Συντριβή αεροσκάφους Α330 της Air France AF447

  • Thread starter flyer
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Re: Αγνοείται αεροσκάφος της Air France από Βραζιλία

Εκτος απο την θλιψη μου που εχω να καταθεσω για το συμβαν,θα θελα να πω πως παρακολουθω με ενδιαφερον τις αποψεις μελων για το θεμα,εστω και αν μερικες φορες τις βρισκω υπερβολικες η' ακομα και φλυαρες.
Σιγουρα ομως εχουν ακουστει πολυ πιο εξιδεικευμενες αποψεις απο τα οποιαδηποτε ελληνικα ειδησεογραφικα portals,και αυτος ειναι ο λογος που μπαινουμε και στο φορουμ.
Καλο θα ηταν να σεβαστουμε τα θυματα και να μην υπαρχουν στο θεμα αυτο αντιδικιες ανευ λογου.
 
Re: Αγνοείται αεροσκάφος της Air France από Βραζιλία

makedonas":zmpj8odf said:
Δηλαδη οι πιλοτοι της ΤΑΡ που περασε 10 λεπτα πιο πριν και εκανε κυκλο ηταν πιο γατες? Και θες να μας πεις οτι σε 10 λεπτα η κατασταση του καιρου αλλαξε τοσο δραματικα που αιφνιδιασε τους 2 πιλοτους? Αν κατσεις και σκεφτεις αυτα τα 2 απλα πραγματακια θα αλλαξεις το ποστ σου..

α) Δεν ήταν 10 λεπτα... Η ΤΑP ανέφερε απλό turbulance, η AF severe. Γάτες? Όχι απλά τυχερότεροι ή ικανότεροι...
β) Αν δεις το projected weather μαζί με το timeline θα δεις ότι για 10-20 λεπτά ακριβώς χάσανε το "κενό" στον καιρό. Μπορεί απλά να ποντάρανε και να χάσανε. Ποιος ξέρει...
γ) Κάποιοι λέτε για κυβερνήτη συγκυβερνήτη κλπ ποιος ήταν μπροστά κ.α., σωστά όλα αυτά αλλά μην ξεχνάτε ότι ο ένας FO είχε κοντά τις διπλάσιες ώρες (στον τύπο) από τον κυβερνήτη. Οι συνειρμοί περί CRM δικοί σας.. Όσοι γνωρίζουν από παρόμοιες περιπτώσεις ΞΕΡΟΥΝ ότι ο σεβασμός τού παππού σε ώρες κυβερνήτη, στον παππού FO του τύπου είναι μεγάλος...
 
Re: Αγνοείται αεροσκάφος της Air France από Βραζιλία

1)η γαλλική επιτροπή διερεύνησης ατυχημάτων στην περίπτωση του concorde φέρθηκε μάλλον περίεργα
θυμίζω οι εγγλέζοι φώναζαν ότι το σκάφος ηταν υπέρβαρο, πήρε αντίθετο διάδρομο, ελλειπε spacer απο το κύριο σκέλος,
"έκοβε" αριστερά και απογειώθηκε πρίν την vr έσβησε τον κινητήρα πρίν την v2, αυτοί επέμεναν στο δακτυλιδι της continental και έκλεισαν την υπόθεση.
2)τι καταιγίδα ηταν αυτή που ήθελε 2 ώρες παράκαμψη, ακτίνα 1000 μίλια?
 
Re: Αγνοείται αεροσκάφος της Air France από Βραζιλία

εκει κανουν join τα δυο μεγαλα ρευματα του κοσμου.........
ψυχρες και θερμες αεριες μαζες σε μια περιοχη απο το ριο μεχρι την μαυριτανια....ε μιλαμε για τεραστεια περιοχη..
 
Re: Αγνοείται αεροσκάφος της Air France από Βραζιλία

Ο παππούς FO τού τύπου είναι ασφαλώς πολύτιμος σύμβουλος γιά τόν -μέ λιγώτερες ώρες στόν ίδιο τύπο- κυβερνήτη αλλά ο δεύτερος είναι που θά πάρη τελικά τήν απόφαση.

