Συμφωνω με το τελευταιο σχολιο,οχι τον κυριο αλλα ενα αρκετα αξιοσεβαστο ποσοστο επι της αυξησης.Εγω ειπα κατι συγκεκριμενο που προκυπτει απο το ανοιγμα της βασης της FR στην Αθηνα οτι συμπιπτει με την ολη αυξηση της επιβατικης κινησης του ΑΙΑ.Και εθεσα το θεμα οτι η Α3 μονη της δεν μπορει να ξεκινησε τοσο μεγαλο boost στην κινηση ως προς τον αριθμο των επιβατων τα προηγουμενα χρονια.Οσο για τα 50 δρομολογια που ξεκινησε η Α3 + τα 200 το καλοκαιρι μαλλον θα εννοειτε και απο τις βασεις Ροδου,Ηρακλειου και Θεσσαλονικης.Εγω μιλησα καθαρα για Αθηνα και συγκεκριμενα απο τον Απριλιο του 2014 αν συγκρινετε ειδικα στις κινησεις επιβατων εσωτερικου ειναι +20% σχεδον καθε μηνα σε σταθερη βαση με συγκριση με καθε χρονο πριν.Εαν η FR με 6 αεροπλανακια καταφερε να μεταφερει(κατα δηλωση της)περιπου 3εκ.επιβατες περσι τοτε εαν φερει περισσοτερα τι θα γινει;Το φθηνο της εισιτηριο ειναι μεγαλο κινητρο για τον Ελληνα σε σχεση με την μονοπωλιακη τακτικη και τις συνεννοησεις κατω απο το τραπεζι μεταξυ Α3/ΟΑ ως προς τις τιμες.200€ για Ροδο που αναγκαστικα τα εσκαγα για επαγγελματικους λογους ενω με τα ιδια χρηματα πηγαινα Μιλανο η Ρωμη!
@ΟΑ701 Το κακο ειναι οτι οι εταιριες δινουν γενικη κινηση(αφιξη-αναχωρηση)και οχι κινησεις ανα αεροδρομιο για συγκριση.Το ιδιο κανει και ο ΑΙΑ.Υπαρχει και σχετικο thread viewtopic.php?f=91&t=9252&start=15
@ΟΑ701 Το κακο ειναι οτι οι εταιριες δινουν γενικη κινηση(αφιξη-αναχωρηση)και οχι κινησεις ανα αεροδρομιο για συγκριση.Το ιδιο κανει και ο ΑΙΑ.Υπαρχει και σχετικο thread viewtopic.php?f=91&t=9252&start=15