Type rating αεροσκαφών

  • Thread starter Thread starter evarestos13
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Εφοσον η Αιγαιου εκανε το TRTΟ για να ικανοποιησει πρωτα τις δικες της αναγκες και οχι για να πουλαει type ratings,
θα επρεπε τουλαχιστον ολους τους ''ενδιαφερομενους'' υποψηφιους να τους περασει ενα στοιχειωδη Selection Process (technical assessment, Sim assessment & personal interview) οπως εκανε και παλιοτερα με τους low timers..και οπως κανει και η Ryanair, αφου ακολουθει πλεον αυτο το μοντελο.

''Πληρεις τις προυποθεσεις, ξεκινας Type Rating, δεν τις πληρεις σας ευχαριστουμε γεια σας.''

Το να ξεκινας TR σε 33+ ανθρωπους που το πληρωνουν απο την τσεπη τους και στο τελος προσλαβεις το 30-40% απ αυτους, τοτε του χρονου που θα βγαλεις νεες σειρες δεν θα βρεις και τοσους ενδιαφερομενους...

Και τελος για να μην ριχνω ολο το φταιξιμο στην Αιγαιου, οσοι υποψηφιοι δεν διαβαζαν κατα τη διαρκεια της εκπ/σης και δεν προετοιμαστηκαν πριν πανε, δεν φταινε ουτε οι εκπαιδευτες ουτε η Εταιρια αν δεν προσληφθουν...
 
Επιγραμματικά λόγω του "off topic":

...δεν θα μπορούσε ένα μέρος απ’ αυτόν τον αριθμό των 100-130 θέσεων να αντλείται διαχρονικά από Έλληνες οι οποίοι στη συνέχεια θα αποτελούσαν μόνιμο δυναμικό της εταιρίας;
Φυσικά και θα μπορούσε.

Η γνώμη μου εξ’ όσων συζητώ κατά καιρούς περιστασιακά με ανθρώπους του χώρου, προσεγγίζοντες αντικειμενικότερα εκ των έσω τα δεδομένα, όπως εκτιμώ κι εσείς, με όλες τις προφανείς θετικές και αρνητικές συνθήκες κλπ, είναι ότι η εκάστοτε διαχρονικά προσπάθεια άντλησης low timers χειριστών από διάφορους διαγωνισμούς, σχετικά απέτυχε διότι παρόλο που οι αιτούντες/συμμετέχοντες διαγωνιζόμενοι ήταν υπεράριθμοι, το ποσοστό επιτυχίας ήταν αναλογικά χαμηλό και τα αίτια κυρίως το χαμηλό γνωστικό/εκπαιδευτικό επίπεδο των υποψηφίων, γι αυτό σχεδόν πάντα ο αριθμός των προσλαμβανομένων ήταν μικρός.
Σαφώς και υπήρχαν (διαχρονικά) συμμετέχοντες των οποίων οι γνώσεις ήταν ανεπαρκείς. Υπήρχαν όμως και συμμετέχοντες (σε διαγωνισμούς της εν λόγω εταιρείας) οι οποίοι κόπηκαν πριν αποδείξουν το επίπεδο των γνώσεών τους από κάποιον Γερμανό ο οποίος ήθελε να το παίξει "μικρός θεός" και να αποφασίσει εντός 1-2 ωρών ποιός ήταν κατάλληλος για πιλότος και ποιός όχι!
Το αδιανόητο είναι πως γνωρίζω άτομο το οποίο σε μια εξέταση ο Γερμανός τον έκρινε κατάλληλο για πιλότο ενώ στην αμέσως επόμενη (περίπου 1 χρόνο αργότερα) τον έκρινε ακατάλληλο και τον έκοψε!
Εν γένει, τα επονομαζόμενα "ψυχομετρικά" είναι μια πολύ ωραία μέθοδος για να πέφτει "τσεκούρι".

