Τιμολογιακή πολιτική της Aegean

Παίρνω σήμερα στο τηλεφωνικό κέντρο να κάνω μια ερώτηση για μεταφορά παιδικού καθίσματος αυτοκινήτου. Μικρή αναμονή, ρωτάω αν κοστίζει ή μεταφορά του καθίσματος ή αν μπορώ να το πάρω σαν αποσκευή καθώς έχουμε για 3 άτομα 4 αποσκευές στην κράτηση.
Μου λέει η υπάλληλος, το κάθισμα είναι ειδικός εξοπλισμός (!) και θέλει κράτηση μέσω τηλ. κέντρου +35 ευρώ. Μα λέω είναι μικρότερο και πολύ ελαφρύτερο από μια μεγάλη αποσκευή, όχι, μου λέει, έτσι είναι, εγώ σας ενημερώνω.
Ψάχνω στο site (είχα ψάξει και παλιότερα), δε βρίσκω κάτι συγκεκριμένο παρά μόνο πληροφορίες για παιδικό καρότσι και κάθισμα αυτοκινήτου που μπαίνει στην αεροπορική θέση στην καμπίνα. Μάλιστα σε ό,τι αφορά τον ειδικό εξοπλισμό βρήκα πληροφορίες για εξοπλισμό του κάθε απίθανου extreme sport, αλλά όχι για παιδικό κάθισμα. :banana: Γράφω mail μέσω της φόρμας που έχουν και μου απαντάνε με ένα αυτοματοποιημένο μήνυμα με link για τις διάφορες πληροφορίες που είχα ήδη κοιτάξει και δε με βοήθησαν.

Passenger και family friendly :twisted:

Πριν λίγο καιρό είχα γράψει ένα αντίστοιχο mail στη skyexpress και μου απάντησαν προσωπικά. :great: Για την ιστορία, εκεί μπορείς να πάρεις το παιδικό κάθισμα είτε σαν αποσκευή, αν δεν έχει άλλη το παιδί ή επιπλέον με κόστος 40 ευρώ.

Δε θα επεκταθώ στην αντίστοιχη πολιτική ευρωπαϊκών εταιρειών, γιατί κάθε εταιρεία έχει τη δική της πολιτική σε ό,τι αφορά εισιτήρια, αποσκευές κλπ., ωστόσο η επικοινωνία με τον επιβάτη είναι κάτι πολύ σημαντικό, όπως και οι διαθέσιμες πληροφορίες στα αντίστοιχα site και σιγά σιγά θα αρχίσω να πιστεύω ότι στην Aegean έχουν ρομπότ να δουλεύουν αντί για ανθρώπους... :rolleyes:
 
Νομίζω πάντως ότι η επικοινωνία Aegean - επιβάτη μέσω τηλεφώνου στη δική σου περίπτωση, ήταν σαφέστατη και ξεκάθαρη. Ρώτησες κάτι και σου απάντησαν άμεσα. Το αν δε σου άρεσε η απάντηση είναι ένα άλλο θέμα. Η αυτοματοποιημένη απάντηση όντως είναι ένα θέμα που πολλές φορές δεν βοηθάει σε παρόμοιες περιπτώσεις. Για αυτές όμως τις περιπτώσεις υποτίθεται ότι υπάρχει το τηλεφωνικό κέντρο για να σου λύσει την εκάστοτε απορία.
Κι εγώ πάντως θεωρώ ότι η αυτοματοποιημένη απάντηση στα mail είναι λάθος πολιτική
 
d|m|tr|s":1euch5jx said:
Μα λέω είναι μικρότερο και πολύ ελαφρύτερο από μια μεγάλη αποσκευή,

Τι καθισματάκι αυτοκινήτου είναι αυτό; Γιατί τα περισσότερα κάθισματα (εκτός από απλά booster μαξιλάρια) είναι συνήθως ογκοδέστερα (μπορεί να ειναι ελαφρύτερα) από μια απλή βαλίτσα. Τι group μεγέθους είναι; 0;1;2;3; Συνδυασμός αυτών;
 
