Turboprop ή Regional Jet για την A3;

Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Re: Νέα Δρομολόγια

Ενταξει αναιρω αυτο που ειπα για την εικασια. Θεωρω ομως οτι η παρουσια των Avro ολα αυτα τα χρονια στο στολο της Aegean ηταν απολυτα επιτυχημενη διοτι τα αεροπλανα αυτα στεκονται πολυ καλα και σε δρομολογια εξωτερικου ακομα και σαν εκτακτη αντικατασταση των μεγαλυτερων αεροσκαφων. Δεν ειναι απολυτα σιγουρο παντως αυτο περι ελικοφορων.
Δηλαδη απο εκει που η ιδια διαφημιζε οτι ο στoλος ειναι 100% jet προκειμενου να περασει οτι αυτο αποτελει ενα ανωτερο προιον απο αυτο των ΟΑ στα περισσοτερα εσωτερικα δρομολογια θα ξαναγυρισει πισω; Δεν ειναι και πολυ ορθη στρατιγικη αυτη...
 
Re: AEGEAN fleet (B737, RJ100)

Sunshine":1cy26erl said:
Η πλειοψηφία του επιβατικόυ κοινού δεν εμπιστεύεται για το ταξίδι του turbopro αε/φη και ιδίως τα ATR

Αυτό προκύπτει από κάποια έρευνα; Δηλαδή ο μέσος επιβάτης εκτός του ότι δεν εμπιστεύεται τα turboprop (άγνωστο γιατί) ξέρει την διαφορά μεταξύ ενός ATR42/72 και ενός Dash 8-100;

Μου φαίνεται λίγο απίθανο
 
Re: AEGEAN fleet (B737, RJ100)

Σωστα με τις ΟΑ τοτε δε θα πηγαινε κανενας και επιπεον η ATR εχει αποδειξει οτι ειναι μια παρα πολυ καλη κατασκευαστρια εταιρια η οποια συνεχιζει και το 2010 μας ετοιμαζει μια ακομα γενεια . Το προβλημα ειναι οτι η Α3 διαφημιζε οτι εχει αναν 100% τζετ στολο ακουμπωντας ακομα περισσοτερο στη γενικη ασχετοσυνη των Ελληνων πανω στην πολιτικη αεροπορια(εννοω την πλειοψηφια).Τωρα πως θα πει παλι οτι ξαναπαιρνει ελικοφορα;
 
Re: Νέα Δρομολόγια

Φυσικά και είναι, γιατί με την αλλαγή των συνθηκών αλλάζουν και οι στόχοι.
Τότε ο στόχος ήταν να κερδίσει την εμπιστοσύνη του επιβατικού κοινού.
Τώρα που έχει εδραιωθεί στον χώρο περνάει σε αναθεωρήσεις και νέους στόχους που θα της επιτρέψουν να σταθεί κερδοφόρα παρά την αύξηση των τιμών του πετρελαίου και να αυξήσει τους προορισμούς της με την ένταξη πιο οικονομικών αεροσκαφών που θα της δώσουν και περισσότερη ευελιξία.
 
Re: Νέα Δρομολόγια

jetflight":3ji3g9if said:
... Δεν ειναι απολυτα σιγουρο παντως αυτο περι ελικοφορων. ..

Τι να πω, υπάρχει κάτι ποιο επίσημο...Αναιρώ, το επόμενο πιο επισημο είναι η υπογραφή συμβολαίου...
Και μιλάμε για το 2010 Πράγμα που σημαίνει πως σε ένα χρόνο από τώρα θα πρέπει να έχου καταλήξει.
Πράγματι τα avro ήταν επιτυχημένα, αλλά για μια σειρά απο προορισμούς είναι σπατάλη. Αλλωστε με το πετρέλαιο τόσο ψηλά...
 
Re: AEGEAN fleet (B737, RJ100)

Νομιζω το σχόλιο περί εμπιστοσύνης δεν αναφέρεται στο πραγματικό επίπεδο ασφαλείας κάθε αεροσκάφους αλλά στην γενική αντίληψη που έχει το κοινό. Και πιστέψτε με οτι (και αυτό προκύπτει από συζητήσεις με φίλους μου) για την συντριπτική πλειοψηφία, το αν είναι turboprop ή jet μετρά. Όπως και να το κάνουμε αν έχεις δύο πτήσεις με το ίδιο κόστος την ίδια ώρα αλλά με διαφορετικό τύπου αεροσκάφους, το 99% για ένα περίεργο λόγο θα διάλεγε το jet. Είναι απλά ψυχολογικό. Πως ασυνείδητα κατεβάζουμε ταχύτητα όταν μπαίνουμε σε σήραγγες ή περνάμε γέφυρες... Απλά ψυχολογία... Και εδώ που τα λέμε το ταξίδι με jet συνήθως έχει πιο πολλά πλεονεκτήματα σε σχέση με τα turboprops απο την πλευρά του επιβάτη τουλάχιστον
 
