Συνθηκες εργασιας στην Aegean Airlines σαν πιλοτος.

connie":1viuqkjk said:
το γεγονος οτι ολοι εχουν παραπονα απο τις δουλειες τους δε σημαινει οτι οι υπαλληλοι της aegean πρεπει να μη διαμαρτυρονται για αυτα που ζουν.Ευτυχως που στο κοινο δε βγαινει αυτη η εικονα.
Φυσικα και εχεις δικιο. Δεν υπονοησα κατι τετοιο. Ουτως οι αλλως ολοι οι εργαζομενοι σε εκατονταδες δουλειες διαμαρτυρονται με τον ενα ή τον αλλο τροπο (στασεις εργασιας, απεργιες, καταγγελιες κλπ). Αυτο που ηθελα να θιξω ειναι οτι δεν ειναι μονο οι υπαλληλοι της Aegean μη ικανοποιημενοι απο τη δουλεια τους, αλλα αυτο ειναι ενα γενικοτερο κακο. Ο λογος ειναι ακριβως αυτος που ανεφερε ο sxamm

γενικά η αγορά εργασίας είναι δύσκολη και πέφτει εκμετάλλευση μιας και δεν υπάρχουν πολλές διέξοδοι.

...και αυτο ισχυει παντου στον ιδιωτικο τομεα. Και φυσικα δεν τιθεται θεμα συγκρισης κρατικης και ιδιωτικης εταιρειας!!! Οχι μονο στο θεμα ΟΑ & Α3, αλλα γενικως στην ελληνικη, και οχι μονο, κοινωνια.
Πιστευετε οτι οι υπαλληλοι της ΟΑ ειναι ικανοποιημενοι? Αν ναι, ποιος ο λογος των απεργιων καθε τοσο. Ακομα και αυτη η ανασφαλεια τοσα χρονια, κλεινει-δεν κλεινει η ΟΑ, τους εχει επιφερει πολυ μεγαλη ψυχολογικη πιεση. Για να μην αναφερθω σε προηγουμενες απεργιες με διαφορα κατα καιρους αιτηματα.
 
s

xristo grafo me greeklish giati den grafo apto pc mou<ke afto den exi greek.xero kala ta prepi ke ta mi se afto to forum.Tha borouses na stilis pm :evil:
 
antonis_athens":2e8gdall said:
Πάντως ο πρόεδρος της Aegean κ.Βασιλάκης σε προήγουμενο editorial του blue ζήτησε συγγνώμη για ενδεχόμενα λάθη στη λειτουγεία της εταιρείας.


Πως παει το τραγουδι?: Αλλοθι, δεν εχεις αλλοθι, εισαι στο πνευμα μου αιχμαλωτη... ;)

sarcastic-kneelsuckers.gif








PS1: :mrgreen:
PS2: lol
 
antonis_athens":17ykwpgz said:
Δεν έχω να πω κάτι χειροπιαστό απλά ένιωθα μεγαλύτερο πολιτισμό όταν η Aegean ήταν 3 χρονώνπερίπου (εποχή Avro και εξής) απ' ότι σήμερα. Όλοι είχαν περισσότεροι όρεξη για εξυπηρέτηση (από πιλότους μέχρι υπ. εδάφους).
Δεν παίρνω καλό βαθμό στη συναισθηματική νοημοσύνη, αλλά τους τελευταίους 12 μήνες έχω σχηματίσει την εντύπωση ότι οι αεροσυνοδοί της Aegean δείχνουν πολύ κουρασμένες και στρεσσαρισμένες, παρόλο που παραμένουν ευγενέστατες. Είναι ιδέα μου?

Κώστας
 
Re: p

pilot767":15y2a9gv said:
pedia as imaste realistes :!: :!:

oso neos kian ine o xiristis,exi perasi ouk oliga provlimata gia na taktopiithi se mia eteria.Ine mia doulia me apistefti efthini,ke opos katalavenete den arki na exis mono xiristiki ikanotita(pou ine kata vasi talento) ala na ise ipefthinos,sinergasimos ke anixtos.(min xexnate to atixima stin tenerifi me ton pola vari kirio captain pou exetias tou xathikan toses zoes,afou den elave tin proithopiisi to co-pilot)

Ο Jan Bartelski στό βιβλίο του «Disasters in the air» αναιρεί την άποψη ότι ο van Zanten ήταν αυταρχικός ενώ ο Klass Meurs (ο συγκυβερνήτης τής KL4805) ήταν διστακτικός καί άτολμος (την άποψη αυτή παρουσιάζει καί ο David Beaty στό βιβλίο του The Naked Pilot).Ο Bartelski,Πολωνός μέ Ολλανδική ιθαγένεια,ήταν πιλότος τής KLM επί 30 χρόνια και διετέλεσε καί πρόεδρος τής IFALPA.Σύμφωνα μ’αυτόν «ο van Zanten ήταν σοβαρός καί εσωστρεφής αλλά ανοιχτόκαρδος καί μέ φιλική διάθεση.Θά ήταν ο τελευταίος στό πιλοτήριο που δέν θά δεχόταν τίς συμβουλές ή προειδοποιήσεις τού συγκυβερνήτη του.Πίστευε στην ομαδική συνεργασία σέ τέτοιο σημείο που επέμενε νά τόν αποκαλούν οι συγκυβερνήτες 'Jaap’ (ήταν τό παρατσούκλι από το μικρό του όνομα Jacob) καί όχι ‘captain van Zanten’.Είχε μάθει πολλά σχετικά μέ τό cockpit management επειδή είχε εκπροσωπήσει την KLM σέ ένα συνέδριο τής IATA στήν Κωνσταντινούπολη καί προσπαθούσε νά τό εφαρμόζη στήν πράξη»

