Συντριβή αεροσκάφους Α330 της Air France AF447

  • Thread starter Thread starter flyer
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Re: Αγνοείται αεροσκάφος της Air France από Βραζιλία

HEJ_fan":adrvp5w4 said:
Hopefully factually correct:

"New information provided by sources within Air France suggests, that the ACARS messages of system failures started to arrive at 02:10Z indicating, that the autopilot had disengaged and the fly by wire system had changed to alternate law. Between 02:11Z and 02:13Z a flurry of messages regarding ADIRU and ISIS faults arrived, at 02:13Z PRIM 1 and SEC 1 faults were indicated, at 02:14Z the last message received was an advisory regarding cabin vertical speed. That sequence of messages could not be independently verified."

ADIRU - Air Data and Inertial Reference Unit [supplies air data (air speed and altitude) and inertial reference (position and attitude) information]
ISIS - Integrated Standby Instruments System [‘three-in-one’ self-sensing 3ATI colour display providing an independent source of attitude, airspeed, Mach, altitude and vertical speed]

Τα Fault Messages που μεταδόθηκαν απο το ACARS για να αξιολογηθούν θα πρέπει να υπάρχει και το Voice/Data recorder. Και αυτό γιατι μπορεί να προέρχονται είτε απο βλάβες, είτε απο ενέργειες του πληρώματος για την αντιμετώπιση κάποιας βλάβης ή κατάστασης στην οποία έχει περιέλθει το αεροσκάφος, είτε είναι συνέπεια των δύο προηγούμενων λόγων.

Αν πάντως τους παρουσιάστηκε το πρόβλημα με τα ADIRU (για το οποίο έχει εκδωθεί και Emergency Airworthines Directive απο την EASA ) τη στιγμή που είχαν να αντιμετωπίσουν ισχυρές αναταράξεις/καιρικά φαινόμενα και πιθανόν και άλλα προβλήματα που τώρα δεν γνωρίζουμε, τα πράγματα ήταν πολύ δύσκολα. Δυστυχώς όπως είναι γνωστό για να γίνει ένα μεγάλο ατύχημα χρειάζεται μια αλυσίδα γεγονότων και συμπτώσεων.
 
Re: Αγνοείται αεροσκάφος της Air France από Βραζιλία

Το σημείο που βρέθηκαν (αν και δεν είμαστε ακόμα σίγουροι) είναι πολύ κοντά στις βραχονησίδες των Αγίων Πέτρου και Παύλου. Ενα σημείο το οποίο πολλοί ναυτικοί χαρακτηρίζουν δύσκολο με πολλούς μίνι-κυκλώνες και πολύ ισχυρές χαλαζοπτώσεις στο μέγεθος πορτοκαλιού. Οι Γάλλοι το ονομάζουν "pot au noir" δηλαδή "μαύρο βάζο" σε ελέυθερη μετάφραση. Πραγματικά δύσκολη περιοχή, χωρίς επικοινωνίες, με μικρή αεροπορική κινηση, και σχεδόν πάντα άσχημο καιρό. Ελπίζω να βρούμε κάποιο στοιχείο από το μοιραίο αεροσκάφος, αν και φοβάμαι ότι κάτι τέτοιο θα είναι πολύ δύσκολο. Μέχρι τότε μόνο εικασίες μπορούμε να κανουμε για τα αίτια της πτώσης.
Αιωνία τους η Μνήμη.
 
Re: Αγνοείται αεροσκάφος της Air France από Βραζιλία

Ξέρει κανείς για τι βάθη θάλασσας μιλάμε εκεί περίπου στο μέσο του Ατλαντικού?
Επίσης, γνωρίζετε μέχρι ποιό βάθος μπορούν να γίνουν έρευνες, ή ποιό είναι το μέγιστο βάθος στο οποίο μπορεί να κατέλθει επανδρωμένο σκάφος?
Τα ELT έχουν κάποιο όριο βάθους/εμβέλειας, σωστά?
Τα FDR (αν δεν κάνω λάθος, τα "μαύρα" κουτιά εννοώ), έχουν κάποιο όριο αντίστοιχα?
 
