vassio
Low-Cost-Class-Member
Ας αφήσουμε το περιστατικό με τη φωτογραφία στην άκρη γιατι είναι ξεκάθαρα off-topic με την Τιμολογιακή Πολιτική της Aegean.
Για τα υπόλοιπα... Αισθάνομαι ότι τον τελευταίο καιρό το forum έχει παραγίνει ελιτιστικό και επειδή όντως εμφανίζονται κάποιοι "περιεργοι" πότε-πότε, τελικά υπαρχει μια επιθετικότητα απέναντι σε οποίονδήποτε δεν "αποδυκνείει¨την αυθεντεία στο aviation με τα σχόλια του... Είναι πολύ άδικό.
Εν προκειμένω, ο @kbrin μας έγραψε μια ιστορία για μια κυρία και απο όλο τα κατεβατό του @nick15801 αλλα και άλλων τις προηγεμενες μέρες συμπεραίνω ότι αμέσως βάλατε στο μυαλό σας μια "θειά" σαν όλα τα "βόδια" που συναντατε (-με) καθε μέρα στη δουλειά σας και σας (μας) κάνουν τον βιο αβίοτο με τις @@ριες τους. Επίσης άδικο.
--
Στην δικιά μου οθόνη 4 εκατοστά είναι τόσο περίπου: |---------------------------------------|
Εγω πιστέυω ότι το μέγεθος είναι πολύ μικρό για να κριθεί αξιοπιστα χωρίς sizer. Επίσης δεν πιστεύω ότι φταίνε μόνο οι πελάτες με τα μπρος-πίσω και την ανοργανωσία αλλά και η Aegean η ίδια (ή οποιαδήποτε άλλη ετιαρία). Αν έχει σκοπό να εφαρμόσει σκληρό screening να φροντίσει να έχει τον εξοπλισμό να το εφαρμόσει χωρίς ταλαιπωρία. Εγω πιστεύω ότι δεν φταίνε μόνο οι ξιπασμένοι και παραξενοι επιβάτες (εδώ συμφωνώ!) αλλά και η εταιρία.
Σε κάθε περίπτωση εγω δεν θα πλήρωνα πχ:
- το ταξί χωρις ταξιμετρο γιατι ο ταξίτζης ξέρει λόγω εμπειρίας ότι η αποσταση είναι Χ χιλιόμετρα
- τα λαχανικά στο σουπερ-μαρκετ χωρίς να μου τα ζυγίσει η ταμίας με το επιχείρημα ότι το κάνει 500 φορές της μέρα και ξέρει ότι 4 πορτοκαλία είναι (πχ) 300 γραμμαρια
Με την ίδια λογική δεν θα πλήρωνα για βαλίτσα χωρίς να είμαι σίγουρος ότι όντως έχω κάνει λάθος. Ο σωστός τρόπος να γίνει αυτό, είναι να μπει στο sizer και ΝΑΙ αν τυχεί πάνω στη βιασύνη της στιγμής να το έκανα εντέλει, μετά θα παραπιονόμουν στην εταιρία ότι δεν έπρεπε να μου φερθεί έτσι, χωρίς δηλαδή να υπάρχουν αντικειμενικά τεκμήρια. Και όταν λέω παράπονο εννοώ ακριβώς μια επιστολή όπως έγραψε ο @kbrin και όχι "ελληναράδικες" "επαναστάσεις¨ που εικάζω ότι έχετε βαρεθεί να βλέπετε κάθε μέρα κάποιοι συν-φορουμίτες.
Για τα υπόλοιπα... Αισθάνομαι ότι τον τελευταίο καιρό το forum έχει παραγίνει ελιτιστικό και επειδή όντως εμφανίζονται κάποιοι "περιεργοι" πότε-πότε, τελικά υπαρχει μια επιθετικότητα απέναντι σε οποίονδήποτε δεν "αποδυκνείει¨την αυθεντεία στο aviation με τα σχόλια του... Είναι πολύ άδικό.
Εν προκειμένω, ο @kbrin μας έγραψε μια ιστορία για μια κυρία και απο όλο τα κατεβατό του @nick15801 αλλα και άλλων τις προηγεμενες μέρες συμπεραίνω ότι αμέσως βάλατε στο μυαλό σας μια "θειά" σαν όλα τα "βόδια" που συναντατε (-με) καθε μέρα στη δουλειά σας και σας (μας) κάνουν τον βιο αβίοτο με τις @@ριες τους. Επίσης άδικο.
