Τιμολογιακή πολιτική της Aegean

Πάντως, εντελώς άσχετα με την πρακτική χρέωσης αυτή καθ' αυτή, (που ας συμφωνήσουμε πως άλλες εταιρίες την εφαρμόζουν ήδη και που κάποια στιγμή θα έφτανε κι εδω), σαν μόνο σκεπτικό της επιλογής της εφαρμογής της χρέωσης τώρα μπορώ να σκεφτώ το να είναι μέρος του σχεδίου να σπρώξει τους επιβάτες προς τα Flex.

Αλλιώς, όταν ακόμα δεν έχει κοπάσει το κύμα δυσαρέσκειας για τα voucher και τις συνεχείς ακυρώσεις, όταν μεγάλη μερίδα των επιβατών είναι ακόμα στα κάγκελα, και όταν το γενικότερο οικονομικό κλίμα δεν είναι και ιδανικό, δεν προχωράς σε επιπλέον νέες χρεώσεις - άσχετα με το αν κάποιες απο αυτές μπορούν με κάποιο τρόπο να αποφευχθούν.

Στα μάτια μου έχει ξεφύγει πλέον απο την "διαχείρηση έκτακτης κατάστασης" και έχει εξελιχθεί σε ένα "βρήκα την ευκαιρία και περνάω τα πάντα". Θεμιτό και αυτό κατα κάποιο τρόπο, αλλά το κάνουν πλέον άκομψα αφου βλέπουμε πως ήδη εφαρμόζονται οι σχετικές χρεώσεις, χωρίς περίοδο προειδοποίησης.
Δεν ξέρω αν όσοι - όπως ο φίλος παραπάνω - που θα πετούσαν άμεσα με την εφαρμογή της νέας διαδικασίας ενημερώθηκαν πριν το check in απο την εταιρεία για την άμεση αλλαγή. Αν κάνει έναν κόπο ο φίλος και δει στο e-mail για check-in αν αναφέρεται κάτι θα βοηθούσε πολύ.
Σε εμένα προσωπικά, όλο αυτό σε συνδυασμό με όλα τα προηγούμενα δεν μου βγάζει ούτε θυμό, ούτε αγανάκτηση, παρα μόνο ένα γιγαντιαίο ξενέρωμα.
Δεν είναι τόσο για τα 3, η 5, η 10 επιπλέον ευρώ. Για μένα όποιος επιλέγει ταξίδια αναψυχής στο εξωτερικό δεν γίνεται να διαμαρτύρεται για 5 ευρώ. Ο τρόπος που το φέρνουν όμως με ενοχλεί, και η εικόνα που πλέον πλησιάζει στα όρια της εκμετάλλευσης της συγκεκριμένης κατάστασης που ζούμε.
 
Το μοντέλο χρεώσιμων θέσεων που εφαρμόστηκε προχθές, ήταν στα σκαριά εδώ και αρκετό καιρό, αλλά καθυστέρησε η υλοποίηση λόγω covid-19. Το ίδιο ισχύει και για τις νέες οικογένειες ναύλων που σκόπευαν να λανσάρουν. Ενδεικτικά, υπήρχε σκέψη για flex no bag.
 
GOLIGHT έχω

στο email της olympic για το check-in δεν αναφέρεται τίποτε περί χρέωσης. Ταξίδεψα πριν 6 μέρες τελευταία φορά χωρίς χρέωση

Δικαίωμά τους να βάλουν ότι χρέωση νομίζουν, ανεξαρτήτως αν μας αρέσει ή όχι. Αλλά έχω κάνει άπειρες αγορές onilne από κάθε είδους κατάστημα και φυσικά από αεροπορικές. Να σε κρατάει όμηρο όμως και να σου λέει "ναι έχετε πληρώσει για 10 προϊόντα, προσθέσατε μετά ένα ακόμη προϊόν όμως στο καλάθι και τώρα δεν έχει σημασία δεν μπορείς να το βγάλεις από το καλάθι και ας μην ολοκληρώθηκε η διαδικασία ούτε η πληρωμή για το 11ο. Ή πληρώνεις και το 11ο ή έχασες τα 10 που έχεις πληρώσει ήδη. Αλλιώς δεν στα δίνουμε δεν μπορείς να ακυρώσεις το 11ο.

