Turboprop ή Regional Jet για την A3;

  • Thread starter Thread starter spotterakis
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Hastaroth":2nxn6060 said:
Δεύτερον,δέν μπορώ να αντιληφθώ τί είδους αεροπορικός "ρατσισμός" είναι αυτός που άν σέ έναν προορισμό πήγαινε κάποιος μέ jet καί κάποια στιγμή βάλουν ελικοφόρο,θά αρνηθή να ταξιδέψη.Μήπως ο κόσμος ακόμα έχει μείνει μέ την αντίληψη οτι ελικοφόρα είναι μόνο οι Ντακότες;

Δεν είναι θέμα ρατσισμού αγαπητέ Hastaroth.
Καλώς η κακώς η πλειονότητα του κόσμου που χρησιμοποιεί αεροπλάνα έχουν άγνοια για τύπους αεροσκαφών καθώς και για τις εταιρείες που τα κατασκευάζουν.
Για τον περισσότερο κόσμο ο διαχωρισμός είναι ο εξής :
Α) "Μικρά" = Ελικοφόρο με όλα τα "μειονεκτήματά" τους (πχ θόρυβο , είναι πιο αργά , στενά κλπ)
Β) "Μεγάλα" = Jet με όλα τα "πλεονεκτήματα" τους (πχ αθόρυβα , πολύ πιο γρήγορα , πιο άνετα , κλπ)

Σε διαβεβαιώ ότι όποιον και να ρωτήσεις από αυτούς (όταν έχει την επιλογή στο ίδιο δρομολόγιο ) θα προτιμήσει το "μεγάλο"..............

Hastaroth":2nxn6060 said:
Δηλαδή άν το operational cost ενός ελικοφόρου είναι χαμηλότερο από αυτό ενός jet ιδίου μεγέθους,η εταιρεία πρέπει να προτιμήση το δεύτερο γιά λόγους.....μόστρας ;

Η επιλογή από κάποια εταιρεία (στην Ελλάδα τουλάχιστον) κάποιου τύπου αεροσκάφους σαφώς και πρέπει να λαμβάνει υπ΄όψιν του στο τί πετάει στους προορισμούς που το προορίζει ο ανταγωνισμός.

Θυμάμαι με πόση δυσπιστία επιβιβαζόταν οι επιβάτες στν AirGreece .........
Θυμάμαι επίσης πόσο άσχημα σχόλια είχα ακούσει για τον θόρυβο που τους είχε "σπάσει τα αυτιά" επιλέγοντας την επόμενη φορά να ταξιδέψουν με "μεγάλο".
Χωρίς να θεωρώ ότι αυτή ήταν η κυριότερη αιτία που έκλεισε , πιστεύω ότι συνέβαλε και αυτό σε κάποιο ποσοστό στο κλείσιμό της.

Αν λοιπόν με την επιλογή ενός οικονομικότερου ελικοφόρου αεροσκάφους αντί ενός jet , αντί να κάνεις 10-15% οικονομία (στο ποσό που καταβάλλεις για καύσιμα) καταφέρεις να χάσεις 10% των επιβατών που παίρνεις τότε μάλλον κακό στην ανάπτυξη της εταιρείας σου θα κάνεις παρά καλό.

Το να αρνούμαστε την πραγματικότητα δεν θα την αλλάξει .
 
Hastaroth":3v6usscd said:
Αλλωστε,καί τά turboprop κατά βάσιν είναι jets,απλώς τά καυσαέριά τους κινούν μιά έλικα.


Μπαρδον? Τωρα με ζαλισες.. Τα καυσαερια τους? Ενδιαφερον...
 
έχουν αλλάξει πολλά στην τεχνολογία των ελικοφόρων εδώ και 20 χρόνια...
Πράγματι, κάτι τέτοιο συμβαίνει...

http://en.wikipedia.org/wiki/Turboprop
 
Πρακτικα ειναι τουρμπινες παρομοιες με αυτες των Jet συνδεδεμενες με την ελικα μεσω ενος κιβωτιου ταχυτητων. Δεν υπαρχει μεγαλη διαφορα...Αλλα αντε να εξηγησεις τωρα στον κοσμο οτι τα ATR του διαβολου :P ειναι ιδιας αξιοπιστιας με ενα 737 οσον αφορα στους κινητηρες...
Α και επισης....Οι ντακοτες εχουν αποσυρθει.... :D :P
 
Hastaroth":35lj4188 said:
Δεύτερον,δέν μπορώ να αντιληφθώ τί είδους αεροπορικός "ρατσισμός" είναι αυτός που άν σέ έναν προορισμό πήγαινε κάποιος μέ jet καί κάποια στιγμή βάλουν ελικοφόρο,θά αρνηθή να ταξιδέψη.

