Θα ήθελες να δεις την Ολυμπιακή και πάλι στην πρώτη θέση;

  • Thread starter Thread starter View from the top
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Andreas":1hpl4cvf said:
Μακάρι να είχαμε δεκάδες μεγάλες εταιρίες στην Ελλάδα.


Δεκάδες (πραγματικά) μεγάλες εταιρείες (πληθυντικός, έτσι??) δεν υπάρχουνε στην USA, πως θες στην Ελλάδα? (μιλάω πάντα από άποψη μεγέθους αγοράς!!!!)
 
Όταν μιλάω για "ποιότητα υπηρεσιών" εννοώ το inflight service,το catering,την ασφάλεια στο έδαφος,τις συνθήκες εργασίας για το προσωπικό,την εξυπηρέτηση επιβατών στο έδαφος κλπ.Σε αυτό το τομέα μόνο η ΟΑ έχει στην Ελλάδα τόσο μεγάλη πείρα και τεχνογνωσία.Ας έχουν και άλλες,τόσο το καλύτερο.Το γεγονός οτι δε τα εφαρμόζει ισχύει.Υπάρχουν άνθρωποι όμως εντός της ΟΑ που μπορούν να τα κάνουν.Αυτόί είναι οι άνθρωποι που δεν ενεπλάκησαν ποτέ σε σκάνδαλα ή άλλου τύπου ιστορίες για αυτό και έμειναν στην αφάνεια.Αν ενεργοποιηθούν αυτοί οι άνθρωποι,θα αλλάξουν πολλά.'Ηδη υπάρχουν ενδείξεις για τέτοιες κινήσεις.Και όταν γράφω τη λέξη "ενδείξεις" εννοώ ενδείξεις.
Υ.Γ.:Γνωρίζει κάποιος να μας πεί τι έχει συμβεί το τελευταίο εξάμηνο στο BHS της ΟΑ και πως κινήθηκε σχετικά η Α3;Επίσης,ξαναρωτάω:Πως συμπεραίνετε οτι η Α3 προηγείται των ΟΑ στις πτήσεις εσωτερικού;Με βάση ποιές μετρήσεις;
 
alex96":1k996fza said:
Όταν μιλάω για "ποιότητα υπηρεσιών" εννοώ το inflight service,το catering,την ασφάλεια στο έδαφος,τις συνθήκες εργασίας για το προσωπικό,την εξυπηρέτηση επιβατών στο έδαφος κλπ.Σε αυτό το τομέα μόνο η ΟΑ έχει στην Ελλάδα τόσο μεγάλη πείρα και τεχνογνωσία....
Το ποιό έξυπνο που έκανε ο ανταγωνισμός της ΟΑ, ήταν το οτι προσέλαβε υπαλλήλους της ΟΑ οπότε απέκτησε την τεχνογνωσία...
Αυτό δε το λέω εγώ, ο αποκλειστικός πράκτορας της ΟΑ στην ιταλία μου το είπε, του οποίου του είχε γίνει και αυτουνού πρόταση για συνεργασία...
Επίσης,ξαναρωτάω:Πως συμπεραίνετε οτι η Α3 προηγείται των ΟΑ στις πτήσεις εσωτερικού;Με βάση ποιές μετρήσεις;
Από δελτίο τύπου της Aegean ημερομηνία 18/12/2002:
το μερίδιο εσόδων της στην αγορά εσωτερικού έφτασε στο 49,4% παρουσιάζοντας αύξηση 1,5% σε σχέση με το προηγούμενο έτος (στοιχεία BSP/IATA, Ιανουάριος - Νοέμβριος 2002). Σε επίπεδο αριθμού επιβατών, η εταιρία έχει αποσπάσει ποσοστό 45% στους προορισμούς εσωτερικού που καλύπτει με πτήσεις της.
Αν συνυπολογίσεις α)την επιθετική πολιτική της Α3 στους ναύλους,την τελευταία 5ετία και β)το ότι μόνο αυξητικές "χρήσεις" είχε, την τελευταία 5ετία, σε αγορά εσωτερικού και εξωτερικού.
Βγαίνει εύκολα το συμπέρασμα ότι κατέχει τουλάχιστον το 50% της επιβ. κίνησης εσωτερικού...
Σίγουρα θα υπάρχει και κάποιο είδος ανάπτυξης της ελληνικής αγοράς εσωτερικού,μακάρι να είχαμε στοιχεία...

Τέλος και γώ πετάω συχνά με ΟΑ και τα αεροπλάνα είναι γεμάτα,αλλά σκέψου απ΄την άλλη,πόσες πτήσεις και συχνότητες έχει ακυρώσει,συνχωνεύσει τα τελευταία χρόνια η εταιρία.
Πηγή:http://www.aegeanair.com/aegeangr/news/news1.asp?news_id=49
 
Ρωτάω αν στις μετρήσεις αυτές περιλαμβάνονται οι πωλήσεις απο τα γραφεία πόλεως.Δε το ξέρω,απλά ρωτάω γιατί αυτό που ξέρω σίγουρα είναι οτι μέχρι κάποιο σημείο η Α3 δε τις συμπεριελάμβανε στις ανακοινώσεις της.Επίσης,το οτι "πήρε" προσωπικό απο την ΟΑ είναι μια απόλυτα επιτυχυμένη επισήμανση.Το γεγονός αυτό όμως δε μειώνει τις δυνατότητες της ΟΑ (οχι ακόμα).
 
