Καταρχήν καλώς σας βρήκα, καινούριος στον χώρο. Διαβάζοντας το τοπικ που είναι και πολύ ενδιαφέρων , βλέπω πολλές απόψεις οι οποίες μπερδεύουν τα πράγματα παρά απαντούν στην αρχική ερώτηση. Ως μηχανικός με δεκάχρονη εμπειρία στην κατασκευή πολύπλοκων μηχανών (G.M.C ) έχω δει πάρα πολλές καταστάσεις να ξεφεύγουν από τον έλεγχο και αρκετές φόρες η πράξη να διαψεύδει την θεωρία. Στην μηχανική αν θέλεις μπορείς να τα υπολογίσεις όλα, αλλά αυτό στην πράξη δεν γίνετε πάντα γιατί μπαίνουν περιοριστικοί παράγοντες με πρώτο το κόστος και μετά όλα τα άλλα. Έτσι λοιπόν και σε μια πτητική μηχανή όπως το αεροπλάνο μπαίνει ο παράγοντας κόστος κατασκευής και συντήρησης όπως επίσης το επίπεδο των μηχανικών από την παραγωγή έως την συντήρηση και την επισκευή και επίσης η εμπειρία των πιλότων. Άρα την απάντηση στην ερώτηση θα μας την δώσουν οι τυχών πιλότοι εδώ μέσα η οι μηχανικοί των αεροσκαφών. Από την εμπειρία τους μπορούμε να μάθουμε. Η εμπειρία για έμενα είναι καλύτερη και από τα στατιστικά (που μαγειρεύονται ανάλογα με τα συμφέροντα) . όλοι μας έχουμε ακούσει για το τάδε αυτοκίνητο η μηχανή ότι είναι ‘’σκυλί’’ η ότι έχει καλή συμπεριφορά, κάτι αντίστοιχο συμβαίνει και στα αεροπλάνα και αυτές τις πληροφορίες τις έχουν πιλότοι και μηχανικοί. Αν λοιπόν κάποιος έχει προσωπική εμπειρία ας μας την γράψει…
Πολλές προσωπικές εμπειρίες που ταυτίζονται τι μας δείχνουν ???