To A380 στην Αθήνα

  • Thread starter Thread starter dimitri
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Αν συνδυάσουμε το νέο περί πιστοποίησης του LGAV σαν εναλλακτικό για το Α380, τότε ίσως και να έχει βάση αυτή η πληροφορία. Εξ' άλλου αν όντως έχει πιστοποιηθεί το LGAV, ίσως να πρέπει να έρθει το Α380, ακριβώς για τους λόγους της πιστοποίησης.
Θα δούμε... :roll:
 
Re: A 380 στο LGAV

ΑΜΕΣΩΣ
Nontas":28qusnjq said:
Το Α380 θα έρθει στο LGAV στις 11 Νοεμβρίου.
Πληροφορία από έγκυρη πηγή αλλά όχι επιβεβαιωμένη.

Παρακαλώ ενημέρωσέ μας ΑΜΕΣΩΣ μόλις και αν μάθεις νεότερα.
Ήδη έχω αρχίσει και μετράω τις μέρες μέχρι τότε!
 
...για μια ακομη φορα, ανθρωποι του ΑΙΑ δεν εχουν ακουσει κατι σχετικο. Μακαρι (παλι) να βγω ψευτης, αλλα πριν ενα χρονο τετοιες μερες το ξαναειδαμε το εργο...
 
ðáéäéÜ ãéá Üëëç ìéá öïñá äåí õðÜñ÷åé ëüãïò íá Ýñèåé ôï 380 óôï LGAV. Ïýôå ãéá marketing áöïý äåí õðÜñ÷ïõíå potential buyers åíôüò åëëÜäïò (ãéá íá ìçí ðù âáëêÜíéá) ïýôå êáí ãéá åðßäåéîç áöïý ôçí ðéóôïðïßçóç ôçí Ý÷åé Þäç ðÜñåé (?). Ç ìïíç åëðßäá íá ôï äïýìå åßíáé íá ðÜèç êÜôé (÷ôõðá îýëï) k íá åðéëÝîåé ï captain íá ôï ðñïóãåéþóåé åäþ, ðïõ êáé ðÜëé áìößâïëï ôï âñßóêù åêôïò Üìá åßíáé ðáñá ìá ðáñá ðïëý ìåãÜëï ôï emergency.k äåí áíáöÝñù êáèüëïõ ôï óçìáíôéêüôåñï, üôé áêüìá k íá Ýñèåé ðïõ ôá ôï âÜëïõìå (Ý÷åé Þäç îáíáåéðùèåß)
 
cavo_paradiso":3iceqnyc said:
Ούτε για marketing αφού δεν υπάρχουνε potential buyers εντός ελλάδος

Τι λε ρε που ζεις? Aegean!! Τωρα που θα αρχισει τα transpacific. Και μαλιστα στα 4 το ενα δωρο. Μιλαμε για 40-70 αεροπλανα.


:party:

Και για να ειμαστε και ρεαλιστες δεν νομιζω να μπορει να παρει εγκριση για commercial για Αθηνα ενω δεν εχει δοκιμαστει ποτε. Τωρα για alternate αεροδρομιο και παλι εχω τις επιφυλαξεις μου.
 
Υπάρχει 1 θέση στάθμευσης στο LGAV για Α380. Το "Α11". Πιο συγκεκριμένα μεταξύ Α11 και Α13. κλείνουν και τα 2 stand και με "by-pass" στο warning (πρέπει να βγει εκτός ορίων) από την φισούνα του Α11 γυρνάει και μπαίνει Lower Deck 1R, με το Α13 στην L.
Φυσικά δεν υπάρχει διαγράμμιση. Και δεν ξέρω αν "χωράει" marsheller στο inner service road του MTB (γιατί μέσω κάμερας δεν προβλέπετε marshalling).
Πάντως σε μήκος το Β773 βγαίνει πάνω στο outer service road ενώ το Α380 θα είναι όλο εντός διαγράμμισης.

Εδώ πάντως υπάρχει σοβαρό θέμα εάν θα βλέπουμε overfly το Α380. Από όσο δείχνουν τα πράγματα, δύσκολο από LGGG.

Πριν σκεφτεί κανείς το Α380 να αναλογιστεί ότι για το Α340-600 είχαν γίνει 4 θέσεις στάθμευσης στο STB για να εξυπηρετήσουν τα 600άρια που θα ερχόντουσαν στους «Ολυμπιακούς». Α346 βέβαια ακόμα.....