Re: Νέα Δρομολόγια

Δεν προκειται να σωθει απο το πετρελαιο με την αγορα μερικων ελικοφορων εαν τα αγορασει...Καταρχην δεν ειναι σιγουρο γιατι δεν εχει κανει καμια διαπραγματευση με καμια απο τις 2 κατασκευαστριες εταιριες που υπαρχουν αυτη τη στιγμη στην αγορα. Οταν επελεξε τα 320-1 ειχαν προηγηθει σινομιλιες με τους 2 μεγαλους και ετσι κατεληξε στην τελικη επιλογη που δεν ξερω αν τωρα ειναι και η πλεον συμφερουσα λογω της πτωσης του δολαριου...
Αν τελικα επιλεξει μικροτερα αεροσκαφη θα πρεπει να ειναι τζετ και οχι ελικοφορα.Τον επιβατη τι τον νιαζει το αν το ταδε αεροπλανο επιβαρυνεται απο το πετρελαιο περισσοτερο η λιγοτερο απο το αλλο οι τιμες θα ειναι οι ιδιες που θα πληρωνει.
 
Re: AEGEAN fleet (B737, RJ100)

Και σε αυτη την ψιχολογια πονταρε η Α3 τοσα χρονια...Τωρα εαν αγορασει ελικοφορα τι θα κανει το ασπρο μαυρο; Θα πει οτι καλος ειναι τωρα και ο στολος με τα ελικοφορα; Δε νομιζω σε καποιους προορισμους που οι ΟΑ πεταει με ελικοφορα ο κοσμος αρχισε να εμπιστευεται την Α3 λογω αυτης της διαφορας . Μετα θα θα ειναι που ολοι θα λενε σιγα μωρε και δε παω με ΟΑ και οι 2 τα ιδια ειναι και ειναι και πιο φτηνη.Και σε αυτο το τελευταιο δεν θα εχουν και αδικο.Απλα θα εχουμε 2 εταιριες που η μια θα εχει καινουργια και η αλλη παμπαλαια αεροπλανα.
 
Re: AEGEAN fleet (B737, RJ100)

jetflight":1kngsw84 said:
Δε νομιζω σε καποιους προορισμους που οι ΟΑ πεταει με ελικοφορα ο κοσμος αρχισε να εμπιστευεται την Α3 λογω αυτης της διαφορας
Εχω φίλο για παράδειγμα από τη Σάμο που όταν ταξιδέυει πρώτη του προτίμηση είναι η Α3 ακριβώς για αυτό το λόγο. Και σε δυο τρεις άλλες περιπτώσεις που το έχω συζητήσει για την επιλογή των δρομολογίων τους μου αναφέρουν και αυτόν το παράγοντα.
Όταν τώρα με το καλό έρθουν τα turboprop προφανώς το παιχνίδι θα παίζεται πιο πολύ στις τιμές και τα ωράρια...
 
Re: Νέα Δρομολόγια

Τον επιβάτη προφανώς και δεν τον νοιαζει αν επιβαρύνεται περισσότερο με το πετρελαιο η εταιρεία. Την εταιρεία την νοιάζει όμως γιατί αν θέλει να παραμέινει ανταγωνιστική δηλαδή να έχει τις ίδιες τιμές με τον ανταγωνιστή θα πρέπει να ρίξει το κόστος του δρομολογίου (που λογικά τα περιθόρια πλέον είναι λίγα - αν παραμείνει στον ίδιο τύπο) ή να εξασφαλίσει μεγαλύτερες πληρότητες από πριν στο δρομολόγιο, πράγμα όχι και πολύ εύκολο.
Επομένως για να μπορεί να παραμείνει ανταγωνιστική (γιατί κακά τα ψέματα κυρίαρχο κριτίριο δεν νομίζω οτι είναι πλέον αν είναι Α3 ή ΟΑ αλλά η τιμή και η ωρα που μας βολεύει) θα πρέπει να αλλάξει σε κάτι που να έχει λιγότερα έξοδα. Κι όπως κι να το κάνουμε το πετρέλαιο στην παρούσα αν δεν είναι ο μεγαλύτερος είναι ένας πολύ σημαντικός παράγοντας κόστους.
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top