεις είναι μεγάλες.
Συμφωνώ ότι η viking έχει πολλά προβλήματα οργάνωσης και μερικούς άχρηστους που κατεχουν διοικητικές θέσεις και αδιαφορούν για την εταιρία. Μακάρι να μπορέσει να ανακάμψει σ αυτήν την δύσκολη περίοδο που διανύει και να κρατήσει ο κόσμος τις δουλειές του.

Μήπως έχουμε καλομάθει λίγο στην Ελλάδα με τα "ολοκαίνουργια airbus" της ΟΑ και της Α3;

Αλλωστε μην ξεχνας οτι αυτα τα <<σαραβαλα>> Airbus της Viking Hellas εκαναν αρκετα ACMI για την Αιγαιου αυτο το καλοκαιρι η μηπως νομιζεις οτι η Αιγαιου δεν εχει τεχνικα...Απλα εχει τοσο μεγαλο στολο που ανα πασα σχεδον στιγμη μπορει να καλυψει το οποιο τεχνικο της συμβει με ενα αεροπλανο απο μερικα που εχει stand by...Απο την αλλη γιατι κατηγορεις μια εταιρια για τον παλιο της στολο την στιγμη που οι ιδιοι οι Τ.Ο. ειναι ενημεροι για αυτο πριν υπογραψουν το συμβολαιο τους και περνουν τα ρισκα τους...και οι δυο μεριες εννοειται!
Και τελος, συμφωνω μαζι σου...το καλο κλιμα ωφειλεται σε ΟΛΑ τα παιδια που δουλευουν εκει μεσα Ελληνες και Κυπριοι...Αλλωστε το προσωπο μιας εταιριας δεν ειναι ο ιδιοκτητης και οι managers αλλα το ιδιο το προσωπικο ιπταμενο και μη που ερχεται σε καθημερινη επαφη με τον κοσμο...
 
Συγγνώμη μόλις διάβασα στο ποστ της Skywings ότι μάλλον χάνει τα EBL, ISU από ATH. Οι πτήσεις από LCA εδώ και πολύ καιρό δεν πραγματοποιούνται. Χθες ενημερώθηκα από πρώην συνάδελφο της ΟΑ Handling ότι έχει ακυρώσει όλες τις πτήσεις της από HER και από RHO. Η δε βάση της Ρόδου μετά από αυτό έκλεισε κακήν κακώς. Μήπως η εταιρεία έχει κλείσει το μαγαζί και εμείς το έχουμε κρυφό καμάρι? Κρίμα στα άτομα που δουλεύουνε γι'αυτούς γιατί βλέπω να χάνουνε τα λεφτά τους ...
 
Δεν έχει κλήσει μόνο η βάση της Ρόδου αλλά και του Ηρακλείου.
 
cabincrew4ever":2k61y3k3 said:
Συγγνώμη μόλις διάβασα στο ποστ της Skywings ότι μάλλον χάνει τα EBL, ISU από ATH.

Το παρακάτω σχόλιο του jerry στο post της skywings λύνει όποιες απορίες,

jerry":2k61y3k3 said:
Η διακρατική συμφωνία με το Iraq προβλέπει διπλό διορισμό με 7 συχνότητες ανά δρομολόγιο. Ο διορισμός της ND δεν αποκλείει την VQ (ή άλλη εταιρεία)

Όσον αφορά στο Αθήνα-Έρμπιλ η VQ έχει από παλαιότερο διορισμό 3 δρομολόγια / εβδομάδα (τα υπόλοιπα 4 πήρε η ND).

Για τη γραμμή της ISU δεν ξέρω τι προβλέπεται.
 
Top