Συζητήσεις Ιπτάμενων Συνοδών

  • Thread starter Akis
  • Ημερομηνία δημιουργίας
έλα μου ντε, τι σχέση έχει.....
 
Μα γι αυτό ρωτάω, για να μου απαντήσετε 1) όσες κοπήκατε και 2) όσες περάσατε.Γιατί, στις 240 μέχρι τώρα πτήσεις μου, περίπου το 70% των πληρωμάτων καμπίνας επιβατών, δεν είχαν καμία σχέση με τη Miss Cosmos κι όμως και το φαγάκι μου έφαγα και το κρασάκι μου ήπια χωρίς να πάθουν ζημιά τα ματάκια μου, όπως μάλλον φοβάται η Aegean για τους υποψήφιους επιβάτες της.

Και βαριεστημένη MILFάρα κοντά στη σύνταξη πέτυχα στηDelta Connect και σαν την Λουκά στην Air Canada και με μουστάκι στη LOT, και gay στη Swiss και tattooχτυπημένο με ξυρισμένο κεφάλι και σκουλαρικάκι στη United.... Για να μη μιλήσω για την Lufthansa που είχε Ολα τα παραπάνω σε 9 ώρες πτήση
 
Και εγώ από ό,τι άκουσα λέω. Όσες επιλέχθηκαν ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ ΑΠΛΑ να έχουν τόσα πολλά!!!!!!!!! Αν ήταν έτσι θα ξέραν να μιλήσουν φυσιολογικά Αγγλικά. Και όσες απορρίφθηκαν δεν ήταν για τα μπάζα. ΕΛΕΟΣ. ΤΟ ΜΕΣΟ ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΟ!! Έτσι είναι Ειρήνη, χωρίς να προσβάλλω εσένα ή άλλες. ΕΣΥ μπορεί να μην είχες μέσο, αλλά είναι αδύνατον να πιστεύεις ότι σου λένε κ όλες να είναι τόσο τέλειες όσο λες. Think it.
 
Εγώ δεν ξέρω για μέσο αλλά σίγουρα ξέρω πως έχουν απορριφθεί πολλές κοπέλες οι οποίες γνωρίζουν πανω απο 2 γλώσσες και εμφανισιμες είναι και κανονικό βαρος και υψος έχουν. Ενω έχουν επιλεχθεί κοπέλες που δεν μπορούν να μιλήσουν αγγλικά ουτε τα βασικά. ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ δεν διαλέγουν ΠΑΝΤΑ σύμφωνα με τα κριτήρια που έχουν ζητήσει στο σάιτ τους!
 
flying Doc":2rcr181v said:
loulou__":2rcr181v said:
να το λένε όμως από την αρχή...ζητούνται μοντέλα...κ όχι "παπαριές" όπως είναι τα προσόντα.....................................

Και ξαναρωτάω. ΤΙ ΣΧΕΣΗ έχει η εμφάνιση με την ασφάλεια της πτήσης ? Πως το καχεκτικό μοντέλο του 1,60 θα τα βάλει με τον μεθυσμένο επιβάτη του 1,90 και 140 κιλών ?

