Turkish Airlines

  • Thread starter Akis
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Re: THY news

Xθές, προχθές διάβαζα ένα forum τούρκων yolari fanatics (στα αγγλικά γαρ) και συζητούσαν το θέμα των ελλήνων χειριστών. Κάποιος έγραψε ότι έγιναν 13 αιτήσεις για τα 340 και ότι απο αυτές οι 5 προχώρησαν. Γενικά, η στάση τους ήταν ανάμεικτη. Άλλοι ούτε κρύο ούτε ζέστη, άλλοι θριαμβολογούσαν, άλλοι μας έκραζαν για τα οικονομικά μας και άλλοι δεν είχαν κανένα πρόβλημα. Ίδιοι είμαστε ρε παιδί μου στις αντιδράσεις. :D
 
Re: THY news

Aπ' ότι φαίνεται έχουν σοβαρότερα πράγματα να ασχοληθούν. Τι είναι η ασφάλεια και η ομοιομορφία του στόλου μπρος στα στομάχια των first & business class?

Eδώ και καιρό, δοκιμάζαν πιλοτικά στην πτήση IST-JFK special treatment για τους επιβάτες των συγκεκριμένων θέσεων καθώς το α/φος είχε onboard κι έναν ιπτάμενο σέφ. Εδώ και 2 μήνες περίπου, αποφάσισαν την μονιμοποίηση της υπηρεσίας σε long haul προορισμούς, με Τόκυο και Σικάγο να έπονται...

:arrow: ΤΗΥ's flying chefs
 
Re: THY news

seven4seven":2i0zmdo7 said:
Το πιστευεις αυτο,τωρα,ετσι? Το πιστευεις?
http://aviation-safety.net/database/ope ... p?var=4711

Εγώ το πιστεύω! Οπως πιστευω οτι τα αεροπλάνα της έχουν το ιδιο level maintenance ειτε με LH, KLM,AF,OAL,A3,.......

Και σχετικά με το λινκ που δίνεις είναι λίγο άστοχο και αυτό λόγο του εαν δεις και μερικες άλλες εταίρειες δεν θα μπαινες σε αεροπλάνο τους....

π.χ:

Turkish : 39 occurences
OAL : 25 occurences
Air France : 150 occurences
Lufthansa : 31 occurences
KLM : 38 occurences
 
Re: THY news

Οπως εχω ξαναγραψει εδω παραπανω, εχω προσπαθησει να συνεννοηθω με Κ1 στα 737 τους, και τα Αγγλικα του ηταν επιπεδου πρωτης προκαταρκτικης. Στο LGAV ground (οπου ειμαι σε ακροαση 8 ωρες τη μερα) 8 στις 10 φορες τα πληρωματα τους θελουν να ξανακουσουν την τροχοδρομηση 3 και 4 φορες μεχρι να την καταλαβουν (που,σιγα το περιπλοκο αεροδρομιο που εχουμε). Χειροτερα απο τους Ρωσους/πρωην Σοβιετικους.
Τα υπολοιπα τα ακουω βερεσε,και εννοειται οτι σε αεροπλανο τους δεν προκειται να με δουν ουτε με free.
Eπισης, οσον αφορα στα Links που εδωσα, μην μετρας τα occurences. Mετρα τους μακαριτες και τα total losses. Εκει ειναι η ουσια. :cool:
 
Re: THY news

Όπως και να έχει, η εταιρεία συνεχίζει την εντυπωσιακή της ανάπτυξη και το 2011, αφού σκοπεύει να εντάξει στο δίκτυό της Τουλούζη, Βαλένθια, Μάλαγα, Καντώνα και Μανίλα.

:arrow: http://www.ulasimonline.com/news_detail.php?id=19175 στα τούρκικα (για τον aakunz :D )
:arrow: http://www.airliners.net/aviation-forum ... n/4857448/ στα αγγλικά (για τους υπόλοιπους)
 
Re: THY news

Η TΗΥ στις πτήσεις εσωτερικού καταργεί στην Business Class.
Επίσης αποσύρεται από το αεροδρόμιο Istanbul Sabiha Gökçen και όλες οι πτήσεις από αυτό το αεροδρόμιο θα εκτελούνται από την θυγατρική της την Anadolujet.
 
Re: THY news

Κίνηση 6μήνου ανακοίνωσαν οι Τούρκοι δηλώνοντας ικανοποιημένοι...
* 72% το load factor τους
* +19% οι επιβάτες σε σχέση με το περσινό 1ο εξάμηνο
* +35% η overseas business class
* +26% οι international transit επιβάτες
* +40% το cargo

:arrow: Reuters
 
Re: THY news

Ευτυχώς και οι γείτονες και δεν πλήτουμε...

Η ΤΗΥ μετέφερε με ένα 773 την Man Utd στο Σικάγο για την καλοκαιρινή περιοδεία σε ΗΠΑ και Μέχικο.
:arrow: Forbes

Aκόμη ένας νέος προορισμός αφου ξεκινάει στις 7/11 δρομολόγια για DC, χ5/week με Α330.
:arrow: USA Today

Παλιά είδηση που νομίζω δεν έχει αναφερθεί. Υποστηρίζει τον ιατρικό τουρισμό της Τουρκίας προσφέροντας εκπτώσεις και άλλα benefits στους ενδιαφερόμενους.
:arrow: ΤΗΥ Website

Και τέλος, άλλο ένα ενδιαφέρον άρθρο απο το CAPA όπου αναλύεται η επέκταση τους στην Αφρική και πώς αυτή είναι άριστα συνδεδεμένη με την ανάπτυξη εμπορικών σχέσεων της Τουρκίας με τις χώρες όπου ξεκινάει δρομολόγια.
:arrow: CAPA
 
Top