Turkish Airlines στην Ελλάδα

Στη σημερινή deal είχε αφιέρωμα στις αντιδράσεις Aegean στην αίτηση για 3η φορά για 2η πτήση της ΤΗΥ προς Θεσ/νικη..Μα τώρα που η Α3 εχει πια ATH-IST 3 daily και τα σλοτ που ήθελε, τι ζόρι τραβάει με τα 2d στο IST-SKG;Μιλάνε για πιεσεις προς ΥΠΑ να απορριψει το αίτημα..Τωρα θεωρητικά δεν θαπρεπε να μιλαν για μη αμοιβαιότητα στα σλοτ;
 
Τι ζόρι τραβάει; Αν η Τurkish βάλει βραδινή πτήση από Κωνσταντινούπολη για Θεσσαλονίκη και πρωινή πτήση από Θεσσαλονίκη για Κωνσταντινούπολη, θα τις γεμίσει με επιβάτες που θα έχουν ανταποκρίσεις για άλλους προορισμούς. Κοινώς θα πάει κόντρα στο Μόναχο της Aegean και τις πτήσεις της Lufthansa που τροφοδοτούνται από αυτό.
 
Το θέμα είναι πως -υπό τις παρούσες συνθήκες- οι τρεις πτήσεις της Αιγαίου από Αθήνα προς Κωνσταντινούπολη δεν εξυπηρετούν την Αιγαίου, παρά μόνο σαν point to point (δε βλέπω την THY πολύ συνεργάσιμη για να τις χρησιμοποιήσει σαν feeders), εκτός κι αν έχουν περισσότερες συνεργασίες με τρίτους αερομεταφορείς, σαν εκείνη με τη Singapore. Από την άλλη, έχω την εντύπωση πως η ενίσχυση της παρουσίας της THY στη Θεσσαλονίκη, μόνο ζημιά θα μπορούσε να δημιουργήσει στην Αιγαίου, όπως είχε πει και ο Cross. Συν τοις άλλοις, έχουμε και το θέμα υπαρκάλυψης συχνοτήτων από τις τουρκικές εταιρείες και υποψιάζομαι πως υπάρχει έρεισμα όχι μόνο να μη δοθούν περισσότερα δικαιώματα προς αυτές, αλλά και να υποχρεωθούν να περιορίσουν τις πτήσεις μεταξύ των δύο χωρών. Κοινώς, εάν ο συλλογισμός μου είναι σωστός, μάλλον Αιγαίου και THY θα πρέπει να τα βρουν μεταξύ τους.
 
Fat chance of that happening!...Απτην άλλη το πελατολόγιο της ΤΗΥ από Θεσ/νικη "τρώει" ένα μέρος των ευρωπαϊκών ανταποκρίσεων της LHA3 αλλά εξυπηρετεί κυρίως τα -σταν κράτη, Γεωργια,Ισραηλ και Ντουμπάι, ενίοτε και υπερπόντια...Θέλω να πω δεν χάνει μεγάλο μερίδιο όπως έχασε η LH στο MUC,FRA..
 
Και ομως ειναι πολλοι οι επιβατες που ταξιδευουν Ευρωπη με τους Τουρκους, αλλα και Αμερικη. Με τη 2η πτηση θα υπαρχουν καλυτερες ανταποκρισης. Και οι τιμες θα ειναι πολυ καλυτερες μιας και υπαρχουν και οι Σερβοι που απο Απριλιο πετανε 2 φορες τη μερα και ειναι πολυ καλοι!
 
Καλημέρα.
Ήθελα να ρωτήσω τι γίνεται με την ΤΚ στη Θεσσαλονίκη για την 2η πτήση. Έχουμε κανένα νέο; Δυστυχώς η ευτυχώς για Β. Ελλάδα μας βολεύει αρκετά. Βέβαια για Ευρώπη μπήκε στο παιχνίδι λίγο πιο δυναμικά και η Air Serbia αλλά για υπερατλαντικούς προορισμούς ή Ασία, συνήθως έχει τις καλύτερες τιμές, αλλά με τη μια μεσημεριανή πτήση δε βολεύουν οι ανταποκρίσεις τόσο πολύ με αποτέλεσμα την πολύωρη αναμονή στο αεροδρόμιο.
 
Ας δώσουν οι Τούρκοι καλές χρονοθυρίδες με ανθρώπινες ώρες άφιξης στην Α3 για IST και να πάρουν οι της ΤΚ την Δεύτερη πτήση για IST.
Αυτά έκαναν οι Τούρκοι και με την Air Serbia που με την αλλαγή του ονόματος της έδωσαν άφιξη στο IST μετά τα μεσάνυχτα και αναγκάστηκε να πάει στο SAW.
 
Ως πολίτης της Θεσσαλονίκης χέστηκα αν θα πάρει καλή ώρα η Aegean στο IST για να δοθεί άδεια για δεύτερη πτήση στην Turkish που θα μου φέρει χιλιάδες Τούρκους τουρίστες και πολύ καλές ανταποκρίσεις για όλο τον κόσμο.
 
Εμπνευσμένη απάντηση... εγώ να δεις πόσο χέστηκα αν θα πάνε Τούρκοι τουρίστες στη SKG και αν θα βολέψει η ανταπόκρισή τους Θεσσαλονικείς... και με την ίδια λογική να δεις πόσο χεσμένοι είναι οι Κρητικοί αν θα υπάρχουν νοσοκομεία και σχολεία στα Γιάννενα...

Επειδή όμως έχει αρχίσει και βρωμάει, οι διακρατικές συμφωνίες είναι για να τηρούνται και οι Τούρκοι απλά δεν τις τηρούν... συμπέρασμα... ας δώσουν λοιπόν ανθρώπινες ώρες στο Θόδωρα και μετά ας ζητήσουν ότι θέλουν...
 
Ως κάτοικος Θεσσαλονίκης, θα ήθελα να έχω μια νορμάλ πτήση για IST ώστε να προλάβω ανταποκρίσεις. Είτε είναι Α3 είτε ΤΚ. Δε με νοιάζει. Δυστυχώς είναι κόμβος το αεροδρόμιο. Ακόμη και το SAW είναι κόμβος σε σχέση με Αθήνα...
Η Αθήνα είναι σε σχετικά καλύτερη κατάσταση με 3 πτήσεις Α3 και 4 νομίζω με ΤΚ. H Θεσσαλονίκη έχει όμως μια μεσημεριανή πτήση. Δε βολεύει καν να πας για βόλτα στη Πόλη. Τέλος από δω που είμαι με ενδιαφέρει να έχω καλές ανταποκρίσεις με καλές τιμές που το να πάω Αθήνα, Μόναχο ή Φρανκφούρτη δε με βολεύει. Ίσως καμιά Alitalia, ΒΑ ή LX αλλά πάνε και αυτές, μόνο seasonal και ότι να'ναι. Να δούμε πως θα πάει η AirSebia.
Το θετικό με την ΤΚ είναι ότι και φέρνει κόσμο εδώ αλλά και βολεύει τους ντόπιους να φεύγουν. Συνέφερε να πάω Σουηδία με ΤΚ παρά με Α3 - SAS κτλ. ακόμη και ας πήγαινα με τρένο των 9ευρώ στην Αθήνα. Βέβαια προσωπικά και Α3 να πάει καλά θα είναι. Ακόμη και καμιά Pegasus, αλλά ας γίνει κάτι.
 
Top