Turkish Airports

Εντυπωσιακά τα αποτελέσματα των αεροδρομίων της Κωνσταντινούπολης από συνολική κίνηση επιβατών το 2012.
Ataturk επιβάτες 44,998,508 (+20,3%) 6ο στην Ευρώπη και 22ο στον Κόσμο.
Sabiha επιβάτες 14,487,242 (+13,6) 30ο στην Ευρώπη.
Κατατρόπωσαν το άλλο αεροδρόμιο της Νότιας Ευρώπης
Fiumicino επιβάτες 36,980,911 (-1,8%) 8ο στην Ευρώπη.

Άλλα αεροδρόμια
Antalya επιβάτες 24,993,667 (-0,5%) 14ο στη Ευρώπη
Izmir επιβάτες 9,356,284 (+9,8%) 43ο στην Ευρώπη
Ankara επιβάτες 9,237,886 (+8,9%) 45ο στην Ευρώπη
Dalaman επιβάτες 3,810,015 (+2,1%) 96ο στην Ευρώπη
Adana επιβάτες 3,777,348 (+16,6%) 98ο στην Ευρώπη
Bodrum επιβάτες 3,537,954 (+4%) 103ο στην Ευρώπη.
Trabzon επιβάτες 2.429.873 (+7%)
 
Χτες βράδυ ήμουνα στο IST στην επιστροφή για Αθήνα. Αν ρίξουμε μια ματιά στις διεθνείς μόνο αναχωρήσεις από το αεροδρόμιο της Κων/λης μέσα σε 4 ώρες (20:00-00:00), εύλογα προκύπτουν τα παραπάνω νούμερα.


gallery/image_page.php?album_id=78&image_id=23615

Και μιλάμε για ένα αεροδρόμιο στην ίδια γεωγραφική θέση με το δικό μας. Εμείς πλέον βλέπουμε γλάρους, κύκλους και άντε καμιά ευρωπαϊκή, και εκεί τρέχουν και δε φτάνουν.
 
Mmmm… σιγά το πράγμα μόνο μια Σεούλ και μια Μπανγκόγκ βλέπω και αυτές με καθυστέρηση - όλες οι άλλες είναι περιφερειακές αναχωρήσεις.
(τι άλλο θα έλεγε ένας κομπλεξικός;)
 
Οι Τουρκικές Αερογραμμές έχουν ευνοηθεί πάρα πολύ από την κατάσταση των αεροπορικών συγκοινωνιών στην Περσία, το Ιράκ και το Αφγανιστάν και εξυπηρετούν πολλές πόλεις σε αυτές τις τρεις χώρες και όχι μόνο την Τεχεράνη, τη Βαγδάτη και την Καμπούλ.
 
παιδια, στο Ατατουρκ δεχονται Ευρω ή πρεπει να αλλαξεις συνάλλαγμα?
 
Δεν ξέρω να σου πω για το IST αλλά σε ολόκληρη την Τουρκία δέχονται ευρώ, επειδή όμως οι τιμές τους είναι σε λίρες, θα σε χρεώσουν στρογγυλοποιώντας προς τα πάνω. Εκτός αεροδρομίων μάλιστα, πολλές φορές σου δίνουν ρέστα σε ευρώ, αλλιώς σε λίρες με τη γνωστή στρογγυλοποίηση υπέρ τους.
 
Captain911":igto0zi8 said:
παιδια, στο Ατατουρκ δεχονται Ευρω ή πρεπει να αλλαξεις συνάλλαγμα?

Στις 19 καί 21 Ιουλίου, που πέρασα τρανζιτο, όλα σε ευρώ ήταν κατ ευθείαν.

΄Με την ευκαιρία μεγάλος χαμός από κίνηση, ακόμη έχει κυκλοφοριακό καί στα οχήματα επίγειας εξυπηρέτησης στις πίστες, πώς δεν γίνονται ατυχήματα! ένας...Αλλαχ ξέρει.
Εχει φθάσει πλέον στα όριά του.
Οπως μπορείται να δείτε και στο Flihghtradar , αυτοί οι ελεγκτές πρέπει να είναι συνέχεια στην ¨¨τσίτα¨!
Από ότι κατάλαβα χρησιμοποιούν τον λοξό γιά προσγειώσεις, με προσέγγιση από την θάλασσα καί τον(τους) άλλους γιά απογειώσεις πρός Βορρά, ωστε να φθάνουν στο όριο την χωρητικότητα, παρόλο που δεν μπορουν να δουλέψουν εντελώς ανεξάρτητα οι διάδρομοι. (βοηθάνε βέβαια καί οι Β ΒΑ άνεμοι)
 
παιδια, στο Ατατουρκ υπαρχουν μπριζες ευρωπαικες ή αμερικανικες? Δεν ειμαι σιγουρος τι χρησιμοποιουν οι Τουρκοι, ευρωπαικες ή ξερω γω....

ευχαριστω.
 
Ευρωπαϊκές continental, σαν τις δικές μας.
 
Top