Τιμολογιακή πολιτική της Aegean

Εφοσον η βαλιτσα ηταν οντως μεγαλυτερη των επιτρεπομενων διαστασεων δεν καταλαβαινω γιατι εχει γινει θεμα, εχει σημασια αν την ειδε με το ματι ή αν την μέτρησε με μεζουρα?
Θα ειχες κάθε δίκιο να παραπονεθείς αν η βαλίτσα ήταν μέσα στα επιτρεπτά ορια. Προσωπικά δεν έχει σημασία αν ήταν 5 εκατοστα ή 15, αν κάτσω να παραπονεθώ για τα εξτρα 5εκ ο επόμενος θα παραπονεθεί για τα εξτρα 8 εκ και παει λέγοντας.

Όταν κλείνεις ενα εισιτηριο και προκειμένου να σου βγει φθηνότερα ταξιδεύεις GoLight νομίζω οτι είναι καθαρά δική σου ευθύνη να δεις τις επιτρεπτες διαστάσεις της εταιρίας σε συγκριση με τις διαστάσεις της χειραποσκευής σου.

Αν δεν είχαν αυτή τη συμπεριφορά οι εταιριες θα έπαιρναν όλοι οι επιβάτες όλο και μεγαλύτερες χειραποσκευές σε σημείο να βλεπεις κατι Αφρικανες που και ειχαν γεμίσει το overhead bin αλλα και ειχαν μια σακουλαρα στο διπλανο καθισμα ( το παραπάνω παράδειγμα απο πτηση με την CityJet σε Αμστερνταμ-London City ).
 
kbrin":2u6s2te8 said:
Μάλιστα... ο ένας με λέει ψεύτη (θα με ξέρει φαίνεται από κάπου) κι ο άλλος ότι έχω ξεφύγει... οκ ευχαριστώ...
Παρακαλώ (και θα δεις γιατί έχω δίκιο και εγώ και όλοι όσοι έχουν γράψει εδώ - εκτός από σένα).

kbrin":2u6s2te8 said:
Πάμε πάλι από την αρχή...

α) Σε σχέση με τα λίτρα: Τι κάνει μια βαλίτσα στο χώρο αποσκευών, πιάνει χώρο ή αλλιώς όγκο. Σε τι μονάδες δίνεται ο όγκος; Σε λίτρα. Ποιος είναι οι διαστατικές μονάδες του όγκου, το μήκος*ύψος*πλάτος ή αλλιώς στη συγκεκριμένη περίπτωση τα 56cmX45cmX25cm. Όποιος δεν το καταλαβαίνει ότι είναι στην ουσία το ίδιο πράγμα, ας διαβάσει λίγο γεωμετρία...

Βρε διάβασα. Αν ήξερες και εσύ από γεωμετρία θα ήξερες ότι άλλο ένα γεωμετρικό σχέδιο 56Χ45Χ25=63 Λίτρα και άλλο ένα σχέδιο 100Χ21Χ30 που -μάντεψε- κάνει 63 λίτρα.

kbrin":2u6s2te8 said:
β) Η επιβάτης χωρίς να κρατάει κάτι άλλο επάνω της, πάει στο γκισέ να της τυπώσουν το εισιτήριο και ακούει από τον υπάλληλο που κόβει τη βαλίτσα με το μάτι ότι είναι μεγαλύτερο νούμερο και τη χρεώνει 25 €. Οι διαστάσεις της βαλίτσας είναι 45cmX25cmX60cm (60cm ολικό μήκος λόγω των ροδών που εξέχουν, 56 cm χωρίς τις ρόδες). Χρειάζεται και φωτογραφία; (μη πεταχτεί πάλι κάποιος και πει ας έβγαζε τις ρόδες, δεν μπορούσε να το κάνει απλά...)

Είχε δικαίωμα να τη χρεώσει; Ασφαλώς και είχε... sticked to the rules... Έκανε καλά; Για την εταιρία και για τον υπάλληλο μια χαρά.
Αφού όλα είναι μια χαρά τότε ΓΙΑΤΙ παραπονιέσαι? Αφού ξέρεις ότι είσαι ΛΑΘΟΣ. Γιατί κάνεις έτσι???? Γιατί δε σου χαρίστηκαν?

