Nontas
Business-Class-Member
- Εγγραφή
- 25/04/2007
- Μηνύματα
- 351
- Likes
- 98
Re: Αγνοείται αεροσκάφος της Air France από Βραζιλία
Τα Fault Messages που μεταδόθηκαν απο το ACARS για να αξιολογηθούν θα πρέπει να υπάρχει και το Voice/Data recorder. Και αυτό γιατι μπορεί να προέρχονται είτε απο βλάβες, είτε απο ενέργειες του πληρώματος για την αντιμετώπιση κάποιας βλάβης ή κατάστασης στην οποία έχει περιέλθει το αεροσκάφος, είτε είναι συνέπεια των δύο προηγούμενων λόγων.
Αν πάντως τους παρουσιάστηκε το πρόβλημα με τα ADIRU (για το οποίο έχει εκδωθεί και Emergency Airworthines Directive απο την EASA ) τη στιγμή που είχαν να αντιμετωπίσουν ισχυρές αναταράξεις/καιρικά φαινόμενα και πιθανόν και άλλα προβλήματα που τώρα δεν γνωρίζουμε, τα πράγματα ήταν πολύ δύσκολα. Δυστυχώς όπως είναι γνωστό για να γίνει ένα μεγάλο ατύχημα χρειάζεται μια αλυσίδα γεγονότων και συμπτώσεων.
HEJ_fan":adrvp5w4 said:Hopefully factually correct:
"New information provided by sources within Air France suggests, that the ACARS messages of system failures started to arrive at 02:10Z indicating, that the autopilot had disengaged and the fly by wire system had changed to alternate law. Between 02:11Z and 02:13Z a flurry of messages regarding ADIRU and ISIS faults arrived, at 02:13Z PRIM 1 and SEC 1 faults were indicated, at 02:14Z the last message received was an advisory regarding cabin vertical speed. That sequence of messages could not be independently verified."
ADIRU - Air Data and Inertial Reference Unit [supplies air data (air speed and altitude) and inertial reference (position and attitude) information]
ISIS - Integrated Standby Instruments System [‘three-in-one’ self-sensing 3ATI colour display providing an independent source of attitude, airspeed, Mach, altitude and vertical speed]
Τα Fault Messages που μεταδόθηκαν απο το ACARS για να αξιολογηθούν θα πρέπει να υπάρχει και το Voice/Data recorder. Και αυτό γιατι μπορεί να προέρχονται είτε απο βλάβες, είτε απο ενέργειες του πληρώματος για την αντιμετώπιση κάποιας βλάβης ή κατάστασης στην οποία έχει περιέλθει το αεροσκάφος, είτε είναι συνέπεια των δύο προηγούμενων λόγων.
Αν πάντως τους παρουσιάστηκε το πρόβλημα με τα ADIRU (για το οποίο έχει εκδωθεί και Emergency Airworthines Directive απο την EASA ) τη στιγμή που είχαν να αντιμετωπίσουν ισχυρές αναταράξεις/καιρικά φαινόμενα και πιθανόν και άλλα προβλήματα που τώρα δεν γνωρίζουμε, τα πράγματα ήταν πολύ δύσκολα. Δυστυχώς όπως είναι γνωστό για να γίνει ένα μεγάλο ατύχημα χρειάζεται μια αλυσίδα γεγονότων και συμπτώσεων.