Turkish Airports

Exocet

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
17/06/2005
Μηνύματα
27
Likes
0
Περιοχή
Πελοπόννησος / Πάτρα
Xairetw sas kai pali agapitoi filoi kai kalo fthinopwro -xeimwna se olous eyxomai!
SYggnomi pou grafw me greeklish (to apaixthanomai) alla exw kapoio provlima sto pliktrologio ayton ton kairo..

Edw mporoume na kanoume post links apo fwtografies kai plirofories gia ta tourkika aerodromia kai project pou ginontai sth geitoniki mas xwra .
Etsi an kamia fora pizoume me ta idia kai idia pou ginontai stin ellada toulaxiston na xairomaste gia tous geitones mas :)
 
Νέος αερολιμένας Άγκυρας ( new Ankara international airport - new Esenboğa )

Υπό κατασκευή (έναρξη λειτουργίας προγραμματισμένη για τον Οκτώβριο του 2006 )

18 passenger bridges / 10 million passengers annual capacity (old terminal capacity ~6 million/year)

Και φυσικά χωρίς "πακέτα" από την Ευρωπαϊκή Ένωση... (φανταστείτε να έπεφτε και από εκεί χρήμα δηλαδή... )

Για ρίξτε μια ματιά....

http://wowturkey.com/tr38/Erdal_ESENBOGA9_r.jpg

http://wowturkey.com/tr38/Erdal_ESENBOGA8_r.jpg

http://wowturkey.com/tr38/Erdal_ESENBOGA4_r.jpg

http://wowturkey.com/tr38/Erdal_ESENBOGA5_r.jpg

http://wowturkey.com/tr38/Erdal_ESENBOGA6_r.jpg

Εργοτάξιο (ιούνιος 2005 )

http://wowturkey.com/tr54/ususam_HAVAALANI_10.jpg

http://wowturkey.com/tr54/ususam_HAVAALANI_1.jpg

http://wowturkey.com/tr54/ususam_HAVAALANI_2.jpg
 
Hristo έχεις δίκιο , όμως αν κάνεις ένα copy-paste την κάθε διεύθυνση ξεχωριστά μπορείς να δεις τις φωτογραφίες...
 
Και κάποιες πιο πρόσφατες φωτογραφίες από το νέο αεροδρόμιο της Σμύρνης.... (νέος τερματικός σταθμός) , το οποίο σύντομα παραδίδεται προς χρήση...

Αναρωτιέμαι βλέποντας αυτές τις φωτογραφίες αυτού του πολύ ωραίου και σύγχρονου κτηρίου ( σε μία χώρα που ΔΕΝ είναι μέλος της ευρωπαϊκής ένωσης 25 χρόνια..) τι γίνεται με τη Θεσσαλονίκη αλλά και το πόσο μπορούν τα σταθούν δίπλα-δίπλα αεροδρόμια όπως αυτά της Σμύρνης , της Άγκυρας και της Αττάλειας με τα αντίστοιχα τσιμεντένια κουτάκια της Ροδου, του Ηρακελίου και της Θεσσαλονίκης...


http://img92.imageshack.us/img92/2743/izm9ea.png

http://img20.imageshack.us/img20/2148/adbterminal29bb.jpg

http://img154.imageshack.us/img154/8394/adbterminalce4.jpg
 
Μαλλον ανηκουν σε ιδιωτικες εταιριες προφανως ξενες.Γενικα οι Τουρκοι εχουν δωσει τα παντα σε ιδιωτες κυριως Γερμανους.Αναμφοισβητητα η υποδομη και η εμφανιση παιζουν σημαντικο ρολο,αλλα ακομα πιο σπουδαιο παιζει και η κινηση ενος αεροδρομιου η οποια συνηθως δεν εχει να κανει με την εμφανιση,αλλα απο αλλους παραγοντες οπως ας πουμε το οικονομικο επιπεδο της περιοχης την οποια εξυπηρετει το εκαστοτε αεροδρομιο.
Π.χ Η Easyjet πεταει απο ενα terminal του Malpensa πραγματικο χωραφι!
απαραδεκτο απο αισθητικη,οπως επισης το αεροδρομιο της Μαλαγα στην Ισπανια σαν εικονα ειναι πολυ πιο χαλια απο πολλα ελληνικα.Ομως ειναι και τα 2 πολυσυχναστα.
Η Σμυρνη εχει μια βιτρινα ομως ο κοσμος της πειναει στην κυριολεξια.Εχει 5.000.000 κοσμο αλλα η τακτικη της κινηση ειναι πολυ πιο κατω ακομα και απο την Θεσσαλονικη του περιπου 1.000.000!
 
Δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να κάνουμε συγκρίσεις μόνο με τη Τουρκία, και γιατί η "εθνική υπερηφάνεια" των Ελλήνων να εξαρτάται μονάχα από αν είμαστε πάνω από τους γείτονες μας. Δεν βρίσκω και πολλές ομοιότητες της Ελλάδας με την Τουρκία, μιας χώρας με 70.000.000 κατοίκους, με όχι και ιδιαίτερα δημοκρατικό καθεστώς και μη μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Όσο αφορά τα ελληνικά αεροδρόμια, την τελευταία δεκαετία έχει γίνει σημαντική δουλειά, και σε πρώτη φάση, από άποψη μεγέθους εγκαταστάσεων (διάδρομοι, δάπεδα, αεροσταθμοί) έχει γίνει μεγάλη πρόοδος, σε σχέση με το τι υπήρχε 10 χρόνια πριν. Πρωταρχικό παράγοντα σ' ένα αερολιμένα παίζει η παροχή ενός υψηλού επίπεδου εξυπηρέτησης, και όχι τόσο το αισθητικό αποτέλεσμα μιας κατασκευής, ειδικά κιόλας αν έχεις να εκσυγχρονίσεις (άμεσα) 40 -σχετικά μικρά από άποψης κίνησης- αεροδρόμια, από τα οποία 28 χρησιμοποιούνται για διεθνείς πτήσεις, και όχι 4-5 αεροδρόμια που έχουν άλλες χώρες, με μεγαλύτερη έκταση από την Ελλάδα.
Είναι ιδιαίτερα σημαντικό ότι, όλα αυτά χρόνια, τα έργα στα 39 από τα 40 αεροδρόμια (πλην του LGAV δηλαδή), χρηματοδοτήθηκαν αποκλειστικά με πόρους της Υ.Π.Α., δηλαδή από τα έσοδα του Τέλους Εκσυγχρονισμού και Ανάπτυξης Αεροδρομίων (Σπατόσημο). Για πρώτη φορά σε έργα αεροδρομίων, από το 2007, ζητήθηκε να υπάρχει συγχρηματοδότηση από την Ε.Ε. σε ορισμένα από τα έργα (επέκταση 10/28 στην Θεσσαλονίκη, επέκταση κτιρίων Κέρκυρας, Κω, Χανίων, Κεφαλονιάς και νέο δάπεδο και terminal Μυτιλήνης) αφού οι πόροι της Υ.Π.Α. από το Σπατόσημο έχουν μειωθεί εξαιτίας της μη καταβολής του από την ΟΑ, το τελευταίο διάστημα.

Σίγουρα είναι ωραίο να βλέπουμε εντυπωσιακές και μνημειακές κατασκευές σ' ένα αεροδρόμιο, αλλά δεν είναι αυτό που προέχει πάντα. Υπάρχουν σίγουρα καινούργιοι ελληνικοί αεροσταθμοί που φαίνεται ότι κατασκευάστηκαν χωρίς να έχει προηγηθεί κάποιος αρχιτεκτονικός διαγωνισμός, αλλά από την άλλη υπάρχουν και παραδείγματα νέων αεροσταθμών για τους οποίους έγινε αρχιτεκτονικός διαγωνισμός, και προέκυψαν ενδιαφέρουσες προτάσεις: Ιωάννινα (ξεκινά η κατασκευή μετά τον Σεπτέμβρη), Θεσσαλονίκη (υπό ένταξη στο Δ' Κ.Π.Σ. για έναρξη από το 2008 - πάντως προσωπικά και το σημερινό κτίριο μετά το τελευταίο lifting, μ' αρέσει), Καστέλι.
 