Είπα και ξαναγράφω.... Σε καμία ξένη εταιρία δε θα κουνιόσουν αν σου έκανε κάτι αντίστοιχο. Απλά η ελληνική Aegean που σου χαριζόταν τοσο καιρό είναι ο εύκολος στόχος.

Περιμένουμε την απάντηση από την εταιρία λοιπόν...
 
Βλέπω για άνοιξη του '15 κάτι 300αρια για SKG-MUC/FRA rtn. Φταίει ότι δεν έχουν φορτωθεί ακόμη όλοι οι ναύλοι ή θα πρέπει να περιμένουμε καμια προσφορά για να δούμε κάτι καλύτερο;
 
Παντα ολα τα περιεργα εγω τα γραφω , ας γραψω ακομα ενα .
Το σαιτ της aegean δεν εχει προς το παρον την δυνατοτητα να αγορασεις εισιτηριο ταυτοχρονα σε διαφορετικες κατευθυνσεις,οπως εχει το σαιτ της Cyprus Airways και διαφορα αλλα.
Δεν γνωριζω ποσο δυσκολο ειναι να γινει ,ομως θα βοηθουσε πολλους ξενους τουριστες να ταξιδεψουν σε διαφορα κρατη μεσω της Ελλαδας .
Απο οτι διαβαζω και εσεις πολυ καλυτερα γνωριζετε απο μενα οτι πολλοι τουριστες ετσι ταξιδευουν .
Λογικα στην ιδια την εταιρεια μπορει να σκεφτονται καποια στιγμη να το κανουν.
Θα ηταν πολυ καλο ,οχι μονο γι αυτους ομως και για μας.
Θα υπηρχε η επιλογη να ταξιδεψεις σε ενα κρατος και να επιστρεψεις απο αλλο .
 
Εμένα ποτέ δεν λειτουργεί σωστά το low fare calendar. Το πολύ-πολύ να δείξει τρεις τέσσερες μέρες, από όλον τον μήνα, που έτσι κι αλλιώς δεν αντιστοιχούν στις χαμηλές τιμές της επικεφαλίδας. Παράδειγμα:
Aeg.png

billaras":ddwfs7so said:
Εβγαλε low fare calendar η aegean! χρησιμο
el.aegeanair.com/prosfores/low-fare-calendar
 
kbrin":1rwbyt74 said:
Το έκανα ήδη... και περιμένω απάντηση... αλλά αυτό που περιμένω είναι ότι ο κανονισμός είναι κανονισμός και μετά την απομάκρυνση του ταμείου ουδεμία ευθύνη φέρνει η εταιρία...


Μόλις σήμερα. Το βάζω επειδή απλά είχα πει ότι θα το έκανα...:

Σας ευχαριστούμε που επικοινωνήσατε με τo τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της Aegean.

Αρχικά θα θέλαμε να σας ζητήσουμε συγνώμη, καθώς λόγω του υψηλού αριθμού αιτημάτων επιβατών, δεν μπορέσαμε να απαντήσουμε νωρίτερα στο αίτημα σας.

Αναφορικά στο μήνυμα που μας προωθήσατε, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι από τις 10/10/2013, εκτός από τα δρομολόγια από/προς Ελλάδα προς/από Ρωσία, Ουκρανία, Γεωργία και τα δρομολόγια Αθήνα-Φρανκφούρτη, Αθήνα- Μόναχο, Αθήνα - Άμπου Ντάμπι, υφίστανται δύο ναύλοι εισιτηρίων στην Οικονομική Θέση, «GoLight» και «Flex». Με τις δύο νέες κατηγορίες, επιλέγετε αυτήν που ταιριάζει περισσότερο στις ανάγκες σας, απολαμβάνοντας πάντα την ίδια ποιότητα των υπηρεσιών της Aegean στο έδαφος αλλά και κατά τη διάρκεια της πτήσης σας.