Αν έχη αποφασίσει οτι πρέπει να κάνουν μεταβολή και να ψάξουν γιά άλλη τρύπα στόν καιρό,πολύ δύσκολα θά τον μεταπείση η διαβεβαίωση τού FO οτι "τό εργαλείο αντέχει" νά περάση μέσα από την καταιγίδα.

Αν μάλιστα λίγο πρίν έχει ακούσει άλλους να λένε οτι το έστριψαν παρ'όλο που οι συνθήκες ήταν ευνοϊκώτερες,είναι πολύ λογικώτερο να σκεφτή να κάνη τοι ίδιο κι'αυτός.

Γι'αυτό αναρωτιόμαστε τί ήταν αυτό που τούς έκανε να συνεχίσουν,παρ'όλο που ανέφεραν severe turbulence.

Τώρα τί σχέση έχει η περίπτωση τού Concorde μέ όλα αυτά,εγώ τουλάχιστον δέν το καταλαβαίνω.
 
Re: Αγνοείται αεροσκάφος της Air France από Βραζιλία

redhell":26j3pr5c said:
@vassdel
Ναι μικρό κόστος. Κάποιον αυλοωθητή ίσως για να ανέβει το 332 στα 52000 πόδια?
Ok, sorry, δικό μου το λάθος. Δεν είναι 52000, είναι 35,36? Πάντως το σύστημα (νομίζω) είναι παρακάμψιμο, αλλά τέλος πάντων, δεν το έχω δει κιόλας.

northwest dc10":26j3pr5c said:
τι καταιγίδα ηταν αυτή που ήθελε 2 ώρες παράκαμψη, ακτίνα 1000 μίλια?
Δεν ήταν μία. Ήταν σύστημα καταιγίδων. Αν βλέπεις δορυφορική απεικόνιση, ή απεικόνιση από ραντάρ καιρού αφους από χαμηλά, φαίνεται σαν μία συμπαγής καταιγίδα. Όταν όμως ανεβαίνεις, αρχίζεις από κάποιο ύψος να ξεχωρίζεις τη θέση κ το μέγεθος των κατακόρυφων αναπτύξεων. Η πολιτική της δικιάς μου "εταιρίας", είναι να περνάμε minimum 20ΝΜ από τις κατακόρυφες αναπτύξεις. (ακόμα και στην Ελλάδα, με το ήπιο κλίμα, ΔΕΝ είναι πάντα εφικτό να περνάς τελείως έξω από τα κόκκινα του radar).

flesland":26j3pr5c said:
Μιλάμε δλδ για τρεισέγγονο κάποιου που ήταν στον θρόνο 150χρόνια πριν, κάτι σαν τον Όττο από την Μπαυάρια...δεν μπορώ να φανταστώ ποιος ασχολείται.
Στην Ελλάδα εννοείς? Προφανώς κανένας. Αλλά μην ξεχνάς, υπάρχουν και κάποιοι που έκαναν και ειδική μνεία για τον απόγονο στο άρθρο τους. Άρα ασχολούνται.


@ All:
Παιδιά, ένα φόρουμ είναι. Υποτίθεται πως αλλάζουμε απόψεις. Οπότε ο καθένας θα γράφει την δικιά του. Αν δεν αντέχετε να βλέπετε απόψεις, γιατί διαβάζετε το thread? Για να μάθετε τα νέα? Υπάρχουν ειδησεογραφικά σάιτ για αυτό το λόγο.
Επίσης, ακόμη κι αν διαφωνούμε με κάποιον, η ειρωνία δεν βοηθάει. Μπορείς να αντικρούσεις κάποιον με λογικά (έστω και υποθετικά) επιχειρήματα? Αν ναι, κάντο. Αν όχι, μη γράφεις τπτ. Κάνε κάπου αλλού trolling.
 
Re: Αγνοείται αεροσκάφος της Air France από Βραζιλία

northwest dc10":35b3ivpz said:
1)η γαλλική επιτροπή διερεύνησης ατυχημάτων στην περίπτωση του concorde φέρθηκε μάλλον περίεργα
θυμίζω οι εγγλέζοι φώναζαν ότι το σκάφος ηταν υπέρβαρο, πήρε αντίθετο διάδρομο, ελλειπε spacer απο το κύριο σκέλος,
"έκοβε" αριστερά και απογειώθηκε πρίν την vr έσβησε τον κινητήρα πρίν την v2, αυτοί επέμεναν στο δακτυλιδι της continental και έκλεισαν την υπόθεση.


