Type rating αεροσκαφών

  • Thread starter Thread starter evarestos13
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Κύριε Σωτηρόπουλε νομίζω ότι ως προς τον αριθμό οι πληροφορίες μας συμπίπτουν, έχουν ήδη κλείσει για τέσσερα γκρουπ των δέκα, το πρώτο ήδη έχει αρχίσει εκπαίδευση από τον Οκτώβριο. Δεν πιστεύω η trto να απορρίπτει λόγω ηλικίας υποψήφιους ενδιαφερόμενους «πελάτες» εκ των προτέρων, οι οποίοι επιθυμούν να κάνουν εκπαίδευση, άσχετα αν στη συνέχεια αποτύχουν να ολοκληρώσουν, εκτός βέβαια αν υπάρχει κάποιος θεσμικός κανονισμός περιορισμού ως προς το όριο ηλικίας/δεν το γνωρίζω, δεν είμαι πιλότος/, εσείς βέβαια είστε σίγουρα γνώστης για να μας απαντήσετε. Άλλωστε η συμμετοχή στη εκπαίδευση δεν αφορά μόνο Έλληνες υποψηφίους. Επίσης δεν σημαίνει ότι υπάρχει καμία υποχρέωση/δέσμευση από πλευράς εταιρίας ότι όποιος εκπαιδεύεται θα προσλαμβάνεται κιόλας απ’ την Α3, σίγουρα όμως πιστεύω ότι απ’ αυτούς θα είναι το φυτώριο επιλογών της για πρόσληψη και κάλυψη των αναγκών της για Κ2. Όπως ακούγεται οι ανάγκες της εταιρίας για πρόσληψη Κ2 για την επόμενη καλοκαιρινή περίοδο θα είναι καμιά 25/ριά (??)
 
Επιβεβαιωμενα οσοι ηταν ανω των 33 ετων (εστω + ενα μηνα) κοπηκαν.Αυτη ηταν η γραμμη απο ''ψηλα''....(32+364μερες το οριο)
Πληροφοριες επισης λενε οτι για τις σειρες του επομενου ετους το οριο ηλικιας θα ανεβει.

Και απ οσο γνωριζω για την σειρα του Δεκεμβριου ειναι μονο 3 ατομα.
 
φιλε jass τα λες πολυ σωστα.. γνωστος μου 34 κοπηκε λογω ηλικιας… αλλος 33 + 3 μηνων τον εκοψαν!!!!
για την τεταρτη σειρα ειχαν 4 ατομα ένας έφυγε εμειναν τρεις. Φημες λενε να το παγωσουν για λιγο αργοτερα..
Φιλε ΑΟΑ σωστα αναρωτιεσαι αφου ειναι TRTO πιος ο λογος να εχει θεμα ηλικιας,, αλλα δυστυχως θεωρουν οτι ενας χειριστης μολις γινει 33+1 ημερα δεν κανει σε σχεση με τον 32 +1ο μηνες..ΑΝ ΕΙΝΑΙ δυνατον
Το αλλο με τις 100hrs PIC ….που ζητησαν?? πηγαν οι πρωτοι καημενοι αγορασαν καμια 15αρια ωρες και μετα τους ειπανε οτι τελικα δε χρεαιζεται…….χαχαχαχα.
Αποψη μου ειναι ιτο πρεπει να κρινες εναν οχι μονο ηλικιακα αλλα συνολικα. Επισης για να προλαβω τυχον κραξιμο απο αλλους δεν εχω κανει αιτηση για το TRTO, απλα τυχαινει να γνωριζω καποια ατομα.
Οπως και να εχει καλη τυχη σε οποίον το κανει
 
Συμπτωματικά πληροφορήθηκα, ότι το γνωστικό/εκπαιδευτικό επίπεδο επιδόσεων των συμμετεχόντων στο πρώτο γκρουπ, είναι θλιβερά χαμηλό, σε πολύ μεγάλο ποσοστό. Ως εκ τούτου προβλέπεται μεγάλο κόψιμο από εταιρία και ΥΠΑ
Ας το ακούνε αυτό κάποιοι αιθεροβάμονες όπως π.χ ο κ. pilotathens ( λυπάμαι και δεν επιθυμώ να σχολιάσω τις δυσνόητες και αχαρακτήριστες τοποθετήσεις του σε διάφορα τόπικς), ότι ο μοναδικός σχεδόν δρόμος και κανόνας επαγγελματικής αποκατάστασης των low timers χειριστών στην Ελλάδα είναι το «Βύσμα», πιστεύοντας ότι οι προσλήψεις είναι αναξιοκρατικές και σκανδαλώδεις, δηλαδή ότι όποιοι προσλαμβάνονται κατόπιν διαγωνισμών/εξετάσεων, είναι απαραίτητα από παρεμβάσεις πολιτικών/κομματικών ρουσφετιών ή συγγενών/ στελεχών/ χειριστών των εταιριών κλπ.
Στην αεροπορία, η καταληκτική εξέλιξη του βύσματος νομοτελειακά είναι σχεδόν πάντα « η αποβίβαση στην επόμενη στάση», στη καλύτερη/σπανιότερη δε περίπτωση η συνταξιοδότηση από «δεξιά»
 
