Βάρος αποσκευών

  • Thread starter Thread starter Stelios
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Ευχαριστώ τους ελάχιστους που με υποστήριξαν, και στους υπόλοιπους το εξής: Στου κουφού την πόρτα, όσο θέλεις βρόντα. Η τυπικότητα σας εξαντλείται στα παραπάνω κιλά που καταφεραν να με χρεώσουν. Μπράβο για το κατόρθωμα. Τώρα είμαι υπερήφανος για μια εταιρεία που πήγε με το γράμμα του νόμου και με χρεωσε 10 ευρώ (με πιστωτική, έτσι γιατί γουστάρω)!! Συγκινούμαι, και ελπίζω κι άλλες αεροπορικές να ακολουθήσουν το παράδειγμα της!! 235 ευρώ εισιτήριο για εσωτερικό, και 10 ευρώ για 5 κιλά υπέρβαρο!! Εγώ, ταπεινωμένο σκουπίδι πια, οφείλω να υποταχθώ και να παραδεχθώ το ολέθριο σφάλμα μου, να έχω δηλαδή 5 κιλά παραπάνω.. Υπόσχομαι να μην το ξανακάνω. Παρά το ότι και χειριστής φίλος μου διαφώνησε με την πολιτική αυτή, δίκιο έχουν πάντα όοοολοι οι υπόλοιποι. Αυτοί δηλαδή που ουτε μια φορά δεν κατάφεραν να μην πετάξουν ανάποδα τη βαλίτσα μου στον ιμάντα, που έχουν σκίσει 3-4 τσάντες με αποτέλεσμα να χρεώνουν την εταιρεία τους καινούριες diplomat, που είναι υπεύθυνοι για αναμονές στην παραλαβή αποσκευών ακόμα και 40 λεπτά(!) και πάει λέγοντας!!! Παραδέχομαι την ήττα μου, και ξανα-κλείνομαι στο καβούκι μου.
 
Κι όλα αυτά για 10 ευρώ............Έλεος.............................!!!!!!! :roll:
 
toy2day κάνεις μεγάλο λάθος, γιατί μπερδεύεις διάφορες καταστάσεις. Τι σχέση έχει το υπέρβαρο με τις σκισμένες τσάντες σου ή την 40λεπτη αναμονή σου στην παραλαβή αποσκευών. Τα τελευταία φυσικά και είναι αρνητικά παραδείγματα, αλλά πιστεύω ότι όσοι δουλεύουν για να φτάσει η βαλίτσα σου όσο το δυνατόν γρηγορότερα σε σένα δίνουν τον καλύτερό τους εαυτό και δεν καταστρέφουν τις αποσκευές των επιβατών εσκεμμένα.

Επίσης με πληγώνει η πρότασή σου: "Ευχαριστώ τους ελάχιστους που με υποστήριξαν, και στους υπόλοιπους το εξής: Στου κουφού την πόρτα, όσο θέλεις βρόντα." Βασικά τις τελευταίες λέξεις μπορώ να τις ανταποδώσω, αλλά θα σε ρωτήσω κάτι άλλο: Όταν έγραψες το συμβάν τι περίμενες; Όλοι να σε υποστηρίξουν ή να γράψουν οι συνφορουμίτες την γνώμη τους; Παραδόξως, οι περισσότεροι είχαν το "θράσος" να έχουν αντίθετη με την δική σου γνώμη. Ε, κάπου εκεί ίσως να υπάρχει και μια πραγματικότητα που όμως δεν σου αρέσει. Αλλά τι να κάνουμε, τον κόσμο δεν θα το πλάσσουμε όπως μας αρέσει.

Παρά το ότι και χειριστής φίλος μου διαφώνησε με την πολιτική αυτή,
Και αυτό τι σημαίνει; Ότι αυτός έχει δίκιο επειδή είναι χειριστής και εμείς όλοι οι "άσχετοι" (διότι δεν ξέρεις αν εγώ είμαι αστροναύτης ή δάσκαλος ή υπεύθυνος του Τμήματος Εξυπηρέτησης Πελατών της Aegean, ή ..., ή ...) κάνουμε λάθος. Οι φίλοι μας τείνουν ορισμένες φορές να παίρνουν το μέρος μας, επειδή είναι φίλοι μας και όχι επειδή στα αλήθεια συμφωνούν μαζί μας. Δεν θέλουν να δουν το πράγμα αντικειμενικά γιατί ακριβώς ΘΕΛΟΥΝ να συμφωνήσουν με την γνώμη του φίλου τους για να μας κάνουν να νοιώσουμε δικαιωμένοι και καλύτερα. Για σκέψου το αυτό λίγο ;)

