το μελλον του επαγγελματος-συζητηση

  • Thread starter Thread starter decryal
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
φιλε dim δεν ειναι κομπλεξ να εκφραζεις σθεναρα την αποψη σου.. Απο νεα παιδια που γνωριζω, κατω των 30 και με το atpl στο χερι εχοντας δωσει τουλαχιστον μια 50αρα για τις σπουδες τους, που ασχολουνται ως εκπαιδευτες εχουν εκφρασει κι αυτοι την αποψη, πως αποστρατους αλλα και εν ενεργεια, τους βρισκουν μπροστα τους οχι μονο για τα "ψηλα" για αλλα ακομα και στις σχολες-αερολεσχες. Και ετσι καλλιεργειται η αβεβαιοτητα πως θα καβατζαρουν τα 30 και θα χουν 1000 ωρες ως εκπαιδευτες και 0 ωρες σε multi engine, multi-crew jet κλπ και μετα αντε χτυπα πορτα να σε παρουν για δουλεια. Απ τη μια η παγκοσμια κριση, απ την αλλη για την Ελλαδα η εξελιξη OA και Α3, και στο τελος τα minimun requirements των ξενων εταιρειων που ειναι απαγορευτικα...δυσκολα τα πραγματα.
Δεν θα πω αν κακως ή καλως ασχολουνται οι στραταιοι αλλα ο καθενας κοιταει την παρτη του και απο εκει κρινει οτι δεν θελει να του μπαινουν σφηνα οταν εχει ονειρευτει και ξοδευτει για να γινει airliner. Για αυτα τα παιδια περα απο την κριση οι στραταιοι αποτελουν ακομα μια τροχοπεδη.
 
Φιλε Flightinstict σοβαρη και μετρημενη η απαντηση σου. Νομιζω οτι εχεις δικιο για την πικρια που νιωθεις.Για το κομπλεξ διαβασε την απαντηση του 121.5 και αν κανω λαθος ζηταω συγνωμη
 
Εγω στα λογια του 121.5 βλεπω αυτο που λεω εγω, απλα τα λεει πιο γλαφυρα και πιο παραστατικα. Ισως να ειναι και "καμενος" απο στραταιους γι αυτο και να εχει μεγαλυτερο μενος. Δεν μπορω να τον αδικησω οταν λεει την αποψη του και ποσο μαλλον οταν αληθευει.
 
Το "στραταιοι " χρησιμοποιηται σαν χαρακτηρισμος απαξιωτικα για συναδελφους σας αεροπορους ? :?
 
Μηπως θα επρεπε να καθιερωθει ενα νομοθετικο πλαισιο ετσι ωστε να περιοριζεται η προσληψη αποστρατων
σε εταιριες και να δινεται ταυτοχρονα η δυνατοτητα σε νεους χειριστες η ευκαιρια για επαγγελματικη απασχοληση;
Απλη ερωτηση.!! Στην Ιταλια υπαρχει σχολη οπου εκπαιδευεται καποιος στα CL-215 η CL-415 παιρνει τυπο και μετα πετα
με συμβολαιο στην CIVILE PROTEZIONE (ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ).Και γνωριζω καλα οτι υπαρχουν και Ελληνες χειριστες εκ των οποιων
ενας βγηκε προσφατα κυβερνητης στα CL-415.Δεν ειναι απαραιτητο καποιος να υπηρετει οπωσδηποτε στην Ικαρων για να πεταξει αυτα τα αεροπλανα.
Πρεπει το κρατος να στηριξει τους νεους που εχουν την φλογα να προσφερουν και να εκπαιδευτουν για να ακολουθησουν την αεροπορικη καριερα.Για
περισσοτερες πληροφοριες για την Ιταλικη σχολη υπαρχει το site http://www.aircolumbia.it.Τελικα μηπως καποιοι εχουν δικιο που γραφουν, οπως ο συμφορουμιτης
121,5; Πρεπει ο καθενας και προπαντως η πολιτεια να αναλογιστει τις οποιες ευθυνες της και να στηριξει επαγγελματικα ολους οσους ενδιαφερονται
και ειναι αρκετοι και με φιλοτιμο.Αυτα τα ολιγα.!!!!! 8)
 
air320":wkef91aa said:
Μηπως θα επρεπε να καθιερωθει ενα νομοθετικο πλαισιο ετσι ωστε να περιοριζεται η προσληψη αποστρατων
σε εταιριες και να δινεται ταυτοχρονα η δυνατοτητα σε νεους χειριστες η ευκαιρια για επαγγελματικη απασχοληση;
Απλη ερωτηση.!! Στην Ιταλια υπαρχει σχολη οπου εκπαιδευεται καποιος στα CL-215 η CL-415 παιρνει τυπο και μετα πετα
με συμβολαιο στην CIVILE PROTEZIONE (ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ).Και γνωριζω καλα οτι υπαρχουν και Ελληνες χειριστες εκ των οποιων
ενας βγηκε προσφατα κυβερνητης στα CL-415.Δεν ειναι απαραιτητο καποιος να υπηρετει οπωσδηποτε στην Ικαρων για να πεταξει αυτα τα αεροπλανα.
Πρεπει το κρατος να στηριξει τους νεους που εχουν την φλογα να προσφερουν και να εκπαιδευτουν για να ακολουθησουν την αεροπορικη καριερα.Για
περισσοτερες πληροφοριες για την Ιταλικη σχολη υπαρχει το site http://www.aircolumbia.it.Τελικα μηπως καποιοι εχουν δικιο που γραφουν, οπως ο συμφορουμιτης
121,5; Πρεπει ο καθενας και προπαντως η πολιτεια να αναλογιστει τις οποιες ευθυνες της και να στηριξει επαγγελματικα ολους οσους ενδιαφερονται
και ειναι αρκετοι και με φιλοτιμο.Αυτα τα ολιγα.!!!!! 8)

