Τιμολογιακή πολιτική της Aegean

  • Thread starter Thread starter jetflight
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
satcorfu":kxgyf1vy said:
Και να κλείσω με το εξής : απείρως καλύτερο το κρατικό απο το ιδιωτικό μονοπώλιο !!

Ω ναι. Φαντάζομαι, ότι στις απεργίες επί κρατικού μονοπωλίου, όταν οι επιβάτες έμεναν όμηροι των εργατοπατέρων, για να μη χαθούν κεκτημένα όπως τα τζάμπα εισιτήρια ακόμα και των συγγενών ογδόου βαθμού, δεν ετίθετο θέμα ηθικής, ε;
 
το σχόλιό μου περί μονοπωλίων είναι γενικότερο, οι συγκρίσεις ιδιωτικού και κρατικού μονοπωλίου δεν είναι δικές μου αλλά είναι απόψεις έγκριτων ξένων οικονομολόγων, που μιλούν για τις κοινωφελείς πλευρές, την κοινωνική πολιτική και το Δημόσιο Ελεγχο στην περίπτωση του κρατικού, που δεν υπάρχει στο ιδιωτικό.
Αν το κρατικό μονοπώλιο της παλιάς ΟΑ ήταν "κακό" και μπορούμε να κάνουμε οση αντιπαράθεση θέλει κάποιος- σε άλλο thread βεβαια - τότε να απαριθμήσουμε μερικά ιδιωτικά που οι περισσότεροι δεν θέλουν καν να σκεφτούν, όπως ο ΟΑΣΘ- πρόσφατα κρατικοποιήθηκε, ας ελπίσω για καλύτερα απο πρίν
https://www.thepressproject.gr/article/ ... egan-OASTh
τα ΚΤΕΛ ανα την επικράτεια, ο ΟΠΑΠ, κλπ.
Κινδυνεύοντας όμως να χαρακτηριστώ off topic, θα παραπέμψω τους οπαδούς της πολιτικής της aegean - που συμμερίζονται την υπερμετρη αύξηση στα εισιτήρια για οποιοδήποτε λόγο (απεργίες, θεομηνίες κλπ), στις τιμές που έχει σε προορισμούς με ανταγωνισμό και σε αυτούς που δεν έχει...Με λίγα λόγια δέχονται ο κοσμάκης που μένει σε νησιά που εξυπηρετουνται μόνο με ΟΑ Aegean να πληρώνει τα "κερατιάτικα" για να έχει ο Βασιλάκης το σκάφος του και να κάνει τις βόλτες του. Και αυτά γιατί κατα την "ρηχή" άποψη τους, αυτος ο κοσμάκης φταίει που δεν ενδιαφέρεται άλλη εταιρεία να κάνει δρομολόγια για να αναγκαστεί να ρίξει τις τιμές...
Ολα αυτά μέχρι να πονέσει και η δική τους τσέπη... μετά αλλαζει το τροπάριο !!!
Υ.Γ Η κουβέντα είναι για την πολιτική της Aegean να αυξάνει υπέρμετρα τις τιμές όταν δεί οποιαδήποτε ευκαιρία (έστω και ανήθικα) και όχι αν θα έπρεπε να είναι κρατική ή ιδιωτική, για να μην παρασυρθούμε αλλού !
 
satcorfu":2zrc93a4 said:
είναι απόψεις έγκριτων ξένων οικονομολόγων, που μιλούν για τις κοινωφελείς πλευρές, την κοινωνική πολιτική και το Δημόσιο Ελεγχο στην περίπτωση του κρατικού, που δεν υπάρχει στο ιδιωτικό.
Μάλιστα, έγκριτοι ξένοι οικονομολόγοι επιπέδου Βαρουφάκη και Λαφαζάνη. Ξέρετε πόσα παράσιτα του είδους εκτρέφουν το LSE και το Berkeley?

