Ο Airlaw απλα γνωριζει, και ξερει οτι ερχονται ακομη πιο δυσκολες ημερες για την Viking οχι ομως τοσο δυσκολες οσο στην HIA με το προσωπικο να ειναι 3 μηνες απληρωτο και να περιμενουν το Hadji μπας και βγαλουν κανα φραγκο ...Με λιγα λογια και οσο πιο απλα γινεται, οσοι ειναι χρονια στον χωρο γνωριζουν οτι η Viking ειναι το καλυτερα στημενο μαγαζι στην Ελλαδα (χωρια απο Αιγαιου και Ολυμπιακη) το οποιο περνα δυσκολα σε δυσκολους καιρους παρολα αυτα προσπαθει να πληρωνει το προσωπικο χωρις μεγαλες καθυστερησεις...
XXX":1aqvhmtj said:
Δηλαδή οι καθυστερήσεις του Αυγούστου,τα προβληματικά αεροσκάφη,οι ακυρώσεις πτήσεων ιδιαίτερα των τελευταίο καιρό,το ,οι καθυστερήσεις πληρωμών στο προσωπικό,το ότι η εταιρεία χάνει το ένα συμβόλαιο μετά το άλλο χάνοντας χιλιάδες ευρώ εσένα δεν σε ανησυχεί?Η φταίει πάλι η οικονομική κρίση?
Τι δουλειά έχει η οικονομική κρίση όταν τα αεροπλάνα είναι μονίμως με τεχνικά προβλήματα?
Ωραία καραμέλα η οικονομική κρίση αλλά έχει καταντήσει κουραστικό.
Φυσικα και ειναι ανησυχητικό και φυσικα ειναι τραγικο να μπαινεις μεσα 5-10-15 μερες απληρωτος....αυτα απο τη μερια του εργαζομενου...ας το δουμε και απο την αλλη μερια ομως, της εργοδοσιας...μμμμ...δεν μπορουμε ομως!. Μονο εικασιες μπορουμε να κανουμε οταν μεσα στο παιχνιδι μπλεκονται χιλιοι δυο παικτες...καυσιματζηδες, Τ.Ο. που καθυστερουν τις πληρωμες, τεχνικα προβληματα (σε ολους συμβαινουν και φυσικο ειναι οταν εχεις παλιο στολο και θελεις να πετας συνεχεια ε,μην περιμενεις να ειναι ολα στην εντελεια), Handlers που μπορουν να σου καθηλωσουν τα αεροσκάφη ανα πασα χρονικη στιγμη εαν τους χρωστας και τα θελουν εδω και τωρα...σε κανεναν δεν αρεσει αυτο που γινεται...Απο την αλλη σε οποιον δεν αρεσει μπορει να σηκωθει και να φυγει σαν κυριος/α αλλα απο την αλλη που να παει σε τετοιες εποχες;.Στην...Hermes;;;
Η εταιρια εχει χασει συμβολαια αλλα αυτο δεν σημαινει οτι δεν εχει νεα συμβολαια, σε νεους προορισμους....Ας περιμενουμε λιγο καιρο ακομη να δουμε τι θα γινει, ερχεται και χειμωνας τωρα και εδω θα δουμε ποιος θα κρατησει κοσμο και ποιος θα διωξει. Στο συμφερων ολων μας ειναι πιστευω εταιριες σαν την Viking να ορθοπηδησουν και να πανε καλα γιατι πολυ απλα δινουν δουλεια σε πολυ κοσμο....
gonzo":1aqvhmtj said:
Φίλε Airlaw δεν γνωρίζω αν είσαι εργαζόμενος στην συγκεκριμενή εταιρία αλλα αεροπορικές εταιρίες που καθυστερούν να πληρώσουν το προσωπικό τους (επανελειμένα) πρέπει να σταυρώνονται οχι απλά να τις κλέινουν οι κυβερνήσεις.Ειναι ψυχοφθόρο(για να μην πω εμπλέκει άμεσα και το safety) για τα πληρώματα και δεν θα τους αδικούσα αν αποφάσιζαν να αποχωρήσουν.Το να μην πληρώνεται απο Τ.Ο. δεν είναι δικαιολογία να μην πληρώνεις τους εργαζόμενους σου.Τι σημαίνει αυτό ?έχεις λεφτά για το χτες μόνο και για αυριο..βλέπουμε?
Φιλε gonzo σε καταλαβαινω απολυτα...θα σου πω κατι ομως...Απο (οσο γνωριζω δλδ) την ημερα που ανοιξε η Viking και μεχρι την στιγμη που μπηκε μετοχος σε αυτην ο ανεκδιήγητος Αγγλος πρωην ιδιοκτητης της XL UK (Phil Wyatt:
http://www.dailymail.co.uk/news/article ... flier.html) ΟΛΟΙ πληρωνοντουσαν στις 29 του μηνα, οχι την 1 αλλα στις 29 του προηγουμενου!. Απο τοτε που μπηκε αυτος δεν υπηρξε κανενας μηνας που το προσωπικο να πληρωθηκε στην ωρα του. Και το grande finale του κυριου ηταν το κλεισιμο της Viking AB ενα μολις χρονο μετα την αναμιξη του στην Viking. Ευττυχως δλδ που εκει στη Viking τον καταλαβαν γρηγορα και εφτιαξαν την Hellas και εβαλαν το ιδιοκτητο MD στο AOC της και κρατησαν αρκετο κοσμο απο την AB... Δυστυχώς δεν ειναι απλα τα πραγματα και απο οσο γνωριζω υπαρχουν και αλλες αεροπορικες εταιριες που χρωστανε 3 μηνιατικα στους εργαζομενους και πανε για το 4 (βλεπε HIA) καθως και αλλες που πληρωνουν ακομη...στο χερι με διατρητες αποδειξεις....