Θα ήθελες να δεις την Ολυμπιακή και πάλι στην πρώτη θέση;

  • Thread starter Thread starter View from the top
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
tupolev":38u08pra said:
Και οι ΟΑ δεν πάνε ούτε Βουδαπέστη καν...
Και εσάς σας πείραξε η Aegean μετά...

απλα συμπληρωνω πως οχι μονο καταργηθηκε το δρομολογιο της Βουδαπεστης αλλα η ΟΑ επι χρονια δεν εκμεταλλευτηκε ουτε τη δυνατοτητα για συνδεση ATH-PRG... Μια χρυσοφορα συνδεση για την ΟΚ, η οποια στο εν λογω δρομολογιο επαιζε ανενοχλητη χωρις αντιπαλο απο τις αρχες της περασμενης δεκαετιας, τοτε που αριθμουσε λιγα μολις αεροσκαφη μεσαιων αποστασεων, μετρημενα κυριολεκτικα στα δαχτυλα. Πετουσα τακτικα για PRG απο το 1993 με ΟΚ, η εταιρια μετα βιας ειχε 2-3 δρομολογια την εβδομαδα και για να ταξιδεψει κανεις επρεπε κυριολεκτικα να κανει... αιτηση! μια μονο φορα μου ειχε τυχει να ειναι το α/φος σχεδον αδειο , και το θυμαμαι γιατι ηταν ακριβως η εξαιρεση που επιβεβαιωνει τον κανονα. παρολα αυτα, η ΟΑ ποτε δεν εκανε μια κινηση που θα καλυπτε αυτο το κενο, παρολο που μοναδικος της ανταγωνιστης θα ηταν μια εταιρια που τοτε ηταν απο πολλες αποψεις σε νηπιακο σταδιο. οι υπευθυνοι της ΟΚ προφανως ηξεραν να κανουν τις επιλογες τους, κατι που δεν φαινεται να συμβαινει με την ΟΑ. Ας ριξει καποιος μια ματια στο τι γινεται πλεον (εδω και 10 χρονια δηλαδη) στο ATH-PRG, με την Τσεχικη εταιρια (μελος πλεον και του skyteam) να πεταει 2 φορες καθημερινα, κατι που σημαινει πως ολα αυτα τα χρονια υπηρχε περιθωριο για ανταγωνισμο.και φυσικα δεν μιλαω για τις low cost που προστεθηκαν προσφατα...
η ΟΑ εχει βεβαια τα τελευταια χρονια για το συγκεκριμενο δρομολογιο code share και θεωρητικα πεταει για PRG, με αεροπλανο της ΟΚ βεβαια. το θεμα ομως ειναι πως με σωστες κινησεις τη σωστη στιγμη, θα μπορουσε να εχει ουσιαστικο και πρωταγωνιστικο ρολο στο εν λογω δρομολογιο.
το φαινομενο αυτης της απραξιας της ΟΑ σιγουρα αφορα και αλλα δρομολογια σε κεντρικη και ανατολικη ευρωπη και οχι μονο, δρομολογια που παρουσιαζουν de facto μεγαλη ζητηση...αντ' αυτου, οι ΟΑ προτιμουσαν ολα αυτα τα χρονια να πετουν σε κατι απιθανους προορισμους η να πετουν μεχρι και 4 φορες τη μερα ATH-CFU... και το κακο ειναι πως ο χρονος δουλευει σε βαρος της ΟΑ γιατι πλεον ουτε αεροπλανα διαθετει αλλα και πολλα απο τα εν λογω δρομολογια εχουν πλεον κορεστει.
 
ngls":eh5dt1cv said:
Να κάνω μία ερώτηση; (Ίσως είναι και αφελής...)
Υπάρχει περίπτωση η Ολυμπιακή να γίνει μέλος κάποιας διεθνούς αεροπορικής συμμαχίας (πχ Skyteam κλπ) ή ούτε για πλάκα; :P
Από την άλλη όμως δε θα είναι και η μόνη χρεωκοπημένη εταιρεία (βλ. Alitalia, Delta μεχρι πριν λίγους μήνες)
Θα βοηθούσε πιστεύω πολύ τόσο στα loads όσο και στην διαφήμιση σε όλο τον κόσμο. Το σκέφτονται καθόλου οι υπεύθυνοι ή είναι κάτι ανέφικτο;

Οι εταιρείες που ανέφερες μπορεί να βρίσκονται σε άσχημη οικονομική θέση, αλλά είναι μεγάλες και δεν αντιμετωπίζουν μεγάλα προβλήματα πέραν του οικονομικού. Η Ολυμπιακή έχει 40 αεροσκάφη εκ των οποίων τα μισά της ανήκουν και δεν είχε ποτέ κέρδη.
 
Top