Όντως ισχύει και η υπάλληλος έκανε πολύ σωστά τη δουλειά της. Είτε μας αρέσει είτε όχι, το νέο σύστημα εφαρμόζει αυστηρά τις προθεσμίες και ο υπάλληλος του τμήματος κρατήσεων δεν μπορεί να παρέμβει και να την αλλάξει, όπως συνέβαινε παλαιότερα.
Με το νέο σύστημα, μετά το πρώτο End Transaction της κράτησης, αρχίζουν και μετρούν αντίστροφα 72 ώρες για την ακύρωση, ή ό,τι ορίζει η Παράγραφος 5 των κανονισμών του κάθε ναύλου (ισχύει το "whichever is earlier").
Επιπλέον, οι ΟΑ δεν επιτρέπουν πλέον την παραβίαση των όρων του ναύλου με χρονικό περιορισμο. Αν ένας ναύλος πρέπει να εκδοθεί μέσα σε ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα από την κράτηση και τελικά δεν εκδοθεί, τότε καθίσταται άκυρος. Σε πολλές εταιρίες τυχαίνει να μην ακυρώνεται η κράτηση αλλά μόνο ο ναύλος. Συμβαίνει δηλαδή να κρατάς τις θέσεις αλλά να έχει λήξει ο ναύλος και να μην επιτρέπεται η έκδοση εισιτηρίου με νόμιμο τρόπο (αυτό που τα συστήματα αποκαλούν Guaranteed Fare).
Αν κάποιος πράκτορας επιχειρήσει να παραβιάσει την Παραγραφο Αρ. 5 του ναύλου και εκδόσει εισιτήριο, τότε μετά από λίγους μήνες, η αεροπορική εταιρία θα του χρεώσει την διαφορά άνάμεσα στο ναύλο που εξέδωσε και το ναύλο που δεν έχει χρονικό περιορισμό. Και τα πρόστιμα είναι πολύ βαριά. Οι ΟΑ προκειμένου να αποτρέψουν την έκδοση εισιτηρίων κατά παράβαση του ναύλου, ακυρώνουν και το ναύλο και την κράτηση, αφού έτσι κι αλλιώς είναι άχρηστη και πρέπει να ακυρωθει. Έτσι επιτυγχάνεται καλύτερη διαχείριση των θέσεων για την εταιρία, και περισσότερες πιθανότητες να βρει θέση κάποιος που βρίσκεται σε κάποια λιστα αναμονής.