Πάντως, εντελώς άσχετα με την πρακτική χρέωσης αυτή καθ' αυτή, (που ας συμφωνήσουμε πως άλλες εταιρίες την εφαρμόζουν ήδη και που κάποια στιγμή θα έφτανε κι εδω), σαν μόνο σκεπτικό της επιλογής της εφαρμογής της χρέωσης τώρα μπορώ να σκεφτώ το να είναι μέρος του σχεδίου να σπρώξει τους επιβάτες προς τα Flex.
Αλλιώς, όταν ακόμα δεν έχει κοπάσει το κύμα δυσαρέσκειας για τα voucher και τις συνεχείς ακυρώσεις, όταν μεγάλη μερίδα των επιβατών είναι ακόμα στα κάγκελα, και όταν το γενικότερο οικονομικό κλίμα δεν είναι και ιδανικό, δεν προχωράς σε επιπλέον νέες χρεώσεις - άσχετα με το αν κάποιες απο αυτές μπορούν με κάποιο τρόπο να αποφευχθούν.
Στα μάτια μου έχει ξεφύγει πλέον απο την "διαχείρηση έκτακτης κατάστασης" και έχει εξελιχθεί σε ένα "βρήκα την ευκαιρία και περνάω τα πάντα". Θεμιτό και αυτό κατα κάποιο τρόπο, αλλά το κάνουν πλέον άκομψα αφου βλέπουμε πως ήδη εφαρμόζονται οι σχετικές χρεώσεις, χωρίς περίοδο προειδοποίησης.
Δεν ξέρω αν όσοι - όπως ο φίλος παραπάνω - που θα πετούσαν άμεσα με την εφαρμογή της νέας διαδικασίας ενημερώθηκαν πριν το check in απο την εταιρεία για την άμεση αλλαγή. Αν κάνει έναν κόπο ο φίλος και δει στο e-mail για check-in αν αναφέρεται κάτι θα βοηθούσε πολύ.
Σε εμένα προσωπικά, όλο αυτό σε συνδυασμό με όλα τα προηγούμενα δεν μου βγάζει ούτε θυμό, ούτε αγανάκτηση, παρα μόνο ένα γιγαντιαίο ξενέρωμα.
Δεν είναι τόσο για τα 3, η 5, η 10 επιπλέον ευρώ. Για μένα όποιος επιλέγει ταξίδια αναψυχής στο εξωτερικό δεν γίνεται να διαμαρτύρεται για 5 ευρώ. Ο τρόπος που το φέρνουν όμως με ενοχλεί, και η εικόνα που πλέον πλησιάζει στα όρια της εκμετάλλευσης της συγκεκριμένης κατάστασης που ζούμε.
Αλλιώς, όταν ακόμα δεν έχει κοπάσει το κύμα δυσαρέσκειας για τα voucher και τις συνεχείς ακυρώσεις, όταν μεγάλη μερίδα των επιβατών είναι ακόμα στα κάγκελα, και όταν το γενικότερο οικονομικό κλίμα δεν είναι και ιδανικό, δεν προχωράς σε επιπλέον νέες χρεώσεις - άσχετα με το αν κάποιες απο αυτές μπορούν με κάποιο τρόπο να αποφευχθούν.
Στα μάτια μου έχει ξεφύγει πλέον απο την "διαχείρηση έκτακτης κατάστασης" και έχει εξελιχθεί σε ένα "βρήκα την ευκαιρία και περνάω τα πάντα". Θεμιτό και αυτό κατα κάποιο τρόπο, αλλά το κάνουν πλέον άκομψα αφου βλέπουμε πως ήδη εφαρμόζονται οι σχετικές χρεώσεις, χωρίς περίοδο προειδοποίησης.
Δεν ξέρω αν όσοι - όπως ο φίλος παραπάνω - που θα πετούσαν άμεσα με την εφαρμογή της νέας διαδικασίας ενημερώθηκαν πριν το check in απο την εταιρεία για την άμεση αλλαγή. Αν κάνει έναν κόπο ο φίλος και δει στο e-mail για check-in αν αναφέρεται κάτι θα βοηθούσε πολύ.
Σε εμένα προσωπικά, όλο αυτό σε συνδυασμό με όλα τα προηγούμενα δεν μου βγάζει ούτε θυμό, ούτε αγανάκτηση, παρα μόνο ένα γιγαντιαίο ξενέρωμα.
Δεν είναι τόσο για τα 3, η 5, η 10 επιπλέον ευρώ. Για μένα όποιος επιλέγει ταξίδια αναψυχής στο εξωτερικό δεν γίνεται να διαμαρτύρεται για 5 ευρώ. Ο τρόπος που το φέρνουν όμως με ενοχλεί, και η εικόνα που πλέον πλησιάζει στα όρια της εκμετάλλευσης της συγκεκριμένης κατάστασης που ζούμε.