Υ.Γ. Πριν με ρωτήσει κάποιος: Όχι δεν είμαι ούτε αστροναύτης ούτε δάσκαλος (ευτυχώς για τα παιδιά) ούτε δουλεύω στην Aegean.
:mrgreen:
 
Ελπίζω να μην πλήγωσα κάποιον με τα γραφόμενα μου. Αλλά αναφέρω τη γνώμη του φίλου μου χειριστή, μόνο και μόνο ως γνώμη κάποιου με δηλωμένη ΙΔΙΟΤΗΤΑ στο χώρο. Ενώ από την άλλη βλέπω να λένε όλοι, "δεν ξέρεις που δουλέυω εγώ" κλπ. Ας δούμε λοιπόν σε τί πόστο στην αεροπορική οικογένεια βρίσκεται ο καθένας που τα βάζει τόσο έντονα μαζί μου, να δούμε και τη σκοπιά που έχει. Εννοώ, ότι προφανώς κάποιος που φορτώνει βαλίτσες ΔΕΝ θα πάρει το μέρος μου, λες και σε αυτούς (μεταξύ των οποίων και εγώ τις περισσότερες φορές) που ταξιδεύουν μόνο με το σακάκι τους τους έδωσε κανείς ποτέ παράσημο... Σε ότι αφορά τις τυπικότητες που μας έφαγαν σε αυτό το ποστ, θα υπενθυμίσω κάτι που είπα από την αρχή: Θεωρώ ξεφτίλα να έχω ταξιδέψει πολλάκις εξωτερικό με 25-50ευρώ ΚΑΙ ΜΕ ΥΠΕΡΒΑΡΟ και να μην με έχουν χρεώσει κάτι (εξαιρείται η Αεροφλότ και η Air France-με την τελευταία δεν ξαναπέταξα το είπα και το έκανα, η πρώτη είναι αναγκαία), ούτε καν η easyJet, και να με χρεώνει 10 ευρώ για 5 κιλά η Α3. Με το σκεπτικό αυτό δεν μπορεί να διαφωνήσει κανείς, γιατί υπάρχει αυτή η άμεση σύγκριση.
 
Η Ελλάδα είναι η μοναδική χώρα που οι νόμοι και οι κανόνες ισχύουν μόνο αν εμείς τους θεωρούμε σωστούς, σε αντίθεση με τον υπόλοιπο πολιτισμένο κόσμο όπου ο νόμος είναι νόμος. Ή τον εφαρμόζεις ή τιμωρείσαι. Είναι συνήθως λαοί που οι υπέρτατοι Έλληνες, φωτεινοί παντογνώστες της σοφίας, αποκαλούμε "αμερικανάκια" ή άλλα παρόμοια. Εδώ, αν μας αρέσει ο νόμος έχει καλώς, αν όχι, δεν τον εφαρμόζουμε και άμα λάχει ρίχνουμε και ένα συλλαλητήριο. Αυτό είναι η πηγή όλων των προβλημάτων στη χώρα κατά την ταπεινή μου άποψη ως πολίτη. Αυτά με την αρχική παρένθεση.

Τώρα, σχετικά με την περίπτωση, φταίει και η εταιρία και ο φίλος μας. Αν η εταιρία δεν έκανε ΚΑΜΙΑ εξαίρεση, σε ΚΑΝΕΝΑΝ, ο συνφορουμίτης μας δεν θα έλεγε τίποτα. Θα πλήρωνε και θα ζητούσε και συγνώμη. Αλλά είπαμε, σε αυτή την χώρα, τίποτα δεν εφαρμόζεται όπως πρέπει. Από την άλλη, έχει άδικο. Ναι, είναι παράδοξο να λέω πως έχει δίκιο και άδικο ταυτόχρονα, αλλά έτσι είναι. Διότι, την ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΗ συμπεριφορά των υπαλλήλων να μην εφαρμόζουν τους κανονισμούς ΚΑΤΑ ΓΡΑΜΜΑ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΕΞΑΙΡΕΣΗ (η φράση με τα κεφαλαία ισχύει επίσης για εφορίες, πολιτικούς που τα τρώνε, εμάς που παραβιάζουμε το κόκκινο στο δρόμο, που δεν σεβόμαστε την ουρά στην τράπεζα που, που, που...) και η οποία έχει όνομα (φιλότιμο), την εκμεταλλεύτηκε και ζητάει και τα ρέστα από πάνω.