Αυτό που δεν μας λένε οι κομμουνιστές οικονομολόγοι, τους οποίους φυσικά ως δημόσιος υπάλληλος θαυμάζεις, είναι ότι πάντα κάποια κορόιδα πληρώνουν τον λογαριασμό της "κοινωνικής πολιτικής" (κυρίως βόλεμα ημετέρων) και του δημοσίου ελέγχου (και αλλο βόλεμα ημετέρων). Και, δυστυχώς, εγώ είμαι από την πλευρά των κορόιδων...
 
Ας μην λέμε υπερβολές.

Η Α3 δεν έχει χρεώσει ποτέ εισητήριο 1000ΕΥΡΩ λόγω απεργίας άλλων. Ίσια-ίσια θυμάμαι κάτι φρι πτήσεις μαθητών για τις οποίες είχε μάλιστα κατηγορηθεί ότι τις χρησιμοποιεί για μάρκετινγκ και μόνο, λες και ο Ευτύχης έχει ανοίξει φιλανθρωπικό ίδρυμα και έχει υποχρέωση στο Ελληνικό κράτος και κοινωνία να τα πληρώνει.

Επίσης η αισχροκέρδια και η αθέμιτη κερδοσκοπία διώκεται, αλλά ακόμα και να μην διωκόταν, δεν θα έκανε κανείς τοσο χοντρό λάθος να πάρει την μόνιμη ετικέτα του λαδέμπορα για ένα προσωρινό κέρδος.

ΥΓ: η σηζήτηση περί κρατικού μονοπωλίου με ξεπερνάει λίγο όταν το κράτος που ζούμε χρωστάει σε όποιον μιλάει ελληνικά (αλλά και όλες τις άλλες γλώσσες).
 
Ωραία η συζήτησή σας, αλλά το θέμα μας είναι η τιμολογιακή πολιτική της εταιρείας και όχι η συμπεριφορά της εταιρείας σε περίπτωση απεργιών. Αν θέλετε να συνεχίσετε την συζήτηση αυτήν παρακαλώ σε νέο νήμα.
 
sv1xv":2kfxy539 said:
Αυτό που δεν μας λένε οι κομμουνιστές οικονομολόγοι, τους οποίους φυσικά ως δημόσιος υπάλληλος θαυμάζεις, είναι ότι πάντα κάποια κορόιδα πληρώνουν τον λογαριασμό της "κοινωνικής πολιτικής" (κυρίως βόλεμα ημετέρων) και του δημοσίου ελέγχου (και αλλο βόλεμα ημετέρων). Και, δυστυχώς, εγώ είμαι από την πλευρά των κορόιδων...

Να πώ την αλήθεια, την περίμενα αυτή την αντίδραση, ήμουν σίγουρος οτι θα γινόταν η αναγωγή στο ελληνικό γίγνεσθαι !!
Σε αυτή την περίπτωση όμως θα πρέπει να δεχτούμε και την προσαρμογή της θεωρίας της ελεύθερης οικονομίας στη χώρα μας...με λίγα λόγια, φοροδιαφυγή, κρατικοδίαιτες επιχειρήσεις, μαύρη εργασία και άλλα πολλά...
Αν λοιπόν θέλουμε να συνεχίσουμε τη κουβέντα περί κρατικού v.s ιδιωτικού μονοπωλίου θα πρέπει να καθορίσουμε αν εστιάζουμε στα σύνορα της χώρας ή σε διεθνές περιβάλλον, γιατί αυτά που διαβάζω εγώ (αυτά τα κομμουνιστικά λιβελογραφήματα) αφορούν το παγκόσμιο επίπεδο, κυρίως το "δυτικό κόσμο", όπου οι περισσότερες πρακτικές της ελληνικής ιδιωτικής οικονομίας δεν μπορουν να σταθούν !!
Οπως και ναχει αγαπητέ sv1xv, στον κόσμο πάντα θα υπάρχουν οι θύτες και τα θύματα, οι έξυπνοι και τα κορόιδα..
Κορόιδο όμως στην περίπτωσή μας είιναι ο συντοπίτης μου που χρειάστηκε να πληρώσει 2 πλασιο εισιτήριο ( περίπου 400-450return) αν θυμαμαι καλά αντί του 200-250 που και πάλι ακριβό είναι σε σχέση με άλλους εσωτερικούς προορισμούς !!
Η πολιτική της εταιρείας να αυξάνει με αυτό τον τρόπο τις τιμές, ειναι μέσα στο πλαίσιο αυτού του thread !
 
