Turboprop ή Regional Jet για την A3;

Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.

spotterakis

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
21/01/2008
Μηνύματα
2.838
Likes
594
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
EZY
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGTS
πιστευετε ότι αν η Α3 αντικαταστήσει τα αβρο με ελικοφορα και οχι με νεα regional jet θα χάσει επιβατικό κοινό μιας και εχει καλομαθει τους επιβατες της μόνο με τζετ και η αποψη των μεσου ελληνα επιβατη για τα turboprop δεν ειναι και η καλυτερη?
 
Re: AEGEAN fleet (B737, RJ100)

Δεν νομιζω να εχει σχεση με το τι θελουν οι επιβατες αλλα το τι θελει , μαλλον , τι εξυπηρετεί την εταιρια .Το RJ ειναι ενα αεροπλανο 112 θεσεων που μπορει να σε παει απο την Μυκονο και την Σοφια μεχρι το Καιρο και το Μοναχο.Μπορει να καλυψει ''τρυπες'' στο scedule ενος 737 ή 320 . Ενα Prop των 70 θεσεeων θα καλυψει ορισμενα δρομολογια εντος αλλα εκτος?
Συμφωνω οτι το κοστος ισως να ειναι στο μισο αλλα μονο μεχρι εκει επιχειρησιακά δεν εξυπηρετεί...
 
Re: AEGEAN fleet (B737, RJ100)

απλά το ρώτησα επειδη ο jerry ειπε οτι η εταιρια σχεδιαζει απο το 2010 να αποσυρει τα αβρο και να παρει ελικοφορα..
 
Re: AEGEAN fleet (B737, RJ100)

Εσυ καλα εκανες και ρωτησες , αλλα απο ''σχεδιαση'' εχουν ακουσει πολλα τα αυτια μου..
Μπορει να λενε 2010 και να τα κρατησουν μεχρι να σαπισουν ή να τα διωξουν ''αυριο'' το πρωι...
Υπαρχει οργανωση λεμε....
 
Re: AEGEAN fleet (B737, RJ100)

spotterakis":1eiwx45v said:
απλά το ρώτησα επειδη ο jerry ειπε οτι η εταιρια σχεδιαζει απο το 2010 να αποσυρει τα αβρο και να παρει ελικοφορα..

Αυτό που έχει επίσημα διατυπωθεί από την εταιρεία είναι η πρόθεση για αντικατάσταση των ARJ, με άλλα 'κατάλληλα' ΑΦ. Το ποια θα είναι αυτά, δεν έχει γίνει ούτε καν η σχετική μελέτη. Δηλαδή, μπορεί τελικά να δούμε είτε Α318/319, είτε κάποιο RJ είτε κάποιο ελικοφόρο στη θέση του ARJ.

Ένα από τα μειονεκτήματα του ARJ είναι ότι πρακτικά κοστίζει όσο και ένα 737-300 σε ό,τι αφορά στα λειτουργικά έξοδα, έχοντας σχεδόν ίδια κατανάλωση καυσίμου ανά ώρα (2200 λίτρα, αν θυμάμαι καλά), και τέσσερεις, αντί δύο κινητήρων, με σημαντικά μικρότερη μεταφορική ικανότητα, ακόμα και τώρα που αυξήθηκαν οι θέσεις - ο χώρος cargo δεν μπορεί να αυξηθεί....

Τα Α318/319 θα είναι ακριβώς στο ίδιο σημείο, σε ό,τι αφορά στα οικονομικά, αλλά θα έχουν ένα πλεονέκτημα: ίδια 'οικογένεια' με τον υπόλοιπο στόλο (εξαιρέσει των κινητήρων), άρα πλήρης επιχειρησιακή ευελιξία σε όλο το φάσμα των προορισμών.

Τα RJ θα έχουν το πλεονέκτημα της οικονομίας καυσίμων, και σε μικρότερο βαθμό, το πλεονέκτημα της επιχειρισιακής ευελιξίας, αλλά το μειονέκτημα ενός άλλου 'τύπου' στο στόλο. Ανοίγουν όμως νέες πιθανότητες 'λεπτών' προορισμών με αυξημένη συχνότητα...

