Συντριβή αεροσκάφους Α330 της Air France AF447

  • Thread starter flyer
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Re: Αγνοείται αεροσκάφος της Air France από Βραζιλία

menelaos":38mr5mhh said:
"The boxes are designed to sink not float because if they are tossed around on the surface of the water it might be even more difficult to track them, given the constant displacement, he [Paul-Louis Arslanian] said."

http://www.bloomberg.com/apps/news?pid= ... L_VtqSdA_A
OK. γιατί να μην επιπλέουν (ώστε να μην χρειάζεται να πάμε στα 4000 μέτρα βάθος) και να μην έχουν ένα gps πάνω τους που να έχει μπαταρία και να τραβάει και από ηλιακή ενέργεια; έχω κουραστεί να διαβάζω για έρευνες για μαύρα κουτιά :)
 
Re: Αγνοείται αεροσκάφος της Air France από Βραζιλία

Φαντάζομαι ότι έχει να κάνει και με το μέγεθός του. Το μαύρο κουτί είναι βαρύ και για να το κάνουν να έχει ουδέτερη πλευστότητα, θα πρέπει να προσθέσουν αρκετό υλικό θετικής πλευστότητας. Κάτι τέτοιο λογικά θα απαιτούσε πολύ χώρο. Πάντως κάποια λύση πρέπει όντως να βρεθεί για να μην πηγαίνουν τα μαύρα κουτιά στον πάτο...
 
Re: Αγνοείται αεροσκάφος της Air France από Βραζιλία

Αντιγράφω από την καθημερινή:

Κυβερνήτης της ισπανικής αεροπορικής εταιρείας Air Comet που εκτελούσε πτήση μεταξύ Λίμας και Μαδρίτης, σχετικά κοντά στη ζώνη του ατυχήματος της πτήσης Ρίο-Παρίσι της Air France, κατέθεσε ότι είδε μία «έντονη λάμψη άσπρου φωτός» γράφει σήμερα η ισπανική εφημερίδα El Mundo.

Ο κυβερνήτης της πτήσης 974 της Air Comet, σε έκθεσή του προς τη διεύθυνση της εταιρείας του, περιγράφει όσα είδε την νύχτα της Κυριακής προς Δευτέρα, σε μία ζώνη κοντά στην περιοχή του ατυχήματος.

Όπως αναφέρεται στο δημοσίευμα της ισπανικής εφημερίδας, η έκθεση στη συνέχεια διαβιβάστηκε στην Air France, την Airbus και τη Γενική Διεύθυνση Πολιτικής Αεροπορίας της Ισπανίας.

«Ξαφνικά, παρατηρήσαμε στο βάθος μία δυνατή και έντονη λάμψη, από άσπρο φως, η οποία ακολούθησε μία κάθετη καθοδική τροχιά και στη συνέχεια διασπάστηκε σε έξι κομμάτια», γράφει ο πιλότος.

Σύμφωνα δε με την εφημερίδα, το ίδιο ακριβώς είδαν επίσης ο συγκυβερνήτης και ένας επιβάτης.

Τη στιγμή του περιστατικού, το αεροσκάφος της Air Comet βρισκόταν σε γεωγραφικό πλάτος 7 μοίρες βορείως του Ισημερινού και γεωγραφικό μήκος 49 μοίρες δυτικά, ενώ η θέση της πτήσης Ρίο-Παρίσι υπολογίζεται περίπου 30 μοίρες δυτικά του ισημερινού, σύμφωνα με την εφημερίδα El Mundo.

«Εάν λάβουμε επίσης υπόψη μας την χρονική και τοπική σύμπτωση, θέτω εις γνώση σας τα στοιχεία αυτά, προκειμένου να σας φανούν χρήσιμα στη διαλεύκανση της υπόθεσης», γράφει ο πιλότος στην έκθεσή του, της οποίας έλαβε γνώση η εφημερίδα.

Link: http://www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_arti ... 009_282479

Για πείτε τις απόψεις σας...
 
Re: Αγνοείται αεροσκάφος της Air France από Βραζιλία

Στο παρακάτω άρθρο του BBC υπάρχει ένα ενδιαφέρον γράφημα σχετικά με το πως γίνεται η έρευνα και ανακτηση του "μάυρου κουτιού" ανάλογα με το βάθος στο οποίο αυτό βρίσκεται. Το παραθέτω μιας και έχει υπάρξει και σχετική ερώτηση.

http://news.bbc.co.uk/2/hi/americas/8082025.stm

Κι εδώ υπάρχει ένα timeline των τελευταίων στιγμών του αεροσκάφους από την Associated Press:

http://www.aviationweek.com/aw/blogs/co ... bfd38ea74f
 
Re: Αγνοείται αεροσκάφος της Air France από Βραζιλία

Από το ATW Daily News

Investigators also likely will explore a possible structural weakness in the A330's wing because it hit an AF A321 while taxing at Paris Charles de Gaulle in August 2006. Damage to the A330 was considered minor at the time but the A321's tail sustained substantial damage.

Μπορεί μια τέτοια δομική αστοχία σε συνδυασμό με τισ ισχυρές αναταράξεις να έφεραν το τέλος...? :?
 
Re: Αγνοείται αεροσκάφος της Air France από Βραζιλία

quote
Από redhell
γ) Κάποιοι λέτε για κυβερνήτη συγκυβερνήτη κλπ ποιος ήταν μπροστά κ.α., σωστά όλα αυτά αλλά μην ξεχνάτε ότι ο ένας FO είχε κοντά τις διπλάσιες ώρες (στον τύπο) από τον κυβερνήτη. Οι συνειρμοί περί CRM δικοί σας.. Όσοι γνωρίζουν από παρόμοιες περιπτώσεις ΞΕΡΟΥΝ ότι ο σεβασμός τού παππού σε ώρες κυβερνήτη, στον παππού FO του τύπου είναι μεγάλος...redhell

Από Hastaroth

Ο παππούς FO τού τύπου είναι ασφαλώς πολύτιμος σύμβουλος γιά τόν -μέ λιγώτερες ώρες στόν ίδιο τύπο- κυβερνήτη αλλά ο δεύτερος είναι που θά πάρη τελικά τήν απόφαση.