Πρόκειται για κάθισμα κατηγορίας 2/3, βάρους περίπου 7 κιλών και η μεγαλύτερη διάσταση του είναι περίπου 1 μέτρο. Οι αποσκευές που επιτρέπεται να πάρουμε είναι 23 kg με μέγεθος 158 cm (εννοούν μέγιστη διάσταση;)
GP707":3peid36j said:
Νομίζω πάντως ότι η επικοινωνία Aegean - επιβάτη μέσω τηλεφώνου στη δική σου περίπτωση, ήταν σαφέστατη και ξεκάθαρη. Ρώτησες κάτι και σου απάντησαν άμεσα. Το αν δε σου άρεσε η απάντηση είναι ένα άλλο θέμα.
Σαφώς, αν δε μου έβαζε το κάθισμα στην κατηγορία ειδικού εξοπλισμού, μπορεί να μην έγραφα mail. Αλλά θεώρησα ότι μπορεί να κάνει λάθος, ίσως και λόγω της πρότερης εμπειρίας μου με Air Berlin και Eurowings, αλλά και επειδή δε βρήκα τίποτα στο site στον ειδικό εξοπλισμό περί παιδικών καθισμάτων. Στις περισσότερες ευρωπαϊκές εταιρείες ένα τέτοιο καθισματάκι μεταφέρεται δωρεάν, χωριστά από την αποσκευή που δικαιούται το παιδί.
 
Τα Χριστούγεννα του 2018 και τον Οκτώβριο του 2019 πέταξα Μασσαλία & Σαντορίνη αντίστοιχα. Είχα μαζί μου το κάθισμα του παιδιού (αυτό που έχω στο αυτοκίνητο). Δεν πλήρωσα τίποτε. Στο site νομίζω το αναφέρει ξεκάθαρα. Μεταφέρθηκε σαν αποσκευή (σε ειδική θήκη που έχω αγοράσει).
 
Δωρεάν πλέον από τη στιγμή της κράτησης, η προεπιλογή standard καθίσματος για τους επιβάτες FLEX.

Για όσους δεν επέλεξαν θέση κατά την κράτηση, θα γίνεται random allocation κατά το check-in και θα υπάρχει χρέωση, εάν θελήσουν να αλλάξουν τη θέση που τους δόθηκε.

https://el.aegeanair.com/taksidepste/ep ... 1594032811

Από τις χρεώσεις, εξαιρούνται οι πτήσεις PSO.
 
Δηλαδή αν κατάλαβα καλά: Έχω "GoLight", δεν αγοράζω θέση μαζί με την κράτηση και στο Online Check In μου δίνεται κάποια τυχαία standard θέση, πχ 24D, αλλά πλέον ΔΕΝ θα μπορώ να επιλέξω δωρεάν άλλη standard όπως γίνεται ως τώρα, η χρέωση για την επιλογή άλλης είναι €3, ενω αν κλείσω Flex θα μπορώ να αλλάξω θέση με άλλη standard δωρεάν.
 
YCNZ":3dpe3dnj said:
ενω αν κλείσω Flex θα μπορώ να αλλάξω θέση με άλλη standard δωρεάν.

Για το συγκεκριμένο, υπάρχει μια ασάφεια (μπορεί και να κάνω λάθος). Ενδέχεται να σου ζητάει και για τα φλεξ, όταν τσεκάρεις.
 
Η κατρακύλα της εταιρίας δεν έχει τελειωμό. Μόλις μίλησα με το τηλεφωνικό κέντρο

Πήγα να κάνω check-in, συνηθισμένος πάτησα αλλαγή θέσης, μου έβγαλε το αεροπλάνο, πάτησα σε μία θέση (όλες είναι με πληρωμή πλέον) και αυτό ήταν. Μοιραίο το λάθος μου πρέπει οπωσδήποτε τώρα να πληρώσω 3€. Καμία δυνατότητα επαναφοράς της τυχαίας θέσης.

Όταν μου ζήτησε να πληρώσω, τι προσπάθησα να επαναφέρω την τυχαία θέση, τι έκανα ακύρωση check-in για να ξανακάνω τη διαδικασία από την αρχή αυτό θέλει να πληρώσω τα 3 ευρώ. Αύριο θα πάω στο γκισέ να μου κάνουν τσεκ ιν να δω τι θα μου πουν. Αλλα ξεκινάω πολύ φορτωμένος.

Στο τηλέφωνο εξηγήσα της κοπέλας ότι από την στιγμή που δεν πλήρωσα και δεν έχει ολοκληρωθεί το check-in δεν είναι δυνατόν να με κρατάει όμηρο να πληρώσω επιπλέον χρήματα, επειδή απλά πάτησα στο κουμπάκι "Αλλαγή θέσης", αλλά άδικα κανένα ενδιαφέρον. Λένε το ποιηματάκι που τους έχουν πει να λένε. Λες και κάνω πρώτη φορά check-in. Σε Wizz, Volotea, Ryanair αν δεν ολοκληρώσεις τη διαδικασία μπορείς ανά πασα στιγμή να επιλέξεις "τυχαία εκχωρημένη" θέση και να κάνεις το check-in
 
Είχες FLEX ή GOLIGHT;
 
Top