Και για να είμαι δίκαιος δεν νομίζω ότι είχαν αυτό στο μυαλό τους. Απλά ένα πρωί που πήραν την απόφαση να βάλουν χρέωση δεν περίμεναν να φτιάξουν το πληροφοριακό τους σύστημα που δεν ήταν φτιαγμένο σε αυτή τη λογική, αλλά έκαναν όπως όπως ένα μπάλωμα με αποτέλεσμα να φτάνει η διαδικασία σε αδιέξοδο.
 
ckabi προφανώς έχεις δίκιο που τα έχεις πάρει, απλά εδώ μέσα κάποιοι θα βρουν πάντα τρόπο να σου δείξουν ότι εσύ φταις και όχι η Αγία Aegean.
Εγώ ξέρω ότι σε οποιαδήποτε ιστοσελίδα πάω να αγοράσω κάτι, μπορώ πάντα να κλικάρω για να δω τι προϊόν, την υπηρεσία, οτιδήποτε, και μετά αν δεν μου κάνει να επιστρέψω στην προηγούμενη κατάσταση.
Δεν πάνε καθόλου καλά.
 
Φίλε aakunz επιβεβαιώνονται για την προχειρότητα και την τσαπατσουλια. Αν το προετοίμαζαν καιρό και το αποτέλεσμα είναι αυτό είναι για κλάματα

Πάω στο αεροδρόμιο πριν μία ώρα λοιπον. Αν και φορτωμένος πάω αδιάφορα στο τσεκιν. Είναι δυο κοπέλες και ρωτάει η μία την άλλη την πιο έμπειρη. Πρέπει να πληρώσει; Όχι απαντάει η άλλη. Πρέπει να πατήσεις αυτό κι αυτό κτλ.

Αποτελέσμα; Μου έδωσαν τη θέση που "είχα επιλέξει", χωρίς να ζητήσουν χρήματα. Λάθος της κοπέλας ή βρήκα άθελά μου τρύπα στη διαδικασία; (Επιλέγεις θέση, δεν ολοκληρώνεις τη διαδικασία/πληρωμή και μετά απλά πας στο αεροδρόμιο). Θα δείξει
 
Και κάπου εδώ να πούμε ότι στους Go Light ναύλους τα gold μέλη της Aegean, πρέπει να πληρώσουν για την επιλογή στάνταρ θέσης.

Στα μουλωχτά βέβαια χωρίς καμία ανακοίνωση.
 
Φήμες πως θα πωλούνται και ξυστά στις πτήσεις ελέγχονται ως αναληθείς.
 
Δεν ξέρω αν έτυχε, αλλά επειδή έχω στο μάτι κάτι πτήσεις εδώ και εβδομάδες, από οταν ανακοινώσαν το επιπλέον fee για τους golight, included για τους flex, ή flex τιμή του εισιτηρίου τσίμπησε ενα 5ευρω, ενώ ο go light, εμεινε ίδιος.

Οκ, δεν με ενοχλεί ιδιαίτερα το μικρό fee, απλά στα connecting flights μαζεύται λίγο για οικογένεια 3ων ατόμων οπου δεν ξερω αν θα γίνεται allocate σειρά οπου ειναι δυνατόν. Από την άλλη, θεωρώ οτι μέρες που είναι, το flex ειναι μονόδρομος γενικότερα, οπου και να ακυρωθούν πτήσεις, λογικά μετά θα σε βάλουν εστω με ανταπόκριση κάπου, ενώ (αν ισχυει αυτο που ειχα διαβάσει εδώ) στους golight ναυλους, αν η ακυρωση γινει πριν απο ενα χρονικό διάστημα πριν την πτήση, σου εδινε εναλλακτική μονο για voucher, και οχι rebook με αλλες πτήσεις star alliance πχ, καθως δεν περιλαμβανόταν η βαλίτσα.

Anyway, αλλάζουν γενικά οι κανόνες, αλλά συνεχίζω να θέλω να κλείσω εισιτήρια με την ίδια λαχτάρα όπως πριν!
Soul is in the sky ετσι και αλλιώς!
 
Επιτέλους! Η Olympic Air, μέλος της Aegean Group, καινοτομεί και ξεκινά τη διάθεση ναύλων Business ΚΑΙ για το στόλο των Q400, στα δρομολόγια ATH-JTR και ATH-JMK. :thx:

Δώσε μας κι άλλο πόνο, ΟΑ!
 
Υπάρχει μεγάλο versatility στο Q400: Η C είναι στις μπροστινές θέσεις (σειρές 1 έως π.χ. 3) ενώ οι πίσω σειρές πωλούνται ως upfront.
 
Top