George
V.I.P.-Class-Member
- Εγγραφή
- 29/03/2003
- Μηνύματα
- 1.432
- Likes
- 123
Σε γενικές γραμμές, σκοπός του κάθε κράτους που μπαίνει σε μια διακρατική συμφωνία είναι να προστατέψει τις αεροπορικές εταιρίες της χώρας του. Εφόσον υφίσταται μια συγκεκριμένη διακρατική συμφωνία μεταξύ Ελλάδας-Τουρκίας, η αρχές κάθε χώρας (π.χ. Υπηρεσίες Πολιτικής Αεροπορίας, Αρχές Συντονισμού Πτήσεων) οφείλουν να την τηρούν "on a fair and equal basis". Τα παραδείγματα που γράφτηκαν και εδώ δικαιολογούν το γιατί πιθανότατα δεν εγκρίθηκαν οι πτήσεις της ΤΗΥ.
Μην ξεχνάμε ότι η διακρατική συμφωνία υπάρχει, ακριβώς επειδή οι δύο χώρες ΔΕΝ έχουν αποφασίσει να "ανοίξουν" την αγορά τους η μία στην άλλη. Οι δύο χώρες έχουν επιλέξει να βάλουν περιορισμούς, που μόνο "κολοκύθια" δεν τους λες.mitcos":2pg2olfi said:Προσπαθώ να καταλάβω ως κάπως άσχετος με τις διακρατικές συμφωνίες, τα σλοτς κλπ.
(...)
Και ακόμη καθόμαστε και σκεφτόμαστε αν πρέπει ή όχι η ΥΠΑ να δώσει άδεια για μία ακόμη πτήση στην Turkish επειδή υπάρχουν διακρατικές συμφωνίες και κολοκύθια;