aakunz
Concorde-Class-Member
- Εγγραφή
- 27/09/2003
- Μηνύματα
- 4.217
- Likes
- 2.481
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- GRL
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- LGKC
Η εξέλιξη αυτή ήταν αναμενόμενη, αφού η Aegean είχε σταδιακά ξεκινήσει να μετακινεί -αρχικά- τα δρομολόγια εσωτερικού σε «αποστειρωμένο» περιβάλλον πλατφόρμας κρατήσεων, που συνδεόταν απ' ευθείας με το σύστημα της ΟΑ, ώστε να παρακάμπτει τη χρήση των GDS, που δείχνουν τις διαθεσιμότητες του ανταγωνισμού και παράλληλα επιβαρύνουν τον αερομεταφορέα με επιπλέον χρεώσεις διανομής.
Αυτό το οποίο μου κάνει εντύπωση, είναι ότι τα GDS, στα οποία συμμετέχει η Αιγαίου, είναι πολύ περισσότερα (Travelsky, Sabre, Infini, Sirena, Axess, Abacus κλπ), ωστόσο η Αιγαίου ανακοίνωσε, πως η επιβάρυνση αφορά μόνο τα Amadeus και Travelport (Worldspan, Apollo και Galileo). Παράλληλα, μέσα στο 2018, λήγει η δεκαετής συνεργασία Aegean και Amadeus και μου φαίνεται πως είτε προσπαθούν να «εκβιάσουν» την Amadeus, ώστε να πάρουν μια ευνοϊκότερη συμφωνία για την ανανέωση της συνεργασίας για διανομή και Altea Suite, είτε έχουν πετύχει μία ήδη πολύ καλή συμφωνία με τη Sabre ως προς τη διανομή του προϊόντος (εξ ου και η χρέωση για πωλήσεις μέσω Sabre είναι μηδενική) η οποία μπορεί να επεκταθεί και σε επίπεδο ενός συνολικού πακέτου υπηρεσιών, όπως το Sabre Sonic.
Σε κάθε περίπτωση, η εξέλιξη είναι ιδιαίτερα αρνητική για τον κλάδο των ταξιδιωτικών γραφείων (online και offline). Προφανώς η Αιγαίου έχει αξιολογήσει τις τυχόν συνέπειες, που θα έχει αυτή η κίνηση σε σχέση με τα έσοδα, αλλά και το γεγονός ότι πλέον έχει σχεδόν παντού ανταγωνιστές, ακόμα και σε δρομολόγια που μέχρι πρόσφατα ήταν μόνη της.
Αυτό το οποίο μου κάνει εντύπωση, είναι ότι τα GDS, στα οποία συμμετέχει η Αιγαίου, είναι πολύ περισσότερα (Travelsky, Sabre, Infini, Sirena, Axess, Abacus κλπ), ωστόσο η Αιγαίου ανακοίνωσε, πως η επιβάρυνση αφορά μόνο τα Amadeus και Travelport (Worldspan, Apollo και Galileo). Παράλληλα, μέσα στο 2018, λήγει η δεκαετής συνεργασία Aegean και Amadeus και μου φαίνεται πως είτε προσπαθούν να «εκβιάσουν» την Amadeus, ώστε να πάρουν μια ευνοϊκότερη συμφωνία για την ανανέωση της συνεργασίας για διανομή και Altea Suite, είτε έχουν πετύχει μία ήδη πολύ καλή συμφωνία με τη Sabre ως προς τη διανομή του προϊόντος (εξ ου και η χρέωση για πωλήσεις μέσω Sabre είναι μηδενική) η οποία μπορεί να επεκταθεί και σε επίπεδο ενός συνολικού πακέτου υπηρεσιών, όπως το Sabre Sonic.
Σε κάθε περίπτωση, η εξέλιξη είναι ιδιαίτερα αρνητική για τον κλάδο των ταξιδιωτικών γραφείων (online και offline). Προφανώς η Αιγαίου έχει αξιολογήσει τις τυχόν συνέπειες, που θα έχει αυτή η κίνηση σε σχέση με τα έσοδα, αλλά και το γεγονός ότι πλέον έχει σχεδόν παντού ανταγωνιστές, ακόμα και σε δρομολόγια που μέχρι πρόσφατα ήταν μόνη της.