Ta provlimata den exoun teleiomo stin Nea OA!! Discuss!!!!!!

  • Thread starter Thread starter k984504
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Είναι γεγονός ότι οι υπάλληλοι της ΟΑ είναι δημόσιοι υπάλληλοι (αφού είναι δημόσια υπηρεσία!). Αυτός όμως δεν σημαίνει ότι όποιος είναι δημόσιος υπάλληλος δεν κάνει τη δουλειά του σωστά.
 
Gia thn akribeia oi OA den einai dhmosio. Htan DEKO kai twra einai A.E. (me monadiko metoxo to dhmosio) kai malista prepei na einai apoxarakthrhsmenh gia na mporei na poulithei... As me diorthwsei kapios?

Kostas
 
Phantom Phixer":1wvi88tl said:
Gia thn akribeia oi OA den einai dhmosio. Htan DEKO kai twra einai A.E. (me monadiko metoxo to dhmosio) kai malista prepei na einai apoxarakthrhsmenh gia na mporei na poulithei... As me diorthwsei kapios?

Kostas

Σχήμα λόγου το "δημόσια υπηρεσία"
Εγώ προσωπικά απλώς ήθελα να αναφέρω ότι οι υπαλληλοι της είναι πρακτικά σαν "δημόσιοι υπάλληλοι".
 
xristos":19bo6fy9 said:
Σχήμα λόγου το "δημόσια υπηρεσία"
Εγώ προσωπικά απλώς ήθελα να αναφέρω ότι οι υπαλληλοι της είναι πρακτικά σαν "δημόσιοι υπάλληλοι".

OK S'ayto symfwnoume...

Kostas
 
Phantom Phixer":2qg4hphs said:
Gia thn akribeia oi OA den einai dhmosio. Htan DEKO kai twra einai A.E. (me monadiko metoxo to dhmosio) kai malista prepei na einai apoxarakthrhsmenh gia na mporei na poulithei... As me diorthwsei kapios?

Kostas

TI DEKO TI AE OI AEROSYNODOI EPI TO PLHSTON BEBAIA EXOYN ENA YFOS LES KAI EINAI KSERO GO :rant: (TOSO XAROYMENOI SAN THN FATSOYLA ARISTERA MOY)
 
Σε αδιέξοδο η ΟΑ
Σε «ναυάγιο οδηγείται και ο τρίτος διαγωνισμός πώλησης των Ολυμπιακών Αερογραμμών


Eurokinissi

Αθήνα


Σε ναυάγιο οδηγείται και ο τρίτος διαγωνισμός για την ιδιωτικοποίηση των Ολυμπιακών Αερογραμμών, καθώς δεν υπάρχει σοβαρό ενδιαφέρον από την αγορά.

Σύμφωνα με πληροφορίες που επικαλείται η Ημερησία, η παρούσα κατάσταση της αγοράς αλλά και το μειωμένο ενδιαφέρον των δύο κοινοπραξιών που συζητούν με τους συμβούλους ιδιωτικοποίησης (Εθνική, Αlpha, Εμπορική) δεν αφήνουν περιθώρια αισιοδοξίας στην ηγεσία του υπουργείου Μεταφορών για τη συνέχιση της διαδικασίας.

Ο υπουργός Μεταφορών Μ.Λιάπης απαντώντας σε ερώτηση της εφημερίδας δεν διέψευσε τις πληροφορίες, αλλά τόνισε ότι σημαντική είναι η τελική γνωμοδότηση των συμβούλων που αναμένεται σε 2 με 3 εβδομάδες. Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, η κυβέρνηση αναμένεται να προκηρύξει νέο διαγωνισμό αμέσως μετά τους Ολυμπιακούς Αγώνες, όπως είχε ανακοινώσει προεκλογικά.

Η πορεία του διαγωνισμού αλλά και η υποβολή δεύτερης παραίτησης από τον πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο των Ολυμπιακών Αερογραμμών Δ.Καλόφωνο οδήγησαν την Τρίτη την κυβέρνηση στην αλλαγή του ΔΣ της εταιρείας.

Τη θέση του προέδρου αναλαμβάνει ο Π.Παπαγεωργίου, καθηγητής Πανεπιστημίου, αντιπρόεδρος του ΔΣ του ραδιοφωνικού σταθμού 9,84 και πρώην σύμβουλος του επίτιμου προέδρου της ΝΔ Κ.Μητσοτάκη. Στη θέση του διευθύνοντος συμβούλου τοποθετείται ο Οδ.Βλάμης εταιρικός διευθυντής των ΟΑ. Αντιπρόεδρος ορίζεται ο Μ.Καλλίγερος και μέλη οι Η.Καράτζαλης, Δ.Μαρκούλης, Σ.Βλαχόπουλος και Ν.Σεκόπουλος.

