Ta provlimata den exoun teleiomo stin Nea OA!! Discuss!!!!!!

  • Thread starter Thread starter k984504
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Kai sthn Hmerisia yparxei arthro sxetika me thn aykshsh ths epivatikhs kinhshs stis OA. Epishs anaferei
Σημειώνεται ότι μέσα στις επόμενες ημέρες αναμένεται να ανακοινωθεί από τον υπουργό Μεταφορών - Επικοινωνιών Μ. Λιάπη η νέα διοίκηση των Ολυμπιακών Αερογραμμών, καθώς ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος Δ. Καλόφωνος εμμένει στην απόφασή του να παραιτηθεί από τη θέση του.
Exw periergeia na dw ti tha kanei h nea dioikhsh, as elpisoyme oti tha doylepsei gia to kalo ths etairias. Den eimai poly aisiodoksos, alla h elpida pethainei panta teleytaia...
 
Αδιέξοδο με τις ΟΑ
Την εκκαθάριση εν λειτουργία των Ολυμπιακών Αερογραμμών εξετάζει η κυβέρνηση
Αθήνα


Την ιδέα περί εκκαθάρισης εν λειτουργία των Ολυμπιακών Αερογραμμών φέρεται να εξετάζει η κυβέρνηση, καθώς η οικονομική κατάσταση της εταιρείας είναι απελπιστική, ενώ ο εν εξελίξει διαγωνισμός δεν φαίνεται πως θα έχει θετική έκβαση.

Το απελπιστικό τοπίο όσον αφορά στην οικονομική κατάσταση του εθνικού αερομεταφορέα αποτυπώνουν οι εκτιμήσεις ανώτατων κυβερνητικών πηγών, που, σύμφωνα με Το Βήμα, δηλώνουν ότι «το ελληνικό Δημόσιο, δηλαδή ο Έλληνας φορολογούμενος, δεν δύναται υπό τη σημερινή εξαιρετικά δύσκολη δημοσιονομικά κατάσταση να πληρώνει περί τα 45-50 εκατ. ευρώ που κοστίζουν οι ΟΑ μηνιαίως».

Σε αυτό το ποσό πρέπει να προστεθεί ένα ακόμη χρέος της τάξεως του 10-15 εκατ. ευρώ που δεν εξοφλεί η νέα Ολυμπιακή προς την παλαιά, με αποτέλεσμα να δημιουργούνται χρέη και στη νέα υποτίθεται «καθαρή» εταιρεία.

Επισήμως η κυβέρνηση τηρεί στάση αναμονής, λόγω των Ολυμπιακών Αγώνων, αν και ο υπουργός Μεταφορών Μιχάλης Λιάπης άρχισε, την Τετάρτη, να γίνεται σαφέστερος για το μέλλει γενέσθαι με τις ΟΑ, λέγοντας ότι θα ολοκληρώσει τον εν εξελίξει διαγωνισμό για την ιδιωτικοποίηση της εταιρείας και μετά θα ασχοληθεί για το αν η νέα εταιρεία που συστάθηκε είναι σύννομη με τις κοινοτικές οδηγίες.

Ουσιαστικά όμως ο κ. Λιάπης όπως και ο Γ.Αλογοσκούφης γνωρίζουν ότι ο διαγωνισμός θα αποβεί άγονος και γι' αυτό άλλωστε αρχίζει σταδιακά να ωριμάζει η ιδέα περί εκκαθάρισης εν λειτουργία των Ολυμπιακών Αερογραμμών.


apo to http://www.in.gr/news/article.asp?lngEn ... gDtrID=251
 
Borei kapoios na eksigisei se apla ellinika ti simenei "ekatharisi en leitourgia" ke gia mas tous ksenous edo pano?

