Re: Αγνοείται αεροσκάφος της Air France από Βραζιλία
Ούτε εγώ θά ήθελα να φανταστώ οτι,επειδή τό ATC τούς καρφίτσωσε ένα SEND MET (αυτό σημαίνει τό "συμμετέχω σέ πρόγραμμα τού Παγκόσμιου Μετεωρολογικού Οργανισμού" ) στήν oceanic clearance τους,οι συγκεκριμένοι πιλότοι μπήκαν στην ζώνη τής καταιγίδας γιά να φανούν συνεπείς στην οδηγία αυτή...
Εξαρτάται (κατά πώς τραγούδαγε και η Χαρούλα Αλεξίου ).Αν είσαι μέ ένα Piper Cub καί θές να ακολουθήσης ένα Airbus 380 γιά νά τό δής από κοντά,θά γίνης φυσαρμόνικα στό πί και φί άπ'τίς αναταράξεις του καί θά ψάχνης τά φτερά τού αεροπλάνου σου στά χωράφια από κάτω.
Τό οτι είναι σπάνιο νά διαλυθή επιβατικό αεροπλάνο εν πτήσει στίς μέρες μας οφείλεται τόσο στό γεγονός οτι τα αεροπλάνα σχεδιάζονται ώστε να αντέχουν φορτία πολλές φορές μεγαλύτερα από το μεγαλύτερο που θά δεχτούν σ'όλη τη διάρκεια τής ύπαρξής τους,όσο και (κυρίως) στό γεγονός οτι οι πιλότοι τους εν γένει προσπαθούν νά αποφεύγουν να μπαίνουν σέ περιοχές όπου τά αεροπλάνα μπορεί να δεχτούν αυτά τά πολλές φορές μεγαλύτερα φορτία.Δυστυχώς όμως,αυτό τό δεύτερο δέν συμβαίνει πάντοτε...
Κανονικά,θά έπρεπε νά απαγορεύεται στην διοίκηση μιάς αεροπορικής εταιρείας νά παρεμβαίνη στίς αποφάσεις τού κυβερνήτη που έχουν νά κάνουν μέ την ασφάλεια και εν γένει την διεξαγωγή τής πτήσης.Αλλά φαντάζομαι οτι την έκφραση "παίζονται συμφέροντα" την ξέρεις.Καί δυστυχώς,κάποιες φορές η γνώμη τού πιό αρμόδιου γιά την πτήση "θάβεται" από τίς αποφάσεις αυτ'ων που κάθονται στά γραφεία τους στό έδαφος.....
rouho":hqdy86u7 said:Σύμφωνα με το δημοσίευμα του in.gr (http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=1019712) :
"Επιπλέον, δύο αεροσκάφη της γερμανικής Lufthansa, που εκτελούσαν δρομολόγια παρόμοια με το αγνοούμενο αεροσκάφος τα ξημερώματα της Δευτέρας, ενδέχεται να διαφωτίσουν περισσότερο τις καιρικές συνθήκες του δυστυχήματος. Τα αεροσκάφη συμμετείχαν σε πρόγραμμα του Παγκόσμιου Μετεωρολογικού Οργανισμού και ως εκ τούτου κατέγραφαν καιρικά φαινόμενα κατά την διαδρομή τους, αλλά η αξία των πληροφοριών υποβαθμίζεται λόγω του αγνώστου του ακριβούς τόπου και χρόνου του δυστυχήματος."
H επισήμανση (bold) είναι δική μου.
Δε θέλω να φανταστώ ότι εντόπισαν ένα εξαιρετικό καιρικό φαινόμενο και υποτίμησαν τις δυνατότητες του αεροσκάφους και τις δικές του προφανώς, προκειμένου να το καταγράψουν...
Ούτε εγώ θά ήθελα να φανταστώ οτι,επειδή τό ATC τούς καρφίτσωσε ένα SEND MET (αυτό σημαίνει τό "συμμετέχω σέ πρόγραμμα τού Παγκόσμιου Μετεωρολογικού Οργανισμού" ) στήν oceanic clearance τους,οι συγκεκριμένοι πιλότοι μπήκαν στην ζώνη τής καταιγίδας γιά να φανούν συνεπείς στην οδηγία αυτή...
akis_63":hqdy86u7 said:'Εχω τη γνώμη ότι η διάλυση ενός σύγχρονου αεροσκάφους στη διάρκεια της πτήσης είναι τόσο σπάνια, όσο σπάνια ήταν κι η προσυδάτωση στα νερά του ποταμού Χάντσον.
Εξαρτάται (κατά πώς τραγούδαγε και η Χαρούλα Αλεξίου ).Αν είσαι μέ ένα Piper Cub καί θές να ακολουθήσης ένα Airbus 380 γιά νά τό δής από κοντά,θά γίνης φυσαρμόνικα στό πί και φί άπ'τίς αναταράξεις του καί θά ψάχνης τά φτερά τού αεροπλάνου σου στά χωράφια από κάτω.
Τό οτι είναι σπάνιο νά διαλυθή επιβατικό αεροπλάνο εν πτήσει στίς μέρες μας οφείλεται τόσο στό γεγονός οτι τα αεροπλάνα σχεδιάζονται ώστε να αντέχουν φορτία πολλές φορές μεγαλύτερα από το μεγαλύτερο που θά δεχτούν σ'όλη τη διάρκεια τής ύπαρξής τους,όσο και (κυρίως) στό γεγονός οτι οι πιλότοι τους εν γένει προσπαθούν νά αποφεύγουν να μπαίνουν σέ περιοχές όπου τά αεροπλάνα μπορεί να δεχτούν αυτά τά πολλές φορές μεγαλύτερα φορτία.Δυστυχώς όμως,αυτό τό δεύτερο δέν συμβαίνει πάντοτε...
donald":hqdy86u7 said:Είμαι τελείως άσχετη με τα τεχνικά. Ήθελα να ρωτήσω κάτι όμως, ακόμα κι αν η εταιρεία πίεσε για να φτάσει η πτήση στην ώρα της οι πιλότοι δεν έχουν λόγο; Δηλάδη, η εταίρεια τους πιέζει να φτάσουν στην ώρα τους ακολουθόντας "αναγκαστικά" μια επικίνδυνη πορεία, μπορούν οι πιλότοι να αρνηθούν; Τι λόγο έχουν σε αυτή την εξίσωση ασφάλειας - συνέπειας; Ευχαριστώ
Κανονικά,θά έπρεπε νά απαγορεύεται στην διοίκηση μιάς αεροπορικής εταιρείας νά παρεμβαίνη στίς αποφάσεις τού κυβερνήτη που έχουν νά κάνουν μέ την ασφάλεια και εν γένει την διεξαγωγή τής πτήσης.Αλλά φαντάζομαι οτι την έκφραση "παίζονται συμφέροντα" την ξέρεις.Καί δυστυχώς,κάποιες φορές η γνώμη τού πιό αρμόδιου γιά την πτήση "θάβεται" από τίς αποφάσεις αυτ'ων που κάθονται στά γραφεία τους στό έδαφος.....