Συστήματα Κράτησης Θέσεων

Χτες το απογευμα πηρα την ΟΑ για να κανω κρατηση για Ναξο για 21 Σεπτ,και οπως παντα λογω δουλειας μου (βαρδιες)τις ειπα αν μπορει να μου αφησει την κρατηση,δηλαδη να βαλει ημερομηνια αγορας την 15 Σεπτ και μου απηντησε πως με το καινουργιο συστημα δεν γινετε αυτο αλλα η κρατηση ειναι μονο για 3 ημερες,θα ηθελα να μαθω ειναι αληθει η απλα δεν ηθελε να με εξυπηρετησει :evil: ???????? ΑΛΗΘΕΙΑ η ΨΕΜΜΑΤΑ ?
 
Όντως ισχύει και η υπάλληλος έκανε πολύ σωστά τη δουλειά της. Είτε μας αρέσει είτε όχι, το νέο σύστημα εφαρμόζει αυστηρά τις προθεσμίες και ο υπάλληλος του τμήματος κρατήσεων δεν μπορεί να παρέμβει και να την αλλάξει, όπως συνέβαινε παλαιότερα.

Με το νέο σύστημα, μετά το πρώτο End Transaction της κράτησης, αρχίζουν και μετρούν αντίστροφα 72 ώρες για την ακύρωση, ή ό,τι ορίζει η Παράγραφος 5 των κανονισμών του κάθε ναύλου (ισχύει το "whichever is earlier").

Επιπλέον, οι ΟΑ δεν επιτρέπουν πλέον την παραβίαση των όρων του ναύλου με χρονικό περιορισμο. Αν ένας ναύλος πρέπει να εκδοθεί μέσα σε ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα από την κράτηση και τελικά δεν εκδοθεί, τότε καθίσταται άκυρος. Σε πολλές εταιρίες τυχαίνει να μην ακυρώνεται η κράτηση αλλά μόνο ο ναύλος. Συμβαίνει δηλαδή να κρατάς τις θέσεις αλλά να έχει λήξει ο ναύλος και να μην επιτρέπεται η έκδοση εισιτηρίου με νόμιμο τρόπο (αυτό που τα συστήματα αποκαλούν Guaranteed Fare).

Αν κάποιος πράκτορας επιχειρήσει να παραβιάσει την Παραγραφο Αρ. 5 του ναύλου και εκδόσει εισιτήριο, τότε μετά από λίγους μήνες, η αεροπορική εταιρία θα του χρεώσει την διαφορά άνάμεσα στο ναύλο που εξέδωσε και το ναύλο που δεν έχει χρονικό περιορισμό. Και τα πρόστιμα είναι πολύ βαριά. Οι ΟΑ προκειμένου να αποτρέψουν την έκδοση εισιτηρίων κατά παράβαση του ναύλου, ακυρώνουν και το ναύλο και την κράτηση, αφού έτσι κι αλλιώς είναι άχρηστη και πρέπει να ακυρωθει. Έτσι επιτυγχάνεται καλύτερη διαχείριση των θέσεων για την εταιρία, και περισσότερες πιθανότητες να βρει θέση κάποιος που βρίσκεται σε κάποια λιστα αναμονής.
 
Επιτέλους!!!
Μέχρι τώρα, έμπαινες σε λίστα αναμονής, είχες το άγχος ότι τελικά δε θα πετάξεις................
και όταν τελικά πετούσες έβλεπες τουλάχιστον το μισό αεροπλάνο άδειο.
Έχω την αίσθηση ότι θα βοηθήσει πολύ αυτό.
Σίγουρα δεν βολεύει κάποιους, αλλά ας προσέχαμε όλοι μας για να μην είχε συνμβεί αυτό.
Σε όλους μας άρεσε να κάνουμε κράτηση και μετά να ψάχνουμε για κάτι πιο φθηνό, κανείς μας όμως δε φρόντιζε να ακυρώνει την κράτηση όταν τελικά έκλεινε εισητήριο με άλλη εταιρεία.
(δεν θα αναφέρω ότι γίνονταν κρατήσεις από ανθρώπους άλλων εταιρειών έτσι ώστε να φαίνονται "κλεισμένες" οι πτήσεις της ΟΑ και τελικά να πετάει ο ενδιαφερόμενος με άλλες εταιρείες, γιατί δεν έχω απτά στοιχεία γι'αυτό)
 
gioannis":2a2xnty2 said:
Χτες το απογευμα πηρα την ΟΑ για να κανω κρατηση για Ναξο για 21 Σεπτ,και οπως παντα λογω δουλειας μου (βαρδιες)τις ειπα αν μπορει να μου αφησει την κρατηση,δηλαδη να βαλει ημερομηνια αγορας την 15 Σεπτ και μου απηντησε πως με το καινουργιο συστημα δεν γινετε αυτο αλλα η κρατηση ειναι μονο για 3 ημερες,θα ηθελα να μαθω ειναι αληθει η απλα δεν ηθελε να με εξυπηρετησει :evil: ???????? ΑΛΗΘΕΙΑ η ΨΕΜΜΑΤΑ ?