Τα turboprop θά έχουν σε μεγάλο βαθμό πλεονέκτημα οικονομίας καυσίμων, το μειονέκτημα ενός άλλου τύπου, δυνατότητα 'λεπτών' προορισμών αλλά πρακτικά μόνο στο εσωτερικό.

Διαλέξτε και πάρτε....
 
Re: AEGEAN fleet (B737, RJ100)

Παραλληλα ένας επιβατης γενικά προτιμα να ταξιδέυει με ένα jet παρά με ενα Turboprop... Αλλο ενα μειονέκτημα των turboprop.

H A3 σε λεπτομερές σχέδιο που έχει δημοσιεύσει (βέβαια είναι άλλου παπά ευαγγέλειο αν θα το τηρήσει - αν και μέχρι τώρα το τηρεί) έχει αναφερει ρητά οτι θα αποκτήσει turboprop προς αντικατάσταση των Αvro. Αυτο το είχε δηλώσει το 2007, δεν βρίσκω το λόγο τώρα που τα καυσιμα είναι ακόμα πιο ψηλα να μην το κανει.
 
Re: AEGEAN fleet (B737, RJ100)

Η πλειοψηφία του επιβατικόυ κοινού δεν εμπιστεύεται για το ταξίδι του turbopro αε/φη και ιδίως τα ATR. Αυτό καλο είναι να το δεχτούμε αρχικά , ασχέτως αν δεν τίθεται θέμα ασφάλειας κ.α. Νομίζω πως έχω ξανααναφέρει πως ίσως να ήταν ένας από τους λόγους που δεν τα κατάφερε με τις πληρότητες η Air greece σε προορισμούς που το κοινό είχε συνηθίσει μεγαλύτερα αεροσκάφη και που η Αιγαίου κατάφερε αντίστοιχα να "κερδίσει" "μεγαλώνοντας" τα αεροσκάφη εκεί που το κοινό συν'ηθως πετούσε με ελικοφόρα της ΟΑ. Υπήρξε μια στροφή από τα ελικοφόρα στα μεγαλύτερα Avro και στην Aegean κατ' επέκταση...

Τα παραπάνω τα γράφω από την πλευρά του κοινού. Μην αναλωθούμε σε αντιπαραθέσεις για την αξία ή όχι των ΑΤΡ.
Σε γενικές γραμμές πάντως θεωρώ ΛΑΘΟΣ η Aegean να αλλάξει κάποια επιτυχημένα αεροσκάφη σε όποιου είδους turboprop, άσχετα αν αυτά θα είναι πιο οικονομικά για την εταιρεία. Αν υπάχει λόγος για αλλαγή ας είναι αυτή τα Α318 (ομόσταυλα).
 
Re: AEGEAN fleet (B737, RJ100)

Προτιμώ ένα ελικοφόρο, παρά ένα Άβρο με 6 καθίσματα ανά σειρά...
 
Re: Νέα Δρομολόγια

Επισημα δεν εχει ανακοινωσει τιποτα σχετικα με την αγορα ελικοφορων η γενικοτερα διαφορετικων αεροπλανων απο τα 32S . Ποια ειναι η πηγη ;Ρωταω να τη διαβασουμε και εμεις γιατι τη θεωρω εικασια απλη.
 
Re: Νέα Δρομολόγια

jetflight":1xzbwwan said:
Επισημα δεν εχει ανακοινωσει τιποτα σχετικα με την αγορα ελικοφορων η γενικοτερα διαφορετικων αεροπλανων απο τα 32S . Ποια ειναι η πηγη ;Ρωταω να τη διαβασουμε και εμεις γιατι τη θεωρω εικασια απλη.

http://www.aegeanair.gr/aegeangr/econ_p ... /index.asp

Εταιρική Παρουσίαση Νοεμβρίου 2007

Αν το κατεβάσεις, στη σελίδα 15 κάτω σχετικά, αναφέρει οτι το 2010 η εταιρεία σχεδιάζει να διαθέτει στο στόλο της 4-8 turboprop ουσιαστικα σε αντικατάσταση των Avro.
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top