jesusnavas
Low-Cost-Class-Member
- Εγγραφή
- 24/07/2008
- Μηνύματα
- 18
- Likes
- 0
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- BER
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- EDDT
Καλησπέρα κ από μένα,
Αν κ από ότι είδα η συζήτηση έχει επικεντρωθεί κυρίως σε τεχνολογίες ραντάρ κ συνθήκες μειωμένης ορατότητας θα ήθελα πολύ νά μάθω τη γνώμη σας σχετικά με την όλη επίδοση του Κυβερνήτη της KLM. Δεν αναφέρομαι μόνο στην φάση όπου απογειώθηκε χωρίς άδεια από τον πύργο...
Κατάλαβα ότι ο άνθρωπος αυτός ήταν στρεσαρισμένος σε πολύ μεγάλο βαθμό εξ' αιτίας κυρίως του γεγονότος ότι μπορεί να υπερέβαινε τα όρια απασχόλησης πληρωμάτων που είχε θέσει η εταιρία του πράγμα που τον οδήγησε σε λάθος αποφάσεις.
Επιπλέον όλες οι καταγραφές μιλάν για έναν Κυβερνήτη σχετικά πιεστικό ο οποίος είχε υπερανεπτυγμένο εγωισμό κ που δύσκολα θα μπορούσε να δεχτεί κάποια υπόδειξη-παρατήρηση από κάποιον (ιδίως από υφισταμένους του).Το συγκεκριμένο μάλιστα αναφέρεται κ στη μαρτυρία ένος ερευνητή που στον τομέα human factors του ατυχήματος λέει χαρακτηριστικά "the captain is always right, he's never wrong".
Θα ήθελα πολύ να μου πεί κάποιος που γνωρίζει αν αυτή η νοοτροπία επικρατεί (κ κατά πόσο) στα πιλοτήρια σήμερα.
Για να μη παρεξηγηθώ, δεν το παίζω ειδικός, δεν κρίνω κανέναν απλά από καθαρό ενδιαφέρον θέλω να μάθω...
Σας ευχαριστώ..
Αν κ από ότι είδα η συζήτηση έχει επικεντρωθεί κυρίως σε τεχνολογίες ραντάρ κ συνθήκες μειωμένης ορατότητας θα ήθελα πολύ νά μάθω τη γνώμη σας σχετικά με την όλη επίδοση του Κυβερνήτη της KLM. Δεν αναφέρομαι μόνο στην φάση όπου απογειώθηκε χωρίς άδεια από τον πύργο...
Κατάλαβα ότι ο άνθρωπος αυτός ήταν στρεσαρισμένος σε πολύ μεγάλο βαθμό εξ' αιτίας κυρίως του γεγονότος ότι μπορεί να υπερέβαινε τα όρια απασχόλησης πληρωμάτων που είχε θέσει η εταιρία του πράγμα που τον οδήγησε σε λάθος αποφάσεις.
Επιπλέον όλες οι καταγραφές μιλάν για έναν Κυβερνήτη σχετικά πιεστικό ο οποίος είχε υπερανεπτυγμένο εγωισμό κ που δύσκολα θα μπορούσε να δεχτεί κάποια υπόδειξη-παρατήρηση από κάποιον (ιδίως από υφισταμένους του).Το συγκεκριμένο μάλιστα αναφέρεται κ στη μαρτυρία ένος ερευνητή που στον τομέα human factors του ατυχήματος λέει χαρακτηριστικά "the captain is always right, he's never wrong".
Θα ήθελα πολύ να μου πεί κάποιος που γνωρίζει αν αυτή η νοοτροπία επικρατεί (κ κατά πόσο) στα πιλοτήρια σήμερα.
Για να μη παρεξηγηθώ, δεν το παίζω ειδικός, δεν κρίνω κανέναν απλά από καθαρό ενδιαφέρον θέλω να μάθω...
Σας ευχαριστώ..