OA701
Concorde-Class-Member
- Εγγραφή
- 27/04/2009
- Μηνύματα
- 4.079
- Likes
- 104
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- ---
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- KTTS
H κοινή λογική λέει ότι αν η SKG είχε περισσότερο ή ποιοτικότερο "ψωμί" τότε σίγουρα θα υπήρχαν περισσότερα δρομολόγια και ανταγωνισμός. Προσωπικά, έχω την αίσθηση ότι με τις δεδομένες συνθήκες δεν μπορεί αυτή τη στιγμή να υποστηρίξει ως O&D α/δ κάτι περισσότερο από αυτό που βλέπουμε, ίσως αν η EL πάει να κάνει ένα μικρό hub με ροές απο βορρά προς νότο να δούμε περισσότερη κίνηση τουλάχιστον στο θερινό πρόγραμμα. Μη ξεχνάμε ότι ένα α/φος τύπου 738/320 έχει ετήσια έξοδα ~100 εκατομ. ευρώ (90 λέει η FR, 120 η A3), μάλιστα οι αεροπορικές το νούμερο αυτό το χαρακτηρίζουν επένδυση, οπότε είναι λογικό να επιζητούν τα αποδοτικότερα δρομολόγια...
Πάμε τώρα στα ωραία, Ο' Brien speaking (εδώ όλο το άρθρο όπου λέει και πικρές αλήθειες για τα χάλια μας)
Πάμε τώρα στα ωραία, Ο' Brien speaking (εδώ όλο το άρθρο όπου λέει και πικρές αλήθειες για τα χάλια μας)
Συμπέρασμα; Αναποφεύκτα κάποια στιγμή θα κλιμακωθεί ο ανταγωνισμός στην ΑΤΗ και με τα υπάρχοντα δεδομένα θα πιεστεί πολύ η Α3. Να πω πάλι ότι μια συνεργασία με IAG και ειδικότερα τη VY θα δώσει άλλον αέρα; Το εύχομαι.Σε σχέση με την επιλογή των νέων προορισμών της εταιρίας, παραδέχεται ότι πρόθεσή της Ryanair δεν είναι μία διασυνδεσιμότητα που θα έχει μετεπιβιβάσεις για τους επιβάτες. Αντίθετα, όπως λέει, η εταιρία είδε μία ευκαιρία στην εσωτερική αγορά, καθώς θεώρησε ότι μπορούσε να συμπιέσει τις τιμές προς τα κάτω.
«Η Σαντορίνη είναι μισή ώρα πτήση κι έχει εξαιρετικά υψηλές τιμές - μπορείς να πετάξεις φτηνότερα για το Λονδίνο. Πετάμε σύντομες πτήσεις, αυξάνουμε την χρήση των αεροσκαφών μας και ξέρουμε ότι είμαστε φτηνότεροι από τον ανταγωνισμό» συνεχίζει.
Παράλληλα, ομολογεί ότι ένας μεγάλος αριθμός δρομολογίων της Ryanair από την Αθήνα συμπίπτει με αυτά της AEGEAN. «Εάν μία άλλη αεροπορική εκτελεί ένα δρομολόγιο με επιτυχία, εμείς ξέρουμε ότι ως low cost μπορούμε να το κάνουμε με μεγαλύτερη επιτυχία. Αυτό που δεν ξέρουμε είναι η επίδοση ενός απολύτως νέου δρομολογίου. Και ειλικρινά εάν το αεροδρόμιο θέλει να χρεώνει 40 ευρώ ανά επιβάτη, τότε θα πάρουμε την εύκολη επιλογή» καταλήγει.
«Εάν η Ελλάδα θέλει η Ryanair να πάρει αναλάβει εμπορικό κίνδυνο για να ανοίξει απολύτως καινούρια δρομολόγια, τότε αυτό θα πρέπει να αντανακλάται στην τιμή», κάτι που, όπως λέει, σήμερα δεν γίνεται.