εμενα μου ειπε οτι ισχυει για 24 ωρες...και μιλαμε τωρα οτι ειχα βρει εισητηριο αθηνα νεα υορκη για χριστουγεννα πηγαινε ελα 600 ευρω με φορους!!!!!ε τι κανεις εκει????την παιρνεis'η δεν την παιρνεis την αποφαση (xereis...εdω ακομα δεν εχειs γυρισει kala kala απο διακοπες καλοκαιριου και κανονιζεις για χριστουγεννα???χωρις να ξερειs αν δουλευεις,τι αδεια θα χεις???....)
ε τελικα πηρα th δευτερη μερα και παρακαλεσα να το κρατησουν και μου ειπαν οκ αλλα την επομενη μερα πρωι πρωι να παω...και πηγα!!!!πωωω αν δε μπορεσω να παω δεν επιστρεφονται τα λεφτα...
 
Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί παραξενεύεστε. Η ΟΑ ήταν η τελευταία στην Ελλάδα αλλά και σε πολλές ξένες χώρες που άτυπα επέτρεπε ή ανεχόταν τέτοιες πρακτικές. Το ξέρω ότι είναι πολύ περιοριστικό το 72ωρο όταν θες να πάρεις εισιτήρια για μία πτήση μετά από 7 μήνες αλλά σκεφτείτε ότι άλλοι ανταγωνιστές των ΟΑ πωλούν εισιτήρια σε παραπλήσιες τιμές με πολύ πιο περιοριστικούς όρους, όπως την απαγόρευση αλλαγών μετά την έκδοση. Επίσης, οι περισσότερες ιστοσελίδες από τις οποίες κάνετε κρατήσεις δεν σας επιτρέπουν να κάνετε κράτηση αλλά απαιτούν παράλληλα και την πληρωμή του εισιτηρίου.

Εντάξει υπάρχουν και άλλες εταιρίες που δίνουν μεγαλύτερες προθεσμίες για Αμέρική (ΑΑ & ΒΑ) και για Άπω Ανατολή (TG, EK, QR, SQ, TK, MH). Δυστυχώς οι ευρωπαϊκές έχουν άλλη αντιμετώπιση ως προς την εμπορική πολιτική τους προκειμένου να μεγιστοποιούν τις πωλήσεις, τα έσοδα και τα load factors τους.
 
Νεο Αμερικάνικο Σύστημα κρετήσεων

Ρε παιδιά κάτι ψιλοακούγεται ότι οι Αμερικάνοι ετοιμάζουν ένα νέο σύστημα κρατήσεων (sabre???)... Και από ότι άκουσα θα είναι τόσο super που μερικές εταιρείες αρκούνται στις "παλιατζούρες" τους μέχρι να βγει αυτό το περιβόητο...Έχει ακούσει κανείς τίποτα??? Και εντάξει από ότι έχω καταλάβει οι αμερικάνοι δεν το κατέχουν και πολύ το άθλημα...
 
Για όλα φταίει το σύστημα (κρατήσεων);

Προέκυψε ένα επαγγελματικό ταξίδι στην Κύπρο από 25 Φεβρουαρίου μέχρι 1 Μαρτίου.
Θα το προτιμούσα να γινόταν κατά το Μάιο, αλλά δε βαριέσαι....θα κάνω την καρδιά μου πέτρα και θα το υποστώ.
Ρίχνοντας μια ματιά στο amadeus.net για πτήσεις ATH-LCA που υπάρχουν στις 25/02 και LCA-ATH στις 01/03, παρατήρησα το εξής παράδοξο:

01/03/2008: Την πτήση ΟΑ332 (LCA-ATH) στις 09:15 την 1η Μάρτη τη δίνει με 737-400.
01/03/2008: Την πτήση CY1732 (LCA-ATH) στις 09:15 (η οποία είναι "operated by Olympic Airlines") τη δίνει με 737-300.
Μιλάμε φυσικά για την ίδια πτήση (συνεργασία ΟΑ/CY).

