Βάσεις της Ryanair σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

  • Thread starter Thread starter OA701
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Συμφωνω με το τελευταιο σχολιο,οχι τον κυριο αλλα ενα αρκετα αξιοσεβαστο ποσοστο επι της αυξησης.Εγω ειπα κατι συγκεκριμενο που προκυπτει απο το ανοιγμα της βασης της FR στην Αθηνα οτι συμπιπτει με την ολη αυξηση της επιβατικης κινησης του ΑΙΑ.Και εθεσα το θεμα οτι η Α3 μονη της δεν μπορει να ξεκινησε τοσο μεγαλο boost στην κινηση ως προς τον αριθμο των επιβατων τα προηγουμενα χρονια.Οσο για τα 50 δρομολογια που ξεκινησε η Α3 + τα 200 το καλοκαιρι μαλλον θα εννοειτε και απο τις βασεις Ροδου,Ηρακλειου και Θεσσαλονικης.Εγω μιλησα καθαρα για Αθηνα και συγκεκριμενα απο τον Απριλιο του 2014 αν συγκρινετε ειδικα στις κινησεις επιβατων εσωτερικου ειναι +20% σχεδον καθε μηνα σε σταθερη βαση με συγκριση με καθε χρονο πριν.Εαν η FR με 6 αεροπλανακια καταφερε να μεταφερει(κατα δηλωση της)περιπου 3εκ.επιβατες περσι τοτε εαν φερει περισσοτερα τι θα γινει;Το φθηνο της εισιτηριο ειναι μεγαλο κινητρο για τον Ελληνα σε σχεση με την μονοπωλιακη τακτικη και τις συνεννοησεις κατω απο το τραπεζι μεταξυ Α3/ΟΑ ως προς τις τιμες.200€ για Ροδο που αναγκαστικα τα εσκαγα για επαγγελματικους λογους ενω με τα ιδια χρηματα πηγαινα Μιλανο η Ρωμη!
@ΟΑ701 Το κακο ειναι οτι οι εταιριες δινουν γενικη κινηση(αφιξη-αναχωρηση)και οχι κινησεις ανα αεροδρομιο για συγκριση.Το ιδιο κανει και ο ΑΙΑ.Υπαρχει και σχετικο thread viewtopic.php?f=91&t=9252&start=15
 
ας καθαρίσει ενας Mod τα off-topic :wall:
 
Δεν νομίζω ότι είμαστε οφ, τη βάση της FR στην ΑΤΗ σχολιάζουμε :)

@airserv
Κατα καιρούς δίνουν στοιχεία για τις βάσεις τους. H FR το 14, πρώτη χρονιά στον ΑΙΑ, μετέφερε 1.2 εκατ. και το 15 περίπου 2.7 εκατ. αν θυμάμαι σωστά τα νούμερα. Τις χρονιές αυτές ο ΑΙΑ είχε αύξηση 2.6 εκατ. και 2.9 εκατ. αντιστοίχως οπότε ναί, οι Ιρλανδοί έχουν συνεισφορά στην αύξηση αλλά όχι αυτή που πολλοί νομίζουν. Το 15 μεγάλωσαν το αποτύπωμα τους, για το 16 με τα μέχρι στιγμής δεδομένα θα είναι μικρότερη η αύξηση τους χωρίς να γνωρίζουμε ακόμη τι αύξηση θα παρουσιάσει ο ΑΙΑ...
 
Έδωσε τη δυνατότητα κράτησης η Ryanair για το Αθήνα-Σόφια, από 30/10 ξεκινάνε οι πτήσεις. Αθήνα 08.10-09.25 Σόφια και επιστροφή 06.30-07-45.

Επίσης εμφανίστηκαν και οι πτήσεις προς Μύκονο για παρασκευη-κυριακή 07.15-08.05/ 08.30-09.20
 
H Ryanair έχει εδώ και καιρό ανακοινώσει οτι θα κάνει βάση την Κέρκυρα με ενα μονιμο α/φ και θα επιχειρεί προς προορισμούς εξωτερικού, πολλούς ανατολικούς.. γνωρίζει κανείς αν έχουν γίνει προσκλήσεις ενδιαφέροντος για cabin crew κλπ ?? σε ενα μηνα κανονικά πρέπει να αρχίσει το πτητιό της πρόγραμμα, αλλά κίνηση δεν βλέπω !
 
Το recruitment της Ryanair είναι συνεχές, οπότε τα πληρώματα που θα εργαστούν στη βάση υπάρχουν ήδη. Η εταιρία αυτή δεν προσλαμβάνει ανα βάση για να καλύψει της ανάγκες της. Αντιθέτως προσλαμβάνει προσωπικό το οποίο αποδέχεται να εργαστεί οπουδήποτε στο δίκτυό της.
 
Εχουν ηδη υπογραψει οι περιΣΣοτεροι ενδιαφερομενοι για corfu απο οσα γνωριζω :great:
 
Το αεροδρόμιο του Oslo Rygge κλείνει και σε συνδυασμό με το νέο περιβαλλοντικό φόρο των 80 νορβηγικών κορωνών ανά επιβάτη που αποφασίστηκε, η Ryanair αποφάσισε να μειώσει κατά 50% την γενική πτητική της δραστηριότητα στη Νορβηγία!
Ετσι θα μεταφέρει 7 συνδέσεις στο τρίτο αεροδρόμιο του Όσλο, το Όσλο-Torp, (εκεί που δραστηριοποιείται και η αντίπαλη Wizzair) ,θα ανοίξει δύο νέα δρομολόγια προς Λονδίνο-Stansted και Βίλνιους στο κεντρικό διεθνές αεροδρόμιο του Όσλο (Oslo Gardermoen) και ΟΛΑ τα υπόλοιπα δρομολόγια, 16 στο σύνολο, μεταξύ αυτών των Χανίων και της Θεσσαλονίκης, διακόπτονται οριστικά! :wall:
 
Μήπως γνωρίζετε γιατί δεν υπάρχουν πτήσεις Skg-CIA από 15-30 Οκτωβρίου;
Ευχαριστώ.
 
Φαινεται οτι μειωνει τα δρομολογια για CRL, μιας και για Νοεμβριο καθε τριτη δεν φαινεται να υπαρχει δρομολογιο.
 
Top