Εν ολίγοις, αγαπητέ φίλε, αν η εταιρία είχε κάνει την δουλειά της σωστά ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ και συνεχώς, δεν θα έλεγες τίποτα. Αλλά δυστυχώς, σε έφτασε στο σημείο να θεωρείς πως αυτό που σου δινόταν χαριστικά και λόγω φιλότιμου από τους υπαλλήλους πολλάκις στο παρελθόν, είναι αναφαίρετο δικαιωμά σου. Δεν είναι όμως έτσι. Ελπίζω να μην βρεθείς ξανά σε παρόμοια θέση και ελπίζω πια οι αεροπορικές εταιρίες (οι πολιτικοί μας, εμείς οι ίδιοι, Η ΧΩΡΑ ΜΑΣ) να αρχίσουν να λειτουργούν με κανόνες, ΙΔΙΟΥΣ για όλους χωρίς εξαίρεση. Καλά ταξίδια εύχομαι και πρωτίστως ασφαλή, γιατί αυτό μετράει πάνω απ'όλα, να φτάνουμε με ασφάλεια στον προορισμό μας.
 
mike, συμφωνώ με αυτά που λες αλλά επειδή δεν ισχύουν για όλους οι κανόνες, είναι λογικό να διαμαρτύρομαι όταν ισχύουν επιλεκτικά. Σε αυτό διαφωνούμε?
 
Με βάση αυτά που λέω, συμφωνώ πως ΝΑΙ είναι λογικό να διαμαρτύρεσαι γιατί ισχύουν επιλεκτικά. Έχεις δίκιο το λέω ξεκάθαρα! Ωστόσο, ίσως θα πρέπει να αναγνωρίσεις, ή μάλλον να εκτιμήσεις, και το γεγονός πως σε αμέτρητες άλλες πτήσεις η εταιρία, ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΑ αλλά από φιλότιμο, σε διευκόλυνε.

Στην θέση σου ήταν πιθανότατα κάποιος άλλο επιβάτης σε κάποιο άλλο check in desk με υπάλληλο που εφήρμοζε τακτική μηδενικής ανοχής, ενώ εσύ ήσουν ωφελημένος παραδίπλα. Και εκείνος, είμαι σίγουρος, πως θα έλεγε "είστε επιλεκτικοί!!!!" Αν καταλαβαίνεις τι εννοώ... Έχεις δίκιο, αλλά θυμήσου... έχεις ωφεληθεί χωρίς να πρέπει τόσες φορές. Με άλλα λόγια, δώσε τόπο στην οργή! :great:
 
@ toy2day

Σαν πολλά μας τά 'πες και σαν πολλές υποδείξεις κάνεις για κάποιον που πλήρωσε (όχι αδίκως τουλάχιστον) 10 Ευρώ. Πέτα λοιπόν με όποιον θες και μη μας πρήζεις άλλο με τη γκρίνια σου. Μια το υπέρβαρο, μια οι φυσούνες, μια οι 112 θέσεις στο Avro, το πήραμε το μήνυμα. Υπάρχουν και άλλες εταιρείες.
Mercy!!!
 
Ο toy2day θα συνεχίσει να πιστεύει ότι έχει δίκιο, ακόμα και αν τα "κατά" μέλη σε αυτό το φόρουμ είναι συντριπτικά περισσότερα από τα "υπέρ" του. Εγώ το βλέπω ότι ο παθών είναι ένας ακόμα "ελληνάρας" που πιστεύει ότι όλα λειτουργούν για λογαριασμό του και έχει το ακαταλόγιστο. Το γράμμα του νόμου και οι κανονισμοί που γράφουν όλα τα εισιτήρια είναι συγκεκριμένα και δεν αμφισβητούνται από κανέναν, όπως επίσης κανείς δεν είναι υπεράνω αυτών. Είτε πετάει για πρώτη φορά, είτε πετάει για χιλιοστή φορά. Το ότι πχ εγώ καταφέρνω συνέχεια και περνάω το σουγιαδάκι μου ή ένα μπουκάλι με σαμπουάν στο αεροπλάνο δε σημαίνει ούτε ότι είναι σωστό και νόμιμο, ούτε ότι κάποτε δεν θα με πιάσουν. Θα πρέπει να κάνω φασαρία επειδή το πέρασα και πριν; Είναι και αυτό παράβαση των κανονισμών του εισιτηρίου.

Mike μάλλον δεν διάβασες τα υπόλοιπα posts αυτού του topic. Τα στραβά μάτια στο υπέρβαρο γίνονται σε όλο τον κόσμο και είναι πάντα και παντού θέμα υπαλλήλου. Το "επιλεκτική αντιμετώπιση στο υπέρβαρο" δεν αναφέρεται στους επιβάτες αλλά στους υπαλλήλους οποιασδήποτε εταιρίας. Είπαμε και σε παλιότερο post ότι στην ίδια πτήση αν τύχει και πας στον διπλανό υπάλληλο του check in μπορεί να στη χαρίσει. Είναι και θέμα τύχης και όχι χώρας ή εταιρίας ή πολιτικών, εφορίας κλπ.

Θλίβομαι όταν υπάρχουν άτομα όπως ο toy2day με τέτοιο σκεπτικό μέσα σε ένα αεροπορικό φόρουμ και υποτίθεται ότι γνωρίζουν 5-10 πράγματα από κάποιους άλλους που δεν έχουν επαφή με το αντικείμενο. Είναι θέμα χρόνου (μικρού ή μεγάλου) και σαφώς θέμα πιθανοτήτων, αργά ή γρήγορα να κόψεις τα αεροπορικά ταξίδια αφού αυτό σου συνέβη με την Α3, θα σου συμβεί (και έχει γίνει πολλάκις σε πολλού από εμάς) και στην ΟΑ και στην "μακαρίτισσα" (μάλλον) Air Sea Lines (και εδώ μας έχει συμβεί!) αλλά και πιθανώς στην ZF. Η Ελλάδα δεν είναι χώρα με 15 επιλογές στις αεροπορικές εταιρίες, αλλά μόνο 3. Για σένα ήδη 2.

Θεωρώ ότι η φράση του παθόντος "στου κουφού την πόρτα..." αφορά τον ίδιον και είναι και η φράση που κλείνει το θέμα εδώ.
 
Ωραία, λοιπόν εξακολουθούμε να κολλάμε στις τυπικούρες. Δεν βλέπω απάντηση όμως για το προηγούμενο ποστ μου, που μιλάω για το ΠΟΙΟΣ είναι εναντίον μου και ποιος υπέρ. Εγώ βλέπω ότι συνεχίζετε να υποστηρίζετε την άποψη ότι εφόσον υπάρχουν κανόνες, πρέπει να τηρούνται. Και εγώ θα συμφωνήσω, αλλά να τηρούνται με όλους τους επιβάτες ή κανέναν! Και δεν είναι θέμα υπαλλήλου, είναι θέμα "γραμμής" γιατί στο συγκεκριμένο νησιωτικό αεροδρόμιο η κοπέλα με έχει ξαναεξυπηρετήσει πολλές φορές μέχρι σήμερα, και με παραπάνω κιλά. Προχθές ήταν τρομαγμένη και με κουβάλησε για 5 κιλά και τους επιβάτες να περιμένουν. Να τηρούνται τα τυπικά παντού, και στους φορτοεκφορτωτές για παράδειγμα που δεν βλέπω να κάνουν καμμιά ιδιαίτερη μεταχείρηση στις εύθραυστες αποσκευές, απόδειξη αυτού το γεγονός σε μια προηγούμενη πτήση μου, που όταν μετέφερα ένα πανώ με γυάλινα κομμάτια, η υπάλληλος της Αιγαίου (προς τιμήν της) μου έβαλε παραλαβή στην πίστα, επειδή δεν εμπιστευόταν τους υπαλλήλους του handling στο LGAV και μου το είπε στα ίσια!! Δηλαδή εκεί δεν υπάρχουν "ελληναράδες" που ξέρουν μεν τους κανόνες φορτοεκφόρτωσης αλλά δεν τους τηρούν, γεγονός ΠΟΥ ΞΕΡΟΥΝ ΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ στα γκισέ? Ξαναλέω λοιπόν, ότι επειδή υπάρχουν ΕΛΛΗΝΑΡΑΔΕΣ όπως λέτε στους κόλπους των επιβατών, υπάρχουν και στην πίστα, και στο γκισέ, και παντού! Και στην τελική ο επιβάτης πληρώνει και κανένας άλλος. Ολοι οι υπόλοιποι κερδίζουν.
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top