--
Η πραγματική δέσμευση (ή σεβασμός) στον επιβάτη αποδυκνείεται αν η εταιρία κάνει τον κόπο να διαβάσει το μήνυμα. Εν προκειμένω, αν ο @kbrin όντως τους έγραψε, όπως μας λέει, ότι χρεώσαν την κυρία για 4 εκατοστά παραπάνω χωρίς να την βάλουν στο sizer και η απάντηση της Aegean είναι ότι "υπάρχουν sizers", τότε είναι προφανές ότι είτε δεν διαβάσαν προσεκτικά το μήνυμα είτε αντιμετώπισαν τον επιβάτη σαν "κάθε πικραμένο". Αυτό δεν είναι customer service ούτε σεβασμός κατα την άποψη μου.nick15801":1gup6j4p said:Νομίζω ότι το γεγονός ότι η Α3 μπαίνει στην διαδικασία να απαντήσει στον κάθε πικραμένο είναι μια ένδειξη ότι υπάρχει κάποια δέσμευση απέναντι στον επιβάτη
Στην δικιά μου οθόνη 4 εκατοστά είναι τόσο περίπου: |---------------------------------------|
Εγω πιστέυω ότι το μέγεθος είναι πολύ μικρό για να κριθεί αξιοπιστα χωρίς sizer. Επίσης δεν πιστεύω ότι φταίνε μόνο οι πελάτες με τα μπρος-πίσω και την ανοργανωσία αλλά και η Aegean η ίδια (ή οποιαδήποτε άλλη ετιαρία). Αν έχει σκοπό να εφαρμόσει σκληρό screening να φροντίσει να έχει τον εξοπλισμό να το εφαρμόσει χωρίς ταλαιπωρία. Εγω πιστεύω ότι δεν φταίνε μόνο οι ξιπασμένοι και παραξενοι επιβάτες (εδώ συμφωνώ!) αλλά και η εταιρία.
Σε κάθε περίπτωση εγω δεν θα πλήρωνα πχ:
- το ταξί χωρις ταξιμετρο γιατι ο ταξίτζης ξέρει λόγω εμπειρίας ότι η αποσταση είναι Χ χιλιόμετρα
- τα λαχανικά στο σουπερ-μαρκετ χωρίς να μου τα ζυγίσει η ταμίας με το επιχείρημα ότι το κάνει 500 φορές της μέρα και ξέρει ότι 4 πορτοκαλία είναι (πχ) 300 γραμμαρια
Με την ίδια λογική δεν θα πλήρωνα για βαλίτσα χωρίς να είμαι σίγουρος ότι όντως έχω κάνει λάθος. Ο σωστός τρόπος να γίνει αυτό, είναι να μπει στο sizer και ΝΑΙ αν τυχεί πάνω στη βιασύνη της στιγμής να το έκανα εντέλει, μετά θα παραπιονόμουν στην εταιρία ότι δεν έπρεπε να μου φερθεί έτσι, χωρίς δηλαδή να υπάρχουν αντικειμενικά τεκμήρια. Και όταν λέω παράπονο εννοώ ακριβώς μια επιστολή όπως έγραψε ο @kbrin και όχι "ελληναράδικες" "επαναστάσεις¨ που εικάζω ότι έχετε βαρεθεί να βλέπετε κάθε μέρα κάποιοι συν-φορουμίτες.
Όντως.. είναι εκνευριστικά απλό. Το ίδιο λέμε.nick15801":1gup6j4p said:Επίσης ότι δεν χωραεί στο sizer δεν πετάει τσάμπα. Είναι εκνευριστικά απλό.
andreasl":1gup6j4p said:Η δικαιολογία ότι τη «μέτρησε με το μάτι» δεν ευσταθεί καθώς οι υπάλληλοι του αεροδρομίου λογικά θα θυμούνται όλες τις τυπικές βαλίτσες του εμπορίου που ξεπερνούν τις προβλεπόμενες διαστάσεις. Εκτός αν είχε η φίλη σου βαλίτσα ιδιοκατασκευή...
Εγω μετράω; η ως "εδώ" μετράνε όσοι έσουν >1000 δημοσιευσεις;NFEEFE":1gup6j4p said:Παρακαλώ (και θα δεις γιατί έχω δίκιο και εγώ και όλοι όσοι έχουν γράψει εδώ - εκτός από σένα)