satcorfu":21y8loip said:
Η πολιτική της εταιρείας να αυξάνει με αυτό τον τρόπο τις τιμές, ειναι μέσα στο πλαίσιο αυτού του thread !
Αν η αύξηση των τιμών δεν είναι πολιτική της εταιρείας, αλλά ο νόμος της προσφοράς και ζήτησης ή ακόμη χειρότερα της δικής σου φαντασίας, τότε όχι δεν είναι. Με σιγουριά δεν μπορούμε να το κρίνουμε εμείς.

Όπως και να έχει, ή νέο θέμα ή σβήνω κάθε επιπλέον δημοσίευση σε αυτό το νήμα. Simple! :wink:
 
Πρέπει λίγο να λάβουμε υπόψιν πως γίνεται η τιμολόγηση από τις εταιρείες σήμερα. Δεν κάθεται κάποιος υπάλληλος να υπολογίζει με κομπιουτεράκι. Αυτό γίνεται μέσω των συστημάτων κρατήσεων που υπολογίζουν τις τιμές αυτόματα με βάση την ζήτηση, τον αριθμό των θέσεων που έχουν πουληθεί για μία πτήση και πόσων είναι διαθέσιμων, τον αριθμό των πτήσεων της εταιρείας στο δρομολόγιο, τα ανταγωνιστικά δρομολόγια, τον ρυθμό των αιτημάτων/κρατήσεων, μεταβολές στην ζήτηση, trends από προηγούμενα χρόνια, πολιτικές τις εκάστοτε εταιρείας κλπ. Με δεδομένο πως η Aegean έχει 3 δρομολόγια Airbus το πολύ την ημέρα, μιλώντας για κράτηση της τελευταίας στιγμής, όπου ένα μεγάλο ποσοστό των θέσεων είχε ήδη πωληθεί, δεν καταλαβαίνω γιατί σου φαίνεται υπερβολική η τιμή. Η τιμή είναι πολύ υψηλή, αλλά με βάση τις συνθήκες δεν θα περίμενα κάτι άλλο.
 
STAVROS_ATH":1pbqz9gz said:
Δηλαδή αν πληρώσω online 18 ευρώ για να μεταφέρω 1 βαλίτσα και στον έλεγχο προκύψει 24 κιλά θα πρέπει να πληρώσω 35 ευρώ παραπάνω.Άρα θα μου κοστίσει συνολικά 53 ευρώ.Κατάλαβα καλά;Απαράδεκτο.Παλιά το υπέρβαρο πρέπει να κόστιζε 2 ευρώ το κιλό

Όντως υπερβολικό.
Αν σκεφτεί κανείς ότι με 19 ευρώ βρίσκει μια απλή βαλίτσα καμπίνας σε super market.
Άρα κρατάς καλού κακού την άδεια βαλίτσα στο αυτοκίνητο. Αν έχεις πληρώσει για 1 βαλίτσα για παράδοση και βρεθεί υπέρβαρη, βγάζεις τα παραπάνω κιλά και τα βάζεις στη δευτερη βαλίτσα που παίρνεις χειραποσκευή...
 
μπορεί να να μην τοποθετώ το συγκεκριμένο θέμα στην σωστή κατηγορία.

Η αιγαίου βαδίζει στον δρόμο της Lufthansa, θέτει επιπρόσθετο τέλος στα ταξιδιωτικά γραφεία για την έκδοση των εισιτηρίων .
more info :arrow: https://goo.gl/zND1tx

άντε και καλές πωλήσεις στους πράκτορες :)
 
Top