Γιά τόν συγκυβερνήτη τού μοιραίου 747,τόν Klas Meurs (που εκτός από συγκυβερνήτης του στά DC8 ήταν καί προσωπικός φίλος του) ο Bartelski αναφέρει:
«Ο Meurs δέν ήταν ο τύπος που θά φοβόταν εύκολα έναν ιεραρχικά ανώτερο.Δέν θά υποχωρούσε εύκολα σέ συνθήκες στρέςς.Είχε διατελέσει προσωρινά κυβερνήτης στά DC8.Ηταν εξωστρεφής καί απολάμβανε τη ζωή,σέ αντίθεση μέ τόν van Zanten.Οι δύο τους αλληλοσυμπληρώνονταν σάν προσωπικότητες αλλά καί σε επιχειρησιακό επίπεδο.Ο,τι έλειπε από τον van Zanten σέ εμπειρία δρομολογίων,ειδικά στά Κανάρια νησιά,τό συμπλήρωνε ο Meurs μέ την γνώση του πάνω στίς συνθήκες τής περιοχής εξαιτίας τών πολλών πτήσεων που είχε κάνει στό Las Palmas.Τό αντίστροφο ίσχυε γιά τον χειρισμό τού 747…..Από την καταγραφή τού CVR είναι εμφανές ότι ο van Zanten βασιζόταν στίς υποδείξεις τού Meurs κατά την τροχοδρόμηση,όταν η ορατότητα έγινε πολύ κακή».

Στό ίδιο αυτό βιβλίο τού Bartelski υπάρχει και η φωτογραφία τού Van Zanten,και η εντύπωση που μού έδωσε όταν την είδα είναι οτι πρέπει να ήταν όντως ευπροσήγορος και φιλικός άνθρωπος.

Συγγνώμην γιά το off-topic,αλλά θεώρησα πως έπρεπε να αναφέρω αυτά τά στοιχεία γιά να αναθεωρηθή η εσφαλμένη εντύπωση τού "πολλά βαρύ" κλπ κλπ (που έχει ειπωθεί καί σέ άλλο θέμα γιά τον Ολλανδό κυβερνήτη στό δυστύχημα τής Τενερίφης).

Γιά συνέχιση τής συζήτησης αυτής,μπορούμε να ανοίξουμε ίσως κάποιο νέο θέμα...
 
Πάντως ο πρόεδρος της Aegean κ.Βασιλάκης σε προήγουμενο editorial του blue ζήτησε συγγνώμη για ενδεχόμενα λάθη στη λειτουγεία της εταιρείας.

pay low and you get monkeys. Tha to grafi arage se kathe tefhos tou blue o Basilakis. ??
 
As sobareutoume ligo,den mporei o kathenas na kseftilizei etaireies edo mesa kai ergazomenous
 
As sobareutoume ligo,den mporei o kathenas na kseftilizei etaireies edo mesa kai ergazomenous

@ faapilot: ama ennoeis emena. to post mou den to ennousa enantion ton ergazomenon tis A3, ton opion ektimo para poly to ergo tous, kathos douleuo gia mia "ftiniariki eteria" .

Pio poly ithela na ennoiso oti ama den plironis kala den mporeis na perimenis oti tha skotononte i ergazomenoi gia to magazi zou.
 
Θέλω να εκφράσω δημόσια τη γνώμη μου και ένα μεγάλο μπράβο στον Κυβερνήτη κ. Νικητάκη αν δε με απατά η μνήμη μου για τα παρακάτω
Στις 21/10/2006 επιβιβάστηκα στην απογευματική πτήση της Α3 από Αθήνα για Χίο.
Εκεί που θέλω να σταθώ είναι ότι ο κυβερνήτης του AVRO μας μίλησε λίγο πριν απογειωθούμε για το διάδρομο που θα απογειωθούμε από Αθήνα, την πορεία που θα ακολουθήσουμε, αν θα εχουμε αναταράξεις και την ώρα άφιξης μας.
Στη συνέχεια μας ξαναμίλησε λίγο μετά την Εύβοια και τρίτη φορά πάλι 6 λεπτά πριν προσγειωθούμε στη Χίο (διάδρομο προσγείωσης, ακριβής ώρα άφιξης).
Όλα τα παραπάνω σε πολύ καλά αγγλικά
Το καλύτερο ήταν ότι κατά την αποβίβαση από το αεροσκάφοςέίχε σταθεί στην πόρτα του πιλοτηρίου και ευχαριστούσε τους επιβάτες (καλύτερα πελάτες για τον συγκεκριμένο κύριο) .
Και όλα αυτά σε μία πτήση 25 λεπτών.
με τα παραπάνω ηθελα απλά να συγχαρώ τον συγκεκριμένο κύριο και να τονίσω την άριστη εντύπωση που προκάλεσε σε όλους τους υγιείες σκεπτόμενους επιβάτες
 
Λίγο off-topic αλλά ξέρει κανείς αν υπάρχει τρόπος να αποφύγει τα όρια ηλικίας για άδεια πιλότου; Ξέρω ότι η LH δέχεται μέχρι 27 ετών και είμαι 28. Μπορώ να ελπίζω ακόμα ή θα μείνει όνειρο;
 
Top