Από την στιγμή που πληρώνεις , θες και να επιλέγεις!! Δεν ξέρω τι σόι ημιμάθεια είναι να χαρακτηρίζεις ένα πελάτη σου "ρατσιστή". Σε οποιαδήποτε εταιρεία και αν είσαι , ξέρεις πολύ καλά να κοιτάζεις τον Παλμό της αγοράς σου (εγώ τουλάχιστον αυτό κάνω). Βεβαίως και τίθονται λόγοι οικονομικοί στην σύγχρονη εικόνα των αερομεταφορών... αλλά δεν είναι μόνο αυτό..
 
makedonas":1yfxwlln said:
Hastaroth":1yfxwlln said:
Αλλωστε,καί τά turboprop κατά βάσιν είναι jets,απλώς τά καυσαέριά τους κινούν μιά έλικα.


Μπαρδον? Τωρα με ζαλισες.. Τα καυσαερια τους? Ενδιαφερον...


ναι όλα κινούνται από τα καυσαέρια αλλά το βασικότερο είναι ότι η απόδοση εξαρτάται από την σχετική ταχύτητα αεροπλάνου προς μάζα αέρα που επιταχύνεις, εάν δηλαδή έχεις μικρές αποστάσεις άρα και ύψη πτήσης (πχ Αθήνα-Σύρο) τότε τα turboprop είναι ιδανικά αφού η σχετικά μεγάλη προπέλλα προωθεί μεγάλο όγκο αέρα (παροχή) με σχετικά ΜΙΚΡΗ ταχύτητα ως προς την ταχύτητα του Α/Φ.

Και για να μην ξεχνάμε αυτός είναι και ο λόγος που επικράτησαν στα καθαρά τζετ οι κινητήρες "turbofan" έναντι των "turbojet"...!
 
Δεν θα έπρεπε να έχει ανακοινωθεί από την Αιγαίου το αν, το πότε και το με ποιά αεροσκάφη προτίθεται να γίνει η αλλαγή των Άβρο?? το 2010 είναι κοντά ... ¨οχι τίποτε άλλο αλλα η διαφήμιση που έπαιζε στην αεροπορικη έκθεση Ikarus έγραφε παραγγελία Α318-319-320-321. Μάλλον ήταν παλαιά τα διαφημιστικά... σε ένα διαφημιστικά κακό περίπτερο για την aegean...
 
Δικη μου αποψη ειναι οτι δεν χρειαζεται να αναμενουμε οποσδηποτε οτι η Α3 θα παρει μικροτερα αεροσκαφη.
Καταρχην δεν εχουμε καμια πληροφορια οτι η διοικηση της εταιριας εχει προχωρησει σε διαπραγματευσεις με καποια κατασκευαστρια ετιαρια.
Τα 320 μπορουν να ανταπεξελθουν πολυ καλα στα εσωτερικα δρομολογια της εταιριας.
Δεν θα μου κανει καθολου εντυπωση να μεινει με ενα στολο 100% 32S.
 
Προφανώς δεν υπάρχει στις επιχειρήσεις το οπωσδήποτε και ιδίως τώρα που τα καύσιμα έχουν πάρει την ανιούσα...
Όμως η εταιρεία έχει δηλώσει οτι στην επόμενη διετία τα Avro θα είναι ολικά ή μερικά παρελθόν και πως στη θέση τους θα μπουν turboprop. Αντικατάσταση που ευνοείται και από την παρούσα οικονομική και πετρελαική κρίση...
 
Απο τι στιγμη που δεν εχει προβει σε διαπραγματευσεις δεν ειναι σιγουρο οτι θα αγορασει ελικοφορα, κατι που αν συνεχισει και η ΟΑ θα ε την ευνοησει, αφου ο καθε επιβατης θα εχει να ταξιδεψει με το ιδιο σχεδον αεροπλανο.
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top