Η ΟΑ δεν έχει πάρει ούτε δραχμή από το Ελληνικό Κράτος, και οι Έλληνες φορολογούμενοι δεν έχουμε πληρώσει ούτε δραχμή για την ΟΑ.

Η διαιτησία εκδίκασε την πληρωμή της ΟΑ από τα κράτος, που επι χρόνια καπηλευόταν έναν υποσχόμενο οργανισμό για πολυεθνικά και μικροκομματικά συμφέροντα και κλίκες.

Η ΟΑ δεν πρέπει να ιδιωτικοποιηθεί, δεν πρέπει να πέσει θύμα της καπιταλιστικής νοοτροπίας. ΄

Σε μια χώρα που (σύμφωνα και με τον ίδιο τον Αρχικαπιταλιστικό ΟΣΑ) τα μόνα της ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα είναι ο πολιτισμός (ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑ!!!!) και ο τουρισμός, η ΟΑ πρέπει να παραμείνει στον έλεγχο του κράτους.

ΚΟΥΡΑΓΙΟ ΟΑ!!!ΚΟΥΡΑΓΙΟ ΠΑΙΔΙΑ!!!
 
Καλησπέρα

Συγγνώμη A300 για την ερώτηση...

Αλλα εσύ πως πιστεύεις πως θα γίνει η ΟΑ καλύτερη???
 
Να κάνω μία ερώτηση; (Ίσως είναι και αφελής...)
Υπάρχει περίπτωση η Ολυμπιακή να γίνει μέλος κάποιας διεθνούς αεροπορικής συμμαχίας (πχ Skyteam κλπ) ή ούτε για πλάκα; :P
Από την άλλη όμως δε θα είναι και η μόνη χρεωκοπημένη εταιρεία (βλ. Alitalia, Delta μεχρι πριν λίγους μήνες)
Θα βοηθούσε πιστεύω πολύ τόσο στα loads όσο και στην διαφήμιση σε όλο τον κόσμο. Το σκέφτονται καθόλου οι υπεύθυνοι ή είναι κάτι ανέφικτο;
 
Δεν γνωριζω τι σκεφτονται οι υπευθυνοι αλλα η ΟΑ μας εχει απογοητευσει. Εγω εχω να ζητησω τιμη απο την ΟΑ στο εσωτερικο 5 χρονια, χρησιμοποιω παντα Α3 και εδω και 3 χρονια με το on line της Α3 εχω σωθει ακομη και φθηνοτερη να ειναι απλα δεν με βολευει να παω να παραλαβω εισητηριο η να εχω την αβεβαιοτητα της παραλαβης απο courrier η στο γκισε.
Η μεγαλυτερη πλακα ομως ειναι με το εξωτερικο. Η ΟΑ τουλαχιστον σε οτι αφορα την πτηση που με αφορα για Αθηνα και που χρησιμοποιω (ΜΧΡ) ηταν τελεια. Τελεια ωρα, τελειο service, on time, κλπ. Ολα αυτα ομως μεχρι την πρωτομαγια που μας εβαλαν σε ενα βρωμερο 737-500 απο την Τσεχια. Εννοειτε οτι δεν πεταξα και ζητησα να φυγω με Alitalia οπως και εγινε.

Απλα ανεπιτρεπτο........να μην ειναι πλεον ο Εθνικος Αερομεταφορεας επιλογη ΚΑΙ απο το εξωτερικο.
ΕΙΝΑΙ ΝΤΡΟΠΗ ΤΟΥΣ.

Κριμα το αξιο προσωπικο της εταιριας που κανει ακομη και οτι δεν παιρναει απο το χερι του για να κρατησει την σημαια ψηλα
 
ngls":1za606eg said:
Να κάνω μία ερώτηση; (Ίσως είναι και αφελής...)
Υπάρχει περίπτωση η Ολυμπιακή να γίνει μέλος κάποιας διεθνούς αεροπορικής συμμαχίας (πχ Skyteam κλπ) ή ούτε για πλάκα; :P
Από την άλλη όμως δε θα είναι και η μόνη χρεωκοπημένη εταιρεία (βλ. Alitalia, Delta μεχρι πριν λίγους μήνες)
Θα βοηθούσε πιστεύω πολύ τόσο στα loads όσο και στην διαφήμιση σε όλο τον κόσμο. Το σκέφτονται καθόλου οι υπεύθυνοι ή είναι κάτι ανέφικτο;

φιλε ngls, αν αυτο το ρωτας στα σοβαρα, κατι τετοιο οι ιδιοι οι υπευθυνοι της ΟΑ ουτε που τολμουν να το σκεφτουν και ειδικα αυτη την εποχη... για να μπεις σε μια τετοια συμμαχια πρεπει, εν ολιγοις, να εχεις και κατι να προσφερεις και οχι μονο να παρεις και το μονο που μπορει να προσφερει αυτη τη στιγμη η ΟΑ ειναι, δυστυχως, μια αποκρουστικοτατη εικονα διαλυσης ... οσο για alitalia κλπ, τα μεγεθη ειναι κατα τη γνωμη μου τελειως διαφορετικα... και σε καμια περιπτωση η κατασταση δεν συγκρινεται με αυτη που επικρατει στην ΟΑ
 
Top