Αχ παιδιά καλά τα λέτε γενικά αλλά μην κρυβόμαστε πίσω από το δάκτυλό μας , μας έβαλαν τα γυαλία οι γείτονες.
Χρήστο γενικά συμφωνώ με αυτά που λες.
Αλλά το ζουμί είναι στην τελευταία παράγραφο όπου φαίνεται ξεκάθαρα ότι από όραμα αέρας κοπανιστός.
25 χρόνια (με απίστευτα μεγάλα κονδύλια από την Ευρώπη) και εκτός Αθήνας ΚΑΝΕΝΑ άλλο αεροδρόμιο δεν μπορεί να θεωρηθεί πραγματικά σύγχρονων προδιαγραφών...
ΘΑ και πάλι ΘΑ.
Όταν γίνουν αυτά που ανέφερες φίλε Χρήστο το συζητάμε (2 χρόνια παίζουν οι μακέτες για τα Ιωάννινα (δε λέω συμπαθές ) όσο για τη Θεσσαλονίκη οι μακέτες παίζουν 4-5 χρόνια.
Για Καστέλι χαρτιά και ούτε καν μακέτες.

Εγώ αυτό που έδειξα πριν είναι αεροδρόμια ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΟΝΤΑΙ και ΕΙΝΑΙ ΣΧΕΔΟΝ ΕΤΟΙΜΑ.
Μη βρίσκουμε συνέχεια δικαιολογίες για τη μιζέρια μας.
Η Ρόδος ήταν μια λαμπρή ευκαιρία , και αυτό που βλέπουμε είναι 4 χρόνια τα κατασκευάζεται μια τσιμεντένια επέκταση , σχέδιο,όραμα,αρχιτεκτονική ΜΗΔΕΝ.
Πιστεύω ότι τουλάχιστον τα 3-4 μεγάλα αεροδρόμια εκτός Αθηνών (Θεσσαλονίκη , Ηράκελιο,Ρόδος,Κέρκυρα) έπρεπε ναείναι σε άλλο επίπεδο από αυτό ενός τσιμεντένιου κύβου.
Φίλε Jetflight η κλασική πιπίλα ότι ο κόσμος πεινάει ας σταματήσει κάποια στιγμή , ο κόσμος (ο αντίστοιχος) πεινάει και στην Ελλάδα.
Κάθε φορά που βλέπουμε να πετάει μπροστά η Τουρκία μας πιάνει ο κομπλεξισμός καε λέμε "ναι αλλά πεινάνε" και "έχουν παραγκουπόλεις".
Ας έρθει ο τουρίστας στο Πέραμα και στα Άνω Λιόσια να δούμε τι θα πεί και για τις δικές μας ωραίες αναβαθμισμένες περιοχές.
Και για να επανέλθω στα αεροπορικά , μπορεί κάποιος να μου πει σε ποιο αεροδρόμιο εκτός αθήνας υπάρχουν γέφυρες επιβίβασης στα αεροπλάνα?
Εκτός αν και αυτό θεωρείται πολυτέλεια εν έτει 2006...

Φίλε jetflight το γεγονός ότι όπως λες η Σμύρνη έχει λιγότερη κίνηση από τη Θεσσαλονίκη είναι επιβαρυντικό για το επιχείρημά σου , μπράβο τους που φτιάχνουν ένα τέτοιο αεροδρόμιο κόσμημα.
Χρηστό για τη χρηματοδότηση έχεις δίκιο. Και για να τελειώνω , δείχνοντας για άλλη μια φορά (και δεν είναι κακό αυτό) ότι ναι , είμαστε πίσω πλέον
σε πολλά πράγματα από τους γείτονες (και καλό είναι να μάθουμε κάποια από αυτούς -) υπάρχει οργασμός από εντυπωσιακά έργα αυτή τη στιγμή στην Τουρκία , και είτε θέλουμε είτε όχι κάποια αυτά είναι εντυπωσιακά σύγχρονα αεροδρόμια.

Υ.Γ. Η τουρκία πριν 10 χρόνια είχε μετά βίας 5-6 εκατομμύρια τουρίστες , φέτος ξεπερνάει τους 20. Αυτό δείχνει κάτι. Όραμα να αλλάξουν .


Φωτογραφίεs : (οι συγκρίσεις με αντίστοιχα ελληνικά αεροδρόμια δικές σας...)

ANTALYA

http://www.aytport.com/images/term_img/photo_archive/jpg/p0104.jpg

SABIHA GOKCEN (Το δεύτερο αεροδρόμιο της Κωνσταντινούπολης)

http://i21.photobucket.com/albums/b296/warsword/Anil_EKO_Sabiha_Gokcen.jpg

http://www.tmb.org.tr/firmalar_img/4/07.jpg

DALAMAN (old terminal)

http://img367.imageshack.us/img367/2699/97vk.jpg

http://img367.imageshack.us/img367/1129/260qp.jpg

DALAMAN (new terminal - opened just before few days)


http://www.enginyucel.com/gifs/big/dalaman_5.jpg

http://www.arkitera.com/UserFiles/Image/ig/Proje/2006/dalaman/116.jpg

http://www.arkitera.com/UserFiles/Image/ig/Proje/2006/dalaman/137.jpg

http://photos.airliners.net/photos/middle/9/5/2/0334259.jpg

Και το λουκουμάκι , το νέο υπερσύγχρονο ακι εντυπωσιακό terminal στην ΑΓΚΥΡΑ

http://img46.imageshack.us/img46/1350/ank13xf.png

http://img238.imageshack.us/img238/2444/ank24tw.png

http://img474.imageshack.us/img474/8794/anilesenbogahaziran200634xd.jpg

[/b]
 
Προς Θεου μην μαλωσουμε κιολας.
Με το Χρηστο διαφωνω μονο στο οτι θεωρησε οτι και εγω συγκρηνα την Ελλαδα μονο με την Τουρκια.Αντιθετα παραδεχτηκα οτι υπαρχουν πολυ καλα απο εγκαταστασεις αεροδρομια στη γειτονα,αλλα εφερα και παραδειγματα απο χωρες με πολυ μεγαλη αεροπορικη κινηση οπως η Ιταλια και η Ισπανια οπου πραγματικα οι εγκαταστασεις ειναι πολυ πιο παλιες και αντιαισθητικες απο οτι σε πολλα αεροδρομια της Ελλαδας.
Λες οτι η Τουρκια μας εχει βαλει τα γιαλια,αλλα εγω βλεπω οτι απο κινηση πανε πολυ χαλια.Ακομα και το πολυδιαφημισμενο Sabiha μετα βιας συγκεντρωνει 2 μεγαλες εταιριες χαμηλου κοστους,και αυτο γιατι ναι μεν ειναι ενα πανεμορφο αεροδρομιο,αλλα δυστυχως οι επενδυτες(Δεν γνωριζω αν προκειται για δημοσιο η ιδιωτες)επελεξαν να το φτιαξουν στην αλλη πλευρα του Βοσπορου,εκει που ζουν με ενα και δυο Ευρω τη μερα!
Εαν δεν ειχαν τις παμπολλες τουρκικες charter φετος θα παθεναν μεγαλο βατερλο στο τουρισμο.
Δεν ευλογω τα γενια μου γιατι ξερω οτι και η Ελλαδα δεν ειναι στο επιπεδο που επρεπε απο πολλες αποψεις,αλλα σιγουρα δε θα πρεπει να τη συγκρινουμε με την Τουρκια που για να παρεις ταξι θα πρεπει να συμφωνησεις την τιμη πρωτα με τον οδηγο εαν δεν ειναι πειρατης!Η συγκριση θα πρεπει να γινεται με χωρες μελη της Ε.Ε και γενικοτερα με οικονομικα ισχυρες ευρωπαικες χωρες οπου υστερουμε...
 
Top