Χωρίς να είμαι πιλότος (δυστυχώς),υποθέτω πως όταν θα αρχίση να υπάρχη έλλειψη διαθεσίμων type-rated πιλότων (διότι οι μέν γέροντες θα έχουν ευδοκίμως αποσυρθεί στα καφενεία,οι δέ ενεργοί θα είναι όλοι "πιασμένοι" σε εταιρείες),τότε όποιος θέλει να προσλάβη,αναγκαστικά θα απευθυνθή σ'αυτούς με το κατεψυγμένο ATPL και βέβαια θα υποχρεωθή να τούς πληρώση το type rating (γιατί αλλιώς θα τού λένε "πρίτς" και θα πηγαίνουν αλλού...)
Πόσο σύντομα θα συμβή αυτό,δέν το ξέρω.Ωστόσο,όπως έγραψα και πιό πρίν,αυτή η τακτική με το type rating είναι κάπως "περίεργη" γιατί δέν μπορεί ένας πιλότος να είναι rated σε πολλούς τύπους ταυτόχρονα,ώστε να "κυνηγήση" όσο το δυνατόν περισσότερες εταιρείες-θα στοχεύση μόνο σ'αυτές που έχουν αεροπλάνα τού τύπου στον οποίο έχει rating.Οπότε όλα θα εξαρτηθούν από το πόσο γρήγορα θα "αναλωθούν" οι ήδη υπάρχοντες type-rated όλων τών τύπων αεροπλάνων που πετάνε ανά την υφήλιο.
Πόσο σύντομα θα συμβή αυτό,δέν το ξέρω.Ωστόσο,όπως έγραψα και πιό πρίν,αυτή η τακτική με το type rating είναι κάπως "περίεργη" γιατί δέν μπορεί ένας πιλότος να είναι rated σε πολλούς τύπους ταυτόχρονα,ώστε να "κυνηγήση" όσο το δυνατόν περισσότερες εταιρείες-θα στοχεύση μόνο σ'αυτές που έχουν αεροπλάνα τού τύπου στον οποίο έχει rating.Οπότε όλα θα εξαρτηθούν από το πόσο γρήγορα θα "αναλωθούν" οι ήδη υπάρχοντες type-rated όλων τών τύπων αεροπλάνων που πετάνε ανά την υφήλιο.