Καμια φορα ομως οχι παντα σε μια εκπαιδευση δεν φταιει μονο ο εκπαιδευομενος αλλα και ο εκπαιδευτης οποτε μην κρινουμε μονο τους εκπαιδευομενους αλλα ολο το συνολο.
 
Δηλαδη δεν βρηκαν αρκετους για τυπο κατω απο 33 χρονο?
 
asterixx25":327mf20c said:
Απο περιέργεια...Γνωρίζει κάποιος πόσος κόσμος δήλωσε ενδιαφέρον και παρακολουθεί τον τύπο στην Aegean?

Γιατί αν είναι πολλοί, άραγε λεφτά υπάρχουν. Και να μην κατηγορούμε τις εταιρίες οτι θέλουν "έτοιμους" χειριστές ή τους χειριστές οτι είναι έτοιμοι να κάνουν τα πάντα για μια θέση στα δεξιά.

Αστερίξ, ομολογώ ότι δεν καταλαβαίνω το συμπέρασμα που βγάζεις στο τέλος. Γιατί δεν πρέπει να "κατηγορούμε" τις εταιρείες οι τους υποψήφιους; Επειδή υπάρχουν λεφτά;

Αν δηλαδή βρέθηκαν πολλοί ενδιαφερόμενοι, δεν υφίσταται εκμετάλλευση εκ μέρους της εταιρείας; Αν βρέθηκαν πολλοί ενδιαφερόμενοι, δεν σημαίνει ότι είναι διατεθειμένοι να κάνουν τα πάντα;

Πού ξέρουμε αν τα ποσά που απαιτούνται υπήρχαν ή αν προέκυψαν από ξεπούλημα περιουσίας;

Τέλος (και αυτό είναι γενικό σχόλιο), το ότι οι "πελάτες" αυτοί θα έχουν πλεονέκτημα σε μελλοντικές προσλήψεις, είναι παρακινδυνευμένο συμπέρασμα. Τι εμποδίζει την εταιρεία να τους αποχαιρετήσει και να κάνει εκπαιδεύσεις σε άλλους τον επόμενο χρόνο; Αυτή ειναι η μέθοδος που ακολούθησαν πολλές εταιρείες τα τελευταία χρόνια. Εξαιρέσεις αποτελούν οι εταιρείες που είτε λόγω πιέσεων από τα τοπικά συνδικάτα χειριστών, είτε λόγω τεράστιας αύξησης του κύκλου εργασιών, υποχρεώθηκαν να κρατήσουν τους πρώην "πελάτες".

Υπάρχει κάποια ένδειξη ότι θα έχει τεράστια ανάπτυξη η Α3 ή ότι θα την πιέσει το ελληνικό συνδικάτο; (Το ποιό;;;;;)
 
@Gonso +1!

Ανάγκες υπάρχουν και θα υπάρξουν (τουλάχιστον για την καλοκαιρινή σεζόν).
Τα τελευταία χρόνια η εν λόγω εταιρεία προσλαμβάνει συστηματικά 100-130 contractors από την Parc για να καλύψει τα κενά της. Συνεπώς θέσεις θα υπάρξουν.
Το ποιοι θα τις καταλάβουν είναι άλλη ιστορία...

@AOA
Συμπτωματικά πληροφορήθηκα, ότι το γνωστικό/εκπαιδευτικό επίπεδο επιδόσεων των συμμετεχόντων στο πρώτο γκρουπ, είναι θλιβερά χαμηλό, σε πολύ μεγάλο ποσοστό. Ως εκ τούτου προβλέπεται μεγάλο κόψιμο από εταιρία και ΥΠΑ

Σωστές οι πληροφορίες σου. Μην είσαι τόσο σίγουρος για το "κόψιμο".... θα δεις θαύματα...
Άλλωστε η ΥΠΑ δεν εμπλέκεται πουθενά σε αυτή τη διαδικασία.