Μπορώ πάντως να σας βεβαιώσω ότι «οι γνωστοί-άγνωστοι» έχουν δεσμεύσεις από την Boeing ότι εάν το Dreamliner πετάξει μέχρι 28/2/2008, ότι θα έρθει στο LGAV κατά την διεξαγωγή μίας συγκεκριμένης εκδήλωσης το 2008.


cavo_paradiso":33hifxhx said:
παιδιά για άλλη μια φορα δεν υπάρχει λόγος να έρθει το 380 στο LGAV. Ούτε για marketing αφού δεν υπάρχουνε potential buyers εντός ελλάδος (για να μην πω βαλκάνια) ούτε καν για επίδειξη αφού την πιστοποίηση την έχει ήδη πάρει (?). Η μονη ελπίδα να το δούμε είναι να πάθη κάτι (χτυπα ξύλο) k να επιλέξει ο captain να το προσγειώσει εδώ, που και πάλι αμφίβολο το βρίσκω εκτος άμα είναι παρα μα παρα πολύ μεγάλο το emergency.k δεν αναφέρω καθόλου το σημαντικότερο, ότι ακόμα k να έρθει που τα το βάλουμε (έχει ήδη ξαναειπωθεί)
 
Elliott LGAV":3v3zufx7 said:
Υπάρχει 1 θέση στάθμευσης στο LGAV για Α380. Το "Α11". Πιο συγκεκριμένα μεταξύ Α11 και Α13. κλείνουν και τα 2 stand και με "by-pass" στο warning (πρέπει να βγει εκτός ορίων) από την φισούνα του Α11 γυρνάει και μπαίνει Lower Deck 1R, με το Α13 στην L.
Φυσικά δεν υπάρχει διαγράμμιση. Και δεν ξέρω αν "χωράει" marsheller στο inner service road του MTB (γιατί μέσω κάμερας δεν προβλέπετε marshalling).
[/quote]

Eστω. Αν κ δεν μπορω να φανταστω πως γινεται η Α11 να γυρισει αναποδα και να κολλησει στα δεξια του αεροπλανου. :shock: ΕΠισης, και διαγραμμιση να βαψουν, θα μπαινει με marshaller αυτο το τερας? Οι κυβερνητες θα το εκτιμησουν ιδιεταιρα, πιστευω. Ασε που ο marshaller για να εχει οπτικη με το πιλοτηριο θα πρεπει να βγει στο σταθμο του προαστιακου. :lol: Προβλεψη για AGNIS-PAPA υπαρχει για εκει?
Αν δεχτουμε οτι ολα αυτα γινοντται, πως θα εξυπηρετειται το αεροπλανο απο FMC, Hiloaders για τροφοδοσια, τρακτορες, κλπ κλπ που θα πρεπει να μπουν κ αυτα απο δεξια? Δεν θα τα εμποδιζει η Α11? Προβλεπεται μεγαλο μπερδεμα (ΟΚ, ΑΝ ερθει). Δεν θα ηθελα να το κανω πιστα στο Βενιζελο... :? :)
 
οχι, βάση του path planner "μπαίνει" κανονικά χωρίς AGNIS βέβαια. Φυικά το servising θα έχει πλάνα όπως σωστά γράφεις. Αλλά δεν υπάρχει περίπτωση να χρειαστεί οπότε δεν θα δούμε τίποτα από όλα αυτά.
Είπαμε εδώ ακόμη Α346 δεν έχουμε δει!!!

Ψάχνω να αναιβάσω το drawing που δείχνει την θέση που ακριβώς και πως μπαίνει.

seven4seven":32mm7z4p said:
Eστω. Αν κ δεν μπορω να φανταστω πως γινεται η Α11 να γυρισει αναποδα και να κολλησει στα δεξια του αεροπλανου. :shock: ΕΠισης, και διαγραμμιση να βαψουν, θα μπαινει με marshaller αυτο το τερας? Οι κυβερνητες θα το εκτιμησουν ιδιεταιρα, πιστευω. Ασε που ο marshaller για να εχει οπτικη με το πιλοτηριο θα πρεπει να βγει στο σταθμο του προαστιακου. :lol: Προβλεψη για AGNIS-PAPA υπαρχει για εκει?
Αν δεχτουμε οτι ολα αυτα γινοντται, πως θα εξυπηρετειται το αεροπλανο απο FMC, Hiloaders για τροφοδοσια, τρακτορες, κλπ κλπ που θα πρεπει να μπουν κ αυτα απο δεξια? Δεν θα τα εμποδιζει η Α11? Προβλεπεται μεγαλο μπερδεμα (ΟΚ, ΑΝ ερθει). Δεν θα ηθελα να το κανω πιστα στο Βενιζελο... :? :)
 
Παιδιά σε περίπτωση που έρθει (λέμε τώρα) πόσα θέλετε να με βάλετε μέσα??????/ Πληρώνω όσο όσο!!!!!!! :thx:
 
Γιατί δεν πας μία βόλτα Dubai ή SIN?
Εδώ όσα και να πληρώσεις θα περιμένεις πολύ.

Να και το σχέδιο στάθμευσης του Α380 στο LGAV. Το leading line του Α13 περνάει ελάχιστα δεξιά από τον νο2 κινητήρα. Το δεξί winglet σχεδόν αγγίζει το leading line του Α11 (το οποίο θα είναι κλειστό)

https://www.airliners.gr/community/album ... c_id=13073
sorry για το quality θα βρω καλύτερη και θα αντικαταστήσω.

Socrates":olx46phb said:
Παιδιά σε περίπτωση που έρθει (λέμε τώρα) πόσα θέλετε να με βάλετε μέσα??????/ Πληρώνω όσο όσο!!!!!!! :thx:
 
Top