flying Doc τώρα με αυτό που λες γίνεσαι άδικος εκτός και αν δεν κατάλαβα καλά τι εννοείς. Και γω 55 κιλά είμαι με 1.70 δεν είμαι αθλήτρια ταεκ βο ντο, ομως αυτό δε μ'εχει εμποδίσει και φωτιά να σβήσω και επιβάτη να σηκώσω απο τη θέση του για να του κάνουμε CPR με κιλά διπλάσια απο τα δικά μου ( ναι η αδρεναλίνη εκείνη τη στιγμή είναι με το μέρος σου) και άλλα πολλά στα 5+ χρόνια που πετάω. Και ξέρεις πολύ καλά ειδικά εσύ που πετάς τόσο συχνά πως αυτό που έχει μεγάλη σημασία εξίσου με το να έχεις το τσαγανό για ν ανταποκριθείς σε τέτοιες καταστάσεις είναι και η εκπαίδευση που σου παρέχεται. Αν όλα είχαν να κάνουν με τη σωματική διάπλαση τότε θα προσλαμβάνονταν μόνο άνδρες. Μεγάλη βοήθεια φυσικά το να υπάρχει άνδρας στο πλήρωμα καθώς μπορεί ν ανταποκριθεί με μεγαλύτερη άνεση σε τέτοιες απαιτήσεις, όμως δεν είναι εκέι το θέμα. Στην εταιρία που δουλεύω αυτή τη στιγμή, κάνουμε πάνω κάτω 1 restraint τη βδομάδα και αυτό απαιτεί κυρίως τεχνική. Τώρα πως μια γυναίκα με τη δική μου διάπλαση πχ θα μπορούσε να δέσει χειρόπόδαρα κάποιον δίμετρο με 140 κιλά εκεί ανοίγεις μεγάλη συζήτηση, όμως γι αυτό δουλεύουμε ως ομάδα ( το ανέφερα ως παράδειγμα σε αυτό που είπες). Απο κει και πέρα, το καχεκτικό μοντέλο όπως λες μην ξεχνάς πως έχει εκπαιδευτεί για ν αντιμετωπίζει καταστάσεις στίς οποίες ο δίμετρος 40αρης θα λάκιζε.
Τώρα το αν είναι άδικο ή όχι να γίνονται προσλήψεις με βάση το κριτήριο της εμφάνισης έχει θιχτεί επανειλλημένα. Δεν έχεις αναρωτηθεί για ποιον λόγο σου λένε να επισυνάψεις και φωτογραφία μαζί με το βιογραφικό; Και πως η κριτική επιτροπή του next top model εεεε της Αιγαίου ήθελα να πω μπορεί να κρίνει τον κάθε υποψήφιο ( ουπς υποψήφια, μου διέφυγε το οτι δεν προσλαμβάνουν άνδρες γιατί...ετσι) απο τη μια προταση που ρωτάνε και ένα γελοίο τεστάκι της πλάκας; Εμένα μου θίγει τη νοημοσύνη να υποστώ τη συγκεκριμένη διαδικασία λες και τρώω κουτόχορτο. Είναι απλά μεγάλη ντροπή για μια μεγάλη αεροπορική που καυχέται πως είναι και μέλος της Star alliance ο συγκεκριμένος τρόπος πρόσληψης. Αλλά απο τη στιγμή που κανένας δε μιλάει μην περιμένεις και ν'αλλάξει κιόλας.
Γι'αυτές που δεν επιλέχθηκαν και σπάνε το κεφάλι τους να βρούνε το γιατί. Θα το ξαναπώ: Ούτε άσχημες είστε, ούτε προβληματικές ούτε είστε κάπου λάθος. Το αν κάνετε ή όχι για το επάγγελμα δε μπορεί να το κρίνει η Αιγαίου γιατί πολύ απλά δε σας έδωσε την ευκαιρία να το εποδείξετε. Αν περνούσατε απο κανονική διαδικασία επιλογής ίσως και να τρώγατε τα μούτρα σας αλλά θα ξέρατε τι κάνατε λάθος και θα το διορθώνατε την επόμενη φορά. Ειλικρινά όμως δε χάσατε κάτι. Υπάρχουν πολλές εταιρίες που προσλαμβάνουν αυτή τη στιγμή, ψάξτε αλλού
 
Συμφωνώ απόλυτα. Το λιγότερο κατά την άποψη μου είναι ότι διαλέγουν με βάση την εμφάνιση. Είναι απαράδεκτο και πιστεύω ότι θα έπρεπε να μην είναι και νόμιμο, να κρίνεται κάποιος που πρόκειται να αποτελεί πλήρωμα καμπίνας με βάση το αν μετέφρασε σωστά την πρόταση "τώρα περιμένουμε την απογείωση" και με βάση την ερώτηση "γιατί θέλεις να γίνεις αεροσυνοδός". Έχω περάσει από συνεντεύξεις πολλών αεροπορικών εταιρειών, μαζί και η Aegean, μέχρι που πέρασα στην Etihad. H Aegean είναι η μοναδική που η συνέντευξη διήρκησε ένα μισάωρο. Υπάρχει λόγος που στις περισσότερες αεροπορικές εταιρείες οι συνεντεύξεις αποτελούνται πάνω από μια φάσεις, από ομαδικές συζητήσεις και από role playing. Όσο για την εκπαίδευση, από εμπειρία ατόμου που ήταν αεροσυνοδός στην Aegean, όταν κάναμε την εκπαίδευση First aid στην Etihad ήταν σαν να μην τα είχε ξανακάνει ποτέ στη ζωή της.
 
Δεν είναι όλες τόσο εμφανίσιμες κ έχω ταξιδέψει πολλές φορές με την εταιρεία. Μπορεί να διαλέγουν με βάση αν τους άρεσες κ είχαν διάθεση εκείνη τη μέρα και ήσουν τυχερή για να σε επιλέξουν, κάτι σαν προπό. Η μπορεί να μετράνε και τη στάση σώματος, το πόσο εκφραστική είσαι εκείνη την ώρα κ από το τι απαντάς στις ερωτήσεις. ΑΝ πεις π.χ. ότι δεν συνεργάζεσαι σε ομάδα, περιμένεις να σε πάρουν; Δύσκολο. Πολλά παίζουν.
 
Kαλησπέρα!Θα πάω για δεύτερη φορά σε συνέντευξη της Αιγαίου.Μπορούν να διαπιστώσουν αν έχω ξαναπεράσει? Αν τους το πω,φοβάμαι πως θα με απορρίψουν.Τί λέτε?
 
Καλησπερα,υπαρχει καμια κοπελα που να περασε απο συνεντευξη στις 16 του μηνα και να εχει παρει απαντηση;Για βαση Αθηνα.
 
Στην Κρητη μας ξεχασαν? τι γινετε? εχουν καλεσει καποια κοπελα?
 
Top