Re: Αγνοείται αεροσκάφος της Air France από Βραζιλία

ο ατλαντικός έχει βάθος 4.000 μέτρα...νομιζο οι έρευνες μπορουν να φτάσουν μέχρι τα 2.000 και αυτα με δισκολία..οπόταν λιγο δίσκολο να ανεβραιθεί το κουτί και ακομη χειρότερα οι νεκροι επιβατες... :cry:
πραγματικά ΑΙΩΝΙΑ ΤΟΥΣ ΟΙ ΜΝΗΜΗ...εχουν προστεθει ακομη 216 νεκροι απο αεροπορικά δυστυχήματα..και ακομη 12 αδελφοι..
 
Re: Αγνοείται αεροσκάφος της Air France από Βραζιλία

vassdel":1hhu4o8w said:
Ξέρει κανείς για τι βάθη θάλασσας μιλάμε εκεί περίπου στο μέσο του Ατλαντικού?
Επίσης, γνωρίζετε μέχρι ποιό βάθος μπορούν να γίνουν έρευνες, ή ποιό είναι το μέγιστο βάθος στο οποίο μπορεί να κατέλθει επανδρωμένο σκάφος?
Τα ELT έχουν κάποιο όριο βάθους/εμβέλειας, σωστά?
Τα FDR (αν δεν κάνω λάθος, τα "μαύρα" κουτιά εννοώ), έχουν κάποιο όριο αντίστοιχα?

Στο σημείο που υπολογίζουν ότι αγνοείται το αεροπλάνο το βάθος του Ατλαντικού είναι 6 με 7 χιλιόμετρα.

Αν εννοείς πόσο καιρό εκπέμπουν σήμα μετά την πτώση τα πορτοκαλί (ex. μαύρα) κουτιά είναι περίπου 1 μήνα.
 
Re: Αγνοείται αεροσκάφος της Air France από Βραζιλία

καταρχας η μεγαλη πιεση στο βαθος του ατλαντικου θα σβησει καθε ιχνος απο το αεροπλανο ισως αμα εχει μεινει πουθενα λιγος αερας να καταφερει να επιπλευσει σε καποιο βαθος αλλα πολυ δυσκολα
ο τιτανικος ηταν σε 4km βαθος νομιζω και τον βρηκαν με ρομποτικο σκαφος ισως να σταθουνε τυχεροι και το αεροπλανο κατσει σε καμια πλαγια απο τα βουνα εκει και δεν πεσει στον πατο..
 
Re: Αγνοείται αεροσκάφος της Air France από Βραζιλία

vassdel":33n8svcy said:
Επίσης, γνωρίζετε μέχρι ποιό βάθος μπορούν να γίνουν έρευνες, ή ποιό είναι το μέγιστο βάθος στο οποίο μπορεί να κατέλθει επανδρωμένο σκάφος?

Οι Γάλλοι στέλνουν στην περιοχή ερευνητικό σκάφος με ρομποτικό υποβρύχιο που μπορεί να κατέβει σε βάθος 6Κm.
 
Re: Αγνοείται αεροσκάφος της Air France από Βραζιλία

Το ναυάγιο του Τιτανικού είναι στα 12.500 πόδια, δηλαδή 6-7 χιλιόμετρα!Αν χρησιμοποιήσουν ρομποτικά μηχανήματα όπως αυτά του Τιτανικού, μπορούν να το βρούν. Εκεί που έπεσε το AirBus A330, είναι πιο ρηχά απο εκεί που βυθίστηκε ο Τιτανικός. Για να δούμε...
 
Re: Αγνοείται αεροσκάφος της Air France από Βραζιλία

δείτε εδώ τη μετεωρολογική προσέγγιση του δυστυχήματος της AF447:

http://www.weathergraphics.com/tim/af447/

με πολύ σημαντικά στοιχεία για την πτήση.
 
Re: Αγνοείται αεροσκάφος της Air France από Βραζιλία

Μία μικρή διόρθωση Nick, τα 6Km βάθος είναι 19,685 πόδια (feet). :great:
 
Top