Α) Συμφωνω οτι ειναι εντελως ασχετο αυτο το δυστυχημα με το σημερινο.
Β) Μην περιμενεις ποτε να συμφωνησουν οι Αγγλοι με τους Γαλλους. Οι Αγγλοι μπορει να ελεγαν κ ανακριβειες, όπως το ιδιο κ οι Γαλλοι... Το θεμα ειναι οτι χαθηκαν 100 + ανθρωποι τοτε, κ τελειωσε η καριερα του Concorde. Τωρα τι ποιος ποτε... δεν μπορουν να υπαρχουν ακριβη κ σαφη συμπερασματα...
 
Re: Αγνοείται αεροσκάφος της Air France από Βραζιλία

vassdel":9bjxhrwf said:
Δεν ήταν μία. Ήταν σύστημα καταιγίδων. Αν βλέπεις δορυφορική απεικόνιση, ή απεικόνιση από ραντάρ καιρού αφους από χαμηλά, φαίνεται σαν μία συμπαγής καταιγίδα. Όταν όμως ανεβαίνεις, αρχίζεις από κάποιο ύψος να ξεχωρίζεις τη θέση κ το μέγεθος των κατακόρυφων αναπτύξεων. Η πολιτική της δικιάς μου "εταιρίας", είναι να περνάμε minimum 20ΝΜ από τις κατακόρυφες αναπτύξεις. (ακόμα και στην Ελλάδα, με το ήπιο κλίμα, ΔΕΝ είναι πάντα εφικτό να περνάς τελείως έξω από τα κόκκινα του radar).

Υπάρχει κάποιο site ή βιβλίο που να μπορώ να βρω πληροφορίες για τους διάφορους τύπους νεφών κλπ σε σχέση όμως με την επίδρασή τους στην αεροπλοΐα;
 
Re: Αγνοείται αεροσκάφος της Air France από Βραζιλία

TeaCHeRaKiS":3clg7ttj said:
Α) Συμφωνω οτι ειναι εντελως ασχετο αυτο το δυστυχημα με το σημερινο.
Β) Μην περιμενεις ποτε να συμφωνησουν οι Αγγλοι με τους Γαλλους. Οι Αγγλοι μπορει να ελεγαν κ ανακριβειες, όπως το ιδιο κ οι Γαλλοι... Το θεμα ειναι οτι χαθηκαν 100 + ανθρωποι τοτε, κ τελειωσε η καριερα του Concorde. Τωρα τι ποιος ποτε... δεν μπορουν να υπαρχουν ακριβη κ σαφη συμπερασματα...

A) Αυτό που εννοεί ο northwest dc10, ανεξάρτητα με το πόσο έχει σχέση το ένα ατύχημα με το άλλο, είναι ότι οι Γάλλοι προσπάθησαν να πετάξουν τις ευθύνες από πάνω τους. Σε περίπτωση που το κάνουν αυτό και τώρα, μπορεί να έχουμε απόκρυψη της πραγματικής αιτίας του δυστυχήματος. Μπορεί, υποθετικά μιλώντας, να έφταιγε κάτι στο αεροσκάφος ή στη συντήρηση και οι Γάλλοι να τα φορτώσουν όλα στον καιρό...

B) Η καριέρα του Concorde τελείωσε για οικονομικούς λόγους. Ήταν απλά ασύμφορο. Το δυστύχημα ήταν απλά η αφορμή. Αν δεν είχε γίνει, ίσως το Concorde να πετούσε για μερικά χρόνια ακόμη, αλλά όχι μέχρι σήμερα κατά την ταπεινή μου γνώμη. Ειδικά αν λάβουμε υπόψη και την οικονομική ύφεση.

Γ) Το μόνο που πρέπει να μας ενδιαφέρει μετά από ένα αεροπορικό δυστύχημα, από τη στιγμή που οι άνθρωποι είναι έτσι κι αλλιώς νεκροί, είναι να εξακριβώσουμε τα ακριβή αίτια ώστε αυτό να μην επαναληφθεί.
 
Top