Kai m'aresei pou skopevoun n'agnoisoun EU kanonismous gia na tin idiotikopoiisoun ke meta tha elenskoun ti paratypies exoun ginei....
OK whatever, ke evelpistoun oti i EU tha afisei etsi tin kyvernisei ke tin opoia OA dimiourgithei meta apo afto.
Yeah, that sounds hopeful... :evil:
 
@LondonAkis

Από το άρθρο που έγραψε ο "psil" στη προηγούμενη σελίδα του θέματος:

psil":2ig5q9yq said:
Το συμπέρασμα απλό. Αν θέλουμε να ιδιωτικοποιήσουμε την ΟΑ και να την εξυγιάνουμε, πρέπει και τα χρέη της να διαγράψουμε αλλά και τις εργασιακές σχέσεις να φέρουμε σε λογικά επίπεδα. Και τα δύο προβλήματα μας τα λύνει η εκκαθάριση εν λειτουργία (άρθρο 46 N. 1892/90). Το Εφετείο με απόφασή του βάζει την ΟΑ σε εκκαθάριση εν λειτουργία και διορίζει τράπεζα ως εκκαθαριστή. Αυτόματα και οι πιστωτές της ΟΑ σταματούνται και οι συμβάσεις με το προσωπικό λύνονται.

H τράπεζα κάνει διεθνή διαγωνισμό και στους όρους λέει ότι για κάθε εκατομμύριο που προσφέρεις παίρνεις μία μονάδα και για κάθε 10 εργαζομένους που θα χρησιμοποιήσεις από την ΟΑ παίρνεις άλλη μία μονάδα. Ο ένας υποψήφιος προσφέρει 300 εκατ. και παίρνει 300 μονάδες και προσφέρεται να χρησιμοποιήσει 2.000 εργαζομένους στην ΟΑ και παίρνει άλλες 200 μονάδες. Ο άλλος υποψήφιος προσφέρει 250 εκατ. και παίρνει 250 μονάδες και προσφέρεται να χρησιμοποιήσει 4.000 εργαζομένους στην ΟΑ και φυσικά παίρνει άλλες 400 μονάδες. Αυτός που έδωσε λιγότερα (250 εκατ.) αλλά χρησιμοποιεί περισσότερους εργαζομένους στην ΟΑ γίνεται ο νέος ιδιοκτήτης της ΟΑ.

Τα 250 εκατ. του παραδείγματος η τράπεζα τα μοιράζει στους πιστωτές, στους εργαζομένους και στους άλλους δικαιούχους αναλογικά. Ετσι χάνουμε αυτούς που κατά τον κ. Βερελή γίνονται δυστυχείς αφού: (α) το Δημόσιο δεν θα καταβάλει μία στους πιστωτές της ΟΑ γιατί έτσι λέει ο νόμος, (β) 4.000 εργαζόμενοι στην ΟΑ συνεχίζουν τη δουλειά τους - ήδη υπάρχει τέτοια πρόταση, (γ) και για τις ακριτικές περιοχές προβλέπει το άρθρο 9 του ΝΔ 3560/56 που ισχύει ως τις 6.10.2006. Αλλωστε με τα 17 εκατ. δρχ. που μας κοστίζει την ώρα η ΟΑ μπορούμε με lear jet να μεταφέρουμε τους Ακρίτες. (δ) Οι Ολυμπιακοί Αγώνες θα γίνουν και με καλύτερες μάλιστα συνθήκες. Τέλος (ε) η ΟΑ θα αποκτήσει φήμη και πελατεία αφού σήμερα όλο και λιγότερους επιβάτες μεταφέρει.

Πιστεύω το εξηγεί αρκετά καλά... ελπίζω :wink:
 
LondonAkis":88xpcj8i said:
Kai m'aresei pou skopevoun n'agnoisoun EU kanonismous gia na tin idiotikopoiisoun ke meta tha elenskoun ti paratypies exoun ginei....
OK whatever, ke evelpistoun oti i EU tha afisei etsi tin kyvernisei ke tin opoia OA dimiourgithei meta apo afto.
Yeah, that sounds hopeful... :evil:

ma re sy aki, ayto akrivos leei, oti epeidi DEN prokeitai na ginei tipota me to diagonismo de tha ta anatrepsoun ola tora. anti na kanoun eythanasia sto zoo, tha perimenoun na psofisei mono tou se apla ellinika
 
