Συνθηκες εργασιας στην Aegean Airlines σαν πιλοτος.

Δεν νομίζω να τίθεται θέμα μπλε η πράσινου σε σύγκριση με την Aegean. Αν το πας έτσι, εγώ προτιμώ την Ολυμπιακή επειδή έχει πολλούς πιλότους που είναι παλιοί της Πολεμικής Αεροπορίας.

Και ναι προτιμώ να πετά το αεροπλάνο μου ένας 50-αρης ex-ΠΑ πιλότος που έχει φάει τη ζωή του σε F-16, A-7 και Mirage2000 παρά ένας 3-4 χρόνια μεγαλύτερός μου που έχει μόλις πάρει type rating.

Btw αυτό δεν εννοεί να προσβάλλει με κανένα τρόπο τα νέα παιδιά που ξεκινούν την καριέρα τους στην Aegean. Έναν μάλιστα από αυτούς τον συνάντησα προ μηνός στη Γλυφάδα στον αποχαιρετισμό ενός φίλου που πήγε Αμερική να σπουδάσει. Άμα το διαβάζει αυτό το topic καλά θα κάνει να μου στείλει ένα pm :D

Χάρης

ps: πολύ OA-bashing (και) εδώ μέσα. Σόρυ, αλλά μου θυμίζετε μερικούς στο A.net που έχουν πάρει την υπογραφή μου σοβαρά (βλ. παρακάτω!)
 
Ετσι όπως τά λέτε μερικοί εδώ,μοιάζει σάν η Aegean νά πήρε ένα τσούρμο νεαρούληδες μέ ένα ATPL καί 100 ώρες σέ light twins καί μέ άλλες 20 ώρες simulator θά τους βάλη άπαντες κυβερνήτες..

Δέν γίνονται έτσι τά πράγματα.Οι νέοι που μπήκαν τώρα θά πάνε πρώτα ούκ ολίγες ώρες στά simulators,μετά άλλες ούκ ολίγες ώρες line training,μετά κάποια χρόνια συγκυβερνήτες (όλα αυτά υπό την επίβλεψη ήδη υπαρχόντων κυβερνητών,μεγαλύτερων καί άρα "παλιών") καί μετά από όλα αυτά θά γίνουν κυβερνήτες.Ενας που μόλις έχει πάρει τον τύπο δέν γίνεται αμέσως κυβερνήτης...

Καί αυτό μέ τους παλιούς τής ΠΑ νομίζω πως εδώ καί κάτι χρόνια δέν είναι και τόσο απόλυτο.Παλιά που δέν υπήρχαν άλλες ιδιωτικές εταιρείες όλοι οι πρώην ΠΑ τραβούσαν γραμμή γιά την ΟΑ,εδώ και χρόνια όμως αυτό έχει πάψει να είναι κανόνας.Εχω φίλους πιλότους που ούτε κάν πέρασαν από τη σχολή Ικάρων,απλά μετά το στρατιωτικό τους έδωσαν τίς εξετάσεις τους καί πήγαν στην Αεροπλοϊα,έκαναν type rating και δούλεψαν ως συγκυβερνήτες στούς "κουβάδες" (Skyvan καί SD330) καί στούς "γκούφηδες" (Dornier) πρίν περάσουν στην Αεροπορία και στά 727...

Αλλωστε,μήν ξεχνάμε οτι ουδείς αθάνατος (δυστυχώς).Οι παλιοί συνταξιοδοτούνται και φεύγουν,οπότε πρέπει να μπαίνη και νέο αίμα.Αυτό γίνεται σέ όλες τίς δουλειές,σέ όλες τίε εταιρείες.Η μήπως πρέπει να περιμένουν οι νέοι να..γεράσουν γιά να βρούν δουλειά;
 
Ασφάλεια του επιβάτη

Άρχισα να "φοβάμαι" τα αεροπλάνα από τότε που άρχισα να μαθαίνω για αυτά, ότι δηλαδή δεν είναι οι super-μηχανές με την τέλεια και αλάνθαστη σχεδίαση.

Ακόμη πιο πολύ φοβήθηκα όταν έμαθα την ύλη και τις προϋποθέσεις που απαιτούνται για να γίνει κανείς επαγγελματίας πιλότος και να τα πετάει.

Οπότε ας αφήσουμε τους επιβάτες ήσυχους στην άγνοια τους.....
 
Re: k

pilot767":1tozdqns said:
ti an ine kalo??pou pire neo kosmo??pou evgale polous neous apo tin anergia???

diladi re connie gia na esthanese asfalis prepi o pilot ke o co-pilot na ine 60 xronon me 180.000 ores ston tipo? :evil:

na ise sigouri oti oli osi ine se idiotiki eteria ke PROPANTON STIN AEGEAN
exoun fai xodro agouraki gia na ine eki,ke ine me tin axia tous,eki den exi simasia an ise ble i prasinos ala an axizis i oxi ;)

Εκτος απο 60ρηδες και 25αρηδες υπαρχει και η ενδιαμεση κατασταση...
Παντως,ναι,δε μπορω να πω οτι μου αρεσε που ακουσα οτι στην Aegean ειναι πολλοι νεοι πιλοτοι,χωρις αυτο να σημαινει οτι δεν ειναι καλοι.Εξαλλου ολοι οι πιλοτοι απο καπου ξεκινουν.Ως επιβατης ομως,νιωθεις αβολα οταν το ακους αυτο.
Σε οποιοδηποτε επαγγελματικο τομεα αν ακουσεις οτι αυτος που σε αναλαμβανει ειναι στο ξεκινημα του θα νιωσεις καπως,οχι τωρα με εναν ανθρωπο του οποιου οι χειρισμοι εχουν να κανουν με τη ζωη σου στα ποσα χιλιαδες ποδια.
Και ελπιζω αυτο το τελευταιο που γραφεις (με το ζαρζαβατικο) να ισχυει,που δεν αμφιβαλλω δηλαδη.
Παρ'ολ'αυτα,εγω δε μπορω να πω μπραβο στην κατα τ'αλλα συμπαθεστατη εταιρεια για την αγαθοεργια της ,στην προσπαθεια να μειωσει την ανεργια.Αυτη τη στιγμη μιλαω καθαρα ως επιβατης.
 