Προφανως και παιζονται πολιτικα παιχνιδια και συμφεροντα. Οποτε μην περιμενετε καμια αλλαγη και εξελιξη. Α και εννοως εξελιξη προς το καλυτερο! Γιατι προς το χειροτερο δεν αποκλειεται. Μακαρι καποιος στο στυλ του 121.5 να τα λεγε και σε αυτους που πρεπει να τα ακουσουν... Αν και τα ξερουν!
 
ενδιαφέρον το άρθρο της τοπικής εφημερίδας της Daytona Beach- FL όπου εδρεύει το Embry- Riddle Aeronautical University, απο το οποίο είχα την τύχη να αποφοιτήσω. Εχει και μερικές ενδεικτικές αμοιβές πιλότων στην Αμερική.
http://www.news-journalonline.com/busin ... rline.html
 
Άλλο ένα αισιόδοξο άρθρο από το Flight International για την κατάσταση στον αεροπορικό κλάδο στην Μέση Ανατολή.Μακάρι να είναι όλα ρεαλιστικά όπως αναφέρονται στο άρθρο, για να έχει ο κοσμάκης ψωμάκι να τρώει....

http://www.flightglobal.com/articles/20 ... again.html
 
Θα μπορούσαμε να διευρύνουμε λίγο το θέμα εκτός συνόρων?
Θα ήθελα να μας ενημερώσει κάποιος ποια είναι αυτή τη στιγμή η κατάσταση σχετικά με τις προσλήψεις νέων πιλότων στην Ευρώπη.Για παράδειγμα Γερμανία,Αγγλία,Γαλλία.Τί πιθανότητες έχει ένας νέος με το fATPL να προσληφθεί σε μία από τις παραπάνω χώρες(ή κάποια άλλη στην Ευρώπη) σε κάποια αεροπορική?Γνωρίζει κάποιος?
 
Με βάση τα όσα έχουν ειπωθεί παραπάνω για τη παρούσα και διαφαινόμενη κατάσταση στην αεροπορική αγορά, λαμβανομένου υπόψη και της αντίστοιχης ομιλίας της aviation career day για τα επόμενα χρόνια, τουλάχιστον για τις χώρες της Ευρώπης που αναφέρεσαι, πιστεύω ότι οι πιθανότητες εργασίας για νέους πιλότους με fatpl για μεν τους «ευρωπαίους συμπατριώτες μας» είναι ελάχιστες για δε τους Έλληνες ( στην Ευρώπη ) είναι μάλλον μηδενικές.
Για τους Έλληνες νέους πιλότους θα ήταν ευχής έργο αν επιτέλους οι πάσης φύσεως πολύ-απασχολούμενοι συνταξιούχοι και μη της πολεμικής αεροπορίας που έχουν πιάσει σχεδόν όλα τα καίρια πόστα ( πολιτικής αεροπορίας κι όχι μόνο/ αεροπλάνα, ελικόπτερα, Αερολέσχες, Σχολές κλπ….) αρχίσουν να πηγαίνουν σιγά-σιγά σπίτι τους, έχουν επιτελέσει και ολοκληρώσει επάξια το καθήκον με τις προσφεθείσες υπηρεσίες και το έργο τους στο έθνος. Διότι αφενός και κυρίως κόβουν ετεροβαρώς και ίσως παράνομα αντίστοιχες θέσεις εργασίας από τους νέους συναδέλφους τους, αλλά εισπράττουν πλειστάκις και αφορολόγητο χρήμα αφετέρου ( όπως έχει αναφερθεί ) Συμφωνώ απολύτως με τον συμφορουμίτη 121.5 στο συγκεκριμένο ζήτημα, ΑΛΛΑ αυτό είναι καθήκον και υποχρέωση της Πολιτείας για να το θεσμοθετήσει και να το εφαρμόσει!! Σε ένα τέτοιο ενδεχόμενο πιστεύω ότι για τα δεδομένα της Ελληνικής αεροπορικής αγοράς δεν θα υπήρχε σχεδόν ποτέ θέμα άνεργων πιλότων, απεναντίας οι εν δυνάμει υποψήφιοι ενδιαφερόμενοι σπουδαστές πολιτικής αεροπορίας θα αντιμετώπιζαν διαφορετικά το θέμα των Σπουδών τους και όλα τα πληρώματα στην Ελλάδα θα ήταν εκ των πραγμάτων Έλληνες.
 
Top