dtrach":246ce5gp said:
Το Μάρτιο οι επιβάτες στο διεθνές δίκτυο αυξήθηκαν κατά 7,6%, ενώ στο εσωτερικό δίκτυο αυξήθηκαν κατά 22,2%.
Στο σύνολο του δικτύου η εταιρεία μετέφερε 439.400 επιβάτες σημειώνοντας αύξηση 15%, ενώ η επιβατική πληρότητα σημείωσε αύξηση 4,5%.
Θετικά είναι τα μηνύματα και για τον Απρίλιο, καθώς στο χρονικό διάστημα από 1 έως 18 του μηνός, οι επιβάτες σε διεθνές δίκτυο αυξήθηκαν κατά 42%, ενώ στο εσωτερικό κατά 35,5%.
Στο σύνολο του δικτύου οι Ολυμπιακές Αερογραμμές μετέφεραν 308.791 επιβάτες σημειώνοντας αύξηση 38,4%, σε σχέση με το αντίστοιχο περυσινό διάστημα, ενώ η επιβατική πληρότητα αυξήθηκε κατά 15,3%.

Μμμμ, το Μάρτιο είχαμε τις εκλογές εξαιτίας των οποίων μετακινήθηκε πολύς κόσμος και από το εξωτερικό αλλά και μέσα στο εσωτερικό - όπως είπε και ο Londonakis.

Το 1ο 20ημερο του Απριλίου λογικό είναι να είχε περισσότερο κόσμο από πέρυσι αφού τότε ήταν το Πάσχα! Πέρυσι το Πάσχα ήταν το τελευταίο 10ημερο του Απριλίου. :) :)
 
Από την σημερινή ΗΜΕΡΗΣΙΑ:

Σε ένα μήνα η απόφαση για ιδιωτικοποίηση της ΟΑ

Σε λιγότερο από ένα μήνα θα έχει ολοκληρωθεί ο διαγωνισμός για την εξεύρεση στρατηγικού επενδυτή στις Ολυμπιακές Αερογραμμές, που έχει προκηρύξει η προηγούμενη κυβέρνηση.

Σύμφωνα με τον υπουργό Μεταφορών - Επικοινωνιών, κ. Μ. Λιάπη, δεν πρόκειται να γίνει αλλαγή της διοίκησης της εταιρείας μέχρι να ολοκληρωθεί η διαδικασία ιδιωτικοποίησης που βρίσκεται σε εξέλιξη, παρά το γεγονός ότι ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος των Ολυμπιακών Αερογραμμών, κ. Δ. Καλόφωνος, εμμένει στην παραίτησή του. «Δεν θέλω να πάρω πρωτοβουλίες που θα δώσουν λάθος μηνύματα στην αγορά», δήλωσε χαρακτηριστικά ο κ. Λιάπης.

Αναφερόμενος γενικά στις ιδιωτικοποιήσεις που είχε εξαγγείλει προεκλογικά η κυβέρνηση, ο κ. Λιάπης είπε: «Ούτε βιαζόμαστε ούτε ξεπουλάμε. Ολες οι κινήσεις θα γίνουν με διαφάνεια υπέρ της ελληνικής οικονομίας αλλά και των εργαζομένων».

Σύμφωνα με πληροφορίες, στον διαγωνισμό συμμετέχουν πλέον δύο κοινοπραξίες. Η Οlympic Ιnvestors, στην οποία έχει ενταχθεί και η βρετανική εταιρεία επιχειρηματικών συμμετοχών Αpax Ρartners, και η Golden Αviation Ηoldings SΑ με εκπρόσωπο τον εφοπλιστή Σταμάτη Ρέστη. Ο υπουργός ανέφερε ότι «στις ΟΑ υπάρχουν δυσλειτουργίες, τις οποίες γνωρίζουμε και προσπαθούμε να αντιμετωπίσουμε αλλά πρωτεύων στόχος είναι η θετική πορεία και κατάληξη του διαγωνισμού».
 