Αν έχη αποφασίσει οτι πρέπει να κάνουν μεταβολή και να ψάξουν γιά άλλη τρύπα στόν καιρό,πολύ δύσκολα θά τον μεταπείση η διαβεβαίωση τού FO οτι "τό εργαλείο αντέχει" νά περάση μέσα από την καταιγίδα.
unquote

Απλά να εκφράσω ρητορικά τη γνώμη μου απλά για τη συζήτηση μέχρι να βγούν κάποια υπεύθυνα πορίσματα ,με την άποψη της λογικής και όχι του ειδικού, συμφωνώ με τον Hastaroth, με αφορμή τις ανωτέρω σκέψεις/κρίσεις / CRM και τα πραγματικά δεδομένα ( αν ήταν έτσι /περί ωρών ,"παππού "κλπ ) των ανωτέρω κυρίων/μελών. Κανένα άλλο σχόλιο και συνειρμός για το επίσης άτυχο θύμα, μακαρίτη Κ2. Μεγάλο κρίμα και πολλά γιατί ....για τόσο μεγάλο αριθμό ανθρώπων/επιβατών, αλλά και της μεγάλης αεροπορικής οικογένειας, άτυχων θυμάτων!!!
 
Re: Αγνοείται αεροσκάφος της Air France από Βραζιλία

AirNewZealand":2l2u2jwo said:
Από το ATW Daily News

Investigators also likely will explore a possible structural weakness in the A330's wing because it hit an AF A321 while taxing at Paris Charles de Gaulle in August 2006. Damage to the A330 was considered minor at the time but the A321's tail sustained substantial damage.

Μπορεί μια τέτοια δομική αστοχία σε συνδυασμό με τισ ισχυρές αναταράξεις να έφεραν το τέλος...? :?

Οπως γράφει το άρθρο,οι ερευνητές θά το εξετάσουν κι'αυτό.Δέν είναι αβάσιμη η σκέψη-τό 747 τής JAL που έπεσε στό όρος Fuji πετούσε επί επτά χρόνια μέ το πίσω bulkhead επισκευασμένο πρόχειρα (καί άρα δομικά ασθενές).Μέ τό παραμικρό "υπερβολικό" φορτίο,η ουρά τού αεροπλάνου πήγε περίπατο-υπάρχει και σχετική φωτογραφία-οπότε ήταν αναμενόμενη και η συντριβή.

Είναι λοιπόν λογικό να σκεφτή κανείς οτι και το αεροπλάνο τής AF,άν "κουβάλαγε" μιά τέτοια εκ πρώτης όψεως "μικροζημιά" (ή μιά επιφανειακή επισκευή της) στό φτερό του,μέ τίς πρώτες "λίγο-παραπάνω-από-έντονες" αναταράξεις ενδεχομένως κάποιο κομμάτι του ξεκόλλησε καί έτσι το αεροπλάνο έχασε την αεροδυναμική του συμπεριφορά.

Ολα αυτά βέβαια είναι υποθέσεις,αλλά ενδέχεται να "γεννήσουν" διδάγματα όπως π.χ. "μεγαλύτερη προσοχή στήν εκτίμηση ζημιών που εκ πρώτης όψεως φαίνονται ασήμαντες" ή "μεγαλύτερη απόσταση διέλευσης από τήν περιοχή που εκδηλώνεται μιά καταιγίδα",ή ακόμα καί αναθεώρηση κάποιων "συνηθειών",όπως το να συμμετέχουν αεροπλάνα γεμάτα επιβάτες σέ προγράμματα τής Μετεωρολογικής Υπηρεσίας (άς μήν ξεχνάμε οτι η συντριβή τού DC10 τής Air New Zealand στό όρος Ερεβος είχε σάν συνέπεια να σταματήσουν οι κερδοφόρες μέν,επικίνδυνες δέ πτήσεις sightseeing τής εταιρείας αυτής πάνω από τήν Ανταρκτική....).
 
Re: Αγνοείται αεροσκάφος της Air France από Βραζιλία

στο νέο τεράστιο της airbus που ΔΕΝ πέφτει και δεν χωρούσε (κι ακόμα) σε αρκετά αεροπλάνα πόσα άτομα μπαίνουν; γιατί αν κάποτε συμβεί ατύχημα και μ' αυτό ίσως περάσουμε την 9/11
 
Re: Αγνοείται αεροσκάφος της Air France από Βραζιλία

zeppelin, εχεις πιει κατι?
 
Re: Αγνοείται αεροσκάφος της Air France από Βραζιλία

Flight Air France 459
From Sao Paulo (GRU) Terminal 1
Departure Time 1910
To Paris Ch. de Gaulle (CDG) Terminal 2E
Arrival Time 1135
Duration 11h25m
Meal MB
Aircraft Type 332
???
Ψάχνω να βρώ εάν το ίδιο βράδυ με την AF 447 υπήρχε και ταυτόχρονη πτήση, η AF 459, από Sao Paulo με τον ίδιο τύπο αεροσκάφους. Εάν υπήρχε θα ήταν ενδιαφέρον να μάθουμε πως εξελίχθηκε η πτήση αυτή, μιας και η διαδρομή δεν διαφέρει πολύ από του Rio.
 
Top