Σε αυτό το σημείο θα θέλαμε να σας αναφέρουμε ότι κάθε επιβάτης έχει τη δυνατότητα να μεταφέρει μια (1) χειραποσκευή μέσα στην καμπίνα των επιβατών, με μέγιστο βάρος οκτώ (:cool: κιλά και διαστάσεις 55εκ. μήκος Χ 40εκ. ύψος Χ 20εκ. πλάτος. Σχετικά με τις επισημάνσεις σας για τις χειραποσκευές που καταλήγουν μέσα στην καμπίνα των επιβατών, παρακαλώ σημειώστε ότι έχουν τοποθετηθεί στα περισσότερα αεροδρόμια ειδικοί 'μετρητές' (baggage sizers) ώστε να ελέγχονται οι διαστάσεις των χειραποσκευών όλων των επιβατών πριν την επιβίβαση.

Έχετε τη δυνατότητα ενημερωθείτε αναλυτικά μέσω της ιστοσελίδας μας σχετικά με την πολιτική της εταιρείας μας για την μεταφορά των αποσκευών καθώς και τις χρεώσεις, στο ακόλουθο link http://el.aegeanair.com/hrisimes-plirof ... omy-class/.

Παραμένουμε στην διάθεση σας για κάθε συμπληρωματική πληροφορία ή διευκρίνηση.

Με εκτίμηση, Aegean
 
Σε ευχαριστούμε.

Σχετικά με τις επισημάνσεις σας για τις χειραποσκευές που καταλήγουν μέσα στην καμπίνα των επιβατών, παρακαλώ σημειώστε ότι έχουν τοποθετηθεί στα περισσότερα αεροδρόμια ειδικοί 'μετρητές' (baggage sizers) ώστε να ελέγχονται οι διαστάσεις των χειραποσκευών όλων των επιβατών πριν την επιβίβαση.

Προσωπικά δεν θεώρω ικανοποιητική την απάντηση της Aegean όπου σου επισημαίνει ότι υπάρχουν baggage sizers στο αεροδρόμιο ως απάντηση ακριβώς στο παράπονο σου ότι ο υπάλληλος δεν χρησιμοποιήσε τέτοιο για να δείξει στην κυρία ότι η χειραποσκευή είναι μεγαλύτερη.

Έχω καταλάβει απο τα παραπάνω σχόλια ότι πολλοί απο τους υπόλοιπους συν-φορουμιτες δεν θα συμμεριστούν την άποψη μου αλλα για μένα οι αρχές του καλού customer service θα επέβαλαν ένα email όπου ακριβώς μετα απο αυτήν την παραγραφο θα συνέχιζε ως εξής:
"Λυπούμαστε πολύ που ο υπάλληλος εξυπηρέτησης δεν έκανε χρήση του ειδικού μετρήτη και για αυτο το λόγο σας επιστρέφουμε το αντιτιμο της χρέωσης για μεταφορά αποσκευής"

Πλεόν όμως η συζητήση ξεφεύγει πολύ απο την τιμολογιακή πολιτική και ανάγεται σε άλλο thread που θα μπορούσε να λεγεται customer service. Εξίσου σημαντικό κατα την αποψη μου με νέα δρομολόγια/στόλος/miles and bonus κλπ.
 
Συμφωνώ @vassio πλήρως στο σχόλιό σου. Δεν θα περίμενα βέβαια να επιστρέψουν το αντίτιμο αλλά τουλάχιστον να πουν "μας συγχωρείτε αν συνέβη κάτι τέτοιο να μην ελεγχθεί σωστά το μέγεθος της βαλίτσας".


Λίγο off topic αλλά σχετικό:
Τέσπα, την περίμενα την απάντηση γιατί κι άλλη φορά μου απάντησαν με ανάλογο τρόπο που είχα έρθει σε "αντιπαράθεση" για αυτή τη φωτογραφία https://500px.com/photo/28665395/before-the-landing-by-konstantinos-brintakis?from=user_library. Είχα φάει παρατήρηση στο αεροπλάνο για τη χρήση της ψηφιακής μηχανής. Αργότερα το account της aegean στο twitter την έκανε Retweet (και καλά ως ωραία) και όταν τους είπα ότι άλλα λέει η aegean και άλλα η OA για τη χρήση ηλεκτρονικών συσκευών οπότε ή ο ένας τα λέει σωστά ή ο άλλος, μου έλεγαν συνέχεια οι διεθνείς κανόνες είναι αυτοί και τους τηρούμε. Τότε έλεγαν όλες οι ηλεκτρονικές συσκευές πρέπει να παραμείνουν κλειστές. Ήταν το διάστημα πριν τη συγχώνευση αλλά μετά τη συμφωνία με την ΟΑ.
 