Ολυμπιακές Αερογραμμές: Με εξώδικα και αγωγές απειλούν οι χειριστές

Εκπαίδευση πιλότων ελικοφόρων στα Μπόινγκ 717 βάζει φωτιές

Νέες τριβές στις Ολυμπιακές Αερογραμμές προκαλεί η πρόθεση της εταιρείας να «ανακατέψει την τράπουλα» των πιλότων, ορισμένοι από τους οποίους προτίθενται να προσφύγουν στη Δικαιοσύνη καταγγέλλοντας αθέτηση των συμφωνηθέντων.

Αυτή τη φορά τη φωτιά άναψε έγγραφο της Διεύθυνσης Πτητικής Εκμετάλλευσης, βάσει του οποίου προωθούνται για εκπαίδευση στα Μπόινγκ 717 10 χειριστές και 6 συγκυβερνήτες που σήμερα εργάζονται στα ελικοφόρα αεροσκάφη ATR. Ταυτόχρονα, και για την κάλυψη των κενών που μοιραία δημιουργούνται στα ATR, καλούνται για εκπαίδευση στο συγκεκριμένο τύπο αεροσκαφών και με την ιδιότητα του συγκυβερνήτη χειριστές που προέρχονται από τις Μακεδονικές Αερογραμμές.

Οπως όμως υπογραμμίζουν οι πιλότοι, αυτό το «ντόμινο» παραβιάζει τα πρακτικά συμφωνίας που είχαν υπογραφεί την περασμένη άνοιξη. Σε αυτά προβλεπόταν ότι αν στο στόλο εντάσσονταν αεροσκάφη που αρχικά είχαν παραμείνει εκτός του σχεδιασμού (όπως τα 717), η εταιρεία θα επαναπροσλάμβανε τους χειριστές τους.

Υπολογίζεται ότι για την εκτέλεση του προγράμματος οι Ο.Α. χρειάζονται επιπλέον 5 άτομα (αντί των 10 που προωθούνται για εκπαίδευση), που μπορούν να αναζητηθούν στις τάξεις των χειριστών που συνταξιοδοτήθηκαν πρόωρα. Ωστόσο, η εταιρεία επιλέγει την «αναβάθμιση» πιλότων των ελικοφόρων, που αναμένεται να κοστίσει ίσως και περισσότερο από 600.000 ευρώ.

Για την εκπαίδευσή τους απαιτούνται 2-3 μήνες, ενώ τα 717 φεύγουν από το στόλο των Ο.Α. στα τέλη του έτους, καθώς λήγει το μισθωτήριο συμβόλαιο. Ετσι, η εταιρεία εμφανίζεται να δαπανά διόλου ευκαταφρόνητα ποσά για την εκπαίδευση χειριστών που θα χρησιμοποιήσει για λίγους μόλις μήνες, τη στιγμή που θα μπορούσε να «ενεργοποιήσει» αποχωρήσαντες πιλότους των 717.

Στο μεταξύ, οι πιλότοι των Μακεδονικών Αερογραμμών είναι ιδαίτερα δυσαρεστημένοι με αυτές τις μεθοδεύσεις και θεωρούν υποβάθμιση τη μεταφορά τους στα ελικοφόρα ATR, αφού στο παρελθόν χειρίζονταν αεριωθούμενα αεροσκάφη, όπως είναι τα 717 και 737.

ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ - 27/04/2004

Αχ.... τι να γράψει κανείς πλέον... :?
 
:x :x :x ΝΑ ΚΛΕΙΣΕΙ Η ΟΑ ΝΑ ΚΛΕΙΣΕΙ.ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΒΛΕΠΩ ΙΠΤΑΜΕΝΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ.ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ :evil: :evil: :evil: :rant:
 
Δεν μπορούμε και όλους να τους βάλουμε την ίδια στάμπα... υπάρχουν και παιδιά που ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ μέσα στην εταιρεία, και καλό θα ήταν να μην ξανανοίξουμε πάλι κανένα τέτοιο θέμα και να αρχίσουν τα "καβγαδάκια".
 
Top