Flightinstict
Economy-Class-Member
- Εγγραφή
- 07/05/2010
- Μηνύματα
- 109
- Likes
- 0
φιλε dim δεν ειναι κομπλεξ να εκφραζεις σθεναρα την αποψη σου.. Απο νεα παιδια που γνωριζω, κατω των 30 και με το atpl στο χερι εχοντας δωσει τουλαχιστον μια 50αρα για τις σπουδες τους, που ασχολουνται ως εκπαιδευτες εχουν εκφρασει κι αυτοι την αποψη, πως αποστρατους αλλα και εν ενεργεια, τους βρισκουν μπροστα τους οχι μονο για τα "ψηλα" για αλλα ακομα και στις σχολες-αερολεσχες. Και ετσι καλλιεργειται η αβεβαιοτητα πως θα καβατζαρουν τα 30 και θα χουν 1000 ωρες ως εκπαιδευτες και 0 ωρες σε multi engine, multi-crew jet κλπ και μετα αντε χτυπα πορτα να σε παρουν για δουλεια. Απ τη μια η παγκοσμια κριση, απ την αλλη για την Ελλαδα η εξελιξη OA και Α3, και στο τελος τα minimun requirements των ξενων εταιρειων που ειναι απαγορευτικα...δυσκολα τα πραγματα.
Δεν θα πω αν κακως ή καλως ασχολουνται οι στραταιοι αλλα ο καθενας κοιταει την παρτη του και απο εκει κρινει οτι δεν θελει να του μπαινουν σφηνα οταν εχει ονειρευτει και ξοδευτει για να γινει airliner. Για αυτα τα παιδια περα απο την κριση οι στραταιοι αποτελουν ακομα μια τροχοπεδη.
Δεν θα πω αν κακως ή καλως ασχολουνται οι στραταιοι αλλα ο καθενας κοιταει την παρτη του και απο εκει κρινει οτι δεν θελει να του μπαινουν σφηνα οταν εχει ονειρευτει και ξοδευτει για να γινει airliner. Για αυτα τα παιδια περα απο την κριση οι στραταιοι αποτελουν ακομα μια τροχοπεδη.