Στην αεροπορία, η καταληκτική εξέλιξη του βύσματος νομοτελειακά είναι σχεδόν πάντα « η αποβίβαση στην επόμενη στάση», στη καλύτερη/σπανιότερη δε περίπτωση η συνταξιοδότηση από «δεξιά»

Στο εξωτερικό που τα πράγματα είναι πιο αξιοκρατικά ναι, στην Ελλάδα όμως υπάρχουν ουκ ολίγα παραδείγματα (ονόματα δεν λέμε, οικογένειες δεν θίγουμε) που αποδεικνύουν το αντίθετο.
 
Συγνώμη για τον ελαφρώς off topic σχολιασμό.
Κύριε Σωτηρόπουλε, σεβόμενος τις γνώσεις και την πείρα σας στο χώρο επιθυμώ να σας ρωτήσω, δεν θα μπορούσε ένα μέρος απ’ αυτόν τον αριθμό των 100-130 θέσεων να αντλείται διαχρονικά από Έλληνες οι οποίοι στη συνέχεια θα αποτελούσαν μόνιμο δυναμικό της εταιρίας;
Η γνώμη μου εξ’ όσων συζητώ κατά καιρούς περιστασιακά με ανθρώπους του χώρου, προσεγγίζοντες αντικειμενικότερα εκ των έσω τα δεδομένα, όπως εκτιμώ κι εσείς, με όλες τις προφανείς θετικές και αρνητικές συνθήκες κλπ, είναι ότι η εκάστοτε διαχρονικά προσπάθεια άντλησης low timers χειριστών από διάφορους διαγωνισμούς, σχετικά απέτυχε διότι παρόλο που οι αιτούντες/συμμετέχοντες διαγωνιζόμενοι ήταν υπεράριθμοι, το ποσοστό επιτυχίας ήταν αναλογικά χαμηλό και τα αίτια κυρίως το χαμηλό γνωστικό/εκπαιδευτικό επίπεδο των υποψηφίων, γι αυτό σχεδόν πάντα ο αριθμός των προσλαμβανομένων ήταν μικρός.
Χωρίς να θέλω να αμφισβητήσω τα όσα υπονοείτε και μη έχοντας άμεση σχέση με το επάγγελμα και το χώρο ( εκτός κάποιων φιλικών γνωριμιών/επαφών με πρόσωπα του χώρου ), συμφωνώ γενικότερα μαζί σας ότι όλα μπορεί να συμβαίνουν, αλλά έχω την άποψη πλέον ότι όσον αφορά τους όποιους ευνοούμενους ( βύσματα) , υποστηρίζω τα όσα αναφέρω παραπάνω, ακόμα και για τυχόν κυρίως περιπτώσεις κατιόντων συγγενών ( τέκνα ) χειριστών. Δηλαδή δεν νομίζω ότι υπάρχει πλέον περιβάλλον και συνθήκες τέτοιες που ευνοούν ανάλογες σκανδαλώδεις/τρανταχτές περιπτώσεις της μετά Oxford/ Ωνάσιας αξιοκρατικής περιόδου της δημόσιας πΟΑ ,όπου κάποιοι πολιτικοί/ κομματικοί/ συγγενικοί βυσματίες σπούδαζαν σε φαστφουντάδικες Σχολές των ΗΠΑ αφού είχαν τα «μέσα» να εκπαιδεύονται ουσιαστικά τζάμπα στην εταιρία μέχρι να «κάτσουν δεξιά»
Υ.Γ Συγνώμη για το "κόψιμο" από ΥΠΑ που ανέφερα παραπάνω /λάθος δεν κατάλαβα καλά
 
Εμένα όλα αυτά περί "χαμηλού επιπέδου" υποψηφίων δεν με πέιθουν και πέστε με και καχύποπτο. Δεν βρήκε 5-10 άτομα που αξίζανε;

Μου φαίνεται ότι λόγω αβεβαιότητας στην αγορά, η εταιρεία δεν θέλει να δεσμευτεί με προσλήψεις, οι οποίες δεν "ξεγίνονται" χωρίς κόστος και παράλληλα λύνει και το πρόβλημα των διαφορετικών αναγκών στη διάρκεια της χρονιάς. Οπότε σίγουρες και δοκιμασμένες συνταγές: εποχικοί και εκπαιδευόμενοι. Όλα νοικοκυρεμένα

Καί όντως είμαστε off topic οπότε εγώ σταματώ ή το συνεχίζουμε αλλού. Συγνώμη!
 
Top