Νομίζω ότι το γεγονός ότι η Α3 μπαίνει στην διαδικασία να απαντήσει στον κάθε πικραμένο είναι μια ένδειξη ότι υπάρχει κάποια δέσμευση απέναντι στον επιβάτη. Το περιεχόμενο και το ύφος είναι απόλυτα αναμενόμενο και δεν νομίζω ότι θα πρέπει να περιμέναμε και κάτι άλλο.
Είναι απλά τα πράγματα παιδιά. Στον Go- light η χειραποσκευή είναι a la carte, οπότε για την εταιρία είναι πηγή ancillary revenue. Κανένας δεν πρόκειται να στην χαρίσει σε αυτή την περίπτωση διότι θεωρητικά αυτή η επιλογή σου προσφέρει έναν φθηνότερο βασικό ναύλο. Επίσης ότι δεν χωραεί στο sizer δεν πετάει τσάμπα. Είναι εκνευριστικά απλό.
Περιστατικά σαν και αυτό είναι πολλά και σε καθημερινή βάση. Επίσης θα πρέπει να σου πω κάθε agent δεν έχει στην διάθεση του ένα sizer για να ελέγξει την χειραποσκευή σου, το οποίο σημαίνει ότι θα πρέπει να απομακρυνθείς αρκετά μέτρα από το counter και να μπλεχτείς με άλλους επιβάτες που τσεκάρουν δίπλα σου. Στον χρόνο που χρειάζεται ο agent για να κάνει όλες αυτές τις μανούβρες μπορεί να τσεκάρει πάνω από τρεις επιβάτες. Οπότε η άγνοια του επιβάτη ο οποίος δεν καταλαβαίνει τι του λένε καθυστερεί σημαντικά τους επιβάτες που στέκονται πίσω του. Επίσης πρέπει να σου πω ότι είναι πολύ εύκολο να σε κάψει ο επιβάτης σε περίπτωση που κάνεις τα στραβά μάτια. ιδικά στην συγκεκριμένη εταιρία. Σου μιλώ μετά λόγου γνώσεως. Το επιβατικό κοινό δεν έχει να κάνει με σαδομαζοχιστές υπαλλήλους. Κανένας υπάλληλος δεν θέλει να έχει μπροστά του τον επιβάτη κανένα 30λεπτο, και όμως αυτό συμβαίνει.
Το λάθος που κάνουμε όλοι σας επιβάτες είναι να αγνοούμε τους όρους και τις προϋποθέσεις παροχής υπηρεσίας, τους οποίους αποδέχεσαι όταν αγοράζεις το εισιτήριο. Όταν για παράδειγμα φτάνεις στο counter για να παραδόσεις αποσκευή 10 λεπτά πριν την αναχώρηση της πτήσης, χωρίς καν να έχεις μπει στον κόπο να κάνεις check in από το κινητό σου, από τον υπολογιστή σου, η από το μηχάνημα που βρίσκετε στην είσοδο του snake queue, είναι προφανές ότι δεν πρόκειται να πετάξεις. Όταν επίσης η εταιρία σου ζητεί να είσαι στο αεροδρόμιο 2 ώρες πριν και τσεκαρισμένος για να παραδόσεις αποσκευή και επιλέγεις να πας 30 λεπτά πριν στο counter και να λες σιγά μην έρθω δυο ώρες πριν για να πετάξω για Ρόδο, έχεις αγνοήσει παντελώς τους όρους και προϋποθέσεις. Το λάθος της Α3 είναι ότι δεν είναι αρκετά αυστηρή σε αυτό το θέμα. Οι Έλληνες επιβάτες είναι οι χειρότεροι και με μεγάλη διάφορα, την άγνοια, την ξιπασιά και την παραξενιά των οποίων πρέπει να αντιμετωπίσουν μια χούφτα άνθρωποι. Και μάντεψε για πόσα χρήματα. Άντε κάνε customer serviceμετά.
kbrin":lxyj61k9 said:
Συμφωνώ @vassio πλήρως στο σχόλιό σου. Δεν θα περίμενα βέβαια να επιστρέψουν το αντίτιμο αλλά τουλάχιστον να πουν "μας συγχωρείτε αν συνέβη κάτι τέτοιο να μην ελεγχθεί σωστά το μέγεθος της βαλίτσας".