Όπως είπε ο κ. Λιάπης, η αλλαγή της διοίκησης στις Ολυμπιακές Αερογραμμές ήταν απαραίτητη και γίνεται πριν από τη λήξη του διαγωνισμού, προκειμένου να «κερδίσει πολύτιμο χρόνο εν όψει της καλοκαιρινής περιόδου αλλά και των Ολυμπιακών Αγώνων».

apo to in.gr
 
Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, η κυβέρνηση αναμένεται να προκηρύξει νέο διαγωνισμό αμέσως μετά τους Ολυμπιακούς Αγώνες, όπως είχε ανακοινώσει προεκλογικά.
Kai ti th'allaksei dhladh meta toys Olybiakoys; Tha emfanistei kanenas apo mhxanhs theos; H mhpws mexri tote oi OA tha exoyn ginei H aeroporikh etairia, me TA kerdh, THN epityxia kai tha parakalane oloi na thn apokthsoyn;
 
Ο.Α.: Νέο δίδυμο στο πιλοτήριο


Με ένα βελούδινο διαζύγιο έλαβε τέλος η «εποχή Καλόφωνου» στις Ολυμπιακές Αερογραμμές. Ο υπουργός Μεταφορών Μ. Λιάπης έκανε αποδεκτή την παραίτηση του μέχρι χθες προέδρου και διευθύνοντος συμβούλου της εταιρείας και τις τύχες του εθνικού αερομεταφορέα καλούνται πλέον να διαχειριστούν δύο πρόσωπα.


Συγκεκριμένα, τη θέση του προέδρου αναλαμβάνει ο Π. Παπαγεωργίου, καθηγητής Οικονομίας στο Πανεπιστήμιο Πειραιά, ενώ ο Οδ. Βλάμης θα καθίσει στη δεύτερη... ηλεκτρική καρέκλα, εκείνη του διευθύνοντος συμβούλου. Ο Οδ. Βλάμης αποτελεί ένα από τα πιο έμπειρα στελέχη των Ολυμπιακών Αερογραμμών, αφού στο παρελθόν είχε διατελέσει επικεφαλής της εταιρείας καυσίμων του ομίλου της Ολυμπιακής και τεχνικός διευθυντής, ενώ ήταν στενός συνεργάτης του απερχόμενου Δ. Καλόφωνου. Θετικά αντέδρασαν και εκπρόσωποι των εργαζομένων στις Ο.Α., οι οποίοι εκτιμούσαν ότι θα χανόταν πολύτιμος χρόνος αν η κυβέρνηση τοποθετούσε πρόσωπο εκτός εταιρείας στη θέση του διευθύνοντος συμβούλου.

Το νέο δίδυμο καλείται να αντιμετωπίσει τις αυξημένες απαιτήσεις που δημιουργούνται για τις Ολυμπιακές Αερογραμμές εν όψει των Ολυμπιακών Αγώνων και ταυτόχρονα να αναζητήσει διέξοδο από την υποβόσκουσα κρίση. Η εταιρεία εκτελεί σήμερα οριακά το πρόγραμμα δρομολογίων, καθώς τα αεροσκάφη που έχει στη διάθεσή της δεν επαρκούν. Επίσης, οι Παπαγεωργίου και Βλάμης πρέπει να αναζητήσουν τρόπους για τη γεφύρωση των διαφορών μεταξύ των πιλότων που προέρχονται από τις παλαιές εταιρείες (Ολυμπιακή Αεροπορία, Αεροπλοΐα και Μακεδονικές) και, τέλος, να αναζητήσουν τρόπους για την πώληση της εταιρείας. Κύκλοι του υπουργείου εκτιμούσαν χθες ότι η διαδικασία που βρίσκεται σε εξέλιξη για την εξεύρεση ιδιώτη που θα αναλάβει τις τύχες των Ο.Α. καταλήγει σε αδιέξοδο και ότι τις επόμενες εβδομάδες αναμένεται από την κυβέρνηση η σχετική ανακοίνωση.




ΝΙΚΟΣ ΜΟΥΜΟΥΡΗΣ




ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ - 28/04/2004
 
Top