Από περιέργεια και μόνο, θέλω να ρωτήσω αν το amadeus.net είναι αξιόπιστο.
Καταλαβαίνω ότι μια εταιρεία, για οποιοδήποτε λόγο, μπορεί να αλλάξει τον προγραμματισμό των αεροσκαφών της και να μην ισχύσει τελικά αυτό που αρχικά υπήρχε.
Όμως το να δίνεται η ίδια πτήση με δύο διαφορετικούς τύπους αεροσκαφών είναι λίγο παράξενο.
 
Re: Συστήματα Κράτησης Θέσεων (Μια πονεμένη ιστορία)

Ειναι αρκετα εως πολυ αξιοπιστο. Για να ειδες την ιδια πτηση και με τον κωδικο ΟΑ,αλλα και με τον κωδικο CY ,μαλλον θα εβαλες 2 ξεχωριστες φορες τη μια φορα στα κατω κουτακια που επιλεγεις αεροπορικη εταιρια ΟΑ και την αλλη CY,και αυτο γαιτι στις codeshare πτησεις γραφει μονο τον κωδικο του ενος operator,και διπλα την ενδειξη ΟΡ που σημαινει operating by an other operator, που σημαινει οτι η πτηση γινεται ειτε απο την ιδια αλλα σε συνεργασια με αλλη εταιρια, η γινεται απο αλλη εταιρια και απλα υπαρχει συνεργασια codeshare.π.χ η νεα πτηση της Air One απο Ρωμη για Θεσσαλονικη ενω δινει τον κωδικο πτησεις ΑΡ διπλα γραφει ΟΡ που σημαινει οτι γινεται σε συνεργασια με αλλη εταιρια που στην περιπτωση αυτη ειναι η Aegean.Δικη μου γνωμη ειναι εαν θελεις να πεταξεις με καποια συγκεκριμενη εταιρια να μπεις στο δικο της συστημα κρατησεων που περιεχει η ιστοσελιδα της.
 
Re: Συστήματα Κράτησης Θέσεων (Μια πονεμένη ιστορία)

SAT 01MAR08 ATHENS /LARNACA 01/0000 01/2359 G*GAL
1 ATH LCA 0115 0250 @CY1733 C7 D7 Y7 B7 N7 S7 T7 L7 733B*E
2 ATH LCA 0115 0250 OA 333 C4 J2 D4 Y7 M7 L7 N7 S7 K7 Q7#734C E

Στο 99% των περιπτώσεων, ισχύει η ένδειξη του operating carrier, άρα των ΟΑ.

Ανοίγω το Seat Map και μου βγάζει ένα 737-400 με 23 σειρές (όσες και το 737-300). Ομολογώ ότι μπερδεύτηκα περισσότερο τώρα :rolleyes:


Επίσης, εκείνες τις ημερομηνίες, οι ΟΑ φαίνεται πως θα αλλάξουν τύπο αεροσκάφους για τη Λάρνακα
gallery/image_page.php?id=13969

Ενώ οι Κυπριακές Αερογραμμές βρίσκονται στο δικό τους πλανήτη...
gallery/image_page.php?id=13968
 
Re: Συστήματα Κράτησης Θέσεων (Μια πονεμένη ιστορία)

jetflight":184hr12v said:
...μαλλον θα εβαλες 2 ξεχωριστες φορες τη μια φορα στα κατω κουτακια που επιλεγεις αεροπορικη εταιρια ΟΑ και την αλλη CY,και αυτο γαιτι στις codeshare πτησεις γραφει μονο τον κωδικο του ενος operator,και διπλα την ενδειξη ΟΡ που σημαινει operating by an other operator, που σημαινει οτι η πτηση γινεται ειτε απο την ιδια αλλα σε συνεργασια με αλλη εταιρια, η γινεται απο αλλη εταιρια και απλα υπαρχει συνεργασια codeshare...
Μία φορά έβαλα τα δεδομένα.
jetlight":184hr12v said:
...και διπλα την ενδειξη ΟΡ που σημαινει operating by an other operator...
αν κάνεις click πάνω στο "flight details" σου βγάζει λεπτομέρειες της πτήσεις, όπως το ποιός είναι ο operator της πτήσης κλπ.

aakunz":184hr12v said:
...Ομολογώ ότι μπερδεύτηκα περισσότερο τώρα :rolleyes:
εγώ να δεις, αλλά δε βαριέσαι...δεν πειράζει, θα το ξεπεράσουμε.
 
Top