Εγω παλι δεν νομιζω οτι η Α3 πηρε ολο τον ανιδεικευτο νεαροκοσμο για πληρωματα. Ισως να εννοειτε οτι προσελαβε γενικως τετοια ατομα συμπεριλαμβανομενου και εργαζομενους στο εδαφος, πολλων ειδικοτητων. Απο ιπταμενους (πιλοτους και αεροσυνοδους) οπως ξερετε, περιμεναν και περιμενουν παρα πολλα ατομα με αρκετες ωρες και εμπειρια στην πλατη τους, που ειναι ακομα χωρις δουλεια και δεν εχουν παει εξωτερικο.
Εξ'αλλου ξερω ατομα που εχουν μπει στην ΟΑ (με δοντι) αμεσως μετα το τελος της εκπαιδευσης τους στο Flight Safety. Καποια εταιρεια πρεπει να τους προσλαβει για πρωτη φορα και να συνεχισουν τη σχετικη εκπαιδευση απο την εκαστοτε αεροπορικη εταιρεια σε εξομοιωτες κλπ πριν αναλαβουν χρεη συγκυβερνητη.
 
Η Aegean καλή χρυσή εταιρεία αλλά από συνθήκες εργασίας είναι χάλια. :shock:

Προσωπικά δεν έχω βρεί ούτε έναν υπάλληλό της (ιπτάμενο και πολύ περισσότερο επίγειο) ευχαριστημένο με τις συνθήκες εργασίας.
:eek:

Απλά γενικά η αγορά εργασίας είναι δύσκολη και πέφτει εκμετάλλευση μιας και δεν υπάρχουν πολλές διέξοδοι. :?
 
p

pedia as imaste realistes :!: :!:

oso neos kian ine o xiristis,exi perasi ouk oliga provlimata gia na taktopiithi se mia eteria.Ine mia doulia me apistefti efthini,ke opos katalavenete den arki na exis mono xiristiki ikanotita(pou ine kata vasi talento) ala na ise ipefthinos,sinergasimos ke anixtos.(min xexnate to atixima stin tenerifi me ton pola vari kirio captain pou exetias tou xathikan toses zoes,afou den elave tin proithopiisi to co-pilot)

se ola ta epagelmata iparxoun neo

px DOKIMI GIATRI!!!!!!!!!!(i kata kosmon xasapides)
 
sxamm":3rqmtx6y said:
Η Aegean καλή χρυσή εταιρεία αλλά από συνθήκες εργασίας είναι χάλια. :shock:

Προσωπικά δεν έχω βρεί ούτε έναν υπάλληλό της (ιπτάμενο και πολύ περισσότερο επίγειο) ευχαριστημένο με τις συνθήκες εργασίας.
:eek:

Απλά γενικά η αγορά εργασίας είναι δύσκολη και πέφτει εκμετάλλευση μιας και δεν υπάρχουν πολλές διέξοδοι. :?
Μηπως αυτο συμβαινει παντου??? Για βρες μου εσυ εναν υπαλληλο ευχαριστημενο απο τη δουλεια που κανει ή με τις συνθηκες που επικρατουν στην εργασια του και θα σου πω μπραβο!!!
Θεωρω οτι το ποσοστο των μη ικανοποιημενων υπαλληλων απο τη δουλεια τους θα πρεπει να αγγιζει το 90%. ;)
 
Re: p

pilot767":x4lqpfwn said:
se ola ta epagelmata iparxoun neo

px DOKIMI GIATRI!!!!!!!!!!(i kata kosmon xasapides)

Θα το πούμε πολλές φορές ακόμα? Γράφετε με ελληνικούς χαρακτήρες (& σωστή ορθογραφία), για να διαβάζουμε (και να καταλαβαίνουμε) αυτά που γράφετε... :rolleyes: :rolleyes:
 
Re: p

pilot767":3vn28vqi said:
se ola ta epagelmata iparxoun neo

px DOKIMI GIATRI!!!!!!!!!!(i kata kosmon xasapides)

Δε νομιζω ομως αν σου πουν οτι ο γιατρος που θα σε εγχειρησει το κανει για πρωτη φορα,ακομη και αν σε διαβεβαιωσουν οτι ειναι ο καλυτερος του κοσμου οτι θα σου αρεσει.
Οπως και να εχει,καταλαβαινω απολυτα οτι ολοι απο καπου ξεκινουν και δε σημαινει οτι πρεπει να τους απορριψουμε κατευθειαν αλλα αν ισχυει οντως αυτο για την aegean δε θεωρω οτι λειτουργει ως διαφημιση για την εταιρεια.
@GP707 το γεγονος οτι ολοι εχουν παραπονα απο τις δουλειες τους δε σημαινει οτι οι υπαλληλοι της aegean πρεπει να μη διαμαρτυρονται για αυτα που ζουν.Ευτυχως που στο κοινο δε βγαινει αυτη η εικονα.
 
Top