Turboprop ή Regional Jet για την A3;

Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Turboprop για την Aegean;

Έβαλα εδώ όλα τα post σχετικά με την απόκτηση turboprop από την Aegean που γράφτηκαν τις τελευταίες μέρες σε διάφορα άλλα θέματα!
 
Re: Turboprop για την Aegean;

Λίγο άσχετη η ερώτησή μου, αλλά μηπως γνωρίζει κάποιος πόσο μπορεί να στοιχήζει για παράδειγμα ένα ΑΤ7 και πόσο ένα CRJ?
 
Re: Turboprop για την Aegean;

Αν και τα εχουμε πει τοσες φορες..

Το κοστος εξαρταται απο παραγοντες οπως
* αριθμος παραγγελιας
* εσωτερικη διαμορφωση
* διαφορα αλλα εξτρα (συντηρηση - λεω ενα παραδειγμα)
* αξιοπιστια πελατη (αρα και το τι εγγυησεις πρεπει να καταβληθουνε)
* τροπος πληρωμης

Αν εχω ξεχασει κατι (που ειμαι σιγουρος πως ναι) ας συμπληρωσει καποιος αλλος (η να με διορθωσει), αν και βγαινουμε σιγα σιγα εκτος θεματος... (ΟΜΗΟ)
 
Re: Turboprop για την Aegean;

+ καινούριο / μεταχειρισμένο
+ τρόπος αγοράς (άλλο να αγοράσεις πχ 320 από την airbus και άλλο να κάνεις ένα μακροπρόθεσμο leasing με επιλογή για αγορά στο τέλος από την ILFC)
 
Re: Turboprop για την Aegean;

Turboprop από αθήνα προς σόφια,τιρανα, βουκουρεστι(και βελιγραδι-κων/πολη στο μελλον) και στους περισσότερους προορισμούς εσωτερικού δηλ. που χρησιμοποιεί τα αβρο?...φυσικα απο οικονομικης αποψεως την συμφερει αλλα εξακολουθω να πιστευω οτι θα χασει πελατες που πια δεν θα βλεπουν "διαφορά" με την ΟΑ και ισως να στραφουν και στις ξενες που χρησιμοποιούν τζετ (TK,RO,JU)..ο marioskef εχει δικιο για τον ψυχολογικό παραγοντα...ακομα κι εγω που ξερω οτι δεν τιθεται θεμα ασφάλειας με τα ATR των ΟΑ που εχουν αποδειχθει "σκυλια", κοιταω πρωτα την Α3 για χανια,ηρακλειο,ρόδο,μυκονο,σαντορινη και μετα την ολυμπιακή..ειδικα απο την θεσσαλονίκη που οι αποστασεις ειναι μεγαλύτερες και η διαφορα στο χρόνο ταξιδιού εμφανεστερη οι περισσότεροι επιβατες πανε Α3..δεν μπορώ να εξηγησω πως το καλοκαιρι η ΟΑ δεν καταφερνει να γεμισει ενα ΑΤR-72 για μύκονο 2 φορες την εβδομαδα (εκτος 15αυγουστου) και στην Α3 υπηρχαν λιστες αναμονης από τον ιούλιο που πεταγε με 734...παρόλο που το εισιτηριο ξεκιναγε απο 210 ευρω!!!
βεβαια ενα Q-400/ATR ειναι ιδανικη οικονομικη λύση απο αθηνα για τα κοντινα νησια απο οποιοδηποτε regional jet και επειδη η εταιρια θα κοιταξει πρωτα το συμφερον της και εαν το πετρελαιο χτυπησει τα 200(ο θεος βοηθος) τότε δεν νομιζω να επιλεξει κατι αλλο..μια μεση λύση θαταν ναχει ΚΑΙ τζετ για thin μακρινες γραμμες εξωτερικού/εσωτερικου αλλα εκει υπάρχει το επιπλεον κόστος του εξτρα τυπου α/φους..πάντως στην RJ που δοκιμασαν τα Q-400 και παρότι ειχαν εξαιρετικα οικονομικα αποτελεσματα σε shοrt/regional δρομολογια το επιβατικό κοινό δεν τα αποδεχτηκε και η εταιρια το γυρισε στα E-70/75/95...δεν το λεω εγω, τοπε σε συνεντευξη του ο CEO της εταιριας...εδω βεβαια δεν ειμαστε Ιορδανια..

Sunshine":1i3zi4x9 said:


μη γελασεις αλλα δεν τοχω ξανακουσει...εννοεις της ιδιας οικογενειας? και πως λεγεται αυτο αγγλικα?
 
Re: Turboprop για την Aegean;

ο κόσμος δεν προτιμά της Aegean επειδή έχει jet αεροσκάφη, αλλά επειδή θέλει την ημέρα που έχει κλείσει εισιτήριο και την ορισμένη ώρα να πετάξει. Όχι να έχει να αντιμετωπίσει απεργίες, αρρώστιες, καθυστερημένες αφίξεις, κλπ.

