Λίγες σκέψεις και από εμένα για το "neo" της Aegean
- Το 2008 όταν έκλεισε η Ολυμπιακή είχε 2,4 δις χρέη, 49 αεροσκάφη περίπου 3000 εργαζομένους (το 1984 απασχολούσε 9500 στην Ελλάδα και 900 στο Εξωτερικό!) και πετούσε σε 77 προορισμούς
- Η Aegean αυτό που κατάφερε αποτελεί παράδειγμα κατά του κρατισμού και υπέρ της καλής επιχειρηματικότητας . Μέσα σε 10 χρόνια έφτασε να πετάει σε 155 προορισμούς, διαθέτει 62 αεροσκάφη και απασχολεί 2700 εργαζομένους.
- Είναι μια από τις λίγες εταιρείες στην Ευρώπη που προσφέρει ποτά και φαγητό στις πτήσεις τις (οι άλλες είναι Lufthansa & Swiss αν δεν κάνω λάθος) ενώ όλοι οι Έλληνες πρέπει να υπερηφανευόμαστε για αυτό το στολίδι που πετάει στους αιθέρες μας.
Σχετικά με το νέο logo
- Τα μεγάλα brands δεν άλλαξαν ποτέ τα logo τους, οι γλάροι ήταν σήμα κατατεθέν της εταιρείας και κάτι ελληνικό-αεροπορικό και καλοκαιρινό. Αντεπιχείρημα βέβαια αποτελεί η Iberia, Lufthansa, Etihad. Counter-counter claim: Emirates, Turkish Airlines, Air France, BA κλπ
- Το νέο logo είναι πραγματικά κάτι φτηνό και πρόχειρο, δεν ξέρω ποιοι το σκέφτηκαν αλλά σαν εικόνα δεν διαφέρει από αυτά της Scandinavian, Joon, Airbus. Η γραμματοσειρά επίσης παραπέμπει σε arial black ενώ πραγματικά προσπαθώ να βρω το τι ελληνικό έχει αυτό το σήμα και το conept.
- Οι αποφάσεις είναι αποφάσεις - τέλος, μακάρι να ευδοκήσει η νέα προσπάθεια της αλλαγής του brand και τα επόμενα βήματα να είναι οι υπερατλαντικές πτήσεις σε ΗΠΑ - Καναδά που τόσο το έχει ανάγκη η ομογένεια πράγμα που απότι φαίνεται είναι out of the question for the time being.