Λίγο off topic αλλά σχετικό:
Τέσπα, την περίμενα την απάντηση γιατί κι άλλη φορά μου απάντησαν με ανάλογο τρόπο που είχα έρθει σε "αντιπαράθεση" για αυτή τη φωτογραφία https://500px.com/photo/28665395/before-the-landing-by-konstantinos-brintakis?from=user_library. Είχα φάει παρατήρηση στο αεροπλάνο για τη χρήση της ψηφιακής μηχανής. Αργότερα το account της aegean στο twitter την έκανε Retweet (και καλά ως ωραία) και όταν τους είπα ότι άλλα λέει η aegean και άλλα η OA για τη χρήση ηλεκτρονικών συσκευών οπότε ή ο ένας τα λέει σωστά ή ο άλλος, μου έλεγαν συνέχεια οι διεθνείς κανόνες είναι αυτοί και τους τηρούμε. Τότε έλεγαν όλες οι ηλεκτρονικές συσκευές πρέπει να παραμείνουν κλειστές. Ήταν το διάστημα πριν τη συγχώνευση αλλά μετά τη συμφωνία με την ΟΑ.

Όταν σου λέει το πλήρωμα please switch of all the electronic devices, τι δεν καταλαβαίνεις; Βρέθηκε λοιπόν μια ψυχανώμαλη που σου είπε ότι απαγορεύετε. Μα τι κόσμος κυκλοφορεί.
Έτσι για να καταλάβω το άτομο που έκανε retweet από την Aegean την φωτογραφία σου έπρεπε με κάποιο τρόπο να ξέρει το περιστατικό.
Σοβαρευτείτε επιτέλους που θέλετε να σας πάρουν από το χεράκι.
 
"Αγαπητέ" nick15801

στα πρώτα σχόλιά σου σε γενικές γραμμές θα συμφωνήσω. Ειδικότερα για την κυρία που τη χρέωσαν δεν ίσχυαν. Στην προσωπική επίθεσή σου όμως θα απαντήσω συγκεκριμένα. Λοιπόν έχουμε και λέμε:

1ον ξαναδιάβασε καλύτερα τι έγραψα κι επειδή μπορεί να βαριέσαι θα σου τα ξαναπώ: Η ΟΑ το ίδιο διάστημα έλεγε ακριβώς "σύμφωνα με τους διεθνείς κανόνες όλες οι ηλεκτρονικές συσκευές πρέπει να είναι απενεργοποιημένες κατά τη διαδικασία απογείωσης προσγείωσης και σε flight mode κατά τη διάρκεια της πτήσης". Η Aegean έλεγε το ίδιο διάστημα "σύμφωνα με τους διεθνείς κανόνες όλες οι ηλεκτρονικές συσκευές πρέπει να είναι απενεργοποιημένες καθόλη τη διάρκεια της πτήσης". Τι δεν καταλαβαίνεις; Μία από τις δύο εταιρίες έχει λάθος ή μήπως θα με βγάλεις τρελό ότι δεν έλεγαν έτσι; Ηλεκτρονική συσκευή είναι και το ρολόι χειρός, μήπως πρέπει να του βγάλουν τη μπαταρία;

2ον επειδή είμαι τόσο ερασιτέχνης φωτογράφος όσο και φυσικός, αν μου πεις τι ακτινοβολία μπορεί να εκπέμψει μία φωτογραφική μηχανή και να επηρεάσει την ασφάλεια πτήσης, θα σκίσω τα πτυχία μου. Και προφανώς δε θα έβαζα σε κίνδυνο ούτε τη ζωή μου ούτε των συνεπιβατών μου. Πόσο μάλλον όταν τραβήχτηκε μακριά από τη διαδικασία και τη στιγμή της προσγείωσης...

Σου το επιστρέφω: Μα τι κόσμος κυκλοφορεί επιτέλους.

Σορρυ για το off topic και δεν ξαναπαντώ σε ασυναρτησίες...
 
Top