Στην αμερική δηλαδή που υπάρχουν τεράστιοι regional στόλοι με μίγμα prop / jet ο κόσμος νομίζετε ότι αποφεύγει τα prop? απλα το κάθε αεροπλάνο αποδίδει τα μέγιστα σε μια διαδρομή, και στον επβάτη και στην εταιρεία.
 
Re: Turboprop για την Aegean;

δεν ειπε κανεις οτι την προτιμαει μονο γιαυτό αλλα οτι και αυτο παιζει ως ενα βαθμό (εστω μικρο) το ρόλο του
 
Re: Turboprop για την Aegean;

Κατά την πολύ ταπεινή μου άποψη, ο περισσότερος κόσμος δεν ξέρει καν να ξεχωρίσει ένα jet από ένα turboprop. Έχω δε την αίσθηση ότι η συντριπτική πλειονότητα του κόσμου στην πατρίδα μας ούτε καν θυμάται ότι η Α3 έχει all-jet στόλο. Απλώς προτιμούν Α3 έναντι των ATR των ΟΑ όταν η τιμή είναι συγκρίσιμη γιατί τα αεροπλάνα της Α3 τους φαίνονται "μεγαλύτερα και καλύτερα" από τα ATR. Έχουν και πιο άνετες καμπίνες συγκριτικά άλλωστε. Για να μη σας πω για τα σχόλια γνωστών και φίλων για το θόρυβο της καμπίνας των τελευταίων. Ένα νέας γενιάς ελικοφόρο ίσως και να μπορεί να κάνει τη διαφορά για την Α3 λοιπόν: και οικονομία και καλύτερη εικόνα από τα Ατάρια των ΟΑ.
 
Re: AEGEAN fleet (B737, RJ100)

marioskef":2opyvqzn said:
Νομιζω το σχόλιο περί εμπιστοσύνης δεν αναφέρεται στο πραγματικό επίπεδο ασφαλείας κάθε αεροσκάφους αλλά στην γενική αντίληψη που έχει το κοινό. Και πιστέψτε με οτι (και αυτό προκύπτει από συζητήσεις με φίλους μου) για την συντριπτική πλειοψηφία, το αν είναι turboprop ή jet μετρά. Όπως και να το κάνουμε αν έχεις δύο πτήσεις με το ίδιο κόστος την ίδια ώρα αλλά με διαφορετικό τύπου αεροσκάφους, το 99% για ένα περίεργο λόγο θα διάλεγε το jet. Είναι απλά ψυχολογικό. Πως ασυνείδητα κατεβάζουμε ταχύτητα όταν μπαίνουμε σε σήραγγες ή περνάμε γέφυρες... Απλά ψυχολογία... Και εδώ που τα λέμε το ταξίδι με jet συνήθως έχει πιο πολλά πλεονεκτήματα σε σχέση με τα turboprops απο την πλευρά του επιβάτη τουλάχιστον

Συμφωνώ ότι η πλειοψηφία των επιβατών προτιμά τα καθαρά jet! Ναι, είναι ψυχολογικό θέμα και μια πραγματικότητα που δεν μπορούμε νομίζω να αγνοήσουμε. Το ίδιο νομίζω σκέφτονται και για το μέγεθος του Α/Φ..όσο μεγαλύτερο τόσο καλύτερο (δεν κουνάει, δεν πέφτει κοκ...)

Βέβαια από πλευράς απόδοσης , κόστους κτλ. στις μικρές αποστάσεις όπως γνωρίζουμε τα turboprop είναι καλύτερα. Τώρα, το τι θα διαλέξει η Aegean είναι "άλλου Παπά Ευαγγέλιο"...εγώ προτιμώ κάτι καινούριο και όμορφο (και κατα προτίμηση όχι το Α31:cool:. Μακάρι να πάρει το MRJ- αλλά επειδή η AEGEAN δεν φημίζεται για περίεργες επιλογές θα παραμείνει κι αυτό το σενάριο στη φαντασία μου.!
 
Re: Turboprop για την Aegean;

George":2iv8tabx said:
Έχουν και πιο άνετες καμπίνες συγκριτικά άλλωστε.

Ε, δεν είναι και ό,τι πιο άνετο ένα άβρο με 3+3. Κατά τα άλλα σύμφωνώ με όσα λες. Η επιλογή ελικοφόρων μου φαίνεται μονόδρομος έτσι που πάει το πετρέλαιο. Άλλο να θές 400 κιλά καύσιμο (ATR) για να πάς Μύκονο και άλλο να θες 1500 (RJ). Τα υπέρ πολλά (σε σχέση με οποιοδήποτε RJ): μικρότερο κόστος αγοράς/χρήσης, χαμηλότερη κατανάλωση, δυνατότητα ανοίγματος γραμμών σε νησιά με μικρότερα αεροδρόμια (πχ Νάξος ή Λέρος)
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top