...συμφωνώ γενικότερα μαζί σας ότι όλα μπορεί να συμβαίνουν, αλλά έχω την άποψη πλέον ότι όσον αφορά τους όποιους ευνοούμενους ( βύσματα) , υποστηρίζω τα όσα αναφέρω παραπάνω, ακόμα και για τυχόν κυρίως περιπτώσεις κατιόντων συγγενών ( τέκνα ) χειριστών. Δηλαδή δεν νομίζω ότι υπάρχει πλέον περιβάλλον και συνθήκες τέτοιες που ευνοούν ανάλογες σκανδαλώδεις/τρανταχτές περιπτώσεις της μετά Oxford/ Ωνάσιας αξιοκρατικής περιόδου της δημόσιας πΟΑ ,όπου κάποιοι πολιτικοί/ κομματικοί/ συγγενικοί βυσματίες σπούδαζαν σε φαστφουντάδικες Σχολές των ΗΠΑ αφού είχαν τα «μέσα» να εκπαιδεύονται ουσιαστικά τζάμπα στην εταιρία μέχρι να «κάτσουν δεξιά»
Υπάρχουν... Υπάρχουν...
Πετάει ο πατέρας, πετάει ο γιός, πετάει ο γαμπρός, πετάει και ο ενοικιαστής του διαμερίσματος... δεν αστειεύομαι!
Υπάρχουν και άλλοι οι οποίοι κόπηκαν επανειλημμένα σε όσες εξετάσεις κι αν έδωσαν (θεωρητικές και πρακτικές, εκπαιδευτικές και εταιρικές) και όμως κάθισαν στη δεξιά θέση, ελέω πολιτικής χείρας βοηθείας...

Φυσικά δεν αναφέρομαι μόνο στη συγκεκριμένη εταιρεία.

Ανεξάντλητη η συζήτηση και σίγουρα όχι αρμόζουσα στο παρόν thread.
 
Δηλαδη τωρα σταματησανε τα group?
 
Η δική μου η γνώμη είναι εξής, και όσοι συμφωνείτε, συμφωνείτε :!:

Η Αιγαίου έβαλε το Τύπο σε τιμή κόστους σε συγκρίσει με αλλά TRTO στην Ευρώπη :roll: 21 χιλιάδες συγγνώμη αλλά είναι φτηνό :!: Και έρχομαι τώρα και λέγω, επειδή ξέρουν πως εάν φέρουν τον γερμανό δεν θα περάσουν τα παιδιά του Χ Ψ κτλ :oops: είπανε λένε να κάνουν TRTO σε στυλ Ryanair.... :with: επειδή μόνο έτσι θα περνάνε αυτά τα παιδιά δουλειά ποτέ στην ζωή τους. Και ο νοών νοητό. :banana:

Και εάν λέτε πως το έκανε για να βγάλει κέρδος η Αιγαίου τότε δεν θα το έβαζε 21 αλλά 40!!!!! :great: Αλλά μην φοβάστε όταν κανονίσουν τα δικά τους τεκνά η τιμή θα ανεβεί και θα παίρνουνε και άνω τον 33.
 
Λυπαμαι που το λεω αλλα η μοιρα των παιδιων εξαρταται απο τους γονεις. Απο τη στιγμη που θα σε μεγαλωσουν, θα σε σπουδασουν μεχρι να παρουν τηλ καποιον γνωστο να σε προσλαβει σε εταιρεια. Καλο ειναι να το δουμε ρεαλιστικα και να μην βγαζει ο καθενας τον πονο του.. Εγω εχω ενα φιλο που ο πατερας του ειναι φαρμακοποιος και θα παρει το φαρμακειο και εναν αλλο φιλο που ο πατερας του ειναι ψιλικατζης και θα παρει το παιδι το ψιλικατζιδικο. Το ιδιο συμβαινει και με τις αεροπορικες εταιρειες. Δε χρειαζεται ουτε πονος ψυχης ουτε κλαμα για να καταλαβουμε την πραγματικοτητα. Ρεαλισμο χρειαζεται και οποιος ειναι μαγκας χωρις βυσμα θα καταφερει με την αξια του να ξεπερασει τα εμποδια...
p.s. Δε δουλευω ουτε με εχουν παρει σε καποια εταιρεια (για να μην παρεξηγηθω)
 
Καλησπέρα...μπορείτε να μου βρείτε το link της ΕΑSA που λέει μετά από πόσες μέρες μπορώ να κάνω τα touch & go μετά απο την περάτωση του SIMULATOR??????? Eυχαριστω εκ των προτέρων.........
 
Δεν υπάρχει σαφής προσδιορισμός* στο L 311 αλλά είναι αυτονόητο οτι επειδή η εκπαίδευση στο sim (όπως και κάθε πτητική εκπαίδευση) ισχύει για ένα χρόνο, πρέπει να κάνεις τις 6 προσγειώσεις εντός της ισχύος της εκπαίδευσης στο sim. Εάν ισχύει κάτι διαφορετικό για τις εκπαιδεύσεις στο Lear Jet, θα το γράψω...

*Ούτε τα LASORS δεν το έχουν προβλέψει
 
Λοιπόν αδελφέ KARTER, είναι πλέον 60 μέρες, άλλαξε η νομοθεσία. Η απάντηση προέρχεται από το UK CAA Licencing Dept.
 
Top