Turkish Airlines

  • Thread starter Akis
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Re: THY news

Μετά την United, από 1 Σεπτεμβρίου αρχίζει η συνεργασία κοινού κωδικού με την US Airways από τις πόλεις Σαρλότ, Φιλαδέλφεια, Φοίνικα για Κωνσταντινούπολη, Φραγκφούρτη, Μόναχο, Σικάγο, Ζυρίχη, Νέα Υόρκη.
 
Re: THY news

Koσμοπολίτισσα η ΤΗΥ, ανακοίνωσε και το LA απο Μάρτιο του '11 με ολοκαίνουργιο 773ER, 4x/w. Κι επειδή το επικοινωνιακό το κατέχουν άριστα, ολόκληρος δήμαρχος του LA δήλωσε ότι είναι περήφανος για την επιλογή της πόλης του απ' την Turkish. Ένα σημαντικό στοιχείο του ανοίγματος αυτής της γραμμής είναι τα οικονομικά οφέλη σύμφωνα με την εταιρεία οικονομικής ανάπτυξης του LA
one average daily, round-trip, transoceanic flight of wide-body aircraft to/from LAX generates $623 million in economic output annually, and sustains 3,120 direct and indirect jobs in Southern California with annual wages of $156 million

Άλλα επίπεδα flight planning... Μια seasonal IST-RHO-HER λείπει για να μας φέρνουν και τουρίστες απ' την west coast...
 
Re: THY news

Σταμάτα επιτέλους να σκέφτεσε τους τουρίστες και τα λεφτά τους :cool:

Τώρα για την ΤΗΥ έχει κανείς τα στατιστικά πόσους προορισμούς ανακοινώνουν την βδομάδα; Θέλουν να γίνουν εμίρηδες στην θέση των εμίρηδων μήπως; Απλά το μέγεθος τους πριν από 2 χρόνια να σκεφτεί κανείς, δεν μπορεί παρά να προκαλεί θαυμασμό η εταιρεία , παρά τις όποιες 'ανατολίτικες' κληρονομιές στο πώς κάνουν δουλειές.
 
Re: THY news

Αγαπητά μέλη, η νέα κοσμοαγάπητη αεροπορική σας εταιρεία... είναι δίπλα σας. Κατέχω τα αρνητικά και τα θετικά της υπόθεσης, αλλά δεν μπορώ να μην αναλογιστώ και το πλήγμα που θα επιφέρουν όλες αυτές οι σουλτανιές σε παραδοσιακούς παίχτες της δυτικής ευρώπης.

"one average daily, round-trip, transoceanic flight of wide-body aircraft to/from LAX generates $623 million in economic output annually, and sustains 3,120 direct and indirect jobs in Southern California with annual wages of $156 million"
Βιώνοντας από κοντά ανάλογη (με της ΤΗΥ) αραβική κίνηση στα σπάργανά της, ενθυμούμαι το πόσο μεγάλη βαρύτητα έδωσαν οι αμερικανοί παράγοντες (ο Δήμαρχος του Σαν Φρανσίσκο) στο γεγονός ότι ένας πελάτης μπαίνει στο μαγαζί τους. Είχε σχεδόν μονοπωλήσει παρουσίαση 20 λεπτών με τα εργασιακά και οικονομικά οφέλη. Μόνο τότε ήταν που συνειδητοποίησα το τί σημαίνει να φτάνει ένα αεροπλάνο από την άλλη άκρη του κόσμου με λαό σε σένα. Τα μεγέθη είναι απίστευτα. Βοηθάει πολύ βέβαια και το τμήμα "προπαγάνδας" (ή αλλιώς μάρκετινγκ :mrgreen: ) για να πετύζει μια καλή μπίζνα. Αυτό εμείς σαν λαός δεν το έχουμε μάθει ακόμα. Γιατί φυσικά τα ξέρουμε όλα...

δικός σας
 
Re: THY news

payneful_tales":22vzpls1 said:
...αλλά δεν μπορώ να μην αναλογιστώ και το πλήγμα που θα επιφέρουν όλες αυτές οι σουλτανιές σε παραδοσιακούς παίχτες της δυτικής ευρώπης.

Άντε, και με την QR και την EK κυρίως το υπέμειναν οι legacy της Ευρώπης μη μπορώντας να κάνουν και αλλιώς. Με την ΤΗΥ της Star όμως? Λέτε να κάνουν και ηρωική έξοδο απ' την συμμαχία όταν θα είναι έτοιμοι οι Τούρκοι?

payneful_tales":22vzpls1 said:
...Μόνο τότε ήταν που συνειδητοποίησα το τί σημαίνει να φτάνει ένα αεροπλάνο από την άλλη άκρη του κόσμου με λαό σε σένα. Τα μεγέθη είναι απίστευτα. Βοηθάει πολύ βέβαια και το τμήμα "προπαγάνδας" (ή αλλιώς μάρκετινγκ :mrgreen: ) για να πετύζει μια καλή μπίζνα. Αυτό εμείς σαν λαός δεν το έχουμε μάθει ακόμα. Γιατί φυσικά τα ξέρουμε όλα...

δικός σας

Και να είναι μόνο ο λαός. Και τα cargo δεν τους κακοπέφτουν. Όσο για εμάς, το πουλάκι πέταξε. Άσε δλδ που όπως λές κι εσύ τα ξέρουμε και όλα, δεν έχουμε ανάγκη εμείς απο τέτοια...

flesland":22vzpls1 said:
Σταμάτα επιτέλους να σκέφτεσε τους τουρίστες και τα λεφτά τους :cool:

Και τι να σκέφτομαι? Any help? :cool:

flesland":22vzpls1 said:
Τώρα για την ΤΗΥ έχει κανείς τα στατιστικά πόσους προορισμούς ανακοινώνουν την βδομάδα; Θέλουν να γίνουν εμίρηδες στην θέση των εμίρηδων μήπως; Απλά το μέγεθος τους πριν από 2 χρόνια να σκεφτεί κανείς, δεν μπορεί παρά να προκαλεί θαυμασμό η εταιρεία , παρά τις όποιες 'ανατολίτικες' κληρονομιές στο πώς κάνουν δουλειές.

Το σίγουρο είναι ότι έχουν σχέδιο και το ακολουθούν. Επίσης, σίγουρα έχουν και την αμέριστη στήριξη πανέξυπνων επιχειρηματιών αλλά και της κυβέρνησης καθώς νέοι προορισμοί της ΤΗΥ εξυπηρετούν πολλαπλά σχέδια, όπως και θα έπρεπε. Παραπάνω είχα δώσει ένα λινκ για την επέκτασή τους στην Αφρική που εξηγεί λίγο και τι συνοδεύει το άνοιγμα ενός νέου προορισμού.
Γενικώς, νομίζω οι γείτονες έχουν ξεφύγει λιγάκι. Ίσως να συνειδητοποιήσαν και τα μεγέθη τους...
 
Re: THY news

Με την άφιξη των νέων Β777 η εταιρεία σκοπεύει να ξεκινήσει την Premium Economy και το νέο τους προϊόν θα αποκαλείται Comfort class.
Οι θέσεις σε αυτή την κατηγορία θα απέχουν 116 cm και το φάρδος τους 49 cm. Θα έχουν προσωπική οθόνη στο μπράτσο 10,6 in. Τα πρώτα δρομολόγια θα γίνουν προς τις πόλεις Πεκίνο, Σαγκάη Τόκυο, Μπανγκόγκ, Σάο Πάολο, Τορόντο και με την παραλαβή περισσοτέρων αεροσκαφών θα ακολουθήσουν Νέα Υόρκη, Σικάγο, Ουάσιγκτον DC.
 
Re: THY news

Συνεχίζουν να "σαρώνουν" στο sponsoring οι Τούρκοι...
Turkish Airlines and Euroleague Basketball announce today a strategic agreement to sponsor the top European basketball competition across the globe. According to the agreement, starting next season the top European competition will be named Turkish Airlines Euroleague Basketball. Similarly, the Euroleague Final Four now becomes the Turkish Airlines Euroleague Final Four whereby the new league title will appear in all media accordingly. This title partner will run for five seasons, with the option of extending it to an additional five.
...
Additionally, Turkish Airlines will also obtain extensive branding rights. Among these rights are a composite Euroleague logo consisting of the logos of both parties, advertising film using the Euroleague players, extensive on and off-court logo and brand visibility in almost 350 games in all the Euroleague and Eurocup games televised by 197 broadcasters globally.
:arrow: Euroleague&THY

Kαι ψάχνοντας λίγο να δώ πόσο θα πάει το "μαλλί" για όλες αυτές τις χορηγίες, έπεσα σε ομιλία του Kotil στο ΕΒΕ του Bodrum (αλήθεια ποιά δικιά μας αεροπορική έχει τυπική εστω συνεργασία με ΕΒΕ?) όπου αναφέρει ως νούμερο τα $6 δις. Φυσικά, λέει κι άλλα ενδιαφέροντα...
:arrow: Ηurriyetdailynews
 
Re: THY news

Ακόμη ένα άρθρο για την ΤΗΥ, απ' τον WSJ αυτή τη φορά. Ενδιαφέροντα πράγματα...

Το κυβερνητικό πλάνο ώστε η Κωνσταντινούπολη να μετατραπεί σε υπερhub (αληθινό, όχι σαν κάτι άλλα :twisted: ) ώστε το 1/3 των transit να φτάσει στα 2/3 απ' τους συνολικούς επιβάτες της ΤΗΥ.
One government plan: to build a third airport for Istanbul with the capacity to handle 60 million passengers a year, just shy of the 66 million at London's Heathrow.

Τα τρία κύρια πλεονεκτήματα τους σύμφωνα με τον Kotil
One is location. Ataturk airport sits roughly midway between Western European capitals and the Middle East, Central Asia and much of Africa. That gives Turkish Airlines a competitive advantage in the transit-passenger business, because it can use narrow-body feeder aircraft to carry passengers from, say, Lyon, France, to Istanbul, and then on to Dubai...
A second advantage comes from growth itself, which has enabled Turkish Airlines to avoid the cost-cutting traumas experienced by other legacy state carriers...
A third advantage: Turkey's lower labor costs. They enable Turkish Airlines to offer full-service flights while competing on price with bare-bones airlines.

Η υποβόσκουσα γκρίνια-ανησυχία της αστροσυμμαχίας
Τhere's some discreet grumbling among THY's Star Alliance partners about the airline's expansion and pricing strategy..."Turkish seems to be the new Emirates—no-one wants to be in an alliance with Emirates because there is no room for a partner, the aim is to connect everything via Dubai," said an aviation official, who declined to be named. That could mean trouble for the future, the official said.

Τέλος, το επόμενο βήμα σύμφωνα με τον Kotil
The next step, says Mr. Kotil, will be to increase the frequency of flights on THY's routes, which are still only about half the norm for airlines like British Airways and Lufthansa. "Easily we can double what we are doing today without jeopardizing our profits

Αυτά διάλεξα ως περίληψη αλλά έχει ακόμη περισσότερα ενδιαφέροντα, απ' την πορεία της ΤΗΥ στον χρόνο μέχρι τις τελευταίες συνεργασίες της...
